Recenzja Farmona Tutti Frutti Szampon do Włosów



Cześć

Czy są tu może jacyś fani filmu "Więzień Labiryntu" ? Pierwsza część była w mojej ocenie fenomenalna, a w środę mam zamiar wybrać się do kina na drugą. Czy ktoś z was już widział? Mam nadzieję, że się nie zawiodę. ;) Abstrahując jednak od moich filmowych zainteresowań, dzisiaj zapraszam was na kolejną recenzję kosmetyczną. :)


Farmona Tutti Frutti Szampon d Włosów
Daily Care Argan Oil & Żurawina




Na opakowaniu: " O pięknie włosów decyduje pięć najważniejszych czynników. Muszą być czyste, gładkie, lekkie, błyszczące i łatwe do rozczesania. Dlatego komponując szampon Tutti Frutti Daily Care stworzyliśmy autorską formułę 5DTOTAL BEAUTY -nową, pięcio wymiarową technologię kompeksowej pielęgnacji włosów, opracowaną specjalnie do codziennego stosowania."

Ode mnie: Bardzo się ucieszyłam, że marka Farmona wypuściła nowe szampony w malutkiej 100 ml wersji, ponieważ w tamtym czasie przygotowywałam się na podróż. Właśnie takie kosmetyki były mi potrzebne, ponieważ leciałam tylko z bagażem podręcznym. Szampon był za mną w słonecznej Grecji. Jak się sprawdził? 




 Farmona Tutti Frutti Szampon do Włosów

 Farmona Tutti Frutti Szampon do Włosów

 Farmona Tutti Frutti Szampon do Włosów


MOJA OPINIA


Opakowanie & zapach & konsystencja
Tak jak wspomniałam we wstępie, właśnie takiego 100 ml szamponu potrzebowałam, aby móc zabrać go ze sobą na pokład samolotu. Szampon to właśnie taka podróżnicza wersja, którą możecie zabrać ze sobą na wakacje, czy inne wyjazdy w ciągu roku, ponieważ wszedł na stałe do sprzedaży. :) Yupi. Produkt odznacza się dosyć zwyczajną konsystencją, lekką ale delikatnie żelową. Jednak to czym najbardziej się wyróżnia to moim zdaniem bardzo przyjemny, intensywny podczas mycia zapach. Aromat na pewno ma w sobie same ciepłe odcienie, wręcz otulające, a skojarzyłam go raczej ze słodyczą i co więcej wyraźnie da się rozpoznać nuty żurawiny. To zapach ciekawy, i taki przyjemny, uspokajający. Oprócz tego ładnym akcentem jest kolor samego szamponu - bursztynowy, od razu w myślach miałam złote plaże. :)



 Farmona Tutti Frutti Szampon do Włosów


Działanie
Szampon o pojemności 100 ml zużyłam w około dwa tygodnie więc będąc z wami szczerą powiem, że ciężko mi ocenić jakieś jego długofalowe działanie. Jednak myślę, że warto opisać swoje wrażenia, abyście wiedziały czy postawić na niego podczas wyjazdów. :) Po pierwsze używało się go niezwykle miło dzięki aromatowi, który opisałam wyżej. Kolejną taką przyjemną rzeczą był fakt, że szampon na pewno nie wysuszał a wręcz miałam wrażenie, że włosy są ładnie zmiękczone. Być może to dzięki zawartości oleju arganowego, który rzeczywiście widnieje w składzie. Niestety było też coś co mi się nie spodobało. Moje włosy są niskoporowate, więc mają duży problem z przyklapnięciem. Miałam wrażenie, że kiedy używałam Tutti Frutti Daily Care, włosy były bardzo słabo odbite u nasady, tak jakby jednak troszkę je obciążał. Myślę, że sprawdziłby się dużo lepiej na włosach o wyższej porowatości, które trzeba wręcz okiełznać a nie unosić. :) Oprócz tego, to po prostu zwykły szampon, nie odnotowałam więcej jakiś specjalnych zjawisk, które miałabym wam tutaj opisać. :) Oczywiście żadnych skutków ubocznych również nie było.


Podsumowując: Szamponu używa się bardzo przyjemnie ze względu na szczególnie miły, otulający, ciepły aromat, w którym da się wyczuć trochę słodyczy jak i nutkę żurawiny. Kosmetyk nie wysusza włosów, wręcz lekko je nawilża. Moje niskoprowate włosy niestety były lekko obciążone, dlatego polecam go bardziej posiadaczkom włosów puszących się, takich które trzeba okiełznać. Oprócz tego 100 ml opakowanie to idealna pojemność na podróże, małe i duże ;) .




 Farmona Tutti Frutti Szampon do Włosów




DODATKOWE INFORMACJE

Cena: ok 5, 50 zł za 100 ml
Dostępność: Markę Farmona a zwłaszcza linię Tutti Frutti spotkacie w wielu drogeriach kosmetycznych, a także osiedlowych sklepach. Możecie również odwiedzić sklep internetowy. A przedstawiony przeze mnie szamponik, dostaniecie tutaj. 

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Coco Glucoside, Glycerin Oleate, Potassium Sorbate,  Sodium Benzoate, Polyqaternium-10, Hydrolyzed Keratin, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Propylene Glycol, Vaccinum Mavrocarpon, ( Cranberry) Fruit Extract, Silicone Quaternium-22, Polygryceleyl- 3, Caprate, Dipropylene Glycol, Polysorbate, 20, Parfum, Lactic, Disodium EDTA, Benzyl Salicylate, CI 19140, CI 16255.





Wiedzieliście, że wśród barwnych kosmetyków Tutti Frutti można napotkać również szampon? :)

PS. I jak to jest z tym Więzniem Labiryntu? Są jacyś fani? A może wybieracie się do kina na coś innego, podzielcie się :) Mimo, że nie jestem w stanie odpisać na każdy komentarz pod postem (doba ma tylko 24h) to wierzcie mi, nic tak nie sprawia radości jak czytanie tego co do mnie piszecie :*




24 komentarze:

  1. Powinien sobie poradzić z moimi średnioporowatymi włosami. :-)
    P.S. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku obciążenie włosów nie wchodzi w grę. Nie dla mnie ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszący zapach i opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na te zdjęcia aż mi się zrobiłlo cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Więźnia labiryntu obejrzałam po Twojej recenzji i podobał mi się bardzo. Niestety patrząc na repertuar mojego kina to drugą część prędzej spiracę (zobaczę online) niż pójdę do kina :(
    Nie wiedziałam nawet że są szampony Tutti Frutti! Poszukam pewnie czegoś zapachowo intrygującego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam pierwszej czesci bo czasu na to nie mam :P

    Nie wiedziałam, ze maja szampony ;O

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne! A szampon wygląda bardzo fajnie i pewnie ma przyjemny zapach lecz nie skuszę się na niego bo moja skóra głowy buntuje się od zmiany szamponów. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam szamponów Tutti Frutti :( Ah te wakacyjne zdjęcia, od razu mi się za morzem zatęskniło! ,,Więźnia labiryntu" nie znam, ale myślę, że w tym miesiącu wybiorę się na ,,Everest" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam że w serii Tutti Frutti ma również szampony, musi pachnieć obłędnie :-) nie oglądałam Więźnia Labiryntu, i z czystej ciekawości obejrzę go wieczorkiem a co :D ja z kolei uwielbiam ekranizacje komiksów Marvela, oglądałam wszystko co do tej pory było w kinie i czekam z niecierpliwością na kolejne części IronMana, Kapitana Ameryki czy Avengersów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy go nie widziałam ale spodobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam film "Więzień Labiryntu" . nie wiedziałam że już jest druga część. Przyjemnego oglądania. Ja mam włosy wysokoporowate, których nic nie obciąża więc na nich ten szampon mógłby jeszcze lepiej się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowałaś mnie tym "Więźniem Labiryntu", muszę się bliżej przyjżeć temu filmowi ;)
    Widziałam gdzieś ten szampon na jakimś blogu i sądzę, że mógłby się u mnie sprawdzić, tym bardziej że mam włosy wysokoporowate i ostatnimi czasy mało co daje im radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dostałam w paczce 3 szampony min: ten.
    Jestem pozytywnie zaskoczona, bo o dziwo nie swędzi mnie po nich skóra głowy.
    Zapach tego maluszka jest bardzo przyjemny.
    Patrząc na tło w zdjęciach zastanawiam się czy żadna blogerka nie mieszka nad morzem, bo nigdy nie widziałam morza.
    Przeważnie zdjęcia bywają z wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam nigdy na półkach szamponu Farmony, a to niespodzianka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że farmona ma takie szamponiki :)
    Fajnie się prezentuje, jak gdzieś zobaczę to pewnie kupię ;)
    Śliczne widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie pamiętam czy oglądałam ten film, więc się nie wypowiem w tym temacie :P
    Nie wiedziałam, że są takie szamponu z Tutti Frutti :) Fajnie wygląda, ciekawe jakby się sprawdził na moich włosach :) Ja w piątek wybywam na wakacje, ale szampon i niektóre kosmetyki kupię tam na miejscu żeby ich nie tachać ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampon na pewno przyciąga szatą graficzną - wygląda świetnie :) Fajnie, że nie wysusza włosów. Zazdroszczę Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyciąga powiem szczerze, obaczaję go jak tylko będę gdzieś w Drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle razy już miałam obejrzeć ten film, ale nadal tego nie zrobiłam.. :D Muszę najpierw nadrobić pierwszą część, a potem dopiero drugą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i występuje tam też jeden z ulubionych moich aktorów, co jeszcze bardziej przemawia do obejrzenia filmu :D
      Szamponu nie znam, ale wiesz jak lubię kosmetyki tej firmy :)

      Usuń
  20. Nie widziałam , że wypuścili szampony z tej serii .Jednak faktycznie mógł trochę obciążać ;) Jestem absolutną fanką ich peelingów i olejków ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No tak przyklap to nic fajnego, ale choć zapach i brak wysuszenia był ;)

    OdpowiedzUsuń