Just Desserts Vanilla Ice Cream Balsam do Ciała

Hej Dziewczyny!

Nie znalazłam czterolistnej koniczynki ostatnio (ani nigdy..), nie noszę też ze sobą króliczej łapki ( a łeee). Jednak....Najpierw dowiedziałam się, że wygrałam naprawdę mega rozdanie klik , a potem, że w odległej przyszłości szykuje mi się szalona podróż. Ale z tym drugim nie zapeszam,  opowiem wam jak będzie to już pewne. Zapraszam na recenzję :)

Balsam do Ciała Just Desserts Vanilla Ice Cream

Kiedy tylko dowiedziałam się o istnieniu takiego balsamu nie ukrywam...zamarzył mi się. I tak się złożyło, że dostałam go od Ginger


 ~* ~*~*~*~*~*~


 ~* ~*~*~*~*~*~


Moja Opinia

Zapach praktycznie pobudził moje łaknienie i nie przesadzam. Produkt pachnie identycznie jak śmietankowe lody prosto z automatu. W nazwie są to lody waniliowe, ale dla mnie to śmietanka i już. Nie wyczuwam w tym zapachu nic chemicznego, jest właśnie taki jak sobie to wyobrażałam.

Efekt potęguje konsystencja, która w swojej postaci bardzo przypomina lekko roztopione lody. Wrażenie to jest na tyle silne, że ma się ochotę zasiąść przy tym słoiczku z łyżką i w pełnej gotowości na małe co nieco. Balsam wchłania się  bardzo szybko i nie pozostawia tłustej warstwy do tego jest naprawdę wydajny.

Opakowanie od pierwszego wejrzenia sprawiło,  że bardzo chciałam mieć ten produkt. Z całym moim zamiłowaniem do designu Pin Up to po prostu nie może mi się nie podobać . Do tego sam słoik sprawia wrażenie hmm takiego solidnego i porządnego. Całość jest świetna.

I wszystko zmierzałoby ku ideałowi gdyby lekko nie nawaliło nawilżanie, które przecież jest tak ważne w pielęgnacji skóry.. a tu jest średnie. Kosmetyk nawilża moją skórę bez jakiegoś spektakularnego efektu i mam ochotę smarować ją ponownie po jakimś czasie.  Mimo wszystko mam wrażenie, że latem kiedy moja skóra jest mniej wymagająca, balsam dałby radę.


Podsumowując: Balsam do ciała Just Desserts kusi nas swoją formą i zapachem lodów śmietankowych. Kiedy używam tego produktu przenoszę się w czasy dzieciństwa kiedy to mogłam "babrać" się w najmniej odpowiednich maziach, z tym, że teraz jest bezkarnie i nikt już na mnie nie krzyczy ;) Jeśli masz ochotę przenieść się i Ty, to zrób to latem, bo zimą nawilżenie może Cię trochę zawieść :)

Cena. ok. 8.99 za 250 ml prawda, że zaskakująco miła? Z tego co się zorientowałam produkt głównie dostępny w internecie.
 Skład: Aqua, Stearic Acid, Paraffinum Liquidum, Glyseryl Monostrearte, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Triethanolamine, Aloe Barbadensis, Aloe Vera Leaf Juice, Parfum, Carbomer, Benzyl Alcohol and Methylcloroisothiazolinone and Methylisothiaoilnone and Magnezium Nitrate and Magnezium Chloride and Triethylene Glycol.

Ps. Swoją drogą macie swój ulubiony smak lodów? Ja zawsze uwielbiałam banany&czekolada ewentualnie mango :)
Pozdrawiam

70 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej ;)
    a cena super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;)
    mam nadzieję że podróż się uda do XXX ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu wygrałaś joko! XD
    jak too jest możliwe? : D
    + ten balsam jest kuszący, nie powiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. cena niska więc pewnie skusiłabym się na wypróbowanie, ale znowu ta parafina :/ nie jestem jakimś maniakiem, ale trochę mnie odrzuca jak na samym początku składu parafina jest. A jak słabo z tym nawilżaniem, to już w ogóle nie ma co ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :) Musi ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła cena na taki balsam, opakowanie boskie ;!) Gratuluję wygranej! Moje ulubione lody są czekoladowe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Vanilla Ice Cream- jakbym spotkała w sklepie, to pomyślałabym że to deser lodowy ;) Opakowanie ma cudną szatę graficzną, tylko szkoda, że słabo nawilża:(

    OdpowiedzUsuń
  8. z tego co piszesz wypadł całkiem nieźle, co do nawilżania, wiele balsamów ma z tym niestety problem, do tej pory nie znalazłam jeszcze takiego, który podołałby temu wyzwaniu.
    może kiedyś znajdzie się jakiś ładnie pachnący i dobrze nawilżający balsam bądź masło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba nie mam takiego ideału, choć całkiem fajnie nawilża i pachnie kokosowy Synergen z Rossmana , nawet zimą :)

      Usuń
    2. dzięki wielkie :) dziś go kupię i z chęcią wypróbuję :)

      Usuń
  9. Uwielbiam go :) Cieszę się, że i Tobie przypadł do gustu :) Ja swoje deserku kupuję tutaj -> http://allegro.pl/waniliowy-deser-do-ciala-body-custard-i3868616924.html za 5,97 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje deserki* miało być :)

      Usuń
    2. O patrz, czyli jeszcze taniej. Naprawdę cena jest super :)

      Usuń
  10. ma fantastyczne pudełko :) nie używałam ale na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję fantastycznej wygranej i trzymam kciuki za podróż :)
    moje ulubione lody to zdecydowanie śmietankowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :]
    Balsam kusi, chociaż tym samym zapachem i konsystencją, walić nawilżenie w tym przypadku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dosadniej to ujęłaś i krócej niż ja, ale podpisuję się :D

      Usuń
  13. gratuluję wygranej ;) ! Ja uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście bardzo tani :)
    Kuszący opis zwłaszcza zapachu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja skóra nie potrzebuje super turbo nawilżenia.
    Balsamy dobieram przeważnie pod względem zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to w takim razie balsam na pewno Cię nie zawiedzie :)

      Usuń
  16. lubię sorbet kiwi, bananowy, miętowy :D. jejuu gratuluję z tymi rozdaniami!;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena jest genialna, ale szkoda, że dostępne praktycznie tylko przez internet :/ Pomijając już to słabe nawilżenie, to i tak bardzo chętnie bym wypróbowała dla przyjemności, ze względu na ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej.
    Kosmetyk mimo nie najlepszego nawilżenia i tak mnie kusi, ten zapach, opakowanie, muszę go mieć:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena i zapach zachęcają do zakupu :)
    Myślę, że bym była z niego zadowolona, bo moja skóra nie potrzebuje dużego nawilżania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale paczucha do Ciebie wędruje!
    Pierwszy raz się z nim spotykam,ale przypomina mi opakowanie wyglądem lody grycanek:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Osobiscie nie znam tych balsamow, bo nie stosuje tego typu kosmetykow ale moja siostra je uwielbia, wiec musza miec cos w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję.. balsam brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam lody śmietankowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. mmmmmmmmm... ja uwielbiam lody- sorbety! każdy smak ;) chciaż w zamrażalniku leży banan z karmelem... i teraz sobie o nich przypomniałam.. a tu taka godzina..

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowanie bardzo na tak, wersja zapachowa również - taka trochę stylizacja na niedostępne soap& glory jak myślisz?
    nie dla mnie bo nie można jeść :D żarcik durnowaty heeh :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że coś w tym jest. Chociaż teraz coraz więcej widzę kosmetyków z tą stylistyką. The Balm, na które nie mogę się napatrzeć czy chociażby ostatnia seria Perfecty (ta dla odmiany jest według mnie bardzo nieudana jeśli chodzi o działanie)
      :)

      Usuń
    2. Dokladnie tak,podchwycili trend najwyrazniej ;-)

      Usuń
  26. no i co takie produkty nam robią? zwiększają ochotę na słodycze! a potem produkują jakieś balsamy antycellulitowe :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny balsamik :)..a z lodów to najbardziej wszelkie smaki sorbetów - pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. za taka niska cene to nic tylko sie smarowac ;D uwielbiam lody smietankowe, chyba jeszcze bardziej niz waniliowe ;D
    to jest najgorsze we wszystkich balsamach, których zapachy lubimy, ze moglybysmy je zjesc! a szkoda ze nie mozna, oj wielka szkoda ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka super wygrana, gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwszy raz widzę na oczy to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój ulubiony smak lodów? Orzech laskowy z Castellari :D

    A co do balsamu, to ma świetny design! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje ulubione lody zdecydowanie waniliowe, bananowe, pistacjowe... nie znoszę czekoladowych i miętowych bleee! A co do balsamu, często jest tak, że mam jakiś, który cudownie pachnie, ma fajne opakowanie, miło się rozprowadza, a słabo nawilża, zużywam szybko, bo wiem, że jak rzucę w kąt to pewnie już nigdy go nie dotknę :P

    OdpowiedzUsuń
  33. o cholercia ale wygrana, gratulacje :) a lody moje ulubione to zawsze były po prostu śmietankowe ale ostatnio to co raz częściej sięgam po czekoladowe

    OdpowiedzUsuń
  34. Tym zapachem mnie podbudowałaś, bo nie przepadam za wanilią, ale to jak go opisałaś powoduje, że się nad nim zastanowię ;)) Właśnie go kiedyś widziałam na allegro, ale nie chciałam kupować w ciemno ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapach śmietankowych lodów to coś co od razu mnie kusi :) Niestety moja skóra jest dosyć sucha, więc lekkie nawilżenie jej nie wystarczy :(

    OdpowiedzUsuń
  36. O szlag, zapach na pewno cudny, opakowanie śliczne, cena niska, ale nie lubię parafinowych balsamów i już :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak myślałam, że nawet opakowanie Ci się spodobało ;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż mi w brzuchu burczy po tym poście :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Musi pięknie pachnieć :) Masz szczęście do rozdań :*

    OdpowiedzUsuń
  40. ale opakowanie :D fajne. szkoda ze nie moge powachac przez neta ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie śliczne to opakowanie <3 narobiłaś mi ochoty

    OdpowiedzUsuń
  42. miałam bałagan w pokoju xd haha :D a Tak na serio to nie mogłam Cię zawieść :D ^^
    tak, tak mów obsada a ja wiem że o pattinsona chodzi :DD A widziałaś Twój na zawsze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój na Zawsze jest na mojej liście, bo każdy się nim tak zachwyca, że musi być dobry :)

      Usuń
    2. Oglądnij na prawdę bo świeeetny! :D Reese tam nie ma ale Pattinson tak :DD

      Usuń
  43. Opakowanie bardzo apetyczne! I jeszcze na tym tle w kropeczki!
    Niestety skład nie dla mnie. ;-(

    OdpowiedzUsuń
  44. Ty to masz szczęście Kochana ! :* chcę takie śmietankowe lody !

    OdpowiedzUsuń
  45. Szczęściaro Ty! :*
    Mam ten balsam ale czekoladowy i czeka w kolejce :D Także o nawilżeniu i działaniu opowiem kiedy indziej :D Ale opakowanie ma piękne, a zapach cóż ja zimowych nie lubię więc nie wiem czy przekonał mnie..Ale zobaczymy jak przyjdzie na niego kolej :P

    OdpowiedzUsuń
  46. ale świetny zapach! też o muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo gorąco Ci gratuluję. Obczaiłam co wygrałaś i muszę przyznać, że szczęściara z Ciebie :) Co do produktu to najbardziej urzekła mnie szata graficzna :) Zapach wanilii lubię, jednak nie może on być zbyt duszący.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podoba mi sie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Trafił on jakiś czas temu na moją chciej listę ! :) Brzmi cudownie ! A Ty tylko potwierdziłaś że słusznie na nią trafił ! :)
    Mój ulubiony smak lodów ? Oczywiście mięta&czekolada !! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. opakowanie to ma fantastyczne i ten zapach musi być cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Szkoda, że balsam ten dość słabo nawilża skórę... Jednak chyba i tak bym go zakupiła - ze względu na jego zapach ^^

    OdpowiedzUsuń