CELEBRUJ CHWILE: Podsumowanie Piątego Sezonu: Walentynki


Cześć :)

Kwiaciarnie zapełnione kwiatami, serduszka na każdym kroku, restauracje kuszące romantycznym wystrojem, wszechobecne amorki, zmysłowe ballady... Za nami Dzień Zakochanych, ale też świetna okazja do wyznania w końcu swoich uczuć, zaskoczenia drugiej połówki lub sprawienia przyjemności przyjaciołom czy bliskim. W naszej kochanej blogosferze również zapanowała czarująca atmosfera między innymi dzięki akcji Celebruj Chwile. Jesteście ciekawe jak wasze koleżanki przygotowywały się do Walentynek? :D Zaczynamy podróż pełną inspiracji po 44 postach.




1. Natalia JakPieknieBycKobieta: Chyba to już reguła, że w każdej akcji Celebruj Chwile zachwycam się czymś z kategorii jedzenia :D Ale powiedźcie same czy jest na sali ktoś, kto nie zjadłby tych cudownych babeczek? Wyglądają wyśmienicie, do tego pomysł z serduszkami wspaniały. Natalia bardzo ładnie opisała jak wszystko wykonała, dlatego szczerze zapraszam was do jej posta :)
Link do posta: klik




2. Szczypta Egoizmu: Autorka obsypała nas w swoim poście dużą ilością różu i ślicznych obrazków z kategorii walentynkowej. Najbardziej nie mogłam oderwać oczu od tej fotki powyżej (poważnie mam coś z tym jedzeniem). Po więcej zajrzyjcie na jej bloga.
Link do posta: klik





3. Gabrielle ( ostatnio została przez was wyróżniona w głosowaniu) : Gabrielle tym razem zabiera nas na spacer po przeszłości w poszukiwaniu najpiękniejszych sukien w kolorze miłości- czerwieni. Jeśli jesteście ciekawe jak kiedyś wyglądały prawdziwe historyczne suknie, to świetny blog dla was :)
Link do posta klik






4. Anna Niezgódka: Ania podaje nam inspiracje w kilku kategoriach i prezentowych i makijażowych i dekoracyjnych. Co mnie zaciekawiło, to że wybrała też parę miejsc na świecie, które wydały jej się najbardziej romantyczne. Możecie zerknąć do niej po ściągę. 




5. Maleńka: Polecam najpierw przeczytać wstęp, który jest świetnym kontrargumentem a propos tych, którzy twierdzą, że walentynki to zło, bo kocha się cały rok. :)  A później możecie wpaść w wir miłosnych, przesyconych czerwienią obrazków.
Link do posta kilk






6. Aga otlo: Zaskakujący wpis, który pierwszy raz gości w akcji Celebruj Chwile, ale bardzo ciekawy i przydatny. Aga prowadzi bloga o języku angielskim i w sposób bardzo ciekawy prezentuje nam na przykład niuanse językowe. Oprócz znaczenia słów, opisuje w fajny i ciekawy sposób ich pochodzenie, czego próbkę macie powyżej. Jeżeli ktoś interesuje się językiem angielskim na pewno blog Agi wam się przyda :)
Link do posta klik






7. Aga otlo: Większość pewnie zna znaczenie słowa "a kiss" a czy znacie "an air kiss" lub "a peck" ?  Aga w kolejnym wpisie o języku angielskim, prezentuje w bardzo przystępny sposób różne rodzaje pocałunków. Ja jako osoba po studiach z filologii angielskiej :) bardzo doceniam!
Link do posta klik







8. Ke$ha: Autorka prezentuje nam klika uroczych obrazków, w klimatach, które jak sama twierdzi bardzo lubi. Mi najbardziej spodobała się bransoletka z powyższego zdjęcia. Nie miałabym nic przeciwko, gdyby wpadła w moje posiadanie :D
Link do posta: klik 






9. Arcy Joko : A to ja, to ja! Generalnie w moich inspiracjach starałam się pokazać głównie pomysły, którymi można się zainspirować. Znajdziecie tam więc ciekawe propozycje makijażu, paznokci, kreatywnych diy czy chociażby romantycznych fryzur :) Oczywiście całość w walentynkowym klimacie.
Link do posta: klik




10. Unusual Agnes: Autorka przedstawia nam swoją krótką opinię o Dniu Zakochanych, ale resztę posta zdominowały jej pięknie wykonane paznokcie. Ogormnie podoba mi się tego typu mani, coś podobnego znalazło się nawet w moich inspiracjach, więc Agnes po prostu wyjątkowo trafiła w mój gust. W wasz też?
Link do posta: klik






11. Madzia M: Autorka tego zdobienia wykorzystała jako lakier bazowy ślicznie mieniący się odcień fioletu i różu, co na pewno nadało całości charakteru. Resztę ozdobiła białymi serduszkami za pomocą płytek. Efekt? Śliczne, walentynkowe zdobienie :)
Link do posta: klik






12. Madzia M: Autorka wykonała dla nas jeszcze jedno zdobienie. To jakoś szczególnie chwyta mnie za serce, sama nie wiem czemu. Może dlatego, że jest niczym ilustracja pięknej baśni? Nie kojarzy wam się tak? Na pewno jest to mani inne niż wszystkie, bardzo ciekawe, ja jestem nim oczarowana.






13. Syla: Syla w jednym poście zawarła kilka propozycji, dlatego po więcej zapraszam na jej bloga. Natomiast ja wybrałam tę wersję do demonstracji, ponieważ totalnie podoba mi się użyty lakier. Kolor jest prześliczny, taki hmm księżniczkowy? :D. Do tego lakier zmienia sam odcień, zobaczcie same u Syli.
Link do posta: klik




14. Ke$ha: Bardzo muszę pochwalić autorkę za to jaki słodki zrobiła dla nas tutorial. Trzeba przyznać, że bardzo ładnie to wygląda. Same paznokcie wyglądają równie uroczo. Na jednym paznokciu widnieją paski oraz brokatowe serducho, podczas gdy reszta jest gładka. Lubię takie połączenia.
Link do posta: klik 




15. Ituu Itk ( ostatnio została przez was wyróżniona w głosowaniu) : Ituu Itk Wykonała dla nas bardzo słodki mani, który mi osobiście kojarzy się z marką Nici i ich grafikami. Jako nastolatka wiecznie zachwycałam się ich produktami, dlatego to zdobienie bardzo mile mi się kojarzy. Poza tym jak przystało na autorkę, sam mani jest wykonany perfekcyjnie. Nie zaprzeczycie :)
Link do posta: klik





16. Kasia M ( ostatnio została przez was wyróżniona w głosowaniu) : Kasia M prezentuje nam śliczne i urocze w swojej prostocie zdobienie na czerwonej bazie. Delikatne, złote serduszka to piękny, walentynkowy akcent.
Link do posta: klik




17. Jagodowa: Tutaj również przewija nam się motyw małych, serduszek. Tym razem w czarnym wydaniu. Reszta zdobienia to wiele mówiące napisy "Love". Całość bardzo ciekawie skomponowana. Jak wam się podoba? :)
Link do posta kilk




18. Jagodowa: Tutaj mamy walentynkowe mani z pazurem i bardzo charakterne. Niesamowicie podoba mi się palec serdeczny, nie wiem na ile to praktyczne, ale co tam - świetnie wygląda! Pozostałe palce też prezentują się bardzo ładnie a całość jest dosyć zadziorna ;)
Link do posta: klik



19. Ke$ha: W swoim makijażu walentynkowym, Kesha główny akcent postawiła na usta. Reszta makijażu jak twierdzi sama autorka nie jest skomplikowana :) Kosmetyki jakich użyła wymieniła w swoim poście.
Link do posta: klik




20. Szarona: Przygotowała dla nas prawdziwy poradnik co najlepiej zabrać z domu na randkowe wyjście. Wszystko ładnie i pięknie uzasadniła, a ja podłapałam od niej parę rad i pomysłów. Bardzo fajny post, świetnie zilustrowany, serdecznie zapraszam na bloga autorki :)
Link do posta: klik




21. Madmoiselle Evelina: Autorka proponuje zabrać na randkę produkty, które widzicie na powyższym obrazku. W swoim poście wymienia je z nazwy.




22. Ke$ha: Autorka podobnie jak poprzedniczka, pokazuje nam swoją randkową kosmetyczkę, a w poście wymienia kosmetyki z nazwy.
Link do posta: klik




23. Kinga M: Autorka wykonała własnoręczne kupony, które podarowała do wykorzystania swojej drugiej połówce. Ja też kiedyś opowiadałam wam o tym pomyśle i uważam go za super opcję prezentową. Kinga jak widać swoje kupony wykonała bardzo profesjonalnie. W swoim poście tłumaczy skąd wzięła poszczególne elementy. Warto do niej zajrzeć i się przekonać jak zrobić coś podobnego :)
Link di posta: klik 





24. Madmoiselle Evelina: Autorka wykonała miłosną kartkę w dosyć uroczy sposób. Aczkolwiek trochę szkoda, że zabrakło tutorialu. Nie mniej wklejam link do posta, w którym Evelina pokazuje kartkę.
Link do posta: klik





25. Ke$ha: Kule do kąpieli również uważam, za genialny pomysł na prezent dla bliskiej nam osoby. W swoim poście Kesha pokazuje bardzo fajną instrukcję, jak sobie własnoręcznie takie kule wykonać. Zapraszam na jej post.
Link do posta klik




26. Jagodowa: Autorka pokazała nam niezwykle urocze własnoręcznie wykonane prezenty. Niestety, to znowu praca, przy której zabrakło tuorialu. Aczkolwiek odsyłam was do posta.
Link do posta: klik




27: Scarlet23: Niestety kolejna praca bez tutorialu i opisu jak coś takiego wykonać. Od produktów nie mogę oderwać oczu, są piękne, szkoda, że w poście zbrakło instrukcji. Aczkolwiek jak ktoś chce więcej obrazków, zapraszam na bloga scarlet.
Link do posta: klik





28 Natalia JakPieknieBycKobieta: Natalka wykonała nie tylko śliczne serduszka przy herbatach, ale też zatroszczyła się o piękną skrzyneczkę na ten prezent. Skąd taką skrzynkę wzięła i wiele porad od autorki znajdziecie w jej poście. Dla mnie ten pomysł, to strzał w dziesiątkę.
Link do posta: klik




 
Tak bardzo chciałam zrobić ten temat, a z pokorą muszę przyznać, że wiem co to znaczy nie wyrobić się w czasie akcji... Ale może kiedyś go jeszcze zrobię :) Będzie śmiesznie.


44. Maleńka - Oh boski Leo chciało by się powiedzieć. Zaiste i ja kiedyś do niego wzdychałam, DiCaprio ma ma urok, ma czar, ma to coś. Choć powinnam chyba mówić w czasie przeszłym, bo to, co on teraz wyczynia raczej mnie od niego odpycha. :) Opórcz Leosia u Maleńkiej znajdziecie cały przekrój słynnych ciach, a na końcu to jedno, jedyne, dla autorki najważniejsze :)
Link do posta: klik



 29. Fabryczna: Dziewczyna, której platoniczne miłości zdominowały elfy. Czy to słabość do długich blond włosów, czy do skośnego ucha? Tego nie wie nikt! :D Jesteście ciekawi w kim kiedyś lub nadal kocha się Fabryczna? Zajrzyjcie na jej post.
Link do posta klik





30 Ke$ha: Autorka miała wiele miłości, ale najczęściej przewija się motyw bajkowy. Nie do końca wiadomo czy Kesha tęskni za dzieciństwem, czy po prostu lubi fantazjować o nierealnych facetach :D W jej platonicznych miłościach jest też mój obiekt westchnień! Która z nas nie czekała aż w Czarodziejkach z księżyca pojawi się tajemniczy Taxido? :D (Tuxedo)
Link do posta: klik






31: Pysia: W miłościach Pysi również dopatruję się zboczenia na tle długich włosów. Oprócz widocznego tu Toma, w zestawieniu tak jak u Fabrycznej pojawia się blond- włosy elf ! Żeby jednak nie było, że Pysia leci tylko na fryzurę to zauważyłam, że kręcą ją nadprzyrodzeni... znajdziecie tam też wampira. ;)
Link do posta: klik





32. Syla: Typy autorki to zdecydowanie męscy faceci, tacy którzy to obronią, na wszystkim się znają i jeszcze wszystko naprawią. Jak inaczej wytłumaczyć w rankingu obecność pana, który z zapałki, kamienia i ostrygi zrobi bombę? O kim mowa? Zobaczcie u Syli :D
Link do posta: klik





33. Justyna Wiśniewska: Jak nic leci na fajne tyłki. W jej zestawieniu znajdziecie fajne ciacha. W związku z tym, że Cristiano rozstał się ostatnio ze swoją partnerką, odkąd zobaczyłam tego posta ostro kibicuję Justynie :D Chcecie pooglądać przystojniaków, wpadnijcie na jej bloga.
Link do posta: klik





34. Anna Niezgódka: Chciałam powiedzieć, że Ania ma nieskazitelny gust, ponieważ jest bardzo podobny do mojego ( skromność^^ ) Antonia i Brada Pitta Ci oddam. Ale kiedy Johny zmienia się w Jacka Sparrowa jest mój okej? :D
Link do posta: klik





35. Arcy Joko: To znowu ja. W swoim poście zaprezentowałam trzy propozycje walentynkowych stylizacji Powyższa to wersja dosyć słodka i dziewczęca. Czasem nawet takie diabły jak ja mają ochotę udawać grzeczne dziewczynki. Po resztę zapraszam do całego posta.
Link do posta klik





36. Fabryczna: To się nazywa kreatywność. Fabryczna postanowiła zaprezentować romantyczne stylizacje, wykorzystując randki w Simsach :D Można? Można. Jak wam się podobają? Do tego autorka pod każdym zdjęciem zamieściła zabawne dialogi, musicie to zobaczyć na jej blogu :)
Link do posta: klik 



37. Ke$ha: Swoją romantyczną stylizację stworzyła na bazie kolorów beżowego oraz różowego. Mi bardzo podoba się taka subtelna i zwiewna sukienka- mgiełka. Lubię też kolczyki, zahaczające o styl vintage. Podoba wam się?
Link do posta: klik 





38. Kamila Konarska: Autorka postawiła na mega kobiecą i zmysłową wersję stylizacji. Jak dla mnie spódnica jest bardzo seksowna a z klasą i taką właśnie bym założyła. Oprócz tego zestawu, Kamila stworzyła jeszcze inne stylizacje jeśli chcecie je podejrzeć zajrzyjcie na jej bloga.
Link do posta: klik




39: Maleńka: Autorka jak sama napisała skupiła się na troszkę "oklepanych, ale wciąż uroczych" pomysłach na walentynkowe prezenty. Muszę się zgodzić, że czasem te najpopularniejsze prezenty potrafią wciąż przynieść wiele radości i ciepła. Cały post obfituje w bardzo ładną oprawę zdjęciową. Jeśli ktoś chce zobaczyć wszystkie propozycje zapraszam do Maleńkiej.
Link di posta: klik





40. Ke$ha: W poście, w którym spełniła wiele tematów wspomniała też kilka pomysłów walentynkowych. Dostępne do przeczytania na jej blogu.
Link do posta: klik





41. Syla: To co Syla proponuje jako pomysły walentynkowe jest zawarte w ramce wyżej. Aczkolwiek link do posta, w którym jest to napisane znajdziecie niżej.
Link do posta: klik




42. Anna Niezgódka: Ania w bardzo ciekawej formie przedstawiła nie tylko pomysły w postaci prezentów, ale w kliku punktach zobrazowała nam jak ogólnie wyobraża sobie swoje wymarzone Walentynki. Warto zajrzeć i się przekonać.
Link do posta: klik




43. Arcy Joko: Na koniec jeszcze ja :) W swoim poście przedstawiłam pomysły na spędzenie walentynek. Znajdziecie tam dziesięć opcji na ciekawe randki, plus krótkie opisy. Proponuję między innymi wyjście do planetarium, wspólne zasadzenie roślinki, wyjazd w nieznane czy romantyczne listy. Po więcej zapraszam do posta.
Link do posta klik.




Dziękuję ogromnie dziewczynom, które naprawdę przyłożyły się do realizacji wybranych przez siebie tematów. Niektóre z was wręcz mnie zachwyciły i jestem pod wrażeniem waszych talentów i zaangażowania. Myślę, że udało nam się wprowadzić troszkę zakochania na nasze blogi! 

THE END






OGŁOSZENIE, ZMIANA REGULAMINU, REŻIM


Wybaczcie, że w tej jakże miłej i pozytywnej akcji muszę powiedzieć coś nie miłego jednak:
Zdecydowałam, że przy następnej wiosennej akcji o ile będzie, dosyć zaostrzę zasady.

1. Po pierwsze post biorący udział w Celebruj Chwile nie będzie mógł brać udziału w żadnej innej akcji.
2. Po drugie post do akcji Celebruj Chwile będzie musiał być przygotowany specjalnie na tę akcję, nie może być wyciągnięty sprzed roku czy dwóch.
3. Po trzecie nie będzie można już miksować kilku tematów w jednym poście. Pozwolę na maksymalnie dwa tematy w jednym. Jeśli chce się zrealizować więcej trzeba sobie napisać kolejny post.
4. Nad innymi zmianami jeszcze pomyślę.


Skąd te zmiany?

W tej edycji musiałam odrzucić dużo zgłoszeń. Jedna dziewczyna (której nie chce oczerniać więc nie powiem która), zapytała czy skoro nie wiedziała wcześniej o tej akcji to czy mogę do jesiennej podpiąć jeszcze jej zdobienia, które kiedyś tam robiła. Niby pytania są jak najbardziej wskazane, ale kurcze… W Celebruj Chwile chodzi o to żeby robić coś razem i robić to w odpowiednich chwilach właśnie. Na tym polega celebracja. To nie jest słup reklamowy.

Kolejne sytuacje to takie, w których ktoś wysyłał mi linki do postów, a w tych postach owszem były prace które były na różne projekty np. makijażowe i konkursowe. A o Celebruj Chwile nic. Kolejny raz powtarzam, mój blog to nie jest miejsce na Twoją reklamę.

Już nie wspominając o sytuacjach gdzie ktoś odwalał straszną fuchę. I wiele prac rozpatrywałam czy zamieszczać czy nie zamieszczać. I nie wiem czy ktoś naprawdę nie umie lepiej? Czy po prostu mu się nie chce, ale liczy że coś o nim napiszę i podlinkuje do takich osób? Bo nie wiem o co może chodzić, jak ktoś pisze jedno zdanie czy dwa i to już jest jego udział w akcji. I chce żebym to pokazywała w podsumowaniu. Masakra. Do niektórych takich osób pisałam prywatnie, że ja tego nie zamieszczę. Ale jeszcze trochę i ewidentnie zacznę to wklejać i w podsumowaniu nie znajdziecie już tylko miłych słów.


I NAJWAŻNIEJSZE

Wiem, że to brzmi jakbym wprowadzała nie wiadomo jaki reżim :D Ale spokojnie, ja nie jestem taka. Celebruj Chwile nie jest obowiązkowe i jeżeli ktoś nie ma ochoty być naprawdę jego częścią to nie. Wolę tylko kilka postów, a świetnych niż multum takich wpisów, które są  śmieciowe, bo inaczej się tego nie da nazwać. I może wiele osób nie zdaje sobie sprawy, ale prowadzenie tej akcji wymaga ode mnie masy kreatywności, masy czasu i masy zaangażowania. Samo podsumowanie zazwyczaj piszę pół dnia jak nie więcej. Poważnie! Dlatego nie ukrywam, że trochę mi smuto, kiedy ja wkładam tu tyle pracy i serca a ktoś tego w ogóle nie docenia. I nie interesuje mnie ile osób po tych słowach się obrazi, ponieważ ja swoją pracę szanuję. No i tyle.

 Więc muszę wprowadzić trochę reżimu, bo inaczej brzydko mówiąc bardzo się wkurwiam :D

Czy będą kolejne sezony?

Ach a czy w ogóle będą kolejne sezony to też jest pod znakiem zapytania, gdyż ja się napracuję nad podsumowaniem, a odzew pod nim zawsze mały, nawet od osób, które brały udział. Więc skoro brak zainteresowania, to ja nie będę nad tym ślęczeć :)

   






Anonimowe Głosowanie

Głosowanie jest dobrowolne i mogą w nim wziąć udział wszyscy moi czytelnicy, nawet jeśli nie brali udziału w Akcji. Do wiadomości publicznej podam tylko informację, kto zdobył najwięcej waszego uznania. Aby nikomu nie było smutno, nie wkleję dalszej klasyfikacji. Wyniki ogłoszę przy kolejnym sezonie akcji.
Zagłosuj na post, który jest według Ciebie najciekawszy, najbardziej przydatny, najbardziej Cię zainteresował. Pamiętaj nie głosuj tylko na ładne zdjęcie, ale też na treść wpisu :)













Jeszcze raz dziękuję bardzo za udział w akcji. Z chęcią wysłucham też waszych opinii na temat ogłoszenia.






57 komentarzy:

  1. Świetne posty :-) dziewczyny się przyłożyły :-) ja chciałam zrobić makijaż a dwa pobyty w szpitalu zupełnie wybiły mnie z blogowania :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, też miałam zboczenie na punkcie długich włosów :D z moim mężem umówiłam się na pierwszą randkę, bo podobała mi się jego fryzura, czyli brązowe włosy, grubo za łopatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Inga mój też takie miał. , tylko blond ☺

      Usuń
  3. ja podziwiam pazurki :) ja nigdy takich nie zrobie;( a po przepisy na kule kostki zapraszam an bloga w posice walentynkowym nie chciałam przynudzac przepisami:) pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło, że moje babeczki otworzyły całą akcję :) Dużo pięknych prac, z którymi zapoznałam sie już jakiś czas temu, dodając swoje linki :) Zagłosuję przy najbliższej okazji, bo na tel nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do zaostrzenia zasad- popieram w całości. Niektórzy znaleźli prosty sposób na reklamę i często chcą upiec dwie pieczenie przy jednym ogniu- zgłosić prace do Ciebie i jeszcze na inny konkurs. To nie fair.

      Usuń
  5. nie oddam ci Deppa :D zapomnij :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś za nim szalałam hihihi

      Usuń
  6. fajnie być w akcji :) aż dwa tematy wybrałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, szkoda mi jedynie tego grupowania postów - przyznam szczerze, że tak było wygodnie (zwłaszcza dla osób które mają dość wąską tematykę bloga) ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że mimo zaostrzeń chętnie wzięłabym udział w następnych akcjach ;-)

      Usuń
    2. Dokładnie mi też tego szkoda, bo we wszystkich akcjach tak robiłam, ale to głównie ze względu na czas, bo niestety mam mało czasu na pisanie postów, więc jak już pisałam to pisałam całość za jednym razem :(

      Usuń
  8. Zaciekawiła mnie biżuteria hand-made. Może niekoniecznie konkretnie ze względu na serduchową tematykę, ale w link klikam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, biżuteria nie była hand made niestety, tylko była w inspiracjach. A autorka ma taki nick "ke$ha DIY" , wiem że może mylić, ale po prostu przepisałam jej nick :)

      Usuń
    2. ale hand made ona też robi :D To moja Siostra :D
      Na blogu ma też parę postów z DIY

      Usuń
  9. Hmmm, fajna ta akcja:) szkoda, że niektórzy się zgłaszają, a później podchodzą do tego olewająco. Mnie urzekły bardzo te herbatki, wyroby Mineralnej Kasi i musujące kule do kąpieli by Kesha. Takie rzeczy lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że Fabryczna leci na długie, platynowe blond włosy ;D Ja i męskie tyłeczki? No wiesz co ;D Powiem Ci że moja mama dziś powiedziała, ze mam szanśe u Ronalda... na mycie podłogi -.- :D

    Zagłosowałam, wezmę udział i popieram Twój bunt ;) My tez nad tematem pracujemy i się przykładamy :)

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem na diecie, jestem na diecie, jestem na diecie... :D ufff za dużo słodkości :D i jeszcze te piękne paznokcie tak mnie denerwują bo ja tak nie umiem :D i ciągle mi się marzy taki nocny wypad za miasto na gwiazdy... chyba nigdy się nie doczekam... :/ I ja chce kolejną część! ej! więcej akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super skarbnica pomysłów :)) naprawdę świetne posty przygotowały dziewczyny...
    szkoda, że odkryłam Twój blog, już po zakończeniu aukcji, z przyjemnością bym dołączyła ;) następnym razem nie przegapię:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja droga wziełam udział i nie żałuje. Miło było przeczytać o swoim wpisie jako o czymś profesjonalnym. Na pewno dołącze do kolejnej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna akcja i dużo Twojej pracy - wcale nie dziwię się, że zaostrzyłaś reguły!
    Ja już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pościk!!

    Joko, czy wyzbycie się grupowania na prawdę jest konieczne? :(

    Ciężko wybrać najlepsze posty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest to konieczne. Trzeba będzie wybrać tematy, na które naprawdę chce się napisać coś konkretnego.

      Usuń
  16. Zaostrzaj, bo pomysł na akcję miałaś świetny i szkoda żeby się zmarnował, kiedy albo my zostaniemy zasypane postami z odzysku w podsumowaniu, albo kiedy Tobie skończy się cierpliwość i chęć do celebracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie, przywracasz mi nadzieję, że niektórzy wiedzą o co chodzi. Naprawdę mi się odechciewa z tą akcją czasem. A też mi się wydawało, że pomysł jest całkiem udany.

      Usuń
    2. Tenebrity wyjęłaś mi te słowa z ust. :) Idea szalenie mi się podoba i szkoda, by cała akcja,kolokwialnie mówiąc, zeszła na psy.

      Usuń
    3. I tego się trzymajmy :).

      Usuń
  17. Ale ciacha męskie :D I babeczki, pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo, jak miło znaleźć się w podsumowaniu:)
    Nie dziwię się, że zaostrzasz zasady, bo domyślam się ile pracy to Cię kosztuje-nie tylko skompletowanie wszystkich postów, ale też dopisanie do każdego coś od siebie.
    Mi akurat pomysł z wybraniem jednego tematu do posta się podoba-nie lubię śmietnika i wpisów typu 10 w 1.

    OdpowiedzUsuń
  19. serio nikt nie wybrał filmów? :o Jestem jedyną romantyczką w tym kraju? :D :( szkoda, szkoda bo już myślałam że zobaczę czy ktoś mnie zaskoczył :D
    Sama niestety ie wzięłam udziału, bo w tym czasie miałam blogową przerwę :( ale widzę ze dziewczyny podołały wezwaniu :)
    A i jeszcze dodam że bardzo podobały mi się posty o tym miłościach platonicznych hyhy ^^ :DDD
    I nie wiem jak to się stało że nie widziałam Twoich postów chyba - co ta matura robi z człowiekiem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O nie Joko Sparrowa to ja biorę ; D no chyba że się jakoś podzielimy; ). Cieszę się że jestem w podsumowaniu, będę mieć na względzie żeby lepiej się przykładać. Nieodmiennie jestem pełna podziwu dla pięknych zdobień paznokci, też bym chciała potrafić. Ciuszki w stylizacjach z przyjemnością oglądam i wydłużam listę zakupów. ☺

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo żałuję, że nie znalazłam chwili, ale skoro następny temat to Wiosna - nadchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No dziewczyny znowu jak widzę się postarały :) Szkoda, tylko tych niemiłych sytuacji, które miały miejsce. Tym razem nie wzięłam udziału, gdyż nie miałam żadnego fajnego pomysłu, a tak jak napisałaś "śmieciowych" postów robić nie chcę :)
    Muszę się zastanowić na kogo zagłosować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba pierwszy raz mi się tak zdarzyło, że bardziej od samych postów (chociaż większość była świetnych!) podobały mi się Twoje pod nimi podpisy - Twoja niemal niezauważalna ironia w niektórych miejscach jest po prostu mistrzowska :D Ale nie dziwię, że się zdenerwowałaś i zaostrzyłaś zasady - wyraźnie wkładasz w tę akcję mnóstwo serca i czasu, więc to oczywiste, że tego samego wymagasz od uczestników. Swoją drogą robienie samych tych podsumowań to musi być ogromny pożeracz czasu - u mnie najdłużej trwa właśnie pisanie postów "rankingowych", gdzie mam do podpisania 10 obrazów czy zdjęć. Nie wyobrażam sobie, gdyby ich miało być więcej niż 40! W każdym razie akcję jak zawsze przeprowadziłaś super i nie mogę się już doczekać kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że większość osób nie zdaje sobie sprawy ile czasu pochłania rzetelnie przygotowany wpis. Już nie mówiąc o tym, że osoby, które w ogóle nie blogują, myślą, że prowadzenie bloga zajmuje mi może godzinę dziennie. Tymczasem nawet nie chcę mówić, ile ja tu czasu spędzam :D
      A i widzę, że doceniłaś moją subtelną ironię, czasem to jedyny sposób żeby wyrazić swoje zwątpienie :)

      Usuń
  24. Ale świetne podsumowanie. Dziewczyny się napracowały nad postami. Ty także wykonałaś masę roboty nad tym podsumowaniem. Jestem pod wrażeniem <3
    Jeśli będzie kolejny sezon, to możesz na mnie liczyć. Bardzo lubię brać udział w zabawie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne paznokcie :v
    Zawsze jak u Ciebie napatrzę się na te inspiracje to czuję się jak jedno wielkie beztalencie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepraszam za posty grupowe ;-; ale chyba aż tak koszmarne nie były, mam nadzieję :P Super podsumowanie i w kolejnej akcji z pewnością wezmę udział i już będę grzeczna xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Raaany ale dziewczyny maja pomysły! Ogroomny szacunek za taką kreatywnosć! wszystkie pomysły są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Podsumowanie jak zwykle świetne i mnóstwo fantastycznych postów do przeczytania :) Zawsze mam ochotę wykorzystać wszystkie tematy, ale na przeszkodzie staje moja kiepska organizacja czasu :D No cóż.. może w kolejnym sezonie uda mi się ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chętnie wezmę udział w kolejnych odsłonach, choć fakt ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale obiecuję poprawę i większy odzew w akcjach. Paznokciowych zdobień też u mnie mało [wcześniej było ich więcej jednak], ale widzę że dziewczyny ze zdobieniami Walentynkowymi dały radę :D
    Też wydaje mi się, że niektóre z dziewczyn piszą czasem te posty na odwal się, tylko dlatego byś później polecała ich w podsumowaniu, bo wtedy będą miały więcej odwiedzin/komentarzy/obserwacji ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Te paznokcie też mi przypominają Nici- dokładnie miałam tak samo będąc nastolatką :)) Do dziś jeszcze mam ich piórnik i kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale się uśmiałam przy platonicznych miłościach haha :-)) dziewczyny, że się odważyłyście na takie "zwierzenia miłosne" super :) Twoja stylizacja jest najładniejsza bo taka subtelna i romantyczna, ale to co Fabryczna wymyśliła z simsów to pokłony za pomysł! Może dialogi nie bardzo mnie śmieszyły, ale sam pomysł super :) No i nie mogę zapomnieć o babeczkach - piękne i zapewne mega smaczne :)
    Tak sobie myślę, że to zdobienie moje brało również udział w innym konkursie.. aż mi teraz głupio, że mogłaś się wkurzyć też i na mnie.. :( Przepraszam i obiecuję, że się to więcej nie powtórzy :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy punkt z kategoria "platoniczna miłość" mnie zabił :D Mnie elfy nie jarają, ale muszę przyznać, że Orlando w tej wersji jest cudny. W sumie, stwierdzam, cytując autorkę, że jest na czym zawiesić oko :D A ze wszystkich zdjęć najbardziej podoba mi się to ze zdobieniem walentynkowym wskazanym przez.. Arcy Joko! :D Idę podziwiać, co jeszcze znalazło się w Twoim zbiorze inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś mnie popiera i nie uważa za wariata :D

      Usuń
  33. Nici to też moje wspomnienia sprzed x lat. Miałam etui na telefon od nich i było taaaakie mięciutkie, ale żywot skończyło śmiercią tragiczną (najpierw zalałam atramentem, a potem zgubiłam gdzieś :D).
    Takie kupony zrobiłam kiedyś mamie na Dzień Matki, ale nie wyglądały tak ładnie jak te wykonane przez Kingę. :)
    Elfy, efly. :D W zasadzie to nie wiem dlaczego elfy, więc Ci nie powiem. :D
    Lecę do Pysi, skoro lubi elfy. :D
    Ciągle nie mogę się napatrzyć na grafikę w simsach - prezentuje się całkiem ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. och, w Simsy to ja bym z chęcią grała :DD

    OdpowiedzUsuń
  35. A teraz Joko weź głęboki oddech....i jeszcze jeden....no dobra trzeci też.
    I po pomstujmy sobie razem ;)
    A prace świetne, niektóre genialne! A ja wzięłam udziału bo kompletnie wypadło mi z głowy....skleroza w wieku 25 lat? -.-
    A teraz zagłosować? Oj trudne zadanie hmmm

    OdpowiedzUsuń
  36. I nie dziwie się. że wprowadzasz rezim, niektórzy w ogóle nie szanują czyjejś pracy ;)

    A prace są mega ! Mnie szczególnie urzekły pazurki :D
    Jak bym za to mojemu coś sprezentowała z DIY to chyba by mnie wysmiał ^^ :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Jejku dzięki za podesłanie info, że podsumowanie już jest! Otóż taka ze mnie zapracowana gapa, że bym je przespała :(
    Strasznie wkręciły mnie walentynkow-angielskie wpisy - no pomysł przedni, a o wielu rzeczach nie miałam pojęcia jak np rodzaje pocałunków :D
    Poza tym oczywiście jestem zachwycona zdolnościami manualnymi u dziewczyn, które przygotowały mani :]
    Głosy oddane, choć ciężko było się zdecydować :]

    P.S. Już teraz nawet nie wiem czy to ja nie podesłałam, czy blogger wessał, ale miałam też jeszcze jedną pracę, a tu jej nie widzę - jeśli się mylę popraw mnie :) Podsyłam zatem link: http://malenkabloguje.blogspot.com/2015/02/moja-platoniczna-miosc-mniejsze-i.html :)

    OdpowiedzUsuń