Paczka pełna rozkosznej słodyczy czyli... Full Mellow Natural Beauty Box - Just Relax

Hej !

Produkty Full Mellow do tej pory znane mi były z obrazków oraz tego co wyczytałam głównie na blogach. Z entuzjazmem pochłaniałam kolejne porcje informacji o naturalności tych kosmetyków oraz najwyższej jakości składnikach. Do tego wszystkie te produkty są małymi dziełami sztuki, bo są wyrabiane ręcznie i to każde z osobna! Już sam opis podany na stronie Full Mellow jest pełny miłości i pasji. Cała ta czułość jest widoczna wizualnie, bo kosmetyki wyglądają zaprawdę uroczo. Nic dziwnego, że z każdym dniem miałam coraz większą ochotę na te łakocie. Pewnego dnia moje małe kosmetyczne marzenie postanowiła spełniać sama pani Aneta z Full Mellow i zaproponowała przesłanie mi jednego z Naturalnych Beauty Boxów. Chodźcie i odkryjcie ze mnę pudełko pełne rozkosznej słodyczy.



 
 Full Mellow Natural Beauty Box - Sierpień 2014 Just Relax



 Natural Beauty Box to pudełka, które można zamawiać w każdym miesiącu, są podzielone tematycznie co do wybranych partii ciała lub okolicznościowo. Dla przykładu Cashmere Hands będzie dotyczyło głównie pielęgnacji rąk a po Natural Christmas zapewne będzie można spodziewać się świątecznych akcentów :) Ja już się nie mogę doczekać właśnie tych okolicznościowych, a wy ? :D Do tego w każdym pudełku znajdziemy minimum trzy pełnowymiarowe kosmetyki oraz tekstylny dodatek. Pudełko, które dotarło do mnie wczoraj to seria sierpniowa o wiele obiecującym tytule Just Relax. Przyjrzyjmy się mu z bliska. :)




 Produkty przyszły do mnie bardzo dobrze zabezpieczone. Karton był dobrze obklejony taśmami co dla mnie jest ważne, bo mam zerowe zaufanie do poczty i kurierów. W środku natomiast czekały śliczne błękitne pianki, które wyglądały niemalże na jadalne. Nie były... a bu :D Pod niebieskimi farfoclami kryło się już właściwie pudełko z kawowym kwiatkiem i okraszone logiem Full Mellow. Uwielbiam taką dbałość o szczegóły! Wiecie jak miło otwiera się takie paczki? :) W środku znalazłam:





1. Kostka do Masażu - Kostka podobno rozpuszcza się pod wpływem temperatury ciała. Jestem ogromnie ciekawa jak się sprawdzi, bo to mój pierwszy tego typu produkt. Podoba mi się fakt, że w kostce zatopione są całe ziarenka kawy co uatrakcyjnia całość. Cóż, totalnie nie mogę się doczekać pierwszego masażu! 


 

2. Trzy Woski Zapachowe - No kto mi powie, że woski w pastelowych kolorach i kształcie Ciastka nie są urzekające? SĄ. Małe ludziki mają swoje nazwy : Hello Spring, Berry Bliss oraz Carnation. Więcej opowiem wam o nich jak je perfidnie spalę ^^.





3. Perfumy w Sztyfcie - To jest produkt, który z całej wdzięcznej paczki przypadł mi do gustu najmniej. Zapach to bardzo indywidualna sprawa, a to po prostu nie jest moja ulubiona nuta zapachowa.  Po pierwszym powąchaniu mój nos wyczuwa sporo mentolu, zaraz potem cytrusy ale dosyć słodkie. Nie można jedna odmówić tym perfumom tego, ze są iście intrygujące i niebanalne ;)





 4. Peeling do Ust - Ja wiem, że jeszcze nie powinnam, bo nie przetestowałam dobrze i w ogóle... Ale jak na pierwsze wrażenie to ten peeling to jest jakiś absolutny fenomen! No poważnie. Nigdy jakoś nie kusiła mnie idea jadalnych kosmetyków, no bo jak? Ble nie mogę zjeść czegoś co jest kosmetykiem. Mój mały kosmetyczny światopogląd właśnie został wywrócony do góry nogami. Więcej jednak opowiem w recenzji już na spokojnie i po głębszej analizie. :D





 5. Opaska na oczy do spania - Bardzo podoba mi się pomysł na tekstylny dodatek do każdego pudełka. Jest to ciekawe uatrakcyjnia takiego boxa. Osobiście nie umiałabym zasnąć w takiej opasce, ale znajdzie się dla niej inne zastosowanie. ^^ Ale Ciiiiiii.





 Na koniec kosmetyczna zawartość pudełka razem :)
Cena: 49,95 zł

 Full Mellow można opisywać na wiele sposób. Moimi oczami każdy kosmetyk ma niby swój osobny klimat, ale wszystkie łączy to, że są niewątpliwie słodkie i czarujące. Słowo, którym ogólnie mogłabym opisać te produkty to : UROCZE



Czy pudełko Just Relax jest rzeczywiście relaksujące? Szczerze spodziewałam się w nim czegoś do kąpieli, bo z tym głównie kojarzy mi się kosmetyczny odpoczynek, ale z drugiej strony mogę spokojnie stwierdzić, że tak... Woski mają za zadanie odprężyć zmysły. Masaż, który możemy wykonać za pomocą kostki sam w sobie jest ucieleśnieniem relaksu. Natomiast peeling chyba miał rozpieszczać też podniebienie :D

Dodam, ze gdyby zainteresowały was pudełka Natural Beauty Box to kiedy zamówi się je odpowiednio wcześnie zazwyczaj dostaje się dodatkowo jeden  produkt! :) Ja mam tylko podstawową wersję pudełka, ale myślę, że warto zamawiać wcześniej. Wszelkie tego typu promocje możecie śledzić na funpageu Full Mellow na Facebooku.



Ps. Po głębszym przetestowaniu mam w planach napisanie recenzji każdego z tych produktów, czy jesteście ciekawe czegoś szczególnie? :)
Co ogólnie myślicie o pudełku, czy według was kojarzy się z relaksem? :)

Pozdrawiam

64 komentarze:

  1. Wosków i tego balsamu do masażu zazdroszczę okrutnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo pudełku wzbudza " apetyt " - jest niesamowicie urocze i oryginalne jednocześnie.
    Co do zawartości, no cóż, jest pięknie, w woskach zbytnio nie gustuję, wolę świece zapachowe, ale pozostałe cudeńka bardzo mi podobają się - świetny pomysł i doskonałe wykonanie ;)
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonanie jak najbardziej dopracowane w szczegółach i to mi się bardzo podoba :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. ja kocham swoje pudełeczko <3 i kupować dalej będę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zbieram na edycję Halloweenową :D Halloween to moje urodziny jakże bym miała wtedy sobie nie zafundować pudełeczka? :D

      Usuń
  4. Całkiem sympatyczne to pudełko, ale mi by też brakowało czegoś do kąpieli... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woow przydaloby mi sie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej z tego boxa podoba mi się ta kostka do masażu, ale bym się masowała! :D Zamiast wosków mogłoby być jakieś serum do twarzy, ale ogólnie fajne są te boxy, widziałam już wcześniejsze edycje na innym blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum z tego co kojarzę było w boxie poprzednim :) Tamten był z myślą o twarzy :)

      Usuń
  7. ja też chcę taką paczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako przyszła masażystka mówię - kostkę do masażu recenzuj! :D Chociaż przyznam, że woski mają swój urok. To jedno z najciekawszych i dopracowanych pudełeczek i chyba najbardziej klimatycznych. Bardzo mi się podoba :) Zawsze jak patrzę na te "pianki", to też mam myśl, żeby je schrupać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz jak te pianki wyglądają na żywo? Poważnie jak do zjedzenia :D
      Zrecenzuję kostkę na pewno, a i woski pewnie też choć woski akurat grupowo :)

      Usuń
  9. uwielbiam ich <3 a u mnie już jutro recka tego pudełka :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kostka do masażu przypomina mi kiwi :) samo pudełeczko i woki są takie bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te perfumy wyglądają jak klej ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentują te rzeczy, jednak ja nie używam takich produktów, ale produkty wzrokowo robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda to pudełko całościowo to jedno z najpiękniejszych jakie są :D

      Usuń
  13. Masazer i woski poznalabym w pierwszej kolejnosci.

    Chyba sprawie sobie takie cudo pod choinke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A będzie świąteczna edycja w grudniu! :D Też bym chciała, te okolicznościowe mnie kuszą najbardziej :)

      Usuń
  14. Ta kostka do masażu kusząca !! Muszę sobie zamówić jakiś box ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko, jakie fajne *w* Kostka do masażu kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te produkty wyglądają nieziemsko ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Krótko mówiąc: jestem w Twojej paczce zakochana :D Szczególnie zaintrygowały mnie perfumy w sztyfcie, jestem ciekawa jak dla mnie by pachniały :D Ach noi oczywiście ten peeling ! ja taka opaskę dostałam na 18 :D Jeszcze nigdy z niej nie korzystałam ^^ Moze pora ją odkurzyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy z tego co czytam budzą różne emocje, dla większości pachną ziołowo, ja bym tak nie powiedziała, dla mnie to mentol się wybija. Ale możliwe że to ja mam dziwny nos :D

      Usuń
  18. Widziałam już zawartość na innym blogu i kusi strasznie :) zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie to pudełko wygląda bardzo apetycznie! Do pełnej słodyczy chyba naprawdę brakowało mu tylko tego, żeby pianki były jadalne :D Najbardziej zaciekawiły mnie kostka do masażu i peeling do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jakby jeszcze pianki były jadalne to normalnie nie wiem :D Szał, ale oczywiście ze względów higienicznych to by nie przeszło :D

      Usuń
  20. Fajne jest to pudełeczko i ogromnie podoba mi się idea takich naturalnych i ręcznie robionych kosmetyków.
    Najbardziej czekam na recenzję peelingu do ust, zawsze miałam ten kosmetyk za coś zbędnego, jestem więc ciekawa jak bardzo w błędzie byłam i jak się spisze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie oprócz tego, że całość niewątpliwie wygląda pięknie to tak naprawdę to że są to produkty naturalne jest chyba w tym wszystkim najlepsze :D I biorąc to pod uwagę, pudełko wcale nie wychodzi tak drogo, zwłaszcza, że większość dziewczyn zamówiła wcześniej i miała jeszcze do tego arbuzowe masełko :)

      Usuń
  21. Box jest cudny z na pierwszy rzut oka:) wosków jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widziałam tak ładnego pudełeczka! Zawartość z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiam się nad włosową paczuszką.
    Sama nie wiem czy się na nią zdecyduję, ale obecne produkty od Full Mellow, które otrzymałam na spotkaniu bloggerek bardzo przypadły mi do gustu i na pewno o nich napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna zawartość. Woski w kształcie ludzików są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. woski i peeling ciekawią mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kurcze jak za taką ceną zawartość trochę mała :D no, ale skoro naturalne to i droższe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego warto zamawiać wcześniej, dziewczyny które tak zrobiły dostały jeszcze masło arbuzowe :)

      Usuń
  27. Strasznie kuszą mnie te pudełeczka i w ogóle kosmetyki Full Mellow :) Gdybym miała sobie coś zamówić to miałabym ogromny problem co, ciągle generuje mi się nowa potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ciągle generuje nowa potrzeba, ale wiem, ze na pewno odkładam na Halloweenowe Full Mellow :D

      Usuń
  28. Pierwsze słyszymy o tych kosmetykach, ale widzimy, że warto się skusić..:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak słodziutko <3 No ja jestem takim łasuchem, że bałabym się, że coś liznę np. :D hihihi
    Kostka do masażu na pierwszy rzut oka przypomina coś na miarę białej czekolady.. ah zgłodniałam :) Jesteś bardzo ciekawa peelingu do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi liznęłabyś! Peeling jest tak słodki i do tego to co zostaje na ustach można właśnie zlizać, ja to się boję, że go zjem :D

      Usuń
  30. Ojojojoj jak ja bym to wszystko chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Złota Ptaszyna29 sierpnia 2014 19:43

    Bardzo zaciekawiłaś mnie Full Mellow, wcześniej nie miałam pojęcia, że są takie kosmetyki. Możesz mi powiedzieć ile czekałaś na wysyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Czas wysyłki jest różny, ale jak ktoś zamawia pudełka to zazwyczaj są wysyłane wszystkie jednej daty i Pani z Full Mellow o tym informuje. Ja na swoją paczkę czekałam miesiąc, ale ja to inna sprawa bo jak napisałam we wstępie mi paczka została sprezentowana i Pani Aneta uprzedziła, że będę musiała poczekać miesiąc. W każdym razie wszystko wynika z tego, że paczka leci z Anglii :) Najlepiej napisać wprost to Full Mellow i tam zapewne powiedzą o przybliżonym czasie wysyłki czy to pojedynczych kosmetyków czy boxów :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, na pewno zrobię zamówienie :D

      Usuń
  32. JEJU ALE BOMBA! Ludziki biją wszystko na łeb, ale ta kostka do masażu? ciekawe jak to będzie działało w praktyce:D

    OdpowiedzUsuń
  33. ...fajnie :)
    Z mojego balkonu słychać za to Open'era... ale dla mnie to wątpliwa przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju ale jest piękne :) Sama sie chyba skuszę bo od dawna mi się marza te kosmetyki. Pudełeczko na serio jest ciekawe, coś nowego na rynku, mi się podoba i jestem ciekawa każdego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pudełko absolutnie urocze, widać ile serca w nim pozostało :) Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wcześniej się wzbraniałam, ale jednak muszę w nie zainwestować :D Pudełeczko prezentuje się cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Peeling do ust i ludziki przypadły mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej zainteresowała mnie kostka do masażu :) O tym pudełeczku pierwszy raz czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ale to wszystko cudownie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  40. Już samo pudełko mnie rozochociło Kochana ! pięknie wyglądają te smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta kostka jest genialna! Chyba się skusze na jakies pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak to wszystko cudownie wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie piękne pudełko, wygląda kusząco :). Najbardziej ciekawi mnie kostka do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam pojęcia o takich pudełeczkach :) Pięknie zapakowane :)
    A najbardziej jestem ciekawa kostki do masażu, nie wiem czemu ale na jesień i zimę jakoś bardziej kuszą mnie tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne pudełeczko :) i zawartość niezwykle kusząca - minimalizm, estetyka i naturalność - czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wreszcie jakieś pudełko które mogę zamówić, mam ochotę na tą wersję halloweenową ^^
    dbałość o szczegóły i zawartość pudełka są na prawdę świetne :) czekam na recenzję tych słodkości :))

    OdpowiedzUsuń