Madame Lambre Cień do Powiek Prasowany nr 2

Hej Dziewczyny!

Co roku czekam na Eurowizję, uwielbiam ten konkurs piosenki pomijając kwestie, że wyniki są często niesprawiedliwe. Do tej pory mam kilka kawałków, które odkryłam właśnie na Eurowizji i wciąz uwielbiam, np.  "Wild Dance" czy "Hari Mata Hari" ;) Właściwie chciałam tylko ponarzekać, że oglądałam wczoraj półfinały i jedna z nielicznych piosenek, która była fajna i czymkolwiek się wyróżniała (Portugalia) oczywiście nie przeszła dalej. Za to zakwalifikowała się jak zwykle masa "wyjców" o nieszczęśliwej miłości. Wyjce są fajne czasem, ale tamte nie były.  Why, people why? Opowiedziałam o swojej frustracji, a teraz zapraszam na recenzję :)


Cień do Powiek Prasowany nr 2 Madame Lambre

Cień prasowany to już ostatni produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z Madame Lambre.
Wcześniej mogliście przeczytać o :
Dziś dołączy do nich cień prasowany. Co po czasie mogę o nim powiedzieć?




W osłonce.

Cień otrzymujemy w takim pudełeczku.

Moja Opinia:

Gdybym miała sprecyzować kolor, to dla mnie jest to taki brudny, ale bardzo jasny róż, który przechodzi w lekki beż. Odcień jest generalnie ciężki do zdefiniowania, ale przecież każdy ma oczy i widzi tak? ;) Mogę tylko dodać, że ten cień ma wykończenie opalizujące, a opalizuje na pewno na różowo. 

Kosmetyk nie ma tendencji do osypywania się, łatwo się również aplikuje, nie zbiera się w załamaniach. Do wytrzymałości również nie mogę się przyczepić. Aczkolwiek jest to bardzo jasny kolor więc ciężko mi określić czy na przykład blednie... Nie wiem. Z pigmentacją jest dobrze. Mimo delikatnego koloru widać go ładnie na oku :) Podsumowując, ten cień, który miałam przyjemność testować jest bardzo dobrej jakości, aczkolwiek żeby wypowiedzieć się o całokształcie serii musiałabym sprawdzić też ciemniejsze cienie. Ten konkretny, który ja mam jest super. 

W sklepie Madame Lambre możemy zakupić specjalne bambusowe szkatułki do przechowywania takich cieni. Ewentualnie jeżeli ktoś ma paletę magnetyczną pewnie również będzie pasować. Jak pewnie zauważyłyście ja dostałam tylko sam wkład. I mam taką małą sugestię, że według mnie miłym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie przez markę cieni prasowanych dostępnych też w osobnych opakowaniach na każdy kolor :) W końcu nie wszyscy chcemy korzystać z paletek, osobiście byłabym bardziej zadowolona gdybym mogła zakupić sobie taki cień pojedynczo w jakimś konkretnym opakowaniu. I jeżeli chodzi o Madame Lambre nie mam najmniejszych wątpliwości, że byłoby piękne :)

W związku z taką właśnie barwą jaką wam opisałam cień jest przeze mnie namiętnie używany jako kolor bazowy. Co znaczy mniej więcej tyle, że pokrywam nim całą powiekę dla rozjaśnienia. Oko od razu staje się jakby żywsze i bardziej promienne. Tak przygotowana powieka to dla mnie świetny podkład pod dalszą część makijażu i mieszanie z innymi kolorami. Jak to wygląda w praktyce możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej.  :)


Cena: 7, 82 zł za pojedynczy cień 2g.
Są też dostępne szkatułki uzupełnione i nieuzupełnione, duże i małe w różnych cenach. :)

Dostępność: W sklepie internetowym. Baner przeniesie was do zakładki z cieniami. (Aż 54 odcienie!)


http://shop.madamelambre.eu/index.php?route=product/product&path=60&product_id=59






Ps. A tak wracając do wstępu, gdyby ktoś miał ochotę obejrzeć Eurowizję to następny półfinał jest już jutro, gdzie wystąpi Polska. Natomiast finał odbędzie się 10 maja :)



Pozdrawiam!

47 komentarzy:

  1. Mnie zawsze dziwiło, dlaczego do dalszych zmagań przechodzą takie marudzące piosenki, które często śpiewane są na jedno kopyto...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała to oglądałam Eurowizję ;D a wczoraj chwilę gdy czekałam na Wojewódzkiego - tacy byli super że zasnęłam ;/
    A co do cienia - bardzo pięknie się prezentuje ! ;) Ale nie moj " odcień " :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Agrrr, nie opublikowało mi komentarza. -.-

    Eurowizję oglądałam jedynie przez 10 minut, bo wczoraj byłam dosłownie zasypana robotą. Mam zamiar obejrzeć ją jutro, bo jestem ciekawa jak zaprezentują się nasi rodacy. :))
    Ładny cień <-- :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wkurzam jak nie wiem jak mi bloger komentarza nie publikuje.
      Też dziś będę oglądała :D

      Usuń
  4. Śliczny :) Mam bardzo podobny i też używam jako bazowy, lub gdy mam lenia to po prosto solo na powiekę :D Ja nie przepadam za Eurowizją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor zdecydowanie mój i chętnie widziałabym go na swojej powiece :>
    Też byłam zawiedziona, że Portugalia nie przeszła dalej. Mam wrażenie, że w tym roku jeszcze bardziej widać "poprawność polityczną" ;) Niemniej jednak czekam na dalszą część widowiska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie przeszła dalej bo ma za mało sąsiadów... Na prawdę byli najlepsi :)

      Usuń
  6. A mnie ominął półfinał, bo kompletnie o nim zapomniałam :D A o tej portugalskiej piosence tyle już się naczytałam, że powinna przejść, że zaraz wejdę na youtuba i ją przesłucham :D Jutro polaków muszę obejrzeć - jestem ciekawa jak im to wyjdzie, bo podobno nie oceniają nas aż tak źle jak zwykle :D Oby dali radę ! A gdzie transmisja będzie, bo nie wiem czemu ale od tygodnia tvp1 u mnie nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Ja nawet nie wiedziałam, że o tym pisali no popatrz czyli, że nie jestem sama :D

      Usuń
  7. Jaki ma uroczy wzorek, aż szkoda używać i go ścierać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolorek. Szukam sobie właśnie czegoś jasnego, co by mi pasowało, ale co który odcień to głupio mi na oczach wygląda i albo mam brąz, albo nic. A może jestem po prostu wybredna? ;]

    Właśnie dlatego nie oglądam Eurowizji, głównie jakieś wyjce z balladami o miłości, a piosenki, które ruszają publiką odpadają na początku. I co z tego, że takie coś wygra Eurowizję, jak potem nikt i tak tego nie słucha ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja też tak właściwie najczęściej noszę brąz, najlepiej się tak czuję, ale czasem przychodzą takie dni że mam ochote w końcu na inny kolor :)

      Usuń
  10. a ja oglądałam końcówkę i się dziwiłam czemu Polski nie ma:D teraz już wiem:D
    a co do cienia, to bardzo fajny, delikatny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda fajnie.. ale kolor nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten cień i uważam, że jest całkiem przyzwoity.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam jeszcze takich cieni, wygląd bardzo ciekawy :) szkoda by mi było go ścierać z powodu wzoru obrazka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie piękne wizualnie są te cienie *.* ładny perłowy kolorek, bardzo mi sie podoba, jestem na tak :D a co do Eurowizji to jakoś mnie to nie kręci, bo jakoś ani widu ani słychu po poprzednich zwycięzcach, takie przereklamowane :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne tłoczenie na cieniu!

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie mam tv w studenckim mieszkaniu i nie mogę oglądać Eurowizji, bu!

    A cień nadaje się idealnie jako cień bazowy, więc nie dziwię się, że go tak stosujesz ;) Dobrze, że w ogóle się nie osypuje i nie zbiera w załamaniach, ot co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bu współczuję, też we wszystkich swoich studenckich mieszkaniach chyba ani razu nie miałam telewizora :] :D

      Usuń
  17. bardzo ładnie prezentuje się na powiekach ten delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym go kupiła.
    Rzeczywiście ładnie rozświetla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie rozświetla, Tobie pasuje taki efekt w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny cień, lubie takie neutralne kolory - idealne do zapełniania powieki pod łukiem brwiowym.
    Eurowizji nie oglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. To jest cien jakiego szukalam!

    Po wyplacie jak mi cos zostanie musze odwiedzic sklep i kupic cien i kredke, pod warunkiem, ze nie zabijaja cena za przesylke... To mnie po podwyzkach zniecheca ostatnio, bardzo czesto do zakupu...

    Co do eurowizji to co roku tylko z tego powodu ubolewam, ze nie mam telewizora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz wiem ze jednak nie skorzystam, 13zl za przesylke... Buuu

      Usuń
    2. Naprawdę aż tyle? Kurcze rzeczywiście dużo. Nie wiem jak to jest że jedne sklepy mają przesyłki nawet od 4 zł z groszami np paczkomaty a inne tylko od 13 zł, nie dziwię się, że zniechęca..

      Usuń
  22. Eurowizję oglądałam jak byłam mała teraz już nie - ograniczam się do oglądania w tv seriali - co innego filmy na komputerze :D a o jaka piosenkę z Portugalii Ci chodzi konkretnie? Podeślij linka, bo ja wiem tylko z czym nasi jadą i szału nie ma :P
    Cień niby mój a niby nie :D Bo kolor fajny na tak, ale z drugiej strony tak sie błyszczy troszkę a ja wolę bez błysku sam mat :D zreszta ile ja sie tymi cieniami (?) maluje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nasi szału nie zrobią, ale niech se jadą.
      Ta piosenka z Portugali jest bardzo fajna jak ktoś lubi latynowskie rytmy. A jak ktoś nie lubi to i tak była NAJLEPSZA, reszta była do dupy. :]
      https://www.youtube.com/watch?v=CcTiPW-X8q4

      Usuń
    2. Dziękujeee :*

      ja tez większość oglądam zagranicznych w sumie ale przez tą serię chcę pokazać że i my mamy filmy wartościowe :) I nie przekonałam Cię kamieniami? Rudym? :D Nieee? ani troszku? :D Oglądnij sobie chłopaków u Kuby są zajebiści :D opalam się w blasku ich zajebistości normalnie :DD Moze to Cię przekona :D Link w poście :D

      Ja w tej piosnce słyszę eukaliptusy tylko xd ale nie będę oceniać bo nie znam reszty piosenek :P

      Usuń
  23. Ja dawniej oglądałam częściej Eurowizje,ale teraz sobie o niej zapominam,a to,że dziś mają wystąpić Donatan i Cleo to musiałam sobie zapisać i będę oglądać xDD Co do cieni hmm taki 'brudny' kolor jak to napisałaś,ale i tak ładnie wygląda :) Fajnie,że Lambre ma też taką gamę kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny ma kolor ten cien ;) a eurowizje ogladam i zaluje, ze nie przeszła łotwa? tak, to była chyba łotwa z piosenką bake the cake? czy jakoś tak :D była genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm pamiętam piosenkę nie jestem pewna czy przeszła tak szczerze... W ogóle takie dupne piosenki poprzechodziły że masakra.

      Usuń
  25. Co do Eurowizji... kilka lat wcześniej z chęcią oglądałam i nie mogłam się doczekać. Teraz jakoś wgl mnie nie ciągnie, w tym roku obejrzę jedynie ze względu piosenki Cleo i Donatana, lubię piosenkę. Jednak jak słuchałam we wtorek(w pokoju obok mama oglądała), to wydawało mi się, że wszystkie zespoły śpiewały pod tą samą nutą, style itp... masakra.

    Co do cieni, podoba mi się wizerunek na cieniu "madame", ładnie to wygląda. Osobiście cieni nie używał, ale myślę, że w takim kolorze bym się odnalazła. Idealny byłby w połączeniu z brązową kredką.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak było, ten półfinał był beznadziejny, wszystko to samo. Jedyna wyróżniająca się piosenka, właśnie z Portugali która była bardzo fajna nie przeszła. Nie czaję. Mam nadzieję, że drugi półfinał będzie o wiele lepszy :)

      A kolor właśnie często łączą z kredką, którą mam też własnie od Madame tą brązową :D

      Usuń
  26. Wizualnie piękny, kolor nie dla mnie, bo nie przepadam za takim efektem ;)
    A co do Eurowizji i tych wszystkich "mam talent" etc zawsze jest tak, że jak coś smutne i o miłości i złamanym sercu, to ze łzami w oczach biorą, nawet jak się fałszuje :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie do takiego lekkiego rozjaśnienia pod inne cienie nadaje się idealnie :) Ja tej pierwszej części Eurowizji nie oglądałam, ale może dzisiaj uda mi się trochę obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolor cienia no i to tłoczenie zwraca bardzo uwagę na siebie! :)
    Co do Eurowizji, to oglądałam pierwszy półfinał i na samym końcu zorientowałam się, że Polska ma wystąpić dopiero w drugim półfinale.. eh :P Dzisiaj włączę na chwilę Eurowizję, ale będę przełączać co chwile na TVN bo Magda Gessler odnawia knajpę w moim mieście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no to brawo haha :D
      Oj to dziś musisz się wtrafić w momenta jak Polska będzie :D

      Usuń
  29. zdecydowanie mój kolor, chętnie go bym jeszcze z czymś pomieszała, a wzorek taki ładny, że szkoda mi by było ścierać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam dwa cienie Madame Lambre i jestem z nich bardzo zadowolona, często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czaję się na nie od dawna i pewnie w końcu się skuszę :) Ten ma prześliczny odcień, bardzo uniwersalny :) I jak już mówiłam, opakowania to oni mają przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Obejrzę sobie dzisiaj półfinał Eurowizji, ciekawe jak daleko zajdzie Cleo i Donatan :)
    A ten cień z Lambre nawet mi się podoba, myślę, że świetnie by się prezentował w połączeniu z jakimś o kilka tonów ciemniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A po dzisiejszym dniu nasi w finale !!! :):) Wracając do cieni - cienia :) to ładny, bardzo w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dostalam od nich kiedyś dwa cienie do przetetstowania i szkatułkę i jestem z nich zadowolona i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń