Recenzja Lakier do Paznokci Manhattan Matt Effect


Hej!

Dzisiaj zamiast znanych mi treningów zapisałam się na nowe zajęcia, taki tam fitness, ale ze sztangami. W związku z tym, jutro koło 09.00- 10.00 trzymajcie kciuki, żebym jako naczelny anty-talent nie wyrządziła większych szkód sobie jak i innym. :) Może się uda. Dopóki jestem cała i zdrowa, zapraszam was na prezentację lakieru do paznokci marki Manhattan.




Lakier do Paznokci Manhattan Matt Effect 018
edycja limitowana


Lakier znalazłam w przesyłce, którą w mało wyjaśnionych okolicznościach dostałam od marki COTY,  o paczce pisałam w poście Nowości u Joko, jeżeli kogoś bliżej interesują takie perypetie może sobie zerknąć. :) Owy lakier z Manhattanu zaintrygował mnie z całej przesyłki najbardziej ze względu na dosyć ciekawy kolor. Po szczegóły zapraszam do dalszej części posta. :)




Kolor: Musicie sobie wyobrazić, że jest troszkę bardziej nasycony, bo niestety aparat zjadł mu odrobinę koloru. Ktoś powie o nim, że to taka zimna zieleń, natomiast dla mnie to jest typowy odcień szmaragdowy. Grafika google prawdę wam powie ---> kolor szmaragdowy. Kto zresztą czytał Harrego Pottera ten powinien mieć miłe skojarzenia z tą barwą :) Dla mnie jest to dosyć nietuzinkowy odcień jeśli chodzi o lakier do paznokci, na pewno nie każdemu się spodoba. Ja się czuję w nim bardzo dobrze. Co myślicie?

Wykończenie: Mamy tutaj lakier matowy, i takie jest wykończenie, przez co nasz bohater jest jeszcze bardziej intrygujący. Mat trzyma się jakieś dwa dni, trzeciego lakier go traci i wykończenie staje się takie zwykłe, kremowe.

Konsystencja: W sam raz. Fajnie się nakłada, nie smuży i nie bąbelkuje.

Krycie: Jedna warstwa jest całkiem zadowalająca, ja dla zasady i tak dałam dwie.

Pędzelek: Ścięty prosto, średniej długości, włosie raczej wąskie. Dla mnie to bardzo dobry pędzelek.

Zmywanie: Normalne

Trwałość:
Bardzo dobra. Lakier Manhattanu położyłam tylko na bazę, natomiast wyjątkowo nie nakładałam top coat'u, aby nie zepsuć  matowego efektu. Lakier u mnie wytrzymuje w dobrym stanie 5-6 dni. Dodam, że u mnie normą dla lakierów jeśli dodaje top to właśnie 5 dni. Tutaj nawet bez topu się trzyma więc jest super. :)

Czas schnięcia: Bardzo szybki. Nakładałam dosyć grube warstwy, zwykle lakiery schną u mnie sporo, bo  staram się im dać jakieś 20 minut. Tutaj to trwa jakieś 5-7 minut.

Butelka: Dosyć zwykła, mogłaby być ładniejsza.

Jeśli interesuje Cię drugi, różowy lakier, recenzja TUTAJ :)



Cena: ok 13 zł wydaje mi się, że w Ross jest teraz w promocji za 10 zł. Ma pojemność 11 ml
Dostępność:
Manhattan to raczej łatwo dostępna marka, szukajcie w drogeriach kosmetycznych, drogeriach osiedlowych bądź sklepach internetowych.



Podsumowując: To mój pierwszy lakier marki Manhattan i jestem zachwycona jego jakością. Jest to dokładnie taki lakier jaki najbardziej lubię, dobra konsystencja, świetne krycie, bardzo szybkie schnięcie, duża trwałość, polubiłam pędzelek. Czego chcieć więcej od takiego produktu? Jestem bardzo zachęcona, aby poznać inne lakiery tej marki. :) Kolor jest bardzo ciekawy i akurat w moje gusta się wpasowuje więc jestem trzy razy na TAK :)





Czy ktoś z was miał już lakier tej marki? Jestem bardzo ciekawa czy też się u was tak dobrze sprawdził, czy akurat ja trafiłam na tak fajny egzemplarz?

Ps I nie śmiejcie się z mojego zdobienia, wiecie, że jestem w tym temacie lewa, ale uznałam, że można z tym iść do ludzi. :) To jak podoba wam się w sumie taki kolor czy nie bardzo? Jakie odcienie najbardziej lubicie latem?




Pozdrawiam









53 komentarze:

  1. Miałam kiedyś z Manhattana lakier, byłam zadowolona :) Zdobienie fajne, no ja bym takiego na pewno nie zrobiła :D I szacun za fitness ze sztangami, niedługo się Chodakowska schowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będziesz mi mówiła Pudzianowska! :D Nie.. no, oby nie :)

      Usuń
  2. nie miałam ale akurat na paznokciach matu nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w swojej kolekcji wiele lakierów, ale akurat ta marka nie gościła w moich zbiorach ani razu. Bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go dostałam, ale nie spodziewałam się, że będzie tak ładnie wyglądał :) Na razie używam tylko hybryd, ale chyba zostawię go sobie "na potem" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się od razu jakoś tak rzucił w oczy, mi się naprawdę podoba :)

      Usuń
  5. Mam kilka lakierów tej marki, w tym ten :) ale jeszcze nie miałam go na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, muszę sobie jakiś kupić ;)

    jvstine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne! ;) podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony bardzo mi się podoba :) Róży tylko konkretne odcienie toleruje - u siebie :DDD Ja mam od nich tylko żółty lakier- ale jeszcze nie mam zdania za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolorki, super pazury:)
    Niestety mi ostatnio pękają i co nabieram chęci aby coś zmalować, rozkręcam się to za chwilę pazury do obcięcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest super! Wcześniej bardzo często sięgałam po tego typu odcienie, szmaragdu oczywiście, ale ostatnio królują ciepłe tonacje - róże czasem czerwienie, bo super wyglądają do opalenizny :) Powodzenia na jutrzejszym treningu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to się wydaje, że ten lakier sam w sobie w ogóle będzie fajniej wyglądał jesienią, bo teraz to ja też rak raczej neonki itp. Ale nie mogłam się oprzeć i musiałam go sobie sprawdzić skoro już go dostałam :)

      Usuń
  11. Połączenie kolorystyczne jest super!!! Zdobienie też bardzo mi się podoba.
    A co do Manhattana to bardzo lubię te lakiery, ale nawet nie wiedziala że wprowadzili maty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to limitka, ale na pewno są jeszcze do kupienia, niestety nie wiem do kiedy :)

      Usuń
  12. Śliczny ten kolorek, i piękne zdobienia! Miałam lakier tej firmy i faktycznie jest bardzo dobrej jakości! Przede wszystkim bardzo szybko schnie ;) wczoraj na moim fanpagu wystartowało rozdanie w którym jest do zdobycia m.in lakier tej firmy, zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waśnie schnięcia zaskoczyło mnie najbardziej, nałożyłam grube warstwy a tu raz dwa i suchy :)

      Usuń
  13. piękne paznokcie, szczególnie te pionowe linie fajnie wyglądają, kiedy jak takie zapuszczę? pewnie nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne masz paznokcie :) Kolory bardzo fajne ale co mi po tym jak każdy lakier z manhattanu złazi mi po dwóch dniach z paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten różowy kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor, kilka lat wstecz nosiłam na paznokciach tylko taki, choć innej firmy :D A lakiery Manhattan są całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdobienie i niebanalne połączenie kolorów!! Bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się bałam że aż zbyt niebanalne i wyjdzie jak klaun, ale chyba nie jest źle :)

      Usuń
  18. Świetne połączenie kolorów :) Miałam praktycznie taki sam kolor, ale nie wiem czy nie z innej serii Manhattan i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jaki, bo jak szukałam ceny tego to też na niego trafiłam jest właśnie taki sam kolor z Manhattanu tylko nie matowy :)

      Usuń
    2. O tak to ten :D Bo matowy na pewno nie był :)

      Usuń
  19. Piękny kolor :) Ładnie kontrastuje do różu :) Muszę się kiedyś przyglądnąć bliżej tym lakierom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja z manhattana mam 4 kolorki, które kupiłam w TKMAXX i też sprawdzają sie u mnie bardzo dobrze i pozytywnie mnie zaskoczyły ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, choć ja za matem na paznokciach nie przepadam :)
    Z manhattanu mogę ci polecić lakiery z serii Quick Dry w buteleczce 7ml - są urocze, mają krótkie i szerokie pędzelki :) tylko pod koniec trochę ciężko je wydobyć ;) niedługo u mnie pojawi się post o jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj ja właśnie nie przepadam za szerokimi pędzlakami, ale jeżeli mają tak dobrą jakoś jak ten to na pewno są warte uwagi :)

      Usuń
  22. Ładny kolor, choć ja za matem na paznokciach nie przepadam :)
    Z manhattanu mogę ci polecić lakiery z serii Quick Dry w buteleczce 7ml - są urocze, mają krótkie i szerokie pędzelki :) tylko pod koniec trochę ciężko je wydobyć ;) niedługo u mnie pojawi się post o jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor całkiem ciekawy. Twoje zdobienie bardzo mi się podoba. Sama chciałabym takie sobie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne paznokcie :) Podoba mi się ten kolor i rzeczywiście lakiery Manhattanu są teraz na promocji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mimo tego, że lakiery te są łatwo dostępne, nigdy żadnego nie miałam. Mam w swojej kolekcji tyle lakierów, że jeden do przodu nie zmieni nic szczególnego dlatego też może przy najbliższych zakupach go kupie. Co do Twojego zdobienia, jakie wyczarowałaś, to jest naprawdę bardzo ładne, świetnie wygląda to połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też aż jestem zdziwiona, że to mój pierwszy lakier tej marki, ale naprawdę jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona. Co prawda nie mam pojęcia jak się sprawdzą z innych serii no ale limitka matowa bardzo fajna :)

      Usuń
  26. Po tym jak dostałam go w paczce do rozdania sama go zapragnęłam :D Poszłam i kupiłam. A potem jeszcze jeden 004 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha wcale Ci się nie dziwę, mnie od razu zaintrygował ten lakier właśnie :)

      Usuń
  27. wysłałam Ci maila z odp na Twoje pytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Podejrzewam, że pędzelek mógłby mi nie pasować. Wolę szerokie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób woli szerokie :) Także rozumiem. Ja mam dużą płytkę, bardzo zaokrągloną i żebym doszła do paznokcia przy skórce o wiele łatwiej mi operować cienkim pędzelkiem. :)

      Usuń
  29. I jak było na zajęciach ?:) Szkoda, że u mnie w okolicy takich rzeczy nie ma;/
    Co do lakierku, to bardzo mi się podobają oba kolory :) właśnie podobne odcienie wybieram latem :) Niestety z Manhattanu nie miałam żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy przeżyli to chyba dobrze. Nic mi nie wypadło z rąk, ani nie mam siniaków, ale jakie zakwasy! Mimo, że chodzę już dwa miesiące na fitnessy to te zajęcia totalnie poruszyły jakieś nieruszane mięśnie, albo obciążenia sztangami to spowodowało. :) Stwierdzam, że na to tez będę chodzić. :)

      Usuń
  30. Przez te upały odpuściłam ćwiczenia, a wieczorna jazda rowerem też nie wchodzi w rachubę ponieważ ---cały czas jest żar---. Kolor lakieru ciekawy, mało spotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdobienie paznokci jak i same paznokcie bardzo ładne. lakieru jeszcze nie miałam, jakoś nie mam zaufania do matowych lakierów po mojej przygodzie z wibo. ale z chęcią wypróbowałabym ten z manhattanu ze względu na piękny kolor :)
    pozdrawiam, kiinsza

    OdpowiedzUsuń
  32. brakuje mi takiego kolorku w moich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor mi się podoba ale jakoś nie jestem największa fanką matowych lakierów, wolę jednak jak się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny kolor, nawet trochę zjedzony przez aparat wygląda intensywnie. A zdobienie pierwszaa klasa. Mnie nigdy żadne paseczki nie wyszły tak równo.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba nigdy nie miałam lakieru tej marki.. Ale przyznam, ż e kolory Twoich paznokci świetnie się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń