CELEBRUJ CHWILE: Podsumowanie Czwartego Sezonu: Zima & Święta

Cześć!


Choć święta już za nami to zima przecież wciąż trwa, choć mam wrażenie, że nigdy się nie zaczęła. Gdzie ten śnieg?! :) W każdym razie mam nadzieję, że mimo jego braku udało wam się wraz z bliskimi stworzyć magiczne święta. Teraz pozostaje nam tylko czekać na biały puch, który jest nieodłącznym motywem zimy, co widać zresztą po waszych pracach. Chciałam też powiedzieć, że jestem bardzo wdzięczna, że mimo mojej nieobecności wciąż powstawały nowe posty związane z akcją. :) Ale do rzeczy. Zobaczcie jak wyglądały przygotowania do świąt waszych koleżanek i jak korzystają z uroków zimy. Podsumujmy akcję Celebruj Chwile.





1. Ituu Itk- Zróbmy wielkie wejście i na początek dajmy mega pracę. Nie umniejszając innym paznokciom i wysiłkowi dziewczyn, muszę powiedzieć, że dla mnie jest to manicure idealny. Po prostu trafia w mój gust w 100 procentach :) Jestem zachwycona dobrem kolorów ale przede wszystkim wzorkami na każdym paznokciu które razem tworzą całość doskonałą. Chce takie!
Link do posta: klik






2. Madzia. M- Postawiła na urok. Pierniczki totalnie kojarzą mi się ze świętami oraz zimą. Wtedy smakują dla mnie najlepiej. Przeniesienie ich na paznokcie to rozkoszny widok :) i kreatywne rozwiązanie.
Link do posta: klik






3. Madzia. M - Dała nam jeszcze jedną porcję swojego talentu. Tym razem jest pastelowo, delikatnie i subtelnie, ale świąteczno-zimowy nastrój jest jak najbardziej podkreślony. Mani bardzo dokładny, schludny i cóż... śliczny :)






4. Kamila Lyll: Zaprezentowała nam zdobienie, które ja nazywam "shines" . Kiedy na nie patrzę od razu przychodzą mi na myśl bombki na choince. Bardzo fajna interpretacja i w dostojnych kolorach :)
Link do posta: klik




5. Syla: Przedstawia swoją propozycję paznokci na Sylwestra. To, że brokat jest idealny na taką okazję wszystkie chyba wiemy :) Bardzo też lubię go w połączeniu z czerwienią co pokazała Syla.
Link do posta: klik





6. Syla: Pomalowała dla nas paznokcie raz jeszcze. Tym razem jest to jej propozycja na święta. Kolory może i mało świąteczne, ale muszę wam powiedzieć, że same w sobie mi się na prawdę podobają. Zwłaszcza ten niebieski.
Link do posta: klik




7. Tenebrity: Jako świąteczna propozycja pokazuje nam granatowe paznokcie połyskujące brokatem. Takie "świecące" paznokcie jak najbardziej są w klimacie. Mi przypominają też rozgwieżdżone niebo nocą. Świetne połączenie :)





8. ESM Beauty: Jest to niestety jedyna praca w kategorii makijaż. Szkoda. ALE autorka zrobiła tak szalenie świetny makijaż, że powinno nam to wynagrodzić. Zresztą osobiście jestem wielką fanką talentu ESM Beauty a głównie tego jak z fantazją interpretuje temat. Prawda, że rewelacja? :)




9. Pysia: Wśród inspiracji Pysi moją uwagę najbardziej skupia to zdjęcie. Bije od niego tak absolutne ciepło domowego ogniska, tak zaczarowana atmosfera, że aż chciałoby się tam znaleść teraz i już. Po resztę inspiracji zapraszam do Pysi :)
Link do posta: klik




10. Szczypta Egoizmu: Cały post autorki wypełniają tego typu świąteczne inspiracje. Kiedy teraz oglądam je ponownie, aż się chce żeby święta powróciły. Notka pełna kolorowych, cudownych zdjęć pełnych ozdób, prezentów i jedzenia :)
Link do posta: klik




11. Anna Niezgódka: W swoich inspiracjach pokazuje nam zdjęcia pełne niebanalnych rozwiązań i pomysłów na coś wyjątkowego oraz kreatywnego. Próbkę macie wyżej, po więcej zapraszam na jej bloga.
Link do posta: klik 




12. Beata Nowak: Inspiracje Beaty opanowały ciepłe ubrania w świąteczne motywy choć nie tylko :D Mi szczególnie spodobał się ten sweterek, sama na pewno bym taki nosiła. W poście autorki znalazłam też świetne, słodkie skarpetki i rękawiczki, ale musicie sprawdzić same :)
Link do posta: klik





13. Gabrielle: Kto śledzi uważnie Celebruj Chwile ten wie, że zazwyczaj w Inspiracjach pojawia się Gabrielle aby wnieść nutę przeszłości  :) Tym razem autorka zaprezentowała "suknie dla śnieżynki" czyli kreacje w odcieniach bieli. Jeśli jesteście ciekawe innych sukien, wiecie co robić ;)
Link do posta: klik





14. Szczypta Egozimu: I znowu tylko jeden post w tym temacie, ale za to pełen na prawdę fajnych propozycji. Film wyżej był swego czasu produkcją, którą byłam na prawdę oczarowana i to mimo, że nie przepadam za komediami romantycznymi :)" To właśnie miłość" oglądałam kilka razy i mogę polecić każdemu :)



15. Beata Nowak: Na liście umieściła i kosmetyk i ubranie i grę komputerową i jeszcze inne skarby :) Piżamką z koniami bym nie pogardziła,  bardzo ładny motyw. Grę już mam :D  Beata poczekaj na jakiś dodatek bo ta gra sama w sobie wieje pustką :)
Link do posta klik.




16. Zaczarowanaa: Swoją wishlistę skonstruowała w formie listu do św. Mikołaja. Połowę tych rzeczy bym jej ukradła gdyby dostała, jak chociażby torebkę czy koszulę, które jeśli chcecie zobaczyć musicie zajrzeć do jej posta :)




17. Anna Niezgódka: W swoich prezentowych marzeniach jest skromna ale konkretna. Między innymi marzą jej się urocze pianki od Organique i coś mi się wydaje, że nie tylko jej :) Zdradzę wam, że ja już swoją mam.. i tak jest fajna :)
Link do posta: klik




18. Katarzyna K : Zaprezentowała wishlistę, która jest pełna i moich chciejstw :) Począwszy od mnóstwa słoi Yankee Candle a skończywszy na własnej, prywatnej toaletce. Oj przydałoby się takie lustro prawdziwej pani świata :D




19Szarona: Życzenia autorki są dosyć krótkie, ale jakże sprecyzowane. Powyższy zestawik i ja bym przygarnęła, zwłaszcza tak dobrej jakości :) Jeśli chodzi o tę wishlistę to niektórych może zaskoczyć pierwsza pozycja, która jest bardzo ciekawą propozycją. Ale o tym musicie przekonać się sami :)
Link do posta: klik




20. Fabryczna: W swoich marzeniach zwraca się bezpośrednio do św. Mikołaja i również znajdziecie tam misz masz, trochę kosmetyków a trochę innej rozrywki :) Fabi czy wiesz, że Guardiola jest na mojej półce? (tylko w trochę innej wersji) Dobra książka, bardzo ciekawa, mam nadzieję, że trafi i w Twoje ręce :) 




21. Jagodowa: Pokazuje kolejną totalnie zróżnicowaną wishlistę, na której znalazłam i parę pozycji dla siebie. Przygarnęłabym i biżuterię i nowy aparat, bo mój ledwo zipie :) Piżamki wyżej też fajne prawda? :)
Link do posta: klik





22. Muminkowe Nowości: Dała na prawdę szeroki wachlarz możliwości swoim bliskim co do sprawienia jej prezentu. Osobiście nie mogę oderwać wzroku od tych muffinek, również przygarnęłabym wszystko co przydaje się do ich tworzenia i ozdabiania :)
Link do posta: klik




23. Monika N: Jako jedyna pokazała nam swój zimowy zestaw przetrwania, a szkoda bo bardzo lubię takie posty. Dowiedziałam się, że Monika na prawdę lubi cieplusie rzeczy :D No i ma słodkie nauszniki oraz kapcie. Koniecznie sprawdźcie :)
Link do posta: klik





24. Fabryczna: Dobrym słowem opisała aż 13 blogów oraz zachęca nas do ich poznania :) Muszę przyznać, ze sama około połowę znam, ale Fabryczna trafiła też w dwa czy trzy moje ulubione blogi. Jeśli szukacie nowych miejsc w sieci do poczytania macie fajną bazę :)
Fab dziękuję że się znalazłam w tym znakomitym gronie ;*
Link do posta: klik




25. Szarona: Z kolei poleca 10 blogów wartych odwiedzenia oraz waszego czasu. I muszę przyznać, że i ona trafiła w dwa moje ulubione blogi :) Jeśli szukacie fajnych blogów to kolejny post, z którym warto się zapoznać :)
Link do posta: klik





26. Fabryczna: W swoim poście rozlicza się z poprzednimi  postanowieniami , które w sumie w większości udało jej się spełnić.. no prawie :D I dzieli się z nami swoimi planami na Nowy Rok. Życzymy jej powodzenia prawda? :)
Link do posta: klik




 27. Pysia: W dosyć zabawny sposób opowiada nam o swoich postanowieniach na przyszłość i jak sama zauważa jak 3/4 Polaków na Nowy Rok postanawia coś zmienić w swoim życiu :D Ja osobiście dołączam się do większości jej punktów, trzymajcie kciuki :)
Link do posta: klik 





28. Tenebrity: Jak bystro zauważyła autorka jeśli ktoś w tym roku chce raczyć się śniegiem musi go sobie zrobić sam :) I tak oto Tenebrity zafundowała sobie totalnie uroczą ozdobę. Koniecznie zobaczcie jak wygląda powieszona w oknie i zajrzyjcie na jej bloga.
Link do posta: klik




29. Małgorzata Margaretka: Pokazała jak wykorzystać bardzo prosty i wydawałoby się nikomu niepotrzebny "materiał" do zrobienia czegoś wyjątkowego. Czego dokładnie użyła do zrobienia złotych świątecznych świeczników? Zajrzyjcie na jej bloga.
Link do posta: klik 




30.  Iris: Bardzo zaszalała w swoim poście i wykonała mnóstwo rzeczy aby ozdoić swój dom. Na zdjęciu pokazuję wam tylko poduszkę, której motyw mnie urzekł. :) Jeśli chcecie zobaczyć jeszcze lampion czy chociażby dekorację stołu, koniecznie wpadnijcie do Iris.
Link do posta: klik




31. Malenka: Pokazała prosty a jakże efektowny stojak na pędzle. Pomysł jest świetny a wykonanie banalne. Taki mały przedmiot a jaką piękną potrafi być ozdobą :) Chyba skorzystam i to nie tylko na zimowy czas.
Link do posta: klik 





 32. Marcepanowa Panienka: Wykonała dla nas jakże urokliwy świąteczny lampion. Taki świetlisty słoik na prawdę potrafi wyczarować klimat. Na blogu autorki znajdziecie też gif gdzie słoik widać dokładnie z każdej strony.
Link do posta: klik




33. Natalia JakPięknieByćKobietą: Stworzyła prawdziwe małe arcydzieło, które wymagało nie lada pracy. Jestem pewna, że osoba która dostała taką własnoręcznie robioną kartkę nieźle się wzruszyła. Poza tym pingwinki to słodziaki :)
Link do posta: klik 






34. Tenebrity: Podaje przepis na pierniczki, które są "sprytne" i nie muszą długo leżakować aby potem pysznie smakować :) Swoją drogą pierniczki włożone w blaszane pudełka naprawdę mają coś w sobie czyż nie? :)
Link do posta: klik




35. Iris: Upiekła pierniczki, na których widok mój żołądek dostaje świra i totalnie domaga się dostępu do nich teraz i już. Ślinka cieknie jak się patrzy :) Poważnie, Iris wysyłasz pocztą? :D
Link do posta: klik





Z uwagi na to, że ciężko oddać charakter spaceru jednym zdjęciem, pozwoliłam sobie na umieszczenie dwóch w tym dziale :) Także miłego spaceru!


36. Kasia M: W jej obiektywie zimowy mróz zaczarował zwykłe rośliny w totalnie niezwykłe okazy rodem z baśni. Pięknie to wygląda, po więcej oczywiście zapraszam na blog autorki :)
Link do posta: klik




37.  Szarona: Zabiera nas w zimowy spacer po Toruniu. I o ile śnieg po raz kolejny dał... hmm no nie popisał się^^, o tyle Szarona fotografowała tak urokliwe zakątki, że warto zajrzeć do niej po więcej :)
Link do posta: klik 




38. Syla: Wybrała się na spacer i chyba nie może narzekać że gdziekolwiek czuje się niebezpiecznie. Musicie przyznać, że bestię ma słodką :D To się nazywa osobisty bodygurad.
Link do posta: klik




39. Narja: Wyłapała co najlepsze tej zimy, czyli oszroniony świat. Muszę przyznać, że ja też uwielbiam oszronione drzewa i rośliny, zawsze wygląda to bajkowo. :)
Link do posta: klik




40. Pysia: Zróżnicowała swój zimowy spacer i zabrała nas najpierw na wycieczkę na łono natury a zaraz potem do urokliwego Wrocławia. Gra świateł na zdjęciach z Wrocławia swoją drogą jest piękna i polecam zajrzeć, żeby pooglądać :)
Link do posta: klik





Dziękuję dziewczyny za kawał fantastycznej roboty! Dzięki wam trochę zimowej magii zawitało i do blogosfery :)
Na koniec myślę, że to będzie najlepsze podsumowanie EVER :




THE END




 ANKIETA & głosowanie

Na koniec mam również małą innowację w akcji Celebruj Chwile :) Przygotowałam dla was anonimową ankietę, w której można zagłosować na trzy według was najciekawsze/ najlepsze/najładniejsze po prostu NAJ posty . Przy okazji można odpowiedzieć na parę pytań odnośnie akcji i pomóc mi w ulepszaniu jej .
Ankieta jest dobrowolna, anonimowa i dla wszystkich, nie tylko dla uczestników. :)
 (nie musisz odpowiadać na wszystkie pytania)



ANKIETA MA PROBLEM Z POLSKIMI ZNAKAMI WIĘC WYBACZCIE :)



Aby nie obrażać uczuć nikogo ani aby nikomu nie było przykro, że otrzymał mało głosów, zostawię ich ilość dla siebie. Natomiast podam tylko te trzy posty które uzyskały najwięcej głosów myślę, że tak będzie najfajniej, nikt nie będzie czuł presji itd :) Najlepsze prace wyróżnię w zakładce Celebruj Chwilę oraz przy ogłoszeniu nowego sezonu ;)


Z góry dziękuję za udział w ankiecie :) Pozdrawiam Serdecznie i do napisania










36 komentarzy:

  1. Świetna akcja i cieszę się, że mogłam wziąć w niej udział po raz pierwszy i na pewno nie ostatni. Obejrzałam tu tyle wspaniałych prac, że moja na ich tle wypadła blado, ale... Następnym razem postaram się bardziej, o ile czas pozwoli :D Myślę, że akcja walentynkowa to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, że to genialna akcja :) nie brałam w niej udziału ale z przyjemnością czytałam i przeglądałam posty z nią związane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale się uzbierało postów :D Jest tyle świetnych prac/postów, że sama nie wiem na które zagłosować :) Będę musiała się zastanowić :D
    A ja w końcu się zmotywowałam i zrobiłam swoją pierwszą pracę na akcję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej akcji i nie miałam okazji brać udziału,ale chętnie dowiem się więcej i następnym razem na pewno wezmę udział! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko jaka suknia <3 a te paznokcie <3 szkoda, że jak próbuje je pomalować to palce są w lakierze a paznokcie nie :D dawać następną odsłonę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowanie naprawdę robi wrażenie! Najbardziej zachwycił mnie makijaż ESM Beauty, ale wszystkie posty wydają się świetne i zaraz zabieram się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna akcja! Tyle fajnych rzeczy w podsumowaniu! Żałuję, że sama nie wzięłam udziału... Może następnym razem :)
    www.ePepa.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ... bardzo dużo muszę to na spokojnie jeszcze raz przejrzeć tak by móc zawitać u dziewczyn i zobaczyć całość. Lubię te Akcję - jest okazja by poznać inne blogerki.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne podsumowanie, i aż miło,że też się w nim znalazłam :)
    ankieta wypełniona, czekam na kolejną akcję
    szkoda,że tylko w 2 tematach się udzieliłam,ale brak internetu zrobił swoje :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiałam się wypełniając ankietę :)
    Podsumowanie, jak zwykle, super i bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jakoś zbrakło chęci na malowanie paznokci, wszystkie zdobienia mi się chyba podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne podsumowanie :) Miałam ogromną ochotę stworzyć jeszcze kilka postów w tym sezonie, ale niestety zabrakło mi czasu :( Mam nadzieję, że odbiję sobie w następnym :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne podsumowanie, jak zwykle nie mogę nadziwić się zdobieniom :), chciałabym tak umieć. Dzięki Joko za miłe słowa. To kiedy następna akcja?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ankieta zrobiona, posty przejrzane. Jak widać niektóre z nas trafiły na śnieg w postaci naturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W okresie świątecznym mało czasu spędzałam przez laptopem, widzę, że ominęło mnie sporo ciekawych notek :) Zimowo-świąteczne zdobienia paznokci dziewczyn robią wrażenie, a na świątecznych wishlistach widzę i moje zachcianki na 2015 np. pędzle Zoeva albo pianki z Organique :)
    Mam nadzieję, że czas mi w końcu pozwoli wziąć udział w wiosennym sezonie Twojego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahha, genialna ankieta ;)
    A posty cudowne, trochę znów przypomniały mi zimę, bo w rzeczywistości nie mam co na nią niestety liczyć :(
    Ale się napracowałaś,długi pościk :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie, bardzo podoba mi się lustro z żarówkami. Moją łazienkę czeka remont i zaplanowałam trochę inne ale też podświetlane , włączane na dotyk. Zimą planowałam więcej pichcić w kuchni, coś upiec ale plan mi nie wypalił.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tylko żal, że nie podpięłam pod akcję większej ilości postów - planowałam zrobić "mój zimowy zestaw przetrwania" i koniec końców nie zrobiłam ;-(

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne podsumowanie, jeszcze piękniejsze prace <3
    Głupie pytanie! Pewnie że chcemy więcej :3

    OdpowiedzUsuń
  20. No no ładnie poszło nam! :3
    Szkoda ze filmowo postów mało :( sama nie wzięłam udziału bo nie miałam zbyt wielu filmów tej tematyce ;) ale na walentynki - wiem jaki temat było mi obiecany! :D także czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że mogłam wziąć udział w akcji, chociaż miało być kilka postów, a okoliczności pozwoliły mi tylko na jeden ;)
    Ale następnym razem sobie odbiję :)

    Pazurki z pierwszego zdjęcia cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie zapomniałam o tym sezonie! piękne fotografie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne podsumowanie. Post Gabrielle jak zwykle jest bezkonkurencyjny, te suknie są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne podsumowanie:) mi tam śniegu nie brak;) oby jak najmniej:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj przydałoby mi się takie listo do mojej toaletki , szczególnie teraz gdy tak trudno rano o fajne światło .

    OdpowiedzUsuń
  26. Paznokcie z pierwszego zdjęcia - wow! Idę pozwiedzać bloga autorki, bo coś czuję, że będzie ciekawie :D
    Urzekło mnie jeszcze kilka punktów, ale z racji tego, że szukam piżamy idealnej, to zapatrzyłam się na tę z wąsami :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie zrobione podsumowanie. Naprawdę sporo osób się przyłączyło. Dziewczyny przygotowały tyle wspaniałych notek, że trudno było wybrać tylko trzy. Ituu Itk jednak bezsprzecznie należy się wyróżnienie. Nawet nie wyobrażam sobie, ile pracy wymagało wykonanie tego mani.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna akcja, rewelacyjne podsumowanie :) Dziewczyny daly czadu :)
    Ankieta poszla ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam The sims 4. :D Wiesz, że już jest nowy dodatek,a właściwie Pakiet Rozrywki? Oglądałam na YT pierwsze wrażenia i czuję się zaintrygowana. ;)
    Domyślam się, który Guardiola jest na Twojej półce. ;) Z takich "piłkarskich" książek mam autobiografię Philippa Lahma, którą pochłonęłam chyba w dwa dni. :D
    Ankietę wypełniłam, nie mogłam sobie tego odpuścić. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałam zrobić więcej, ale choroba podczas świąt mnie rozłożyła a potem przygotowania do sesji ;) The sims 4 dostałam na święta od chłopaka (chyba czytał mój post) ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo pracy włożyłaś w tę akcję. Jestem zachwycona! :) Szczególnie pierwszym manicure'm - szokująca precyzja. :O

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietne podsumowanie, a dziewczyny odwalily kawal dobrej roboty! A ja juz czekam na kolejna czwsc akcji!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ mi miło :-)) I teraz znowu przez tydzień będę wracała do tego posta, żeby przejrzeć wszystkie znakomitości dziewczyn :) Za każdym razem ta akcja mnie jakoś rozczula :-)) Do wishlist dziewczyn mogę już się dopisać w prawie wszystkich punktach :D Simsy juz mam, kubek również, ale o piance od organique ciągle marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ile ładnych światecznych wzorków na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń