Madame Lambre Kredka do Oczu nr 9 Przydymiony Brąz

Hej Dziewczyny

Dziś post bardzo wieczorową porą. Pewnie większość z was całe dnie spędza teraz poza domem więc rozumiecie. Ja na przykład odwiedziłam dom rodzinny. Dobrze, że moja mama ma wszelakie "mamine" talenty, bo inaczej nie miałabym w czym pójść na dwa wesela w maju, a tak przerobiła mi sukienki, które kupiłam idealnie jak chciałam. Choć na początku bałam się, że w jednej będę wyglądać jak kosmitka a w drugiej jak tapeta. Ale nie jest tak źle ;) Ale koniec o mnie, zapraszam na recenzję.


Kredka do Oczu Madame Lambre nr 9 Przydymiony Brąz

Kredka do oczu to kolejny produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z Madame Lambre. Niżej dowiecie się jak się sprawuje oraz pokażę wam swój przykładowy makijaż :)






Moja Opinia:

Kredka od Madame Lambre należy do tych miękkich. Dzięki temu aplikuje się ją niezwykle łatwo i już za pierwszym pociągnięciem uzyskujemy kolor. Kosmetyk na całe szczęście jest bardzo fajnie napigmentowany. Cieszę się z tego faktu niezmiernie ponieważ przyznaję, ze zmieniam się w Hulka kiedy w przypadku kolorówki dla przykładu kupuję granat a tam na oku błękit ;] Kolorówka musi być dobrze napigmentowana i już !

To, że kredka jest miękka nie znaczy wcale, że szybko będzie się ścierać. Co prawda nie znam takiej która trzymała by się idealnie cały dzień i tu też tak nie jest. ( A wy znacie?) Jednak na oku wytrzymuje całkiem długo, bo makijaż nią wykonany dopiero po jakiś 6-8 godzinach wymaga poprawki. Jak dla mnie to naprawdę niezły wynik. Kredka nie ma tendencji do rozmazywania się, raczej po prostu blednie.
Z technicznych spraw mogę dodać, że już ją strugałam i nie ma z tym jakiś specjalnych utrudnień. Śmiga ładnie. 

Jak w przypadku wszystkich kosmetyków od Madame Lambre i tu kosmetyk mamy podany w jakże nietuzinkowej formie. Kredka jest drewniana i taki też ma deseń przez co ma pewien klimat. Jednak to nie wszystko, bo zakończona jest skuwką w kolorze złota co dodaje całości elegancji. Nawet kształt nie jest pospolity, a zakończony szpikulcem. Produkt otrzymujemy w papierowym opakowaniu. Dla mnie kredka jest po prostu pięknie wykonana.

Kolor to przydymiony brąz. Na górnej powiecie lubię jedno pociągnięcie tej kredki, bo odcień jest wtedy odrobinę cieplejszy, natomiast na dolnej, wolę mocniejsze podkreślenie oka i wtedy poprawiam kreskę raz jeszcze. Żeby lepiej przedstawić wam jak to wygląda, pokażę wam makijaż wykonany właśnie tą kredką. Jednak przypomnę, nie jestem makijażystką, maluję się na własne potrzeby i fotki służą tylko do prezentacji kosmetyku :)



Podoba mi się efekt brązowej kredki, dla mnie jest fajnym zamiennikiem czerni, mimo, że oko jest wyraźnie podkreślone to efekt jest hmm subtelniejszy? I lubię połączenie brązu z zielenią :) Przyznam, że kredka to chyba mój faworyt wśród wszystkich produktów Madame Lambre które miałam okazję testować.


Cena: 10, 20 zł
Dostępność Sklep internetowy. Baner przeniesie was do zakładki z kredką :)

http://shop.madamelambre.eu/index.php?route=product/product&path=60&product_id=65



Moja kredka to numer 9, a tu macie całą paletę kolorów:


Ps. Zachęcona brązową kredką jestem ciekawa kolejnych kolorów, zwłaszcza czwórki, a czy wam któryś szczególnie wpadł w oko? Może też miałyście już kredkę od Madame Lambre? :)

Ps 2. Wiem, że niektóre moje czytelniczki to maturzystki więc z całego serca życzę wam powodzenia. Spokojnie, dacie radę :*


Pozdrawiam!

51 komentarzy:

  1. Właśnie uświadomiłam sobie, że nie mam żadnej brązowej kredki! Ta fajnie wygląda no i ta pigmentacja :) Też jestem ciekawa koloru nr 4, lubię takie ;). Ja znam kredkę, która trzyma się cały dzień bez żadnych problemów, jest miękka i malowanie nią to sama przyjemność :D Jest to automatyczna kredka FM Group, jest zielona i jako że też lubię połączenie brązu z zielenią, to jutro zrobię taki makijaż sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie miałam już dawno a potem była przerwa i teraz znowu miło mieć brązową kredkę, osobiście na prawdę często po nią sięgam jak chcę delikatniej oko podkreślić :)

      Usuń
  2. ale Ty masz piękną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś miałam bodajże hmm zielona strasznie krótko sie trzyma ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm stosunkowo tania kredka.
    Ja osobiście teraz testuję dwie z oroflamie i lancome.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredki ML jeszcze nie miałam, ale mam nadzieję kiedyś ją kupić, tak samo jak konturówkę, o której czytałam bardzo pozytywne recenzje. Niestety, aktualnie muszę oszczędzać, bo szykują mi się nowe suknie :D Śliczne są te zdjęcia z goździkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze mam nadzieję, że jakaś sesja z nowymi sukniami też będzie :D

      Usuń
  6. Fajna :) Nie mam żadnej kredki, a wyglądają ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie się prezentuje. Ja używam kredki (jeśli już) na linię wodną oka, bo tak to nie jestem w stanie kreski namalować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też ciężko kredkami idzie namalowanie kreski na górze, ale ta jest miękka więc jakoś mi to nawet łatwo poszło :)

      Usuń
  8. ja jakoś nie lubię brązowych ;) nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za makijażem z samej kreski, ale to dlatego że jestem wybredna i ja tam lubię coś fajnego na oczku :D
    ale ogólnie jest fajna i faktycznie fajnie wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli mówiąc "makijaż z samej kredki"? ;>
      Też lubię mieć coś fajnego na oku, ale akurat mi się mój makijaż podoba :)

      Usuń
  10. Kredek używam ostatnio rzadko. A ten odcień brązu który zaprezentowałaś na sobie wyszedł całkiem dobrze i oko zostało podkreślone:)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się, zdecydowanie wolę brązowe kredki, nie używam czarnych bo pomniejszają moje oczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie 4 prezentuje się... Intrygująco :) Ciekawe, czy jest tak dobrze napigmentowana jak na obrazku:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście fajnie napigmentowana :) Kredek już od dawna nie używam, ale pamiętam, że jej miękkość była bardzo ważna. Ładny odcień brązu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja znam taka co sie trzyma cały dzien, ale ja wycofali ze sprzedaży : (

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie prezentuje się ta kredka na Twoich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe dobrze jest mieć taką mamę :) A kredka chociaż średnio lubie te miękkie to ładny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś:)
    Ja nie lubię brązowych kredek, bo wyglądam w nich jak chora, wolę czerń, grafit i granat, ale Tobie bardzo pasuje:)
    Też jestem ciekawa jak 4 się prezentuje na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiadomo na zdjęciach najładniej, w realu już trochę gorzej to wygląda :)
      Ja z kolei średnio wyglądam w graficie, ale czarna u mnie rzeczywiście najczęściej :)

      Usuń
  18. Na pierwszym zdjęciu przypomina mi ona pędzelek do malowania, ale taki artystyczny :)
    Pięknie się prezentuje, ja jestem ciekawa odcienia 3.
    Boż... jakie Ty masz piękne oczy!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przypomina pędzelek właśnie.:)
      Dziękuję :*

      Usuń
  19. Śliczna, a jeszcze lepsza dla mnie byłaby chyba 8 :D Ja lubię brązy, bo jako jasnowłosy bladzioch wyglądam mega tandetnie i źle wymalowana czarną kredką :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładnie Ci w brązowej kredce :D
    Od razu zwróciłam uwagę na wygląd - faktycznie bardzo elegancki :) Mi niestety brązowy niezbyt pasuje :)


    Czekam na zdjęcia sukienek, które pewnie pojawią się w Podróży przez Jokolandię? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zgadłaś :D
      Wiesz o ile będę miała fajne zdjęcia. Mam nadzieję, że po prostu uda mi się zrobić jeszcze w domu. Z poprzedniego wesela do tej pory nie mam żadnych zdjęć od fotografa a to było w listopadzie, a te robione własnych aparatem jednak są beznadziejne, bo na weselu nikt nie myśli o tym, żeby robić fotki a jak już to pare i są do kitu :)

      Usuń
  21. Ładny kolorek^^ Niedawno polubiłam brązowe kredki i inne kolory, wcześniej to były tylko czarne ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest ta kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dla mnie takie bajery :D
    pokaż sukienki :D prosiiii ^^ oczy kota ze shreka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że tak będzie :D Postaram się w Podróży przez Jokolandię pokazać :D

      Usuń
  24. uwielbiam kredki, kredeczki, kredunie;) od sławetnej Madame nic nie miałam, ale przyznam szczerze, że kuszą mnie ich kosmetyki:) Makijaż bardzomi się podoba;) Idealny dzienniaczek. A mamusia na medal;) moja też mi co nieco przerabia;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  25. Bardzo fajna kredka, ale Ty najfajniejsza!!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezuuusie i te Twe piwne oczęta <3 Fajnie, że mięciutka jest, Madame Lambre mnie kusi także opakowaniami, mają tak urokliwe kosmetyki, że nie przejdę obojętnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też nie przejdę obojętne, opakowania majstersztyki :)

      Usuń
  27. ...oni mają przecudne opakowania kosmetyków! Wiem, że nie ocenia się książki po okładce, lecz mając słabośc do takiej stylistyki nie sposób z góry uważać ich wyrobów za godne uwagi... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo do Ciebie pasuje ten kolorek, a opakowanie rzeczywiście ma w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie pokaz sukienki! :))
    8 ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, będę musiała, teraz nie mam wyboru :D

      Usuń
  30. Podstawa, to to że jest miękka i łatwo się nią maluję :) Sama bardzo rzadko używam brązowych kredek, choć muszę przyznać, że wygląda bardzo ładnie na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolor fajny bo zimny. Lubię brązowe kredki w chłodnej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wtopiłaś ten brąz w resztę makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. WoW

    Kredka na prawde wyglada czadersko jako przedmiot.
    Niestety braz to nie moja bajka ale z racji, ze uwielbiam kredki (tylko czemu ja sie nie maluje?) to bardzo chetnie przetestowalabym 2, 5 i 7

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak najbardziej zgadzam się z tym, że brąz wygląda dużo subtelniej od czerni ;).

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakoś nie przepadam za kredkami do oczu. Mam dwie - jedną czarną i drugą cielistą. Jakoś rzadko je używam ;)

    A numer 4 i mi przypadł do gustu, ot co :)

    OdpowiedzUsuń