Podziękowanie za moją świąteczną paczkę :)

Cześć!

Jak może niektóre z was zauważyły, przed świętami zniknęłam i jakiś czas się nie pojawiałam :) Zakochana w kolorkach nawet sugerowała, że zaginęłam na preriach Amazonii, ale to nie prawda. To nie była Amazonia :D W każdym razie nie miałam jak pokazać wam mojej paczki, która była dla mnie cudownym prezentem świątecznym, a wygrałam ją w rozdaniu u Eweliny K :) Najwyższy czas nadrobić prawda?


 
Zawartość mojej paczki :)

Myślę, że niektórym dziewczynom nie muszę podpowiadać co przedstawia uchylone wieczko? :) Taaak, zgadłyście jest to pianka od Organique. Swego czasu była na nawet na mojej wishliście i ogromnie miałam na nią ochotę. Jak miałabym oprzeć się tak słodkiemu wnętrzu? Pomadkę z Revlonu z kolei zgarnęła moja mama, a niech ma :)



Dostałam też jabłkową piankę i dwa lakiery do paznokci. Srebrny Lovely widziałam wiele razy na waszych blogowych zdjęciach, ale teraz wiem, że to prawda, że w rzeczywistości prezentuje się jeszcze lepiej. Byłam zachwycona na tyle, że ten przyjemniaczek został częścią mojego mani w Boże Narodzenie :)



Paczkę zasiliły też krem do włosów, płyn micelarny, mini szampon, podwójny Lierac oraz jedwab do włosów gdzie z tego grona znany jest mi tylko kosmetyk z Biosilku :) Więc mam duuużo do testowania i próbowania :)
 


Przybył też do mnie tusz do rzęs z Avonu oraz balsam do ust z Organique. Tusz do rzęs zaskoczył mnie bardzo pozytywnie, zwłaszcza konsystencją, która nie potrzebuje schnięcia aby być idealną. Chciałabym go kiedyś dla was opisać, ale może być różnie. Generalnie zdjęcia kolorówki wychodzą mi jak "Jedna na milion" więc wiecie jak jest ;)



Ale to nie wszystko, bo dostałam jeszcze tę słodką, uroczą kartkę! Totalnie skojarzyła mi się moim dzieciństwem :D 




Na koniec wisienka na torcie .... czyli przepiękne opakowanie. Dziękuję Ci bardzo Ewela za pracę i uczucie jakie włożyłaś, aby prezent mi się spodobał. Paczka wyglądała ślicznie, aż szkoda było ją ruszać :) Chwaliłam się mojemu S. skacząc po pokoju jak ładnie to wygląda więc wiesz. Kosmetyki dobrze mi służą, niektóre z nich powoli stają się moimi ulubieńcami :) Zrobiłaś mi mega przyjemność na święta ;* Dziękuję.
 
 
 
 
 
Czy któryś kosmetyk wyzwala w was szczególną ochotę na recenzję ? ;>
Wezmę pod uwagę wasze propozycje :)
Pozdrawiam Serdecznie i zapraszam też na bloga Eweliny :)



42 komentarze:

  1. Super wygrana Ci się kochana trafiła, mi się udało capnąć kalendarz z lakierami Ciate ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie miłego testowaniia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :)
    Piankę z Organique też bym chętnie przetestowała ;)
    Czekam na recenzję pomarańczowego balsamiku do ust i prezentację tej ślicznej mięty z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka fajna i konkretna. Ta pianka od Organique, to do mycia czy smarowania? Nie znam jej chyba :) Też zauważyłam, że zniknęłaś, ale dobrze, że już jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, bardzo fajna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej ;) Chętnie zobaczyłabym te lakiery na Twoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jabuszkową piaaaaankęęęę!
    z czym to się je?! :D

    cudowna paczka, tyle serca w niej jest <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super paczucha! Same wspaniałości *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zawartość paczki :) A jak zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczuszka :) A jak pięknie zapakowana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna paczka, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery cudowne! :) Nawet razem mogłyby sie nieźle prezentować :D Zobaczyłam chętnie na paznokciach GR :)
    i pianki z chęcią bym przygarnęła - obie :D Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczka:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płynu micelalarnego, jestem ciekawa. Super paczka i jak cudnie opakowana☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna paczka!:)))) same perły:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygrana same perełki w paczce!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super rzeczy <3 Ale jak spojrzałam na piankę to pomyślałam sobie o serkach truskawkowych .. :D
    O i jest nawet lakier z Golden Rose, uwielbiam tą serię

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej, produkty idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale uroczo <3 ja w tym roku dostałam 2 takie kartki jak Ty ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę pianki od Organique. Musi być cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna paczka. Udanego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna paczka trafiła do Ciebie. :))
    Kartka jest świeeentym akcentem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oddaj lakier z Golden Rose ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw, a krem do włosów najbardziej intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super paczuszka :) Mam ten miętowy lakier z Golden Rose, świetny jest :) A pianki z Organique zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Cieszę się, że paczka przypadła Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna paka :D Gratuluję Kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam, gdy dziewczyny tak ładnie pakują paczuszki z konkursów! :) A ten kolor lakieru GR jest nieziemski...

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekna paka i cud, ze PP nie zniszczyla!
    Mnie sie bardzo podoba ten oszalamiajacy kolor lakieru z Golden Rose! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Super paczka ^^ Mam tę piankę z Organique, niedługo wypróbuję, jestem jej ciekawa :) A kulki do kąpania z YR też miałam, ale niestety jak dla mnie były beznadziejne :) Micelka z Tołpy najbardziej bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  31. och, ale zazdroszczę! cudne produkty :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudowności! Miłego stosowania Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. tyyle dobroci :) wszystkiego zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, paczuszka była opakowana naprawdę przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lle świetnych rzeczy dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję świetnej paczki:) Super,że udało się wygrać;) Kilka kosmetyków także chciałabym mieć, kilka znam:) Miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Haha :P ja tak z troski no :P
    A paczka rewelacja ! Zazdraszczam po cichu :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranej :) Pięknie opakowana paczka. Zawartość też cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wygranej. Ta pianka musi pięknie pachnieć jabłkiem. :D

    OdpowiedzUsuń