Wibo Eliksir Nawilżająca Pomadka do Ust nr 5 a la Nude


Hej Dziewczyny


Ostatnio trwały u mnie poszukiwania na idealną pomadkę w kolorze Nude. Moja wędrówka często kończyła się odnalezieniem pożądanego odcienia w palecie, aby ostatecznie zaskoczyć mnie drobinkami. Nie chciałam drobinek, zdecydowanie.




Chciałam nude, który wtopi się w kolor moich ust, lekko je rozjaśniając i dając im naturalny acz pełny wygląd. I wtedy na blogu u Moń, doznałam olśnienia. Przypomniała mi, że jest przecież fantastyczne w swojej nijakiej formie Wibo.


Moja Opinia:

- Kolor 05 to idealny Nudziak, czyli mówiąc poprawniej Nude. Daje ustom naturalny wygląd i czego się bałam, nie jest za ciemny.

- Pomadka nie wysusza ust, ale wspaniale je nawilża. Tutaj obietnica producenta spełniona jest w 100% .
Jeśli nie miałaś jeszcze okazji malować się Eliksirem od Wibo uwierz mi, że od pierwszego pociągnięcia będziesz zachwycona tą niesamowitą konsystencją.

- Pokrywa usta bardzo ładnie. Co do suchych skórek? Hmm.. Na pewno znajdą się dziewczyny, które stwierdzą, że je podkreśla. Ja nic takiego nie zauważyłam.


- Opakowanie jest już chyba słynne. Nie ładne, tandetne, mało eleganckie, plastikowe, i o ile zawiera chociaż ładny napis, to zaraz śladu po nim nie zostanie :]

- Mam jeszcze dwa odcienie z Wibo Eliksir, na mój pierwszy muszę uważać, gdyż pomadka w tym opakowaniu po prostu brzydko mówiąc się "popaprała" sama nie wiem jak to się stało.

- Trwałość przeciętna, przy jedzeniu się ściera, ale pomijając posiłki daje radę nawet kilka godzin :)

- Nie zawiera drobinek. 


Podsumowując:
Nazwa kojarzy mi się z czymś magicznym, wyjątkowym i urokliwym. Taka jest właśnie pomadka od Wibo. Czaruje nasze usta pięknymi kolorami i niesamowitą konsystencją.


Według mnie jest dużo lepsza niż niektóre pomadki z tzw. "górnej półki".
Cena: niecałe 9 zł. Produkt kupiłam w Rossmannie.


Ps  Legia gra za chwilkę o awans do Ligii Mistrzów, ja biegnę oglądać, trzymajcie kciuki. :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------


                                                             Pamiętacie o moim Rozdaniu? :)

66 komentarzy:

  1. Piękny kolorek , masz śliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow pierwszy raz słyszę,żeby to co pisze producent się zgadzało :D Kolor ładny,faktycznie nie za ciemny i jak nawilża to po prostu ekstra :) Chyba sama się za nim rozejrzę,oby były jeszcze inne kolorki co nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS:Też zaraz ogarnę jak grają,niestety dopiero co weszłam do domu -.-

      Usuń
    2. @Tak po meczu :( Fail w ostatniej minucie nadrobili do remisu,ale i tak dupa,może za rok... -.-

      Usuń
  3. masz piękne usta , kolorek taki muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją i lubię ♥ ale szałowe usta ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić tego nudziaka :D i zresztą jeszcze jakiś kolorek eliksira :D bo mam na nie chętkę :D a Twoje usta prezentują się baaardzo ponętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam o kupieniu sobie jakiegoś nudziaka. Ładnie u Ciebie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a więc tak:)
    Uwielbiam nawilżające pomadki:)
    Na forum się już udzielam jak widać:D
    No i meczyk z doskoku oglądam:D

    Piękne usta masz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze to mieć :) Kolor rewelacyjny :) I nie ma drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście już sama nazwa brzmi bardzo zachęcająco :) Na ustach bardzo ładnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eliksir jest super :) Ładnie skomponował się kolor pomadki z kolorem lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za usta !;) Pomadka ma śliczny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego nudziaka, ale po Twojej recenzji chyba zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę ten kolorek kupić :P Mam nr 01 i jest cudny, ale taki nudziak też by mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam czerwoną pomadkę z tej serii i bardzo ją lubię,jedyny minus jest taki,że szybko się traci z moich ust:( Ale ten kolor też mi się podoba!!
    Masz śliczne usta!!

    OdpowiedzUsuń
  15. hihi ja oglądam mecz, cóż za emocje! A Ty masz piękne usta! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest naprawdę fantastyczny, a Twoje usta pełne, naprawdę piękne (:

    OdpowiedzUsuń
  17. jak nie lubię nudziaków, to ten mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie na ustach wygląda :) Chyba muszę się rozejrzeć za tym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się czaję jak czajnik na te eliksiry :D już jakiś czas :D ale chyba w końcu przy napływie gotówki kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na promocje w rossmanie, wtedy to dopiero będzie okazja! Ale przyznaję, wygląda świetnie i czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie takie kolory słabo wyglądają, mi często wchodzą właśnie w załamania i jest nie fanie, kolor mi się podoba, ale u siebie go nie widzę, masz piękne usta :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek cudowny!
    A meczyk oglądam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny nudziak, piękny! Podoba mi się jeszcze 06 więc teraz nie wiem który wybrać.. Może prościej by było skusić się na oba? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. na każdych ustach ten nudziak wygląda inaczej- na Twoich prezentuje się ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się kształt Twoich ust *,*
    Kolorek uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwszy raz o nim słyszę, wygląda ślicznie:) chyba spróbuję, bo u mnie w kosmetyczce dominuje jedynie czerwień, małe urozmaicenie nie zaszkodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie u Ciebie wygląda, u mnie wygląda bardziej buraczkowo! ;o
    Pewnie mam ciemniejsze usta, hihi :)) Bardzo lubie za nawilżenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. pomadka pięknie się prezentuje :-)
    do tego masz bardzo ładny kształt ust :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W sumie to jeszcze nigdy nie używałam szminki (nie licząc tego jak byłam mała i malowałam się w tajemnicy mamy). Może czas się skusić? ta wygląda bardzo ładnie ;) Usta sa takie naturalne- takie jak lubię ;)

    Poza tym, masz piękny kształt ust! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. zostałaś nominowana zapraszam do tablicy do odpowiedzi :)
    szczegóły na blogu
    http://gosiamysz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny, w opakowaniu wydaje się bardzo jasny, ale na ustach wygląda łanie.

    ps: Ligi mistrzow chyba nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też poszukuję swojej nude, soczystą czerwień już znalazłam, ale z nude u mnie zawsze jest najtrudniej, a na Twoich ustach prezentuje się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda ładnie, bardzo delikatnie :) ogólnie lubię kosmetyki z Wibo, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam ją :D Kupiłam przy okazji 40% obniżki w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam ten sam kolor i jestem w nim zakochana:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie kolorki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny kolor, ale dla mnie za jasny ;) Mam naturalnie bardzo czerwone usta i musiałabym je rozjaśniać korektorem do takich pomadek, a z tym już za dużo zabawy jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkowicie nie w moim stylu. Kolor w ogóle mi się nie podoba i też czułabym się w nim dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  39. mam pomadkę z tej serii, ale w innym kolorze i bardzo ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  40. no to muszę ją mieć. Ostatnio bardzo skupiam się na kosmetykach pielęgnacyjnych, bo wakacje i się prawie nie maluję, ale przecież lezie jesień i warto porobić zapasy ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. ładne usteczka:)Razem z moją mamą zakochałyśmy się w tych pomadkach, ona właśnie w tym nudziaku 05 ,a ja w czerwieni 08 :))

    OdpowiedzUsuń
  42. To jeden z takich kolorów, który podziwiam sobie u innych, albo w opakowaniu. Ja muszę się nieźle napracować, żeby nie wyglądać w takich dziwacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. pięknie wygląda na Twoich ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny kolor! uwielbiam pomadki w kolorze nude, ale tylko u kogoś:) mi niestety nie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetnie wygląda ten kolor. i jakie Ty masz piękne usta! pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też uważam, że te pomadki są super, za 9zł. chyba nic lepszego się nie znajdzie.Twoje usta są pełne i ładne. dziękuję za miłe słowa. ja mam masę szminek a tylko 2 albo 3 błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  47. Czarujące, piękne usta, niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny kolorek, a Legia haha no comment :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale cudowny kolorek ;D A ust to ja Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. piękny kolorek, lubię takie jasne:)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale seksi usteczka masz :) kolorek moj idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam te pomadki, ich konsystencja jest świetna :). Bardzo chciałam zdobyć kolor nude, ale nigdzie go nie było! W końcu kupiłam soczysty róż :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurcze naczytalam sie tyle o tych eliksirach ze jak bede w polsce to musze kupic :D
    Masz piekne i pelne usta , ktorych Ci zazdroszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  54. ustka niczym u modelki z magazynu, ponętne ! no no no :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam tę pomadkę w tym samym kolorze - bardzo ją polubiłam. Ślicznie podkreśla usta i nadaje im delikatnego połysku. Idealna pomadka na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  56. masz piękny kształt ust:) chyba każda pomadka czy szminka będzie pięknie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń