Akcja Celbruj Chwile NOWY SEZON Zima & Święta


Cześć!

Ależ was pewnie zaskoczyłam tym postem, sa sa sa. W zakładce o Akcji Celebruj Chwile zainteresowani mogli przeczytać, że potrzebuję od niej odpoczynku. W związku z ciągłymi sygnałami od was, że czekacie żywo na powrót moje serce zmiękło <3. Wracam więc z waszą ukochaną akcją i lekko zmienionymi zasadami. Łączmy się na święta!



Zima & Święta

Kolorowe prezenty zdobione wymyślnymi kokardami, moc życzeń i dobrych słów, najpiękniejsze choinki ubrane w barwne bombki, święty Mikołaj w kominku, korowód reniferów na niebie. Roziskrzony puch na ziemi, wielkie płaty śniegu spadające z nieba, puchate rękawiczki i szaliki, wojny na śnieżki i zacne bałwanki. To wszystko przed nami. Jeśli masz ochotę celebrować razem z nami wybierz swoje tematy!




  Aby wziąć udział,  należy sobie wybrać jeden lub kilka tematów do zrealizowania na swoim blogu. Jest naprawdę sporo, głównie są to te z tamtego roku, ale myślę że tak będzie w sam raz. :)





Podpowiedzi w nawiasach są to tylko moje sugestie, ale interpretacje tematu pozostawiam wam, chciałabym żeby zachować tylko motyw sezonu zima & święta. 


1. Zdjęcia - Mój Zimowy Spacer 
( idziecie na spacer lub parę spacerów i łapiecie co ładniejsze chwile). 

2. Inspiracje
 ( mogą to być inspiracje świąteczno- zimowe, mogą być tylko zimowe lub tylko świąteczne, jak chcecie). 

3. Wishlista Świąteczna 
(czyli o tym co chciałybyście znaleźć pod choinką). 

4. Wishlista Mikołajkowa 
(czyli o tym co Św. Mikołaj mógłby wam podrzucić). 

5. Makijaż: Zimowy Makijaż 
( np. z wykorzystaniem kolorów: białego, srebrnego, niebieskiego lub ich miksów, może to być makijaż zwykły ale i artystyczny). 

6. Makijaż: Sylwestrowy Makijaż
( może być wieczorowy ale możecie też poszaleć i zrobić coś iście karnawałowego) 

7. Paznokcie: Lakier Idealny na Zimę 
(pokazujecie lakier lub lakiery które świetnie pasują do zimy, dla mnie to na przykład brokatowe wykończenia, czerwienie, niebieskości ale może dla was zupełnie coś innego?). 

8. Paznokcie: Zdobienie  
( zdobienie oczywiście świąteczne lub zimowe lub zimowo- świąteczne) 

9. Kosmetyki: Moja Zimowa Kosmetyczka 
(czyli kosmetyki, bez których nie wyobrażacie sobie zimy, ewentualnie lubicie je bardziej właśnie zimą może ze względu na zapach czy działanie, no same wiecie :) ). 

10. Stylizacja: Stylizacja na Mroźne Dni 
(możecie pokazać na sobie, ale możecie też stworzyć parę propozycji w kreatorze np. tu KLIK) 

11. Stylizacja : Świąteczna Stylizacja
( tak jak wyżej). 

12. DIY: Pomysł na Zapakowanie Prezentu 
(widziałam wiele oryginalnych sposobów na opakowanie prezentu, może ktoś ma ochotę pokazać swoje pomysły, projekty DIY powinny zawierać tutorial krok po kroku jak coś się wykonało).

13. DIY: Świąteczny Akcent 
(proponuję własną ozdobę choinkową lub świąteczny stroik, projekty DIY powinny zawierać tutorial krok po kroku jak coś się wykonało). 

14. Gotowanie: Grudniowe Gotowanie 
( proponuję piernik/pierniczki, ewentualnie przepis na ciekawą potrawę na wigilijny stół). 

15. Kreatywne Pisanie: Moje Święta 
(opowiadacie np. o tradycjach w swoim domu, o zwyczajach lub o wymarzonych świętach lub np o wszystkim naraz). 

16. Kreatywne Pisanie: Mój Zimowy Zestaw Przetrwania 
( pokazujecie wasze zimowe gadżety, które ułatwiają wam przetrwanie zimy od kolekcji świeczek po herbaty przez kosmetyki, kocyki, smakołyki, książki, szaliki i co wam tylko przyjdzie do głowy). 

17. Filmy & Książki : Na Zimowe Wieczory 
( daję tutaj dużą dowolność aczkolwiek możecie np to okroić do pozycji dla całej rodziny albo ulubionych filmów świątecznych jak chcecie, oczywiście możecie zrobić opcję tylko z filmami lub tylko z książkami nie musicie tego łączyc). 

18. Świąteczne Dobre Słowo 
( wybierz sobie dziesięć blogów a właściwie autorek, którym chciałabyś powiedzieć coś dobrego o nich lub ich blogu i napisz to w poście, święta to idealny czas na dobre słowo, przy okazji na końcu możesz wszystkim złożyć życzenia choć nie musisz:) blogów w sumie też może być wybrana przez Ciebie liczba, to nie musi być sztywne dziesięć). 

19. Postanowienia na Nowy Rok
(może postanowienia kosmetyczno-pielęgnacyjne, a może bardziej życiowe, a może zmiksowane?)

 :)









ZASADY
Uwaga duże zmiany, proszę zapoznaj się, zajmie to chwilę :)



1. Czas trwania: 25 listopada - 10 stycznia (termin na dodanie posta)

2. Udział może wziąć każdy, kto posiada bloga. 

3. W tytule posta proszę o zawarcie słów  „Akcja Celebruj Chwile”.

4. Możesz wybrać więcej tematów niż jeden, i napisać ile chcesz postów. Natomiast jeśli chcesz w jednym poście połączyć tematy to może to być połączenie maksymalnie dwóch. Jeśli chcesz zrealizować więcej tematów, powinnaś napisać kolejny post.

5. Post biorący udział w akcji powinien być przygotowany specjalnie z okazji Celebruj Chwile, nie może być napisany rok wcześniej i nagle podlinkowany.

6. Post na Celebruj Chwile  nie może brać udziału w żadnej innej akcji czy np. konkursie. 

7. Będzie mi miło jeśli w poście napiszesz w kilku słowach czym jest akcja Celebruj Chwile i podlinkujesz ten post, a jeszcze milej jeśli do posta wstawisz baner. :) 

8. Parę dni po zakończeniu akcji spodziewaj się podsumowania na moim blogu. Skoro brałaś udział w akcji, jednak będzie mi miło jeśli poświęcisz chwile na skomentowanie podsumowania. Niestety nie wszyscy to robią.

9. Pośród postów z podsumowania wybierz sobie co najmniej trzy i je skomentuj. Na pewno każdemu zrobi się miło. :)


10.  I NAJWAŻNIEJSZE:

- po opublikowaniu posta na akcję, wklej link do niego w komentarzach pod tym postem, abym mogła szybko do niego dotrzeć.

- w tym samym komentarzu opisz w kliku zdaniach o czym jest post lub zachęć do odwiedzin, twoją wypowiedź zacytuję w podsumowaniu akcji.

- w komentarzu napisz też które zdjęcie z posta ma się znaleść w podsumowaniu, jeśli nie wskażesz wybiorę sama. :)





Stali bywalcy akcji Celebruj Chwile na pewno zauważyli zmianę co do podsumowań, nie ja będę opisywać wasze posty, a to was będę cytować. Kochani po pierwsze ułatwi mi to bardzo pracę i uprzyjemni całą akcje. Mam nadzieję, że będzie to zmiana na plus i okaże się nawet bardziej ciekawa niż poprzednia forma. :) Co myślicie?

Kolejną zmianą będzie brak ankiety i głosowania na najlepsze prace. W zamian mam nadzieję, że zastosujecie się do punktu dziewiątego aby jeszcze lepiej poczuć, że jesteśmy w tej akcji razem. :)





Banery do wyboru, do koloru, jeśli masz ochotę użyj któregoś :)













I to już wszystko. Mam nadzieję, że cieszycie się z reaktywacji Akcji Celebruj Chwile. Czekam na wasze piękne świąteczne i zimowe posty. Mam nadzieję, że uda nam się zaczarować nasze blogi. :) Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądały poprzednie akcje zakładka Celebruj Chwile stoi otworem. :)



Buziaki ;*










75 komentarzy:

  1. Udanej celebracji:) ja nie lubię zimy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozważam swój udział :) Pożyjemy, zobaczymy. Buziaki ślę :***

    OdpowiedzUsuń
  3. A no zaskoczyłaś mnie ;) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa! Biorę udział!!! :D Ale fajnie, poprzednią taką akcję przegapiłam i w ogóle nie ogarniałam, o co w niej chodzi. Na pewno wezmę udział, już mam kilka punktów, które na 100% chcę zrealizować, a do tego pewnie jeszcze coś dorzucę <3 No chyba, że czas nie pozwoli i nie dam rady...
    Ale się cieszę :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślę, ale nie mam pomysłów do takiej akcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat mam zimowe pazurki, więc na pewno wezmę udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, cieszę się, że Akcja powraca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Joooooooooooooooooooooooooooooooooooookooooooooooooooo ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak miło, teraz mam nadzieję bardziej się postarać, widzę kilka tematów dla siebie, c jutro nawet mam w planach zrobić samej bombki na choinkę

    OdpowiedzUsuń
  11. super! zgłaszam się! Mam trochę pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe tematy do realizacji, widzę kilka dla siebie, więc myślę, że tym razem wezmę udział w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wziąć udział, ale nie wiem, czy rozumiem, o co chodzi. :D wybieram jeden/ kilka tematów i piszę o nich wpisy, i tyle? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, tylko fajnie jak wspomnisz w tym poście, że to w ramach akcji ten post. Potem wklejasz mi tu linka stosując się do punktu 10 z zasad. Po dziesiątym stycznia jak ten sezon akcji się skończy ja robię podsumowanie wszystkich postów. Celem jest wspólna celebracja chwil, klimatu zimowego czy świąt na blogach. Poza tym w podsumowaniu będzie link do Twojego posta, zdjęcie i zawsze ktoś dzięki temu może do Ciebie zajrzeć. :)
      Jeśli masz ochotę to zapraszam ! :)

      Usuń
  14. Aby tradycji stało się zadość wezmę udział. :D Tylko nie wiem, kiedy posty opublikuje. :D W ten weekend chciałam napisać o zakupach z tych promocji w Rossmannie. :D
    Mam pytanie odnośnie książek - muszę być świąteczne czy generalnie, tak jak jest w tytule kategorii, "na zimowe wieczory"? Do tej drugiej kategorii mam co wybrać. :D
    Może tym razem pobawię się w "feszyn bloggerkę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w kategorii, nie muszą być świąteczne, to tylko moje podpowiedzi jak ktoś nie ma pomysłu jak rozwinąć temat, ale każdy może jak chce. :)
      Czekam <3 :D

      Usuń
  15. Jak znajdę czas to wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Postaram się przyłączyć, przejrzałam już poprzednie edycje, pomysł mi się podoba, mam więc nadzieję że znajdę czas, by choć po części w tym uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze chętnie czytam posty, które związane są z "akcja celebruj chwile". :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ja zaczynam. Siedzę dziś przeziębiona, markotna i marudna. Jest to najlepszy moment, by znów poczuć się jak dziecko i napisać list do Mikołaja.

    http://bluegirl-ewa.blogspot.com/2015/11/akcja-celebruj-chwile-wishlista.html
    Od Mikołaja nie wymagam pereł, leciwy to staruszek, a wiadomo na emeryturze nie może sobie pozwolić na zbyt wiele. Każdy jednak lubi marzyć, moje pragnienia są raczej przyziemne, to drobnostki, ale miło byłoby je spełnić.

    OdpowiedzUsuń
  19. O ile czas mi pozwoli z pewnością wezmę udział :) poprzednie takie akcje mnie ominęły :) świetny pomysł :)) dowiedziałam się o twojej akcji od Mary się ale z miła chęcią dołączam do twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Weeeee ♥ Nareszczie ♥ Nie mogłam się doczekać ^^ Super, że akcja wróciła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem pamiętam jak pytałaś, a ja miałam wtedy trochę focha na tą akcję, bo ciężko mi ją było ogarnąć. Ale już mi przeszło :D

      Usuń
  21. Niecierpliwością zimy, staram się jak najbardziej sobie ją unikać, super akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna akcja, może tym razem i ja się skuszę na udział?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo, że sama nie brałam jeszcze udziału, to lubię przeglądać podsumowania z akcji celebruj chwilę :) Mam nadzieję, że znowu zobaczymy ładne i inspirujące posty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Noooo... czekałam na to! Ja pewnie w ramach tematu z gotowaniem będę tradycyjnie robić jakieś ciasto :) Cieszę się, że się "przeprosiłaś" z Akcją :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie brałam jeszcze udziału, ale myślę,że z chęcią przygotuję jakieś zimowo-świąteczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to powodzenia wszystkim :D Ja niestety chyba nie dam rady wziąć tym razem udziału. Stres przed porodem no i później pewnie też za dużo czasu nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na początek postawiłam na temat nr 13

    DIY bombki na choinkę. Są w wykonaniu prostsze niż się wydaje. Potrzeba trochę czasu na ich wykonanie, ale efekt jest piękny, a po świętach zawsze można użyć ich do przystojenia mieszkania.
    http://anaa-anaa-86.blogspot.com/2015/11/akcja-celebruj-chwile-diy-bombki-na.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety nie dam rady wziąć udziału, ale każda akcja celebruj chwile sprawia ciepełko w moim sercu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. ok mój piewszy już gotowy ;P http://do-it-with-ann.blogspot.com/2015/12/drogi-swiety-mikoaju-czyli-co-bym-chiaa.html
    4. wishlista Mikołajkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjątko poprosze kolaż książkowy z punktu 9 ;)

      Usuń
    2. Jak każda mała dziewczynka, do tego grzeczna napisałam list do Świętego Mikołaja ;) Moja lista bardzo kulinarna ale ten typ tak ma...Wishlista Mikołajkowa pokazuje drobne prezenty, które mogły by wpaśc w moje rączki pomóc mi przygotować kulinarne smaczki na rodzinne Święta Bożego Narodzenia ;)

      Usuń
  30. U mnie pierwszy post z tej Akcji gotowy. ;)
    http://healthierhaircare.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-sezon-zima-swieta.html
    Wpis dotyczy rzeczy, które chciałabym dostać pod choinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. http://do-it-with-ann.blogspot.com/2015/12/celebruj-chwile-diy-swieczka-ze.html kolejny post ;) DIY: świąteczny akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli chodzi o zdjęcie zostawiam do Twojej decyzji ;)

      Moje DIY nie tylko pozwoli wykonać świeczkę w świąteczym klimacie, bo wielkie ilości wzorów serwetek można wykorzystać na walentynki, Wielkanoc jak i bez okazji... Jako świąteczny akcent świeczka nie dosyć, że pięknie wygląda to jeszcze super będzie sprawować sie jako prezent dla miłośniczek nastrojowych wieczorów ;D

      Usuń
  32. Zapraszam na post dotyczący Akcji Celebruj Chwile: http://paradisefortheeyes.blogspot.co.uk/2015/12/akcja-celebruj-chwile-makijaz-zimowo.html#more
    Jest to tutorial do makijażu świąteczno-zimowego, który pomoże poczuć się wyjątkowo podczas rodzinnych świąt Bożego Narodzenia.
    W podsumowaniu, proszę, aby znalazło się zdjęcie pierwsze - tytułowe posta.

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja dołączam się do akcji! Zapraszam na mój pierwszy post: http://zapiskimartyh.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-swiateczne-filmy.html
    We wpisie możecie poczytać o moich ulubionych świątecznych filmach, które co roku oglądam podczas długich grudniowych wieczorów. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wishlista Świąteczna -
    http://anaa-anaa-86.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-moja-wishlista.html

    Droższe i tańsze prezenty, dobre nie tylko na święta, ale i na każdą inną okazję. W końcu miło jest obdarować kogoś bliskiego.

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja Wishlista w zasadzie to świąteczna (choć mikołajowa też mogłaby być):
    http://jagodowa00.blogspot.com/2015/12/drogi-swiety-mikoaju-akcja-celebruj.html
    Drogi Święty Mikołaju! Jagodowa ma chrapkę na kilka ciekawych rzeczy w tym roku, a że była grzeczną dziewczynką prosi o pomoc w zrealizowaniu tych chciejstw! ^^ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniała akcja :) Może wezmę udział :) Jak czas na zdjęcia pozwoli;)

    OdpowiedzUsuń
  37. http://do-it-with-ann.blogspot.com/2015/12/celebruj-chwile-co-ann-chciaaby-znalezc.html
    Krótka lista tego co mogłabym znaleźć pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. http://do-it-with-ann.blogspot.com/2015/12/celebruj-chwile-filmy-na-zimowe.html
    (zdjęcie oczywiście Kevin)
    Każdy ma filmy, które najchętniej ogląda w święta... Ja mam swoja listę tego co polecam ;) Nie wiem jak w tym roku uda mi się je obejrzeć ale on czego jest noc i laptop ;)

    Ale się rozpisałam ;)
    Ps. można publikować po kilka postów w danym temacie?

    OdpowiedzUsuń
  39. 9 w moim wydaniu.
    Zimowa kosmetyczka skompletowana, są tu same konkrety, choć daleko mi do minimalizmu. Zima ma pachnieć i otulać zapachem.
    http://bluegirl-ewa.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-kosmetyki-moja.html

    Choroba trochę mnie dobija, ale rozpisany plan chciałabym wykonać i opublikować jeszcze kilka wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Jako przepis na grudzień chcę zaproponować Likier czekoladowy, słodki i idealny na świateczne spotkanie rodzinne ;)
    http://do-it-with-ann.blogspot.com/2015/12/celebruj-chwile-likier-czekoladowy.html

    OdpowiedzUsuń
  41. To i ja coś dodam: moja świąteczna wishlista:) http://alejakosmetyczna.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-swiateczna.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. inspracje zimowo-świąteczne
    http://anaa-anaa-86.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-inspiracje-zimowo.html

    Zapraszam na post inspirujący do kręatywnego działania i ozdobienia zacisza domowego w coś co sami zrobiliśmy, a nie tylko gotowce ze sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Lista moich propozycji filmów na te zimowe wieczory oraz święta, bo w tv zazwyczaj w tym okresie nic ciekawego nie ma. Będzie lekko i przyjemnie, ale też do przemyślenia sensu życia :)
    http://anaa-anaa-86.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-filmy-na-zimowe.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Sprawdzony przez lata przepis na zawsze-udające się-pachnące-najlepsze pierniczki na moim blogu:) Możecie mieć dwie lewe ręce, tak jak ja, wystarczą tylko chęci do pieczenia :)
    Zapraszam!
    http://evelinebison.pl/2015/12/swiateczne-pierniki-akcja-celebruj-chwile/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kreatywne Pisanie: Mój Zimowy Zestaw Przetrwania
    http://bluegirl-ewa.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-kreatywne-pisanie.html
    Małe przyjemności, bezkres rozpieszczania, kocykami otulania - tak jawi mi się mój zestaw przetrwania.
    W takie dni jak ten, mogłabym rozgrzewający rosół jeść codziennie.
    Na chwilę obecną kawa, herbata i kocyk dają radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam, no musiałam zapomnieć, że najbardziej rozgrzewającymi zdjęciami jest to ostatnie, lub przedostatnie ze świeczkami :)

      Usuń
  46. Kurcze, fajna akcja! :) Szkoda, że dopiero teraz na nią natrafiłam :) Mam nadzieję, żę uda mi się jeszcze znaleźć troszkę czasu, żeby coś przygotować :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zaczęłam od świątecznych inspiracji :) Wybór zdjęcia pozostawiam Tobie ;)
    http://szczyptaegoizmu.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-garsc.html

    Nic nie wprawia lepiej w świąteczny nastrój niż ubieranie choinki czy pakowanie prezentów. Jeżeli nie macie pomysłów jak to zrobić, a koniecznie chcecie zaskoczyć swoich bliskich czymś niebanalnym, ten post jest właśnie dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapraszam na post dotyczący Akcji Celebruj Chwile: http://paradisefortheeyes.blogspot.co.uk/2015/12/akcja-celebruj-chwile-makijaz.html
    Jest to tutorial do makijażu sylwestrowego, który pomoże poczuć się wyjątkowo i atrakcyjniej podczas zabawy sylwestrowej.
    W podsumowaniu, proszę, aby znalazło się zdjęcie pierwsze - tytułowe posta.

    OdpowiedzUsuń
  49. 3. Wishlista Świąteczna
    http://bluegirl-ewa.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-wishlista.html

    Świąteczna Wishlista już czeka na realizację. Jeśli się nie spełni, to mam na jej realizację cały rok.
    Najważniejsze by była chociaż choinka.

    OdpowiedzUsuń
  50. Bombka świąteczna DIY: http://szczyptaegoizmu.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-diy-bombka.html
    Proszę o zamieszczenie w podsumowaniu ostatniego zdjęcia z postu, czyli zdjęcia gotowej bombki :)

    Krótki tutorial jak krok po kroku wykonać bombkę metodą karczochową. W końcu nic nie daje takiej satysfakcji jak własnoręcznie wykonane ozdoby, dumnie wiszące na naszej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dla mnie nie ma Świąt bez świątecznych wypieków. Oprócz różnego rodzaju pierniczków i ciasteczek obowiązkowo na każde Święta piekę coś sernikowego i takim właśnie przepisem chciałabym się z Wami podzielić. Jest tam czekoladowa słodycz brownie, pyszny kremowy sernik i świątecznie kwaskowata żurawina. Wypróbujcie, bo warto!

    http://kosmetyczneraczkowanie.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-swieta-swiateczny.html

    Jako zdjęcie w podsumowaniu umieść proszę efekt finalny :)

    Wesołych Świąt wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  52. 19. Postanowienia na Nowy Rok

    http://bluegirl-ewa.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-postanowienia-na.html

    Mniej tych postanowień na rok 2016, być może bierze się to stąd, że trudno mi wybiegać naprzód, może przez to że przewiduję wiele zawirowań i trosk. Niemniej jednak w oczekiwaniu na te gorsze dni, nie chcę tracić tego roku zupełnie. Może mnie jednak czymś pozytywnym zaskoczy.

    Zdjęcie ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Mój post o stylizacjach na Święta:

    http://moje-bubble.blogspot.com/2015/12/3-stylizacje-na-wigilie-i-swietaakcja.html

    Krótka ściąga, dla tych, które nie wiedzą jaki strój wybrać na rodzinną Wigilię albo spotkania rodzinne w kolejnych dniach. Wszystkie stylizacje są kobiece i myślę, że przynajmniej jedna powinna się wszystkim spodobać:)

    Zdjęcie nr 3:)

    OdpowiedzUsuń
  54. 14. Gotowanie: Grudniowe Gotowanie

    http://bluegirl-ewa.blogspot.com/2015/12/celebruj-chwile-gotowanie-grudniowe.html

    Coś na lekko, ale w zielono-czerwonej tonacji. Powiew świeżości na świątecznym stole.

    OdpowiedzUsuń
  55. http://zakupowafabryczna.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-wishlista-na.html
    Przed Świętami większość z nas sporządza listy do św.Mikołaja, w którym prosimy go o różne prezenty. Jako że w tym roku Mikołaj wyprzedził mnie i dostarczył upominki szybciej niż opublikowałam post, to postanowiłam stworzyć wishlistę już na przyszły rok - być może ktoś z jego pomocników podejrzy ją przed następnymi świętami i sprezentuje coś o wiele wcześniej... :D

    Poproszę o umieszczenie pierwszego zdjęcia, Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj, ja dzielę się zdjęciami z mojego spaceru z kociołkiem http://lighthaired.blogspot.com/2015/12/zimowy-spacer-z-kociokiem-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Makijaż zimowy:)
    http://alejakosmetyczna.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-makijaz-z.html

    Makijaż w typowo zimowych barwach z dodatkiem srebrnego blysku:)
    Do wklejenie ostatnie zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Makijaż sylwestrowy:
    http://i-like-the-night.blogspot.com/2015/12/akcja-celebruj-chwile-makijaz.html


    Bardzo ciemny makijaż ze srebrnym brokatem - idealny na sylwestrową noc. Łamiemy też trochę niepisaną zasadę makijażu i dopełniamy makijaż czerwonymi ustami. Będzie pasował do każdego typu urody, a jeśli ktoś już na Sylwka się nie załapie to można go wykorzystać na jakąś grubszą imprezę.

    Do wklejenia ostatnie zdjęcie lub dubsmash, ale chyba się nie da, więc to ostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Postanowienia noworoczne, tym razem bardziej rzeczowe i wydaje mi się, że łatwiejsze do zrealizowania
    http://anaa-anaa-86.blogspot.com/2016/01/akcja-celebruj-chwile-postanowienia.html

    OdpowiedzUsuń
  60. Zimowe zdobienie - w większości na paznokciach pojawiają się śnieżynki, choinki, dzwoneczki ... A może by tak norweski wzór ? Mi on jak najbardziej kojarzy się z zimą. Jeśli Wam też i chcielibyście taki na swoich paznokciach, a nie macie zdolności do malowania takich drobiazgów (tak jak ja) to z pomocą przychodzą naklejki wodne :)

    http://patka847.blogspot.com/2016/01/142-akcja-celebruj-chwile-zimowe.html

    W podsumowaniu proszę o zamieszczenie zdjęcia środkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zimowy spacer, który mam nadzieję choć w ułamku ukazuje magię gór zimą. Może wyciągnę kogoś na spacerek albo wycieczkę :)

    http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/2016/01/spaceruj-w-ramach-akcji-celebruj-chwile.html

    OdpowiedzUsuń
  62. No dobra, jedziemy z tym koksem, póki pamiętam!

    Świąteczne Dobre Słowo: www.daisydesire.blogspot.com/2016/01/314-akcja-celebruj-chwile-swiateczne.html

    Uwielbiam wysyłać w świat dobre słowa - wierzę w ich moc i co najmniej od roku z radością obserwuję efekty rozdawania ich naokoło. To nic nie kosztuje, a sprawia tyle radości! Osoby o których piszę są dla mnie niezwykle istotne pod różnymi względami, dlatego jakakolwiek hierarcha nie ma racji bytu w moim poście. W związku z tym, kolejność w jakiej poszczególne blogerki są wymienione, jest zupełnie przypadkowa - w ogóle nie zwracajcie na nią uwagi. Zapraszam do lektury, może odkryjecie nowe ulubione miejsca w sieci! ;)


    Manicure świąteczny: www.daisydesire.blogspot.com/2016/01/313-akcja-celebruj-chwile-manicure.html

    Okres przedświąteczny tradycyjnie był u mnie bardzo zabiegany, przez co paznokcie zostawiłam na ostatnią chwilę. Postawiłam na szalenie prosty, ale efektowny mix Essie Urban Jungle oraz złoty top Vipera Belcanto nr 129. Święta i karnawał, to bezapelacyjnie czas na brokat, błysk i bogactwo, więc można szaleć ;)

    Wishlista świąteczna: www.daisydesire.blogspot.com/2015/12/310-akcja-celebruj-chwile-wishlista.html

    Tak się składa, że mam kilku Mikołajów i tradycyjnie, od paru lat robimy sobie na wzajem listy życzeń - może to mało nastrojowe i romantyczne, ale w dzisiejszych czasach, kiedy każdy jest zagracony zbędnymi pierdołami, lepiej przygotować spis rzeczy, które rzeczywiście nas zadowolą, niż otrzymać prawdziwą, acz zupełnie niechcianą, niespodziankę. Co ważne, na takich listach zawsze znajduje się kilka punktów, po to, żeby zachować szansę na zaskoczenie, no i oczywiście zostawić darczyńcy możliwość wyboru. Ja ostatnio przechodzę totalny kryzys nadmiaru i rzeczy materialne bardziej mnie męczą niż cieszą, dlatego w ramach mojej wishlisty postawiłam tylko i wyłącznie na... książki. Konkretne tytuły, moim zdaniem zdecydowanie warte uwagi, znajdziecie na blogu.

    OdpowiedzUsuń