Verona Ingrid Wonder Shine Full Color Pomadka nr 290

Hej Dziewczyny

Ci którzy śledzą mój profil na Facebooku, już wiedzą, ale reszcie moich czytelników oświadczam, że egzaminy końcowe skrajnie mnie wyczerpały i odizolowały od świata zewnętrznego. A te najgorsze jeszcze przede mną. Muszę zmienić system edukacji kiedy już zostanę Panią Świata. Tymczasem zapraszam na recenzję ;)



Verona Ingrid Wonder Shine Full Color Pomadka

Pomadka Ingrid przywędrowała do mnie w ramach współpracy z firmą Verona. Zaryzykowałam i wybrałam sobie kolor, który ciężko mi było określić jak może wyglądać na ustach. I to mimo mojej bezbrzeżnej wyobraźni. Rzeczywiście była to niespodzianka, aczkolwiek dosyć ciekawa :) Zobaczcie same.





Moja Opinia:

Pierwsze zaskoczenie przyszło kiedy dotarło do mnie, że pomadka naprawdę świetnie się trzyma. Egzaminy na uczelni, i stresujące przerwy pomogły mi skutecznie zweryfikować jej trwałość. I tak oto okazało się, że pomadka po sześciu godzinach wciąż jest na miejscu. Choć w może nie tak idealnym stanie jak na początku, ale wciąż estetycznym :) 
Jednak jeżeli pomadka zaczyna już powoli schodzić to nie wygląda to ciekawie. Jej resztki zostają w zagłębieniach ust. Aczkolwiek w całym moim młodocianym kobiecym życiu nie znam pomadki o ciemnym kolorze, która schodziła by ładnie i pięknie tak? :D 

Pomadka reklamowana jest jako lekka, ale ja się z tym zdecydowanie nie zgadzam.  Dla mnie jest to kosmetyk, który czuć na ustach. Osobiście mi to w ogóle nie przeszkadza wręcz mam wrażenie, że właśnie stąd to świetne krycie. Bo trzeba przyznać, że Wonder Shine Full Color pokrywa usta idealnie. Mam też wrażenie, że przez tę raczej ciężkawą konsystencję,  kosmetyk ma tendencję do lekkiego podkreślania suchych skórek. Choć nie ma z tym tragedii.

Generalnie... Choć początkowo w ogóle się tego nie spodziewałam, pomadka oczarowała mnie swoją trwałością, o którą tak ciężko pośród mazideł do ust. Dodając do tego świetne krycie i całkiem fajne wykończenie, mam ogromną ochotę na więcej kolorów. Z aplikacją nie mam problemu, Jeśli chodzi o wygląd, według mnie pomadka prezentuje się po prostu zwyczajnie, opakowanie jest porządne a napisy się nie ścierają. Ingrid uważaj, będę Cię szukać na mieście! ;)



Pewnie czekacie teraz na zdjęcia "w akcji" ? :D No to łapcie. 

Pomadki zawsze nakładam na usta wcześniej pokryte podkładem. Na takiej bazie kosmetyk lepiej się trzyma, a kolor jest bardziej rzeczywisty. (bez bazy odcień jest bardziej miedziany).


Robiłam chyba 3645746 zdjęć. Na wszystkich wyglądam jak : idź stąd i nie wracaj. Ale w końcu musiałam dodać tą recenzję! :)


I teraz czas na drugie zaskoczenie... ;) Odcień pomadki był dla mnie ciężki do zdefiniowania. Patrząc nawet już na żywo, wydawało mi się, że wybrałam po prostu koral. Po nałożeniu pomadki okazało się, że mam na ustach typową pomarańczę! I w ten sposób reklamowany jako najmodniejszy kolor tego sezonu, pomarańcz zawitał i do mnie. Destiny. 

Cena: ok. 7 zł za 4g.
Dostępność: Kosmetyki Ingrid można spotkać najczęściej w sklepach osiedlowych bądź internecie.
Ja odsyłam was na stronę producenta.

http://www.vpp.pl/index.php?m=makeup&id=20






Ps. Co myślicie o takim kolorze? Choć ślepo nie podążam za modą, muszę przyznać, że całkiem się polubiliśmy.  Pomadka rzuca się w oczy, czasem mam nawet wrażenie, że odcień jest lekko neonowy. Ja żeby nosić tę pomadkę muszę mieć dzień na " jestem takaaaa pewna siebie i odważna a yeah" inaczej ani rusz :D



Pozdrawiam!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DZIŚ DO PÓŁNOCY
możecie się jeszcze zgłaszać, zapraszam :)

http://arcy-beauty.blogspot.com/2014/05/rozdanie-jubileuszowe-z-okazji.html

72 komentarze:

  1. ciekawy kolorek ! I pasuje Ci ! JA mam podobną z Joko , ale wyglądam w niej komicznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? No patrz a ja bym obstawiała, że do Twojej urody by bardzo pasował taki kolor :)

      Usuń
  2. woooooow ! ale kolor ! strasznie mi się podoba, choc nie wiem jak jak bym w takim wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już wcześniej się zastanawiałam jak bym wyglądała w pomarańczy. Wydaje mi się, że blondynkom byłoby najładniej. Ale nie jest źle :)

      Usuń
  3. Powiem ci, że kolor nietypowy, ale bardzo ładnie ci w nim.
    Widzę, że zmiany na blogu.
    Teraz tak jaśniutko, przejrzyście no super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor! Mi się dostał na spotkaniu blogerskim jasno różowy odcień tej pomadki, ale u mnie trzyma bardzo krótko. Joko, ja myślałam, że Ty już studia masz dawno za sobą! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja studia mam dawno za sobą :D Z angielskiego. Ale że nie ma pracy. To teraz robię sobie uprawnienia dietetyka. Chcę swój gabinet :D

      Usuń
  5. Ale jesteś odważna,ja bym się chyba nie zdecydowała na taki kolor,choć przyznaje,że wygląda ciekawie:-*

    Ps jeśli masz ochotę to zapraszam na fantastyczne rozdanie u mnie:-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps dopiero zauważyłam - świetny baner:-)

      Usuń
    2. Nooo żeby ją nosić, muszę mieć właśnie taki dzień gdzie czuję się pewna siebie inaczej ani rusz :D
      I dziękuję :*

      Usuń
  6. Kolor jest po prostu piękny! Koniecznie muszę kupić sobie pomarańczkę :). Kiedyś miałam i dobrze się czułam :). A Ty ślicznie wyglądasz w tej pomadce, ożywia twarz :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już miałam pomarańczę, ale zawsze do tej pory była jaśniejsza, bardziej zgaszona, a taką prawdziwą pomarańczę mam dopiero tą :)

      Usuń
  7. Jeżeli chodzi o kolor, to jestem na nie ;p Aczkolwiek mam mieszane uczucia, bo Tobie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama mam mieszane uczucie czy ten kolor mi pasuje :D Ale sama pomadka fajna, naprawdę spoko jakość :)

      Usuń
  8. Nie dość że trwała i w pięknym kolorze to jeszcze jak pięknie się na ustach prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne masz usta, a ten kolor bardzo ci pasuje. Powodzenia na egzaminach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* A powodzenie na pewno się przyda :D

      Usuń
  10. kolor zdecydowanie tym razem nie mój :( Ale Ty wyglądasz pięknie :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kolor jest dosyć specyficzny, więc nie każdemu się musi podobać :)

      Usuń
  11. wstęp- zabiłaś mnie:D możesz przy okazji zmniejszyć bezrobocie jak już będziesz tą panią:D
    A kolorek jest mega! UWIELBIAM neony, uwielbiam te pożądliwe spojrzenie mężczyzn na moje asymetryczne usta:D Oh yeeeah:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jak będę Panią Świata to w ogóle będzie cud miód i malina :D

      Usuń
  12. Mam ją, maaaam i uwielbiam!
    Na moich ustach kolor wygląda trochę inaczej, ale noszę ją praktycznie codziennie :) I dzięki niej przerzuciłam się z czerwieni na pomarańcze.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją nakładam na podkład więc u mnie pewnie jest jaśniejsza :)
      Ale przez chwilę też pomyślałam że to taka nowa czerwień :D

      Usuń
  13. jesteś piekna Kochana <3 ładny ten kolorek,ale bardziej widzę Cię w rożach :d. wygląd bloga bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzeczywiście w różach i generalnie kolorach a la nude na codzień czuję się najlepiej :) Ale czasem można zaszaleć. :D
      I dziękuję :)

      Usuń
  14. Genialny kolorek, od jakiegoś czasu mam wielką ochotę na pomarańczową pomadkę, a już z jednej z tej serii byłam bardzo zadowolona, więc już wiem na co polować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria bardzo fajna co? Ja jestem pozytywnie zaskoczona. Fajne te pomadki :)

      Usuń
  15. Powiem Ci, że bardzo ładnie Ci w tym kolorze, choć w takich nie gustuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę sobie kupić taki kolor! Pomarańcz zawładnął moim sercem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Hihi :)
      Mam wrażenie, że Tobie będzie bardzo pasować :)

      Usuń
  17. ładny kolor ale nie wiem czy mnie pasowałaby taka pomarańcza, ja z ingrid mam klasyczną czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taka pomarańczka to właśnie ciężko stwierdzić :)

      Usuń
    2. Ale Dżaneta ładnemu we wszystkim ładnie więc na pewno brzydko nie będzie :*

      Usuń
  18. Kolor nie dla mnie, ale krycie jak najbardziej :) Mimo wszystko podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie i trwałość, ogólnie jakość bardzo fajna :)

      Usuń
  19. Tak pięknego kolorku to dawno nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiedziałam, że ingrid wypuściła tak ciekawe kolory szminek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i to bardzo fajne jakościowo. :) Polecam się rozejrzeć po sklepach i pooglądać kolory, ja na pewno sobie jeszcze jakąś pomadkę zakupię :)

      Usuń
  21. Ładny kolor ;) Ja sobie kupiłam pomarańczową lakierową kiredkę z Revlonu, choć nie dlatego, że kolor modny, ale dlatego, że piękny :) Z tej Ingridowej serii mam baby pink i muszę się zastanowić jak go 'ugryść', by nie wyglądał tandetnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z baby pink trzeba dosyć ostrożnie, ale poradzisz sobie :)

      Usuń
  22. Kolor wymiata! Piękna, piękna. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie każdemu taki kolor pasuje. Ja z pewnością nie wyglądałabym w nim korzystnie. Ale trwałość pomadki zachęca do zapoznania się z gama kolorystyczną tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam jedną pomadkę w podobnym odcieniu i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory miałam tylko dużo jaśniejsze pomarańcze :)

      Usuń
  25. Oj tak trza zmienić ten system.Sesja fffuu!A co do pomadki,ciesze się,że okazała się taka fajna.Mnie bardzo się podoba ten kolor na Twoich ustach,sama chętnie też go kupie jak gdzieś dopadnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele rzeczy właściwie trzeba zmienić :D
      Kolor jest naprawdę ciekawy :)

      Usuń
  26. Aaa muszę mieć ten kolor :D !!! Masz takie śliczne, pełne usta, że nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety w pomarańczach czuję się kiepsko, do mnie ten odcień chyba kompletnie nie pasuje. Na Twoich ustach za to podoba mi się ogromnie, wygląda niezwykle wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zdecydowanie wygląda wakacyjnie :)
      A kolor taki że nie każdemu w nim dobrze, sama się nim też dziwnie czuję, ale czasem mam ochotę tak poszaleć :D

      Usuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz w takim odcieniu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takiego kolorku jeszcze nie miałam :) Też wczoraj pisałam o pomadce z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wygląda u Ciebie ten kolor, ja w pomarańczu na ustach wyglądam... nie ja wcale nie wyglądam:D kompletnie mi nie pasuje, za to lubię bardzo jaskrawą czerwień:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz w tym kolorze! :) Ja mam unikać koloru musztardowego i pomarańczowego :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja chyba siostrę wymaluję żeby zrobić recenzję ;D kolor megaśny ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam wszelkie pomarańcze i korale, szczególnie latem! Ta wygląda bardzo ładnie, po zdjęciach widać, że aplikacja i konsystencja na plus. Piękne usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ja uwielbiam takie kolory! Mam błyszczyk o podobnym odcieniu, ale zdecydowanie wolałabym taką pomadkę :) Koniecznie muszę sobie kupić! Ja w pomarańczu czuję się świetnie! Tobie do twarzy bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. siebie nie widzę w takim odcieniu ale Ty wyglądasz bosko !

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny kolorek, no i cena też zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorek sliczny i jak na taka jakosc cena jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomarańcza na ustach - hmm ciekawie, aczkolwiek nie koniecznie ja dobrze bym się w niej czuła - wolę moją sprawdzoną fuksję, ale Ty pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nooo, przyznam, że kolorek fantastyczny, ja na razie nie poznałam ich pomadek, ale z toniku i bazy pod cienie jestem bardzo zadowolona - nasza marka, niedroga i bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ma super kolor! ;) uwielbiam podkład i bazę pod podkład z tej formy, jednak pomadki jeszcze nie miałam co muszę koniecznie nadrobić. ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń