Recenzja Woda Toaletowa Essence Like an Unforgettalbe Kiss ... czy pachnie jak niezapomniany pocałunek?


Cześć! 

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym przez Essence. Dałam się ponieść wyobraźni, wymyśliłam jakieś dziwny monolog skierowany do odbiorcy, którym było lustro :D. Do tego odkurzyłam gumkę i ołówek i dołożyłam jeszcze rysunek, w zamierzeniu przynajmniej, ładnej pani. Tak oto udało mi się wygrać całkiem fajny zestaw kosmetyków. W paczce znalazłam między innymi wodę toaletową o inspirującej nazwie Like an Unforgettable Kiss. Chcecie wiedzieć jak wrażenia? ;)


 
Essence Woda Toaletowa Like an Unforettable Kiss  



Od producenta: " Strać dech w piersiach! Ten musujący owocowo- kwiatowy zapach jest tak ekscytujący jak pierwszy pocałunek i przywołuje najwspanialsze wspomnienia. Nuta różowego grapefruita, mango i mandarynki tworzą owocową świeżość. Dzięki połączeniu konwalii z malinami w środkowej nucie możemy wyczuć piękną, kwiatową kompozycję. Kremowe drzewo sandałowe, piżmo i wanilia dodają zapachowi ciepła. Zapach tak wyjątkowy jak niezapomniany pocałunek!"

Niezapomniany pocałunek... nie trzeba długo szukać takich w pamięci :) Czy ta woda toaletowa jest odzwierciedleniem tych wspomnień?






MOJA OPINIA:

Z mojego punktu widzenia, a raczej czucia ^^ , nie jest to zbyt skomplikowany zapach. Jestem nawet skłonna uznać, że jest to klasyka gatunku. Nie ma chyba lepszych słów niż napisanie po prostu, że to taki typowy słodziak. Nie jest to słodycz owocowa, ani zapach z kategorii jadalnych. Wydaje mi się, że dla niektórych ten aromat może wydać się zbyt mdły. Ja tam go uwielbiam. Często z taką nutą możemy się spotkać w perfumach tworzonych dla małych dziewczynek, które wyobrażają sobie, że tak pachnie ich ulubiona księżniczka. :) Takie właśnie ja mam skojarzenia.

Osobiście mam kilka kategorii zapachowych które kocham w perfumach, ale prym wiodą u mnie właśnie zapachy słodkie, czasem lubię nawet te przytłaczające. Uwielbiam też zapachy wodne, które dla kontrastu są zazwyczaj lekkie. Kobieta... nie pojmiesz :D Jednak przejdźmy do wrażeń dzisiejszych. Like un unforgettabe kiss od pierwszego powąchania bardzo mi się spodobał. Trafia w mój słodki perfumowy gust, może trochę swoją prostą słodyczą, a może trochę przez wspomnienie dziecięcego uwielbienia dla księżniczek. :)






Zapach od Essence zaskoczył mnie swoją trwałością. Według mnie trzyma się dłużej niż wody toaletowe takie jak Beyonce, Bruno Banani czy C-thru , natomiast dużo krócej niż perfumy z półek takich jak Calvin Klein. Przy czym to ostatnie porównanie jest chyba zrozumiałe :D Aczkolwiek nie spodziewałam się i tak trwałości dłuższej niż wyżej wymienione przeze mnie wody. Stąd moje pozytywne zaskoczenie. :) Miewałam dni kiedy na skórze, wodę toaletową od Essence wyczuwałam do 7 godzin.

Wracając do nazwy... Niezapomniany Pocałunek, choć piękna i romantyczna, nie jest w moim przypadku trafiona. Mam bardziej namiętne i gwałtowne skojarzenia z takim wspomnieniem, niż to co wyraża ten zapach :D Jednak przecież nie o nazwę tutaj chodzi, bo sam aromat bardzo mnie urzekł trafiając w mój gust. Prosta, intensywna słodycz wody toaletowej Like Un Unforgettable Kiss, to zapach ciepły, nieskomplikowany.  Dodam, że aromat bardzo spodobał się mojemu mężczyźnie. Jak tylko spotkam go na sklepowej półce na pewno go kupię :)

Zdaję sobie sprawę, że zapachy, zwłaszcza perfum czy wód toaletowych ciężko pokochać, po słownym opisie. Każdy musi poczuć aromat na sobie i przekonać się czy nas wyraża w jakiś sposób. Jednak jeśli jesteś fanką słodkich zapachów polecam przy okazji powąchać. Może się okazać, że znajdziesz dla siebie fajną wodę, całkiem trwałą i w niskiej cenie :) .


THE END




Cena: 13, 99 zł za 10 ml 
Dostępność: Jak wspomniałam swoją wodę wygrałam w konkursie, natomiast  najlepiej szukać jej w sieciówkach, które mają szafy tej marki, można również kupić na stronie internetowej Essence.



Jakie są wasze ulubione nuty zapachowe w perfumach? Lubicie słodkie lub wodne zapachy tak jak ja, czy raczej macie inne preferencje? :)
A może znacie już wodę od Essence? 


Pozdrawiam








-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Przypominam również o trwającej Akcji Celebruj Chwile :)
Wiosna & Wielkanoc
Możesz dołączyć do 18 maja
KLIK

oraz

Zapraszam serdecznie do udziału w Wiosennym Rozdaniu :)
2 kwietnia - 2 maja
KLIK

41 komentarzy:

  1. widziałem tę kolekcję ale kolorowka mnie nie zachęciła a ten produkt nie wachalem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam że Essence ma w swojej kolekcji zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam słodkie zapachy. Pamiętam, że kilka dobrych lat temu, za młodzieńczych czasów (powiedziała stara babka :D) używałam słodkich z La Rive i powyższy tak mi się skojarzył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim, że będzie właśnie w kolekcji z kolorówką :). Słodkie zapachy nie wszystkie lubię, szczególnie te księżniczkowe, ale tutaj jestem skłonna powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam też wode toaletową z essence i zgadzam siè iż trwałość zapachu jest powalająca :)
    Niestety na tą jeszcze nie wpadłam

    OdpowiedzUsuń
  6. To Essence ma wody toaletowe? Olśniłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna jest ta woda toaletowa :) wąchałam ją w sklepie, bo akurat był tester ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wodne zapachy bardzo lubię, a le te słodkie już niekoniecznie :) kilka dni temu wąchałam ją w podczas wizyty w Hebe, ale właśnie ze względu na słodycz nie porwała mnie szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji powąchać, podświadomie jakoś wątpię żeby mi się spodobał bo z zapachami mam niemały problem (bóle głowy i te sprawy) Ale poniucham jak będzie okazja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wolę bardziej świeże zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam ciekawa tego zapachu i pewnie też by mi się spodobał, bo lubię takie typowe słodziaki i trwałość faktycznie pozytywnie zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też lubię słodkie zapachy. :) Owocowe, słodyczowe, ;) kwiatowe....orientalne też ;) w sumie zależy co przypadnie mojemu nosowi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam jeszcze wód toaletowych z essence :) Ciekawa jestem jak pachnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie nie do końca są dla mnie :) Od lat "kocham się" w CK One i nie lubię zmian w tym temacie :P, chodź mam coś nowego w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej nie wiedziałam, że mają perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe czy są inne zapachy, bo akurat słodkie zapachy to nie mój klimat :-). Ma fajną pojemność, taka w sam raz do torebki :-) Musze się przyjrzeć szafie Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wygranej:) Przy okazji powącham, na pewno ma ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę kiedyś sprawdzić ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak go opisałaś, że zapragnęłam choćby powąchać i poczuć się przez chwilę księżniczką ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie jakoś nigdy te buteleczki Essense nie ciekawiły. Moje ulubione zapachy są zgoła inne i wiadomo, co innego lubię zimą a co innego latem. Ale raczej u mnie królują kwiatowo-szyprowe zapachy, z nutą wody i nieprzesadzoną słodyczą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też lubię zapachy słodkie ale jedzeniowe a nie owocowe. Na lato od zeszłego sezonu mam mgiełkę essence beach cruisers.
    zapach bardzo ładny, typowo plażowy ale nietrwały

    OdpowiedzUsuń
  22. ja chyba z słodkich już wyrosłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach jest ciężko opisać i przekazać go w poście. Każdy z nas interpretuje daną woń ciut inaczej. Jeżeli chodzi o ten zapach to wstępnie tak sądzę, że średnio by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo marzy mi się ta woda, niestety nigdy nie był dostępna w hebe ani SuperPharm w moim miescie, bo szukałam jej niejednokrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam słodkie zapachy więc z chęcią bym ją zakupiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie przepadam za zbyt słodkimi zapachami, po prostu mnie męczą ;)
    Wolę raczej nuty kwiatowe, owocowe, świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Można gdzieś Twój monolog jeszcze przeczytać? :D
    Domyślam się, jak może pachnieć, po tym jak rzuciłaś porównanie do małych dziewczynek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym Ci odpowiedzieć! Musiałabyś poszukać na fanpagu Essence tego konkursu ale to było coś w stylu że co się mówi do lustra żeby rano poczuć się lepiej. Coć tam zrymowałam o wstawiłam rysunek no i poszło :D

      Usuń
  28. Zdecydowanie czuję się skuszona, jak wiesz też lubię słodkie zapachy wiec jest duża szansa, że przypadnie mi do gustu. Jak zobaczę go gdzieś, to na pewno powącham i być może zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już mogę wyobrazić sobie ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  30. lubię słodkie zapachy zimą ;) przy okazji w sklepię chętnie poniucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię słodkich zapachów, ale i tak jestem ciekawa jak pachnie w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Również kocham słodkie zapachy ♥ Chociaż czasem zdarza mi mi się polubić jakiś zdziwaczały zapach :D Ale z tego opisu to raczej polubiłabym ten zapach, jak tylko go zobaczę to spróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytając recenzje, już sobie wyobraziłam, jaki ładny musi być to zapach, tym bardziej że bardzo lubię słodkie zapachy. A do tego samo opakowanie kusi swoim wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna recenzja, nie znałam tej wody wcześniej, a preferują zdecydowanie intensywne owocowe zapachy z orientalną nutą ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiedziałam nawet że Essence ma wody toaletowe :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka trwałość za tak niską cenę?? Oho czas śmigną do Natury:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może uda się gdzieś tę wodę wypatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń