Czerwona Kurtka z Romwe :)


Cześć

Dochodzą mnie słuchy, że u niektórych z was pojawił się kontrowersyjny bohater (jedni kochają, inni nienawidzą), a mianowicie śnieg. W Kielcach mieliśmy coś co przypominało śnieg, ale raczej wyglądał żałośnie. W każdym razie, choć tego nie widać mamy właśnie środek zimy! Post będzie więc adekwatny i trafiony, bo opowiem wam dziś o kurtce, która przywędrowała do mnie ze sklepu Romwe. :)




Czerwona Kurtka z Romwe



Od dawna marzyła mi się kurtka typu parka, a jakoś tak się złożyło, że w mojej szafie jej zabrakło. Korzystając na współpracy z wyżej wymienionym sklepem postanowiłam wypróbować model, który bardzo mi się spodobał. Jak zawsze w azjatyckich sklepach mam problem z rozmiarem, mam bardzo ograniczony wybór, przypominam, że mam 178 cm i dosyć kobiecy typ sylwetki. Często ubrania są za ciasne w biuście i zwykle tam się nie dopinają. Na szczęście okazało się, że akurat ta kurtka jest też w dużych rozmiarach. Taka informacja dla was, że prawie każdy znajdzie swoją wielkość, wystarczy spojrzeć na tabelkę z centymetrami i dopasować. :) No dobrze, ale wejdźmy w szczegóły! Czy jestem zadowolona?




Kurtka ma identyczny kolor jak na zdjęciach, a to już połowa sukcesu, bo to on głównie zwrócił moją uwagę. Yupi! W środku wdzianko wyposażone jest w brązowe, bardzo milusie w dotyku futerko, pozytywnie zaskoczyła mnie jego jakość i gładkość. Okazało się, że parkę nosi się dzięki temu bardzo przyjemnie, a futrzak potrafi nieźle ogrzać. Co prawda mieliśmy tylko kilkanaście dni mrozów jak do tej pory, w porywach do minus piętnastu stopni, a było mi naprawdę ciepło. Jeśli chodzi o kaptur to jest dosyć spory, choć ja wolałabym jeszcze bardziej głęboki, bo jestem fanką takich wieeeelgachnych kapturów. Jednak powiedzmy, że ten akceptuję. :D Warto również wspomnieć, że obyło się bez negatywnych przygód. Kurtka jak zwykle przyszła w brzydkiej, azjatyckiej folii, ale w środku była dodatkowo zapakowana. Parka była czysta, żadnych plamek, żadnych dziwnych, odstających nitek, suwak hula jak należy, jakościowo jest bardzo dobrze. :)





Wydaje mi się, że dobrze w niej wyglądam i mogę iść do ludzi :D. W każdym razie dobrze się w niej czuję i naprawdę bardzo podoba mi się jej kolor i wspomniane ciepłe futerko. Na panującą pogodę okazała się w sam raz. Jedyne co chciałabym zmienić, to chyba taliowanie. Jak widzicie pasek talii mam prawie pod biustem, a moja talia jest znacznie niżej. No cóż to chyba znowu przez mój wzrost...a bu. Gdyby tą kurtkę trochę wydłużyć to byłaby dla mnie perfekcyjna. Ale i tak jest fajna! :)



Kurtka dostępna jest w aż ośmiu kolorach i jest w różnych rozmiarach. Zdjęcia katalogowe oraz możliwość zakupu tutaj ----> Czerwona Kurtka Romwe




A jakie kurtki królują teraz w waszej szafie? Podoba wam się ta moja, czy to kompletnie nie wasz styl? I pochwalcie się tudzież pożalcie u kogo sypnęło śniegiem! :D 


Buziaki!
Joko





39 komentarzy:

  1. Mnie bardzo się podoba :) Skusiłabym się na taką.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna jest ta kurtka ! a Twoja uroda mnie zawsze zachwyca !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wszystkim jej ładnie, prawda?

      Usuń
    2. Weźcie się :D Teraz mi głupiooooo :D

      Usuń
  3. Kolor ładny i ładnie Ci w niej ;D Ale tą naszywkę mogli sobie darować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie sporo sypneło, ale już to drańswto topnieje :D ja mam parkę prawie po kolana, ale też ją bardzo lubię :D w dupsko ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolała żeby ta była dłuższa :)

      Usuń
  5. Fajna ta kurteczka. Kiedyś bym stroniła od takich wyrazistych kolorów. Obecnie mam już jedną czerwoną. Zgadzam się z poprzedniczką, że ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, tylko pewnie sama wybrałabym inny kolor. Chociaż Tobie bardzo ładnie w niej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jej kolorek :D Najważniejsze żeby było ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ma fajnie futerko w środku! ale jednak nie mój krój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna na Tobie. I tu jest kłopot, bo na Tobie chyba generalnie wszystko robi się ładne. Ja kilka dni temu skusilam sie na zakup fajnej, z lekka militarnej kurtki marki khujo hmm... No ładna jest, tylko tak sztywna, ze rączki mi na boki odstają, niczym pajacykowi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję głuptasie, Ty mnie zawsze musisz tak zawstydzać :D ?
      Ta na szczęście jest bardzo mięciutka i taka przyjemna.

      Usuń
  10. Fajnie ci w tej kurteczce i w sumie pasuje Ci kolor czerwony :) Ja też chodzę w parce, mam akurat granatową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kolor czerwony ;) patrząc na kurtkę na wieszaku , tak średnio fason mi się podoba, na Tobie wygląda zdecydowanie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wieszaku tez nie ma tych frędzli ściągniętych, jak się ściągnie w talii to troszkę lepiej i na wieszaku wygląda :D

      Usuń
  12. Podoba mi się :) bardzo lubię czerwony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    vitamin mata minus

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kolorowe kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna i fajne to futerko w środku :) Świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka fajna mrugająca Joko :)
    Wiesz jak to się mówi - ładnemu we wszystkim ładnie :) Kurtka mi się podoba, ale ja na pewno nie wybrałabym czerwonej. No nie lubię i już! A podobno dobrze mi w czerwieni:/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba, nawet jest w moim ulubionym kolorze :-) pasuje Ci i widzę, że się dobrze nosi :-) ja właśnie opublikowałam post o skórzanej marynarce z której jestem mega zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kurteczka, super że jest ocieplana, a i kolor także mi się podoba :) Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie śnieg leży od ok. 4 dni. Dziś już się topi. Wczoraj gdy jechałam autem było bardzo niebezpiecznie i ślisko, byłam świadkiem wyciągania z rowu innego samochodu ale mimo tylu niebezpieczeństw na drodze śnieg bardzo lubię , wygląda pięknie szczególnie gdy mieszka się na wsi , pod lasem.
    Teraz w mojej szafie brakuje wszystkiego, nie mogę przekonać chłopaka, żebyśmy wybrali się na maraton wyprzedażowy. Ktoś musi dźwigać moje zakupy. Ładnie wyglądasz w tej kurtce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zimie nie lubię oprócz oczywistych mrozów właśnie tego, na drodze jest mega niebezpiecznie, a i iny jeżdżą ja debile czasem. No i odśnieżanie, matko jak ja tego nie cierpię, człowiek marzy żeby się ogrzać w samochodzie, a tu jeszcze skrobanie. :]

      Usuń
  20. Kurteczka naprawdę fajna i bardzo dobrze Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem bardzo ładnie wyglądasz w tej kurtce kochana. Co do śniegu to spadł u mnie dziad a co, a nie pożałował sobie. Śnieg jeszcze by uszedł, ale jak to się roztopi to ola boga. Będzie mokro i nieprzyjemnie. Brrr.

    OdpowiedzUsuń
  22. super, uwielbiam kolory zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna kurteczka :) Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na czerwoną kurtkę jestem zawsze na tak :) Rozjaśnia te szare dni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna kurtka, wydaje się być cieplutka, a kolorek też super! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna kurtka no i pasuje ci ten kolorek :) W tym sklepie mają super kurtki oraz płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ oczywiście, że jest śnieg sama go zamawiałam ;-). Kurtka mi się podoba i możesz iść do ludzi :-). Ja mam czarną z kożuszkiem przy kapturze co mnie wkurza i mogła by być dłuższa ta moja oczywiście. Muszę zajrzeć do tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też by mogła być dłuższa, ale ja zawsze mam ten problem, zazwyczaj marki nie przewidują, że kobieta może mierzyć więcej niż 170 :]

      Usuń
  28. W Łodzi mamy jeszcze trochę śniegu, ale nie wróżę mu długiego żywota...
    Kurtka bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka jak najbardziej na plus, też bardzo podoba mi się jej kolor :))

    OdpowiedzUsuń