Allepaznokcie Lakier Pro Biały z Drobinkami 50

Hej !

Musicie mi wybaczyć ten brak obecności na waszych blogach, ale jak już wspominałam w poprzedniej notce na tydzień przyjechało do mnie dwóch ancymonów. Organizowanie im atrakcji pochłania cały mój wolny czas więc to prawdopodobnie ostatnia notka w tym tygodniu. Wracam po niedzieli. Zapraszam was jeszcze na paznokcie i znikam :)


Allepaznokcie Lakier Pro Biały z Drobinkami 50









 Moja Opinia:

Kolor: Lakier sam w sobie jest mleczny a jego wyróżniającą się cechą są turkusowe migoczące drobinki. Całość kojarzy mi się głównie z roziskrzoną w słońcu wodną taflą, a więc bardzo wakacyjnie. :)

Konsystencja: Jest zwykła ani zbyt lejąca ani za gęsta.

Aplikacja:  Lakier w ogóle nie spływa na skórki i nakłada się bardzo łatwo, każdy laik by sobie z nim poradził.

Krycie: Niestety jestem zawiedziona. Lakier na stronie ma bujny opis (klik) " idealnie kryje płytkę (...) niepowtarzalny pigment gwarantuje wyrazisty kolor".  Po takim opisie można liczyć, że nie potrzebna będzie dodatkowa baza. Tymczasem lakier jest jak taki mleczny top coat. Zrobiłam nim CZTERY warstwy a nadal mój paznokieć prześwitywał. Wyglądało to bez sensu ;) Te efekty, które widzicie na zdjęciach osiągnęłam dopiero po ówczesnym położeniu bazy w postaci innego białego lakieru. Z przykrością stwierdzam, że według mnie reklama na stronie jest po prostu myląca. A wystarczyło napisać, że to mleczny top coat.

Trwałość: Muszę przyznać, że jak wytrzymuje u mnie troszkę dłużej niż tego typu lakiery.

Zmywanie: Jak w przypadku większości drobinkowych lakierów, trzeba się nieźle namęczyć.

Buteleczka: Bardzo zwykła, nie zawiera, żadnych napisów, żadnego logo, żadnych informacji. Wolałabym żeby była na niej nazwa.


Zdjęcie reklamujące ze strony allepaznokie.pl
Na powyższym zdjęciu również można odnieść mylne wrażenie, że biała baza nie jest już potrzebna prawda? 


Tymczasem po czterech warstwach bez bazy...



Cena: 6,90 zł choć obecnie trwa promocja i lakier kosztuje 3,45 zł. 
Dostępność: Swój lakier otrzymałam w ramach współpracy z Allepaznokcie.pl. Gdyby ktoś był zainteresowany kupnem, baner przekieruje was do zakładki z tym konkretnym egzemplarzem :)

http://www.allepaznokcie.pl/118-50-lakier-do-paznokci-pro-bialy-z-drobinkami.html







Ps. Po niedzieli wracam, między innymi pojawi się podsumowanie po roku świadomego dbania o włosy, garść recenzji, będzie też sporo paznokci. Trzymajcie się, nie piszcie za wiele na blogach bo nie wyrobię potem z nadrabianiem! :D :D :D


Buźka :)

44 komentarze:

  1. Wygląda ładnie, ale skoro to taki top coat i potrzeba do niego białego lakieru...? Nie kupiłabym.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie bez tej bazy nie wygląda tak ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. krycie "fenomenalne" , coś ten genialny pigment chyba im zawiódł :) ale ogólnie na białej bazie wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak jak piszesz. Też mam ten lakier i zdecydowanie lepiej na białej bazie się prezentuje niż solo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda jednak 4 warstwy to już dla mnie za dużo roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z bazą wygląda super :) szkoda, że takie wałki idą na allepaznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, bez białego pod spodem to tragedia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 3 lakiery z tej firmy i.. są zaskakująco dobre. Nenonowy pomarańcz trzymał mi się na paznokciach 5 dni bez odprysku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krycie powala, nie miałabym na niego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam czarną wersję i jakoś nie zachęca mnie do kupna kolejnej sztuki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy, szkoda, że słabe krycie

    OdpowiedzUsuń
  13. O fuj, bez bazy wygląda jak mleczna napakowana niebieskimi drobinkami kupa xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ło rany, 4 warstwy i nadal takie kiepskie krycie.. Nie skusiłabym się na niego..

    OdpowiedzUsuń
  15. Ho ho, bez bazy ani rusz, ale z nią wygląda już dość fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Daje piękny efekt :)
    __________________________
    worldpinklipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. MI się nawet podoba :) chociaż skusić to nie wiem czy sama bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez uprzedniej białej bazy wygląda jak dla mnie niefajnie.. Ale z bazą w postaci białego lakieru prezentuje się bardzo fajnie. Faktycznie mi jakoś kojarzy się właśnie z takim rajem jak w tle zdjęć pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda bardzo ładnie, ale biała baza jest według mnie konieczna

    OdpowiedzUsuń
  20. Spokojnie,rozumiemy i czekamy :D
    A co do lakieru,to faktycznie nawet bez tej bazy jest spoko,cena obecna mega zachęca,ale ze względu na to zmywanie (którego nie cierpię) nie jestem w stanie go kupić :P
    Mam pytanie...czy możesz kliknąć w link do ciucha z Sheinside tutaj w notce?
    http://daquerre.blogspot.com/2014/07/kombinezon-z-sheinside.html Jeśli tak to ogromnie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak na tak niską cenę efekt na paznokciach jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z białym lakierem bardzo fajnie się prezentuje. Nie lubię jednak jak opisy w sklepach internetowych są tak bardzo mylące:(

    OdpowiedzUsuń
  23. Organizowanie czasu kuzynom to prawdziwe wyzwanie. :D Ja po 3 dnach zazwyczaj mam dosyć. :D
    Lakier bardzo mi się podoba w wersji z białym lakierem pod spodem. ^^
    Nie mam pisać za dużo na blogu? To raczej niemożliwe. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na bazie jeszcze całkiem fajnie wyglada, ale bez... Nie lubie jak firmy tak robią w bambuko : c

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładniutki, ale faktycznie zdecydowanie lepiej wygląda z białą bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się jak się prezentuje z białym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście efekt mylący. Ale na białej bazie prezentuje się całkiem fajnie. I mi bardziej się kojarzy z zimową porą ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uuuu ale oszukaańceeee!! nie fajnie tak, kurka wodna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta firma ma słabość do przekrętów i wybielania swoich produktów :) ale powiem Ci, że podbity lakierem bardzo mi się podoba, wogóle ostatnio polubiłam toperki i cały czas szukam perełek do mojej kolekcji^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Przegięli, szlag by mnie trafił jakbym miała malować piątą warstwę... :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Delikatnie mówiąc przegięli z reklamą..Jako top bardzo fajny, ale jako mocno kryjący lakier, to istna masakra. Choć ja do pełni szczęścia wywaliłabym z niego jeszcze te paseczki, nie lubię ich :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Cztery warstwy? Oj nie miałabym cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ułeee, rzeczywiście bez bazy z innego lakieru ani rusz. No i 4 warstwy... nie na moje nerwy. Swoją drogą mi się skojarzył akurat z zimą, a nie latem :D
    Powodzenia z ancymonami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. o o o , też go recenzowałam i zaczęłam od pomalowania paznokci bez bazy.. widzę, że z bazą wygląda o niebo lepiej :) ja jeszcze mam w wersji czarnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda bardzo ciekawie, nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń