Wibo Chic Matte Lakier do Paznokci - Recenzja

Hej :)

Jak pewnie niektórzy wiedzą od bardzo długiego czasu nie mogę znaleść normalnej pracy. Nawet jak ostatnio chwaliłam się wam, że rozmowa kwalifikacyjna poszła mi zaskakująco dobrze to i tak nikt potem nie oddzwonił. Zaczynam się zastanawiać czy nie mam napisane na czole LOSER. :D W każdym razie dzisiejszy bohater notki trafił do mnie właśnie za sprawą poszukiwania pracy. Do tej pory na każdą rozmowę robiłam sobie na paznokciach klasyczny, schludny french. Jednak wymyśliłam, że taki spokojny lakier, który praktycznie nie rzuca się w oczy też będzie idealny. Tak oto trafił do mnie Wibo Chic Matte nr 2 :)





WIBO Chic Matte nr 2 Lakier do Paznokci












MOJA OPINA:

Kolor: Jest dosyć niejednoznaczny ale najczęściej widzę w nim po prostu jasną szarość. Ta szarość jednak doprawiona jest nutką beżu. Kolor jest jasny i z kategorii nude. Na początku wydawało mi się, że będzie po prostu nudny... Ale, że miał się nie rzucać za bardzo w oczy to właśnie taki był mi potrzebny. Okazało się jednak, że kiedy już pomalowałam nim płytkę, odcień niezwykle mi się spodobał. Paznokcie wyglądają w nim rzeczywiście bardzo schludnie, ale też delikatnie i świeżo. Zdecydowanie dłoń prezentuję się w tym odcieniu korzystnie, a przez to że jest taki niejednoznaczny, ma to COŚ.  No i takie kolory pasują chyba do większości stylów/ ubrań :)

Wykończenie: Lakier ma wykończenie matowe, nie potrzebny nam żaden specjalny top coat. Po trzech dniach noszenia kolor według mnie przestaje być matowy a wykończenie robi się zwykłe, kremowe z połyskiem. Zaobserwowałam już taki proces wiele razy kiedy na przykład stosowałam matowy top coat na innych lakierach,  trzymał parę dni, a potem paznokcie wyglądały już normalnie. Też tak macie z matami?

Konsystencja: W sam raz. Muszę też zaznaczyć, że naprawdę szybko schnie. Jakieś 10 /15 minut i właściwie można wykonywać normalne czynności. U mnie to całkiem nieźle.

Krycie: Na zdjęciach widzicie dwie warstwy co uważam za bardzo dobry wynik jak na tak jasny lakier :)

Pędzelek: Raczej w porządku, dosyć cienki, ścięty prosto.

Zmywanie: Bez problemu.

Trwałość: Na wszystkie swoje lakiery nakładam przezroczysty top coat dla trwałości. Tutaj tego nie zrobiłam, żeby nie stracić matu. Lakier trzymał się bardzo ładnie. Piątego dnia pojawiły się starte końcówki.

Butelka: Mówiłam już, że podobają mi się te graniastosłupowe butelki od Wibo? Ładne są. :)

Parę słów ode mnie: Już kiedyś to mówiłam, ale dla mnie lakiery Wibo to loteria. Ostatnio recenzowałam lakier z kolekcji Extreme Nails taki turkusowy i pisałam, że jest bardzo fajny. Potem kupiłam z tej samej kolekcji czerwony i był tragicznym glutem. Dlatego nie ręczę za inne egzemplarze z serii Chic :) Ręczę tylko za ten opisywany wyżej numer 2. Jest naprawdę fajny i zaskakująco dobrej jakości.







Cena: ok. 7 zł za 8,5 ml
Dostępność: Swój kupiłam w drogerii Rossmann.





I co myślicie o takim kolorze?
Podoba wam się czy to nie wasza bajka?

Ma ktoś dla mnie pracę? Hahaha :D Bo jak tak dalej pójdzie to mi prąd odetną i z czego ja będę do was pisać?




Pozdrawiam :)




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nowy Sezon & Nowe Tematy

http://arcy-beauty.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile-nowy-sezon-halloween.html

59 komentarzy:

  1. Kochana lakier jest prześliczny ! :) I u mnie tak samo z tymi Wibo - totalna loteria, albo nie wypał albo hit :D
    Trzymam kciuki za znalezienie pracy ! :* Jesteś po prostu tak cudowna i czeka na Ciebie tak idealna praca, że lepiej nie mówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Takie słowa naprawdę bardo bardzo dużo dla mnie znaczą :*

      Usuń
  2. Wygląda całkiem interesująco. Nie skuszę się, bo już zbudowałam kolekcję nudziaków, ale te dwie warstwy i szybkie schnięcie robią wrażenie :) Mi też maty ścierają się po pewnym czasie do połysku. A połysk z czasem traci swoją głębię. To moment, w którym zmywam mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bo właśnie się już zastanawiałam czy tylko u mnie z matami jest coś nie tak? :) Widzę, że to spotykane.

      Usuń
  3. Fajny, rzeczywiście taki tajemniczy i niespotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ładny taki delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny delikates lubię lakiery Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pracą to niestety teraz nie jest najłatwiej... :( Ale za to masz cudny lakier i przepiękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor... a z pracą ekhm przybij piątkę mam to samo :D:D nie wiem czy śmiać się czy płakać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, niestety tutaj się śmieje, a tak naprawdę w środku przeżywam na prawdę różne rzeczy. Bardzo złe rzeczy.

      Usuń
  8. Kolor mi się podoba, ale sama na sobie takich nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, mam nadzieję że z praca w końcu się uda! :)
    Lakier fajny i myślę że pasowałby do moich dłoni :) ale efekt matowy do mnie średnio przemawia, jednak wolę błyszczące, naturalne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znajdziesz pracę ;) ;* ja dorwałam dorywczą przy opiece starszego pana i jest cacy ;D

    Dla mnie wygląda jak takie błotko ten lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lakier ma coś w sobie, ale nie jestem pewna, czy do końca mnie przekonuje. Jednak zakręcę się wokół niego i może się zdecyduję w końcu ;)
    Teraz mam tak okropnie połamane paznokcie, że potrzebuję właśnie takich niezbyt rzucających się w oczy lakierów :/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny, u Ciebie mi się podoba, ale u siebie nie przepadam za takimi delikatnymi paznokciami ;p za to pod wzorki byłby super! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju ten lakier jest idealny na jesień ! <3 az go chce!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny, delikatny kolorek :). Ja już postanowiłam nie kupować lakierów, bo na stałe przerzuciłam się na hybrydy :). Trzymam kciuku za znalezienie satysfakcjonującej pracy :*!

    OdpowiedzUsuń
  15. cóż gdyby nie mama pewnie dalej bym była bezrobotna :D więc wiesz :D są większy "luzerzy" :D co do DA miej nadzieje! też nie mam kasy na nowy sprzęt a na konsoli grać nie będę bo to nie to samo :D no i grę kupię z nadzieją, że może się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor to nie koniecznie moja bajka, ale matowe wykończenia lubię za szybkie wysychanie :) Ale szkoda, że właśnie tak się ściera ten efekt i robią się zwyczajne :(
    A samą markę bardzo lubię, nigdy się jeszcze osobiście nie zawiodłam na nich. No i teraz wprowadziły cudowne nowości! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. A tak poza tym oglądałaś dziś the voice?
    Wspaniały występ z piosenką say something <3 No ciaaaarryyyy. Cudo, cudo, cudo :D
    Byli też 2 chłopcy których lubiłam po przesłuchaniach w ciemno (al wiadoma nie tak jak Alana! ^^) Wojtek i Daniel. I cóż no Wojtek coś tekstu zapomniał, ale cieszę się że został bo lubię jego barwę głosu :) A Daniel odpadł, ale szczerze nie za bardzo mi się podobało może to i ta piosenka, nie 'moja', o ile na przesłuchaniach ta barwa taka inna - wiesz o co chodzi ;D podobała mi się tak tu jestem na nie :D
    Następny odcinek to chyba ostatnie bitwy nie? :D Będą 2 dziewczyny co też fajnie jak dla mnie wypadły na przesłuchaniach - taka blondyneczka młoda chyba z gitarą? i ta z imieniem takim nie polskim, co szuka rodziców obie od Marka nie wiem czy wiesz :D
    Ale i tak do finału kibicuje po 1 Alanowi zdecydowanie i od samego początku, a po 2 właśnie po dzisiejszym odcinku Grześkowi (chyba tak się nazywa czy nie tak? :D) no z tej spaniałej piosenki w każdym razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam bitwę Wojtka i Daniela :D Cieszę się, że przeszedł ten, co zapomniał tekstu ^^

      Usuń
    2. tylko ich? :D
      Większość osób już go skreśliło w sumie przez ten błąd, a jak dla mnie reszta trenerów miała rację nie sztuką jest pomylić się i odejść a grać dalej, a Wojtek ma fajny głos więc jestem jak najbardziej zadowolona. Daniel pod koniec chyba już był za bardzo pewny siebie że przejdzie i trochę tam przedobrzył koniec..

      Usuń
    3. Ej ja to w ogóle nie czaję tych imion ich :D Ale Wojtka i Daniela czaję. Jak dla mnie to piosenka ich zniszczyła, była w ogóle nie pod nich, Edzia czasem bardo źle dobiera komuś repertuar.

      I o tych dziewczynach też wiem o których mówisz :) Też je polubiłam, chciałabym żeby jakoś obydwie przeszły.

      Aaaa i jeszcze była taka piosenka "Nie żałuję" taka ruda dziewczyna na niej odpadła. W ogóle nie mogłam tego pojąć, ona śpiewała tak pięknie i liryczne tą piosenkę że nie czaję czemu ta druga laska przeszła. A ta druga wyskoczyła w kiecce jak to piosenki pop i tak samo śpiewała. No. Wyżaliłam się :D

      Usuń
    4. dokładnie jak Wojtek sam mówił że rockowa piosenka wgl nie dla jego głosu...
      Daniel no niby na piosenka taka jego bo taka musicalowa rzekłabym tak samo jak na przesłuchaniach, ale coś nie poszło mu, albo ta dziewczyna była za dobra dla nie go no nie wiem ale zagłuszała go całkowicie..

      Wiesz co, tego akurat nie oglądałam za bardzo występu, bo ja zawsze mam tak ze w tv oglądam aleksja na 1, a potem dopiero od ok. 21 voice i resztę kończę na komputerze ten początek. I właśnie one skończyły śpiewać jak zaczęłam oglądać na tv, a na komputerze chyba pod koniec zaczęłam robić jeszcze coś innego bo w niedz. dopiero ten odcinek dodali i chyba się uczyłam i nie widziałam :D

      a tą say something widziałaś ---> https://www.youtube.com/watch?v=5OJr7bAG8xs&list=UUz-tVpdKaxTWdEGgAoIeggQ? cudoo! ^^

      Usuń
    5. A i Daniel to był z marka drużyny ten co śpiewał 'pani jesień idzie przez park' chyba coś takiego.
      Bo Wy chyba myślicie o tym co śpiewał z Wojtkiem :D

      Usuń
  18. ładny kolor :)
    życzę powodzenia, bo cóż.. doskonale wiem co czujesz.. też poszukuję pracy i nic :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za pracę, na pewno ktoś się na Tobie pozna :*
    Nie mogłam sprawdzić matowego top coatu dłużej niż 3 dni, bo po takim czasie zazwyczaj zmywam paznokcie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak różnie, czasem nie mam czasu na paznokcie to chodzę i tydzień w jednych, oczywiście jak jeszcze jako tako wyglądają, choć do tygodnia to rzadkość. :)
      Ale najczęściej też noszę ze trzy dni.

      Usuń
  20. Do mnie ten lakier niestety nie przemawia. Nie lubię ani beżu na paznokciach, bo jest nudny, ani matu bo dla mnie każdy mat sprawia, że lakier wygląda jak stary, który stracił blask. I w moich oczach połączenie tych dwóch rzeczy wypada niekorzystnie. Z pracą w naszym kraju niestety tak jest, że jej nie ma. W każdym razie trzymam kciuki, żebyś ją w końcu znalazła! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko, tak myślałam, że nie każdemu się taki lakier spodoba.
      Dzięki :*

      Usuń
  21. u mnie Wibo się ostatnio nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim trzymam kciuki za pracę ... a lakier? Średnio mi się podoba. Kolor nie mój, wykończenie matowe z kolei bardzo lubię na swoich pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  23. wydaje mi sie (bo też długo szukałam pracy), że gdybyś miała napisane na czole loser to prędzej dostałabyś pracę bo pracodawca stwierdziłby, że nie bedziesz miała z byt wysokich wymagań;) sama na jednej rozmowie usłyszałam, po tym jak poczytali moje CV, że mam zbyt duże doświadczenie;D paranoja jednym słowem. Trzymam kciuki żeby Ci się w końcu udało :) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.. dużo prawdy w tym jest. Patrzą na moje Cv, widzą skończone studia, drugą szkołę i doświadczenie ponad dwu letnie i wszyscy myślą, że chcę nie wiadomo czego. Albo słyszałam argument " no dobrze ja pani dam pracę a pani zaraz pójdzie do lepszej" wtedy myślę really? Od ponad roku nie mam pracy człowieku, jak ja mogę chcieć lepszej, chcę cokolwiek... No ale pracodawcy chyba żyją w innym świecie i nie ogarniają.

      No a z tym zbyt dużym doświadczeniem to masakra. :]

      Usuń
  24. Ciekawy kolor, faktycznie taki niejednoznaczny :) Nie miałam jeszcze matowego lakieru :)
    No z pracą to u nas straszna lipa niestety. Mam jednak nadzieję, że prądu Ci nie odetną :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ten kolor, też widzę w nim połączenie szarości z nutką beżu :) Z tej serii nie miałam jeszcze żadnego odcienia, ale faktycznie z lakierami Wibo bywa różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. szalenie intrygujący ten kolor.Może niech blog będzie Twoim zawodowym zajęciem, życzę tego z całego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to by było zbyt piękne żeby było prawdziwe :)

      Usuń
  27. podoba mi sie kolorek, lubie mat, więc pewnie się skuszę, ale jakie Ty masz genialne paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor jest cudowny. Chyba zaraz po taki popędzę do Rossmana. W domu mam dwa lakiery z Wibo - piasek jest świetny, ale drugi, zwykły, ma koszmarne krycie.
    Współczuję ciągłego chodzenia na rozmowy kwalifikacyjne i braku pracy. Na pewno w końcu ktoś się odezwie. Jeśli ja w te wakacje, bez żadnego doświadczenia, znalazłam coś sezonowego, to Ty też na pewno znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z Wibo taka loteria, ale jak tylko kolor Ci się podoba, to polecam, ten egzemplarz ma fajną jakość :)

      Usuń
  29. kolor cudowny! piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam jak recenzowałaś tego turkusowego i od razu poleciałam go kupić - i nie ukrywam jest to jeden z moich ulubionych lakierów od tamtej pory ;D Ten nie zachwycił mnie ;) Matową lubię przede wszystkim czerń ;D I fiolety ;)
    A co do pracy ... ah ja mam jeszcze zapewnioną pracę do czerwca - sierpnia . a później będzie trzeba zabrać się za szukanie czegoś w zawodzie - i przyznam że przeraża mnie to :D A za Ciebie trzymam kciuki cobyś znalazła coś ciekawego ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pamiętam właśnie, że mówiłaś, że go potem kupiłaś, cieszę się, że Ci się podoba. Ja też go bardzo lubię, choć częściej gościł na pazurkach wiadomo latem. A ten z dzisiejszej recenzji taki właśnie jest że nie każdemu się podoba :)

      Usuń
  31. Kochana nie przejmuj się...trudno jest teraz o robote ogólnie a pracodawca przecież nie zatrudni osoby bardziej bystrej od niego ;) ...ja już mam nawet problem żeby sobie praktyki załatwić a co dopiero jakąś robotę na wolne dni...Trzeba to jakoś przetrzymać nie poddawaj się,ostatecznie może poszukaj w innym mieście? :*
    Lakier ładnie wygląda na Twoich paznokciach,mnie też się podoba to opakowanie,ale kolorek to niestety nie moja bajka wyglądałby u mnie zbyt blado.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O uderzyłaś chyba w czułą strunę bo rzeczywiście coś w tym jest. Czasem się zastanawiam, czy nie zataić swojego wykształcenia lub na rozmowie nie zrobić z siebie "bardzo prostej dziewczyny" może wtedy uznają że będę dobrym pracownikiem :]
      W innym mieście ciężko. Mam opcję żeby jechać do Wawy, mam tam siostrę i to z domem w którym bym się spokojnie zmieściła, ale tutaj w Kielcach jest mój S. Tu ma pracę. A dla mnie chyba ważniejsze jest być blisko niego a żyć skromnie niż żyć na dobrym poziomie ale w rozłące :)

      Usuń
  32. Odcień jest bardzo ładny, ale ja pociągnęłabym go warstwa nabłyszczającego topu ;)
    PS. Trzymam kciuki za znalezienie świetnej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabłyszczający top na matowy lakier troszki mija się z celem :D

      Usuń
  33. Fajny, ciekawy kolorek, choć jak dla mnie wygląda troszkę jak satynowy efekt niż matowy, ale może to tylko efekt oświetlenia :)
    Masz rację troszkę szarości przeplata się w tym odcieniu. Ogólnie świetnie wyglądają pazurki.
    Ja to samo mam np. z matami GoldenRose, które po 2-3 dniach zaczynają nabierać połysku, ale to pewnie za sprawą tego, że często coś myje, używam kremów itd i chcąc nie chcąc mat się poleruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ze względu na kolor Ci się wydaje, że o jest trochę satynowy, bo rzeczywiście jak tak patrzę to coś z satyny ma :)
      No właśnie, te maty tak schodzą, ale powiedzmy, że te 2-3 dni to i tak nie jest taka tragedia :D

      Usuń
  34. nie wiem czy coś z moimi oczami nie tak, czy z ustawieniami monitora, ale ten lakier wygląda jak ombre ! Cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  35. hahaha ale z nas głupki dwa;D a wiedziałam, że czegoś mi na tym blogu brakuje:D dzięki za podpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny kolor jest tego lakieru własnie takiego szukałam
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor całkiem nie mój i sama bym się nie skusiła, ale zrobiłaś tak ładne fotki, że przyciąga do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń