Celebruj Chwile NOWY SEZON: Halloween

Hej!

Halloween - 31 października. Obchodzone hucznie głównie w Wielkiej Brytanii i USA a w Polsce odbija się tylko echem nad czym ja wielce ubolewam. Temat magii, duchów i innych nadprzyrodzonych zjawisk fascynował mnie bardzo kiedy byłam mała, właściwie do tej pory mi zostało :D Dlatego cieszę się, że chociaż za sprawą akcji Celebruj Chwile możemy choć na chwilę stworzyć iście zaczarowany, mroczny klimat. Może nie jest to dla nas prawdziwe "święto" ale za to jaka okazja na wyłamanie się z rutyny dnia codziennego ;)




HALLOWEEN


"Rozkudłana czarownica,
"Wilk, wyjący do księżyca, Diabeł, rodem aż z Tasmanii,
I Drakula z Transylwanii,Wampir wielki jak kanapa,
Wielka Stopa, Czarna Łapa,Wilkołaki z jednej paki,
I skrzeczące ryboptaki, I paskudne trzy ropuchy,
I ryczące wściekłe duchy,I straszydeł zastęp spory,
I potwory, i upiory,I ziejące ogniem smoki
Oraz inne obiboki."
 
Ludwik Jerzy Kern - Zabawa duchów





Tym razem naprawdę ciężko było wymyślić mi tematy, które mogłyby was zainteresować ale mam nadzieję, że jednak chętni na akcję się nie zawiodą. :)




1. Paranormalne Wizje 
(Halloweenowe Inspiracje.).

2. Wiedźmi Kocioł 
( Receptura na własny kosmetyk. Czyli bawimy się w zielarkę/wiedźmę i pokazujemy przepis na własną wcierkę lub peeling lub tonik itp.).

3. Smoczy Pazur
(Paznokcie: Zdobienie np czaszki, dynie, duchy, pająki w Internecie znajdziecie mnóstwo inspiracji).


4. Mrok na Paznokciach
(Paznokcie: Lakier na Halloweenową Noc. Czyli coś bez zdobienia, ewentualnie z glitterem np czerń, granat itp).

5. Człowiek Dwie Twarze

(Makijaż: Makijaż Artystyczny. Czyli maska, szkielet, mroczna królowa, poharatana twarz itp. inspiracji w necie również mnóstwo).

6. Noc Strachu
(Filmy na Halloweenowy Wieczór. To nie muszą być tylko horrory, mogą być thrillery czy dreszczowce itp)

7. Dreszcze
(Książka z dreszczykiem. Ewentualnie zestaw książek)

8. Gęsia Skórka
( Gotowanie: Danie z Dyni lub Haloweenowe Przekąski)

9. Dyniogłowy

( DIY : Dyniowy Lampion, dodam że ja kupiłam dynię za niecałe 3 zł więc nie jest to duży koszt, lub możecie wykonać Inne Halloweenowe Diy)

10. Dawno, dawno temu
 (Kreatywne Pisanie: "Top 10 Strachów z Dzieciństwa")

11. Mroczne Legendy
(Artykuł: "Dawne Obrzędy" . Może ktoś się skusi i podejmie się napisania artykułu o dawanych mrocznych obrzędach lub tradycjach nie koniecznie w Polsce. To już pozostawiam komuś, kto się tym interesuje. Może to być artykuł pisany ale i obrazkowy)





ZASADY


1. Czas Trwania  17 października - 1 listopada (termin na dodanie posta) czyli dwa tygodnie.


2. Wziąć udział może KAŻDY, kto ma gdzie publikować :)

3. Możesz wybrać więcej tematów niż jeden, możesz je nawet połączyć, możesz napisać więcej niż jeden post.


4. Tematy możesz interpretować na swój sposób, kreatywność wskazana :)

5. Po opublikowaniu posta koniecznie wklej link w komentarzach pod tym postem, innym oraz mnie łatwiej będzie Cię znaleźć.

6. Będzie mi miło jeśli w poście napiszesz, że bierzesz udział w akcji Celebruj Chwile i podlinkujesz ten post, a jeszcze milej jeśli do posta wstawisz baner. :)




Banery do wyboru do koloru, będzie mi miło jeśli wstawisz w posta






Na zachętę odsyłam do podsumowania poprzedniego sezonu. Postów było tak dużo, że podsumowanie rozłożyło się na dwa dni. TUTAJ i TUTAJ.


Wiem, że takie komercyjne święta dla niektórych to "zło które przyszło z zagranicy" ale od razu uprzedzam... naprawdę nikomu nie bronię obchodzenia Dziadów. Chciałabym więc aby obyło się bez marudzenia i również mi pozwolono obchodzić Halloween. Nie zmuszam nikogo do celebrowania tego dnia, ale jeśli ktoś podchodzi do tego podobnie do mnie i widzi w tym  nie tyle "święto" co bardziej ciekawy dzień niż zwykle, to będę ogromnie szczęśliwa, że będziecie ze mną świętować moją ulubioną datę w roku.




Znajdą się tacy? :)
Czy tematy wam odpowiadają?



Pozdrawiam !



72 komentarze:

  1. Ja jak już Ci pisałam, biorę się za paznokcie jak zwykle xD może jeszcze coś, zobaczymy czy będę miała jakieś pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka tematów mi się spodobało m.in 10, 2 i wiadomka - 6 z filmami :D
    Ale ja raczej tym razem nie wezmę udziału - po prostu nie obchodzę tego święta ale, ale niech moja ZACZAROWANA moc będzie z Wami! :D huehue :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie bierzesz udziału xD ? Ja tam też nie świętuje, ale chętnie zmaluję jakieś paznokcie :P Poza tym chcę poczytać u Ciebie o filmach xD

      Usuń
    2. Też nie wiem JAK to nie bierze udziału. A tak się tematów nie mogła doczekać :D Bo to łobuziarka jest.

      Usuń
    3. Naprawdę myślałam, ze jestem już monotematyczna i nudna :D Ale miło ^^
      Zastanowię się, aczkolwiek nie czuje się tak pewnie w temacie dreszczowców/horrorów jak dramatów ;D
      No i mój w gruncie rzeczy kosmetyczny blog jak tak dalej pójdzie zamieni się na filmowy haha ;D

      Usuń
    4. Łoj tam :P nikt nie zauważy xD

      Usuń
  3. Jutro biorę się za przygotowywanie zdjęć i postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://carolencia.blogspot.com/2014/10/akcja-celebruj-chwile-edycja-halloween.html

      Usuń
    2. http://carolencia.blogspot.com/2014/10/akcja-celebruj-chwile-edycja-halloween_28.html

      Usuń
  4. ja już nie obiecuje, bo potem wychodzi jak zwykle : p

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany tym razem ciężka sprawa, ale postaram się coś wymyślić:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo filmy <3 akurat bedę robić przegląd filmowy więc opublikuje to jako akcję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe tematy. Prawie wszystkie mi się spodobały. Na pewno sobie nie odpuszczę 2, bo uwielbiam robić kosmetyki :D Chciałabym też 3, nawet widziałam już piękną inspiracje, ale mam 2 lewe ręce do zdobienia paznokci, za to może zrobię jakiś makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze napalam się na zdobienie, ale w moim przypadku to nigdy nie wychodzi bo te zdobienia wyglądają jak przypadkowe plamy:D

      Usuń
    2. Mam tak samo, nie wiem czy niedowidzę, czy co, ale zamiast wzorków zawsze mam jakiś abstrakcje:D

      Usuń
    3. Abstrakcja to też sztuka :D

      Usuń
  8. Jakoś nigdy nie obchodzę:) moze to sie zmieni;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie Halloween niekoniecznie jest świętem, ale z pewnością świetnym pomysłem na imprezę czy spotkanie w kameralnym gronie, w trochę innych okolicznościach niż na co dzień, i nie mam nic przeciwko niemu (dopóki obce dzieciaki nie chcą moich batoników, oczywiście :p ).

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy maska DIY na włosy też podchodzi pod pkt. 2?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sobie odpuszczę, ale mam nadzieję, że znajdą się chętni. :))
    Bardzo, bardzo podobają mi się tytuły tematów, Joko :*
    Korci mnie punkt 10. Bardzo korci. A może jednak sobie nie odpuszczę... Zastanawiam się jak znajdę Top 10 strachów z dzieciństwa. :D
    I liczę na to, że ktoś zrobi punkt 7, bo ja nie znam chyba żadnych tego typu książek. ^^ A horrory uwielbiam i BARDZO żałuję, że dzisiaj (jak na złość TYLKO DZISIAJ) nie było seansu Annabelle o 17:15... a w pozostałe dni tygodnia jest, nawet jutro. FOCH! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz podciągnąć liczbę pod siebie i zrobić pięć czy coś. U mnie na pewno to była Buka :D oraz "osiedlowy diabeł" jak byłam mała to krążyła historia na osiedlu że diabeł chodzi haha.

      Usuń
    2. Że cooo? :D
      Ja bałam się zamknąć drzwi w łazience, gdy jeszcze mieszkałam w bloku, bo naczytałam się opowieści o krwawej Merry. :D

      Usuń
  12. Jak tylko starczy mi czasu, chętnie przyłączę się do akcji :) Tematy są naprawdę ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że znajdę troszku czasu, bo kilka tematów mnie zaciekawiło, chciałabym znowu coś opublikować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz pomysły! Wiedźmi Kocioł - brzmi genialnie :D A punkt ósmy od razu skojarzył mi się z taką bajką Gęsia skórka, kiedyś leciało to w telewizji i było straszne dla mnie :P
    Ja postaram się coś zrobić oczywiście na paznokciach, jeśli czas mi pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że na brak pomysłów nie mogę narzekać :D Dziękuję :*

      Usuń
  15. Moim zdaniem - super sobie poradziłaś z wymyślaniem tematów :) Mi, oczywiście, przypadł do gustu temat nr 4 i 6. Zapewne któryś z nich już niedługo pojawi się na moim blogu ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do siebie na Post Celebruj Chwile Halloween mam nadzieje że ci się spodoba :)
    http://karolkaaaaaa.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile.html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne pomysły :) W sumie szkoda, że halloween nie jest u nas jakoś huczniej obchodzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hoho ale fajne nazwy :D mam nadzieje że znajdę chwile czasu więcej i się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde w tej edycji muszę wziąć udział, bo również lubię Halloween i to wszystko o duchach :D Tylko ostatnio mam mało czasu i ciężko mi napisać jakiegokolwiek posta, ale postaram się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne tematy!

    I ten wiersz Kerna! :-)

    Nie wiem, czy wezmę udział, bo wkrótce czeka mnie wyjazd i brak dostępu do internetu (a przed i po, braki w czasie ;-( )

    OdpowiedzUsuń
  21. O, tematy interesujące, jak zdążę czasowo, to musowo wezmę udział. Halloween mnie nie wzrusza, ale skoro jest zabawa, to czemu nie wziąć w niej udziału?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem na tak tym bardziej, ze przygotowałam juz kilka charakteryzacji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pkt 5 http://esm-beauty.blogspot.com/search/label/Halloween ogólnie kilka charakteryzacji, przy jutrzejszej publikacji zaznaczę, że biorę udział w Twoim projekcie :))

      Usuń
  23. achh.. biorę udział :D
    świetny pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry pomysł, ale ja się nie zaangażuję :D Konsekwentnie pozostawiam Halloween w rzeczywistości amerykańskiej :P
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. punkt nr 3 zrealizowany z przyjemnością:)
    http://na-wrzosowisku.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile-halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna akcja, każdy może sie wykazać w dowolnej formie! Dołączam oczywiście! Na dniach na pewno coś stworzę ;)

    Pozdrawiam i oczywiście zostaję z Tobą na dłużej ! Dołączam do grona obserwatorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju, muszę wziąć udział, bo to ostatnio moje klimaty :D Mam nadzieję, że znajdę chwilkę czasu, a teraz lecę poczytać pozostałe posty z akcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://justynamowi.pl/kultura/noc-strachu-3-pozycje-ktore-wbily-mnie-w-fotel/ :D

      Usuń
  28. Hu hu hu hu noc strachu jest :)

    http://drobiazgowarupieciarnia.blogspot.com/2014/10/akcja-celebruj-chwile-z-joko-horrorowy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne tematy :) Kilka z nich postaram się zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Halloween jest boski! Przygotuję makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie już są inspiracje dla Twego wielkiego projektu :D
    http://malenkabloguje.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile-paranormalne-wizje.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Tym razem bardzo chętnie wezmę udział ;-) Mam nadzieję, że już niebawem zmotywuję się do napisania jakiegoś konkretnego postu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana jestem takim pustym workiem ziemniaków, że naprawdę szkoda słów:D Makijaż przygotowałam właśnie na akcję do Ciebie, a nie napisałam o tym w poście:D Mam nadzieję, że mi wybaczysz;D wszystko już poprawiłam, podlinkowałam i zostawiam link. Wybacz, ale ta pogoda mnie ogłupia po prostu:D Dobrze, że mi przypomniałaś tym komentarzem, bo pewnie na podsumowaniu bym się zastanawiała czemu mnie nie ma:D
    http://zakochanawkolorkach.blogspot.com/2014/10/halloweenowe-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Mamy Dyniogłowego na blogu :D
    http://na-wrzosowisku.blogspot.com/2014/10/happy-pumpkin.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Nya no to proszę :D Zdobienie ;) http://swiat-lyll.blogspot.com/2014/10/halloween-nails-my-idea.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszam: http://truskawkowakawa.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile-wiedzmi-kocio-w-nim.html

    OdpowiedzUsuń
  37. I tym razem udało mi się coś stworzyć ;)
    http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/10/klub-paznokciowy-i-celebruj-chwile_25.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to nawet dwukrotnie, chyba jestem w dobrej formie ;)
      http://joannes-polishes.blogspot.com/2014/11/celebruj-chwile-halloween-vol-2.html

      Usuń
  38. I ja też coś stworzyłam :)
    http://nicenailsbykarola.blogspot.com/2014/10/halloween-make-upskull.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem i ja ze swoim Wiedźmim kotłem ;) http://glowlifestyle.blogspot.com/2014/10/wiedzmi-kocio-maska-na-niedoskonaosci-z.html

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie Halloweenowe zdobienie [ http://szaronabloguje.blogspot.com/2014/10/halloween-wolf-howling-nails.html ]. Mam nadzieję, że się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Tym razem kategoria filmowa :D http://malenkabloguje.blogspot.com/2014/10/film-z-motywem-nietuzinkowe-miejsca.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba jeszcze zdążyłam? U mnie "Noc strachu" :D http://szczyptaegoizmu.blogspot.com/2014/10/akcja-celebruj-chwile-noc-strachu-czyli.html#more

    OdpowiedzUsuń
  43. http://marcepankowo.blogspot.com/2014/10/diy-hallowenowa-dynia.html naskrobałam post! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. dobra nie uwierzysz! TADAM! http://rarityikosmetyki.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile-golden-rose-matte-nr-12.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Długo się wahałam, ale w końcu napisałam! Mam nadzieję, że Ci się spodoba! http://lareinederetro.blogspot.com/2014/10/paranormalne-wizje-pan-z-dobrych-domow.html

    OdpowiedzUsuń
  46. http://ituunails.blogspot.com/2014/10/halloween-celebruj-chwile.html - Moje paznokciowe propozycje na halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cześć! Oto mój Halloween'owy post: http://jagodowa00.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile-halloween.html mam nadzieję, że dobrze wywiązałam się z założeń zabawy ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie też udało się coś stworzyć: http://www.infallible.pl/2014/10/halloween-dynia-diy-muffinki.html :D

    OdpowiedzUsuń
  49. http://codziennosciczastekpiec.blogspot.com/2014/10/celebruj-chwile-hallowen.html :D

    OdpowiedzUsuń
  50. ajć, za późno Cię znalazłam.. Osobiście wolę dziady ;)

    OdpowiedzUsuń