Essie Mint Candy Apple nr 99 Lakier Do Paznokci

Hej Dziewczyny :)

Moi najbliżsi znajomi choć wszyscy już nie studiujący, gdyż albo skończyli albo porzucili uczelnie postanowili, że wciąż będziemy z należytym obrządkiem obchodzić Juwenalia. I tak oto obudziłam się dziś dopiero po 17.00 ale wstałam akurat na mecz tenisa, który chciałam obejrzeć więc jest dobrze :] Tak poza tym poczułam niesamowitą potrzebę jakiegoś rześkiego spaceru, dziś już nie spełnię tej zachcianki, ale  przypomniało mi się, że mam całkiem fajne zdjęcia z ostatniej przechadzki po lesie. I chyba czas w końcu wam je pokazać w recenzji.


 Essie Mint Candy Apple nr 99 Lakier Do Paznokci

No dobrze może nie koniecznie o podziwianie lasu w zdjęciach chodzi, ale zawsze to jakieś tło prawda? Tym razem wydawało mi się, że do przyrody będzie świetnie pasował lakier Mint Candy Apple, którzy przywędrował do mnie we współpracy ze sklepem internetowym Wizaż24 :)






Moja Opinia

Kolor: Mięta kojarzy mi się  z czymś bardzo świeżym, lekkim, orzeźwiającym. Są takie kolory, które lubię nosić okrągły rok, a z miętą mam tak, że rezerwuję ją głównie na wiosnę i lato. Jest taka wesoła, delikatna, dziewczęca. Poza tym kolor miętowy kojarzy mi się też z modą, gdyż nie można zaprzeczyć, że ta barwa króluje od paru sezonów i to nie tylko na paznokciach.

Konsystencja: Zwykła, raczej w kierunku tej rzadkiej. 

Aplikacja: Pędzelek duży, zakończony lekkim łukiem. Niestety trzeba uważać, bo alkier ma skłonności z wylewaniem na skórki.

Krycie: W przypadku tego akurat koloru, lakier dosyć smuży i robi prześwity, dwie warstwy są już teoretycznie zadowalające, ale ja żeby być tak usatysfakcjonowana w pełni i bez niedociągnięć lubię nałożyć w tym wypadku trzecią. 

Wykończenie: Kremowe, raczej bez dużego błysku, ot takie normalne.

Trwałość: Zależy od bazy jakiej używasz i top coatu/ wysuszacza / utwardzacza/ nabłyszczacza i same wiecie o co chodzi... U siebie w każdym razie z bazą i top coatem nie widzę szczególnych odwirowań ani w jedną ni w drugą stronę :)




Cena: 29 zł za 13,5 ml 

Dostępność: Lakier Essie Mint Candy Apple nr 99 możecie kupić w sklepie internetowym Wizaż24 (wkrótce będą mieć dostawę kolorków) a baner przeniesie was do zakładki z moim egzemplarzem.



http://wizaz24.pl/essie-lakier-do-paznokci-mint-candy-apple-99-p11993-v4528

Ps. A wy co myślicie o wciąż trwającym trendzie na miętę? Ja ogólnie lubię wiedzieć, co jest modne, ale wciąż wybieram po prostu to co mi się podoba i jest w moim stylu. Z miętą akurat dosyć się lubię i to zwłaszcza na paznokciach  :)



Pozdrawiam


79 komentarzy:

  1. On mi sie potwornie podoba ! Jest najpiękniejszym miętkowym kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne miętuski :)
    Aż wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam lakierów essie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe i ja dołączam do klubu zawstydzonych ;-P

      Usuń
    2. Oj tam wstyd, ja jeden wygrałam, dwa mi przyszły we współpracy, tak to pewnie też bym nie miała :)

      Usuń
  3. Przepiękny, a zdjęcia MEGA WYPAS Kochana ♥ Ja nadal mam bzika na punkcie miętowych dodatków, mam zegarek, kilka lakierów , apaszkę i kilka T-shirtów ;-) No to pospałaś sobie hehe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ja ostatnio wymyśliłam, że gdybym miała dom marzeń to chciałabym kuchnię w kolorach białym z dodatkami mięty właśnie, w ogóle dodatki miętowe mi się podobają bardzo. Ciuchy też, ale mam wrażenie, że nie pasuje mi ten kolor :)
      Oj pospałam, ale też ze znajomymi siedzieliśmy do 7.00 rano :D

      Usuń
  4. o lakierach essie już się wypowiadałam więc to już pominę :D Kolorek - bardzo mój :) Lubię mięte na paznokciach - i mam nawet podobną do Twojej z marizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pamiętam właśnie, że się pytałaś kiedyś o Marizę :D

      Usuń
    2. pytałam? nawet nie pamiętam :D Ah ta moja skleroza - już nie te lata :D

      Usuń
  5. Piękna miętka :) ale pazurki masz też piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki cudowny, mega ;)
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze podoba mi się odcień tego lakieru! *_* Cudo!

    A lakierów Essie - nigdy nie miałam. Jakoś nie mogę się przemóc do wydania ok. 30 zł za lakier :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, też bym chciała żeby były trochę tańsze jednak :)

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba ten kolorek !! ;) Śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miętę uwielbiam :) bardzo lubię ją zarówno na paznokciach jak i na ubraniach. Kolor bardzo ładny no i paznokcie masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba bardziej na paznokciach bo w samej mięcie mi chyba ni do twarzy :) Choć nie skreślam jej.
      Ach i dzięki :)

      Usuń
  10. ja jestem zakochana w tym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam miętę! Kolor lakieru jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku nie byłam przekonana do mięty, ale teraz ją uwielbiam :D Prezentuje się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże jest prześliczny, będę musiała patatajać po niego mimo że już dawno jest on na mojej liście do kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mięta to mój ulubiony kolorek i mam mnóstwo rzeczy z nią :) Takie paznokcie również całkiem często u mnie goszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie się prezentuje na Twoich paznokciach! Ja uwielbiam wszelkie mięty, turkusy i odcienie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest piękny. Osobiście cały czas zachwycam się tym trendem! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest mięta którą chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten kolor :) Ten odcień u mnie najczęściej na paznokciach można zobaczyć właśnie wiosną i latem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne masz paznokcie:) Ja nie przepadam za mięta na sobie, wolę mocniejsze kolory, ale na innych potrafi mi się podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mięta to u mnie też kolor, który rezerwuję na lato :D Kolor szalenie mi się podoba i muszę Cie pochwalić za świetny pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam podobne zdanie do Twojego, że wybieram to co mi się podoba:) a miętka podoba mi się już od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To chyba mój ulubiony lakier do paznokci ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękną płytkę paznokcia, a lakier to już powoli klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorek byłby idealny do mojej sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha wstałaś po 17:00 no nieźle ;D
    A co do lakieru to według mnie powinien się trochę lepiej spisywać za taką kasę,ale i tak kolorek ma bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo, ale siedzieliśmy chyba do 7.00 więc po części to uzasadnione :D

      Usuń
  27. U mnie Juwenalia dopiero będą w tym tygodniu. Fajnie, bo pogoda zapowiada się całkiem niezła :)

    Kolor lakieru prześliczny, mam małą słabość do miętowego :) A pazurki masz tak równiutko pomalowane, że szok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę przyznać, ze nawet mi to wyszło, do zdjęć się zawsze cackam z lakierem jak nie wiem, na codzień już mi tak ładnie nie wychodzi :D

      Usuń
  28. Uwielbiam kolor miętowy, ale mnie nieszczególnie pasują ubrania w tym kolorze;) pozostało mi podziwianie go na innych. Ale na taki lakier mogłabym się skusić, bo wygląda na paznokciach pięknie. A Essiaki od dawna m się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi chyba właśnie ubrania też nie za bardzo, ale w dodatkach wszelkich lubię :)

      Usuń
  29. Nie przepadam za prześwitującymi lakierami, za nakładaniem trzech warstw - również. Szkoda, bo kolor bardzo przyjemny, taka lekko pudrowa mięta... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mięta jest świetna, lubię do niej wracać bez względu na to czy jest modna czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ten kolor, to jeden z najbardziej "zużytych" Essie w mojej kolekcji :)
    Masz piękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  32. kolor kolorem ale paznokcie masz bardzo ładne:) chyba w życiu takich długich nie zapuszczę :p troche urosną i za chwile się łamią :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, akurat tutaj natura była łaskawa i ja po prostu mam płytkę długą w sobie. Więc wystarczy że paznokcie urosną troszkę i już się wydają bardzo długie, sama pewnie też bym nie umiała zapuścić długich gdyby natura nie była łaskawsza :)
      Uff chociaż tyle dała :D

      Usuń
  33. chyba najlepsza mięta jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  34. ten kolor jest prześliczny ! na Twoich pazurkach pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To się zgrałyśmy, też mam na pazurach dokładnie ten sam odcień! :) Jeśli chodzi o miętę - uważam, że Candy Apple z Essie nie ma sobie równych w tej kategorii kolorystycznej, każdy inny lakier w tym odcieniu jest gorszy niż ten, po prostu ten konkretny Essiak wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? O kurczę :) To się zgrałyśmy rzeczywiście. I tak zdecydowanie ten odcień wymiata :)

      Usuń
  36. jaki piękny kolor *.*
    kocham odcienie mięty <3
    a essie to już wgl cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale masz obłędne pazurki, napatrzeć się nie mogę ^_^ Kolor Essie przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja znalazłam swoją idealną miętę z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie mam swojej mięty, jakoś nie nastawiam się na konkretnie jeden kolor, cyz coś :D
    To co mi się spodoba, to biorę i tyle :D
    Ale ta mięta jest fajna, podoba mi się, chociaż 3warstwy lakieru nie bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie w tym roku Juwenalia ominęły :( Kolor lakieru jest śliczny, mam podobny od Rimmela i często go noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. to zdecydowanie mój ukochany Esiak! też lubię miętę w bardziej słonecznych miesiącach, ale zdarza mi się go nałożyć i zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie lubię Cię za te piękne paznokcie i skórki :(
    Lakier super, uwielbiam miętę, wraca do mnie często :) Fajnie, że jest modna, ale i tak bym ją nosiła, bo też wybieram to, co lubię. Wiadomo, lubię podążać za trendami, ale nie zdecyduję się na coś, co mi się nie podoba, tylko dlatego, że jest modne :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne zdanie co do mody :)
      Hahaha wybacz, ale nie martw się tylko paznokcie i skórki mam fajne reszta czasem jest do kitu :D

      Usuń
  43. piękny! chyba jeden z najbardziej znanych Essie ;p
    i Twoje paznokcie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Takie "odświeżające" kolorki bardzo się mi podobają.
    Teraz na takie ciepłe miesiące to naprawdę fantastyczny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny kolor i chciałabym mieć taki sweterek albo bluzkę... ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny kolorek! Fajnie wygląda na takiej długości jak Twoja :) ja swoje właśnie obcięłam i walczę z nierówną płytką i zapuszczam, zapuszczam xD

    OdpowiedzUsuń
  47. Na pewno jest to najpiękniejszy odcień miętowy jaki został stworzony :) cóż póki co go nie mam,ale wszystko przede mną :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja mimo, że jeszcze studiuję nie byłam na Juwenaliach, bo mnie nie ciągnie :) Ale znając życie jak skończę studia zechcę się przejść :) Z Essie nie miałam jeszcze żadnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przymierzam się do zakupu tego cacka od kilku lat ;) Wygląda pięknie na Twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny kolorek, a Essie to moje małe marzenie kosmetyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  51. Ty to masz paznokcie! :) Tylko pozazdrościć! A kolor cudowny, ja takie uwielbiam. No i zdjecia także Ci się udały. Ja sama wreszcie muszę pomyśleć nad swoimi, bo wieję nudą, a u Ciebie zawsze coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz bardzo ładne paznokcie, wspaniale opiłowane. Na takich paznokciach miętowy lakier prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Miętę lubię, ale żeby wpadać w szaleństwo i kupować wszystko w jej kolorze to nie. Właśnie piję miętę z działki świeżo urwaną :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale cudowny kolorek :) Wgl ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń