Le Kawior & Paczka od Złotowłosej

Hej Dziewczyny!


Paczuszka od Złotowłosej

Co jakiś czas szczęście uśmiecha się do każdej z blogerek, do mnie też ostatnio zawitało i zapukało do drzwi w postaci pana kuriera. Biedny owy pan kurier swoją drogą wystał dzielnie pod moim blokiem 20 minut zanim zjawił się ktoś kto go wpuścił. Takie rzeczy się u nas dzieją za sprawą bystrych głów, które ogrodzenie ku uciesze mieszkańców co prawda postawiły, ale nie wpadły na to , że przydałby się domofon. Pan kurier nie wyczarował sobie klucza więc czekał aż jakiś mieszkaniec przyjdzie. Witamy w Kielcach :]
Przesyłka była od Złotowłosej, której bardzo dziękuję ;* Nie ujmując niczemu,  najbardziej cieszę się z mydełka, żelu pod prysznic, toniku ale.... Pierwsze co koniecznie muszę wam pokazać to boski lakier do paznokci...





Lakier Do Paznokci MIYO nr 112

Już na zdjęciach spodobał mi się jego odcień, dorwałam go w swoje rączki i w buteleczce wyglądał iście

uroczo. Jednak dopiero pierwsze pociągnięcie po płytce paznokcia sprawiło, że moje serce zostało obezwładnione.



Moja opinia:

Miyo o numerze 112 ma uroczy, słodki, cukierkowy kolor w odcieniu różu. Wygląda na to, że jestem fanką różowego? Nic bardziej mylnego, ale trzeba przyznać, że na paznokciach róż jest niekwestionowanym faworytem wielu kobiet, w tym także i moim.

Pierwsza warstwa jest od razu intensywna, daje nam w pełni kolor, który widzimy w buteleczce, jednakże widzę lekkie smugi, z którymi doskonale radzi sobie podwójne krycie. Dla mnie? W sam raz :)










Konsystencja jest ani za rzadka, ani za gęsta, z łatwością rozprowadziłam lakier po płytce paznokcia.

Pędzelek zakwalifikowałabym do tych mniejszych.

 Niestety nie jestem w stanie wypowiedzieć się co do trwałości lakieru, musicie mi wybaczyć, ale w całej tej ekscytacji postanowiłam nie czekać tylko dodawać posta pochwalnego dla paczuszki już dziś.

Gdyby ktoś bym zainteresowany kawiorem, to jest to Lovely nr 1, tym razem Lovely nie dało ciała..:)

Podsumowując:
Jestem zachwycona cukierkowym kolorem, który na pewno zostanie jednym z moich faworytów do tego stopnia, że na internecie już znalazłam drogerię w Kielcach, która podobno ma w sprzedaży lakiery MIYO, jeśli też jesteście ciekawe jak u was w mieście, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę Miyo.

Cena: ok 3 zł za 7 ml.

Ps. Przy okazji widziałyście zestaw do podgrzewania olejków eterycznych w Biedronce? Jest rewelacyjny..
Podgrzewacz, ma otwory w kształcie serduszek, co wieczorem daje oczywiście mega efekt.  W zestawie dostajemy też dwa olejki zapachowe. Woń wypełnia momentalnie całe pomieszczenie. Cena: 24,99

Pochwaliłam się, więc czas przesłać wam uściski i życzyć miłego wieczoru ;*


62 komentarze:

  1. Kolor rzeczywiście jest bobowy! Z resztą tak jak cena. Oczywiście gratuluję przyjemnej przesyłki i cierpliwego kuriera :)
    A jeśli chodzi o olejki... Mmmm... Też je uwielbiam. Mam swój kominek już od kilku lat. Jednak ja zawsze wybieram olejki naturalne, które choć może są droższe i mają mniej wyszukane zapachy, to dodatkowo mają inne właściwości poza zapachem.
    Teraz dodatkowo eksperymentuję z woskami z Yankee i jest zakochana w moim pachnącym mieszkaniu (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie kupiłam na allegro woski z YC i przyda mi się podgrzewacz... Ale poszukam pewnie w sklepie po 4zł :PP A paczka cudna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był, nie był ;) Pisze i na zatyczce i na pisaku, że NOIR - bLACK :DD

      Usuń
  3. kolor lakieru jest genialny:)) Paczuszka fajna i podgrzewacz też:))

    OdpowiedzUsuń
  4. musze zakupić koniecznie taki kominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny mani :D , pazurki to Ty masz Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękny kształt paznokci!
    Idealnie komponuje się z tym kolorem... Oddawaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. same wspaniałości dostałaś :) Lakier rzeczywiście piękny i nie wiedziałam że po 3 zł jest nawet ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo kurcze kolor rzeczywiście cudowny ! Cholercia chyba będę go szukać :D i z kawiorem też wygląda efektownie, mmm rozmarzyłam się :D
    A ten zestaw też fajny, możliwe że po niego sięgnę, ogólnie chcę zacząć przygodę z woskami zapachowymi ale pierw muszę mieć w czym je palić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. GRATULUJĘ wygranej!
    2. Jak widzę u kogoś coś z Balei to aż mi się smutno robi, że ja nie mam haha
    3. Masz cudne paznokcie
    4. Lakier świetny
    5. Groszki- hmm... REWELACJA!

    Super to wszystko wymyśliłaś ;) I jeszcze te cuksy w dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajne rzeczy:) pozazdrościć i gratuluję :*
    ja kocham podgrzewacze, te olejki zapachy ahhh :) sama przyjemność :) chciałabym o zapachu jaśminu, muszę się za nim rozejrzeć:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ masz ładny kształt paznokcia ..też byłam zaskoczona jakością tych lakierów - są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz mnie tym podgrzewaczem i olejkami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak,plusy bycia bloggerem hehe :) Ahhh tak KIELCE wymiatają,a może on po prostu miał zrobić podkop?:D Lakier ekstra jak i cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pewnie tak, obok powinien stać znak, że łopata potrzebna :)

      Usuń
  14. O Ty szczęściaro :D Mega paczuszka :D Kawiorkowy mani bardzi mi sie podoba ale u kogoś.
    A widziałam ten zestawik w Biedronce :D Gdyby nie to że niedawno zaopatrzyłam się w podgrzewacz to zapewne zestaw byłby mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no udało się jakoś :) Zestawik fajny, zadowolona jestem :)

      Usuń
  15. sliczny mani podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kształt paznokcia!Czemu tylko ja mam takie koślawe to nie wiem:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna paczuszka, lakiery MIYO uwielbiam mam kilka, są bardzo fajne i tanie :) Z Biedronkowych "nowinek" mnie wpadły w oko mini szachy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paczuszka :) Bardzo mi się podoba kolorowy kawior w takim słodkim wydaniu :D Masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och ,biedny kurier;P Fajna paczka,lakier jest śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  20. No kolor bombowy faktycznie, ja dzisiaj tez dodałam post z różowym lakierm :)
    I mówisz że kosztuje 3 zł?
    No bajka miec taki tani lakierek i za to ładny :))))

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biedny kurier, a kolorek na paznokciu wygląda cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje! świetne rzeczy! i lakierek wygląda nieżle :)
    biedny kurier xD
    ja wczoraj dostałam przesyłkę z wygraną kosmetyków Dove ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Nom, rzeczywiście uroczy. Po prostu cukierkowy :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy jest ten lakier!

    I jakie masz paznokcie! :-)

    Olejki na tym zdjęciu są "zapachowe", nie eteryczne.;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie, ten kawiorek u Ciebie wygląda rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Paczuszki można pozazdrościć - lakier jest wspaniały :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie ozdobione pazurki:) i ogólnie paczuszka pewnie sprawiła u Ciebie niezłą radość:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor rzeczywiście rewelacja! Też niedawno bawiłam się z kawiorem, ale efekt na razie marny :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor śliczny! ;) Pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna paczuszka :) A lakier na pazurkach wygląda prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję tak wspaniałej paczuszki! A lakiery MIYO bardzo lubię - jak dla mnie są wystarczająco trwałe i dość szybko wysychają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluje wspaniałej wygranej, oj fajne rzeczy były wtedy w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. paczka od złotowłosej jest fajna, bardzo ładne paznokcie, ja nie mam jeszcze kawioru

    OdpowiedzUsuń
  34. uroczy kolor taki kobiecy ; )
    Jakoś do kawioru się przekonać nie mogę, w mojej pracy pewnie by godziny nie wytrzymały .. :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny ten lakier chociaż u mnie kawiorek się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  36. z tym kawiorem wygląda świetnie, uwielbiam różowe paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  37. to teraz masz co testować, przemiłego testowania zatem;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tej serii w biedronce mam takie coś na kadzidełka, też ładnie rzeźbione :) fajne wydanie!

    Co do lakieru to kolor jest iście dziewczęcy ;) ja odnalazłam mój idealny róż z O.P.I. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. super paczuszka, gratuluję:) a lakier, ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię lakiery MIYO, naprawdę dobra jakość w taniej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurczę, nie skomentowałam jeszcze tego postu?! xD
    Oczywiście wyrazy współczucia dla kuriera xD
    Używałam na razie białego z MIYO i... nie kryje za dobrze, smuży ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. kochana nic mi nie pomaga, aromaterapia, melisa, muzyka, no nic, nie chce brac lekow, bo strasznie uzależniają, ale czasami nie mam wyjścia i sięgam po tabletkę, na przykład wczoraj już nie dałam rady i wzięłam leki, spałam 7 godzin bez żadnych przerw co jest osiągnięciem roku, bo podczas 8 godzin budzę się co 40min :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już tak nie śpię od ponad roku, zaczęło się od tego, że pracowałam na nockach przez jakiś czas i teraz mimo, że zmieniłam pracę na normalną i tak spać nie mogę, czy to po ćwiczeniach czy nie, po alkoholu jeszcze gorzej mi sie spi....

      Usuń
  43. ale Ci się świetne rzeczy trafiły

    OdpowiedzUsuń
  44. Lakier jest piękny ;) Te perełki z Lovely też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawy blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna paczuszka, a lakier faktycznie uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale masz cudne paznokcie! Fajna paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  48. mój Łukasz gdy jesteśmy w drogerii wszystko wącha tysiąc razy. robi zakupy duzo dłużej ode mnie.
    jest strasznie niezdecydowany.

    OdpowiedzUsuń
  49. Te dwie warstwy pokryte śa jeszcze jakimś połyskującym lakierem??

    OdpowiedzUsuń
  50. Pokryte są zwykłym bezbarwnym lakierem, bez żadnych właściwości nabłyszczających, kładę go dla zabezpieczenia lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny ten róż :) współczuję kurierowi heh

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja je będę próbować na lakier przyklejać + bazę, jak nie wyjdzie to na klej do tipsów można :D a potem go spiłować :D bo one są bez kleju :D

    OdpowiedzUsuń
  53. lakier rzeczywiście cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  54. bardzo fajny kolor, z tym kawiorem wygląda ślicznie:) a zestawu w Biodronce nie widziałam, ale dzięki za info;) powoli zaczyna się u mnie sezon na woski i palenie kominka, wiec chętnie skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cieszę się, że paczuszka Ci pasuje:) Mi lakier tak się spodobał, że sobie kupiłam identyczny:D

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowny kolorek ;) i ta cena! :)

    OdpowiedzUsuń