Post Pochwalny czyli Podziękowania

Hej Dziewczyny!

Choć przyznam szczerze, że nie bardzo lubię chwalić się wygranymi to uważam, że należy. Choćby ze względu na szacunek do osoby, która mnie obdarowała. :) A, że już troszkę mi się tego uzbierało to w końcu wypadałoby pokazać, że nagroda jest już u mnie prawda? :)
Zaczynamy:

Od Justyny z bloga Blanca Beauty

Od Justyny dostałam paletkę Au Naturel marki Sleek. Moją pierwszą paletką od Sleeka była Vintage Romance, która zdecydowanie rządziła u mnie jesienią i zimną. Od kiedy ją mam zawsze chciałam kolejną, a moim głównym celem była właśnie Au Naturel, uważałam ją za najbardziej uniwersalną :) Szczęście chciało, że Justyna zorganizowała rozdanie właśnie z tą paletką i udało się !
Oczywiście jest już od dawna w użyciu... :) W sumie nie jestem wam w stanie powiedzieć na teraz, które kolory to moje ulubione, muszę dłużej potestować :)


Od Wings of Envy z bloga o tej samej nazwie. KLIK

U Wings of Envy wygrałam paletkę cieni Wet n Wild. Tym razem był to konkurs, w którym mogłam się wykazać interpretacją tego co widzę na zdjęciu. KLIK Wiele osób interpretowało je jako Alicja w Krainie czarów więc postawiłam na coś ...zupełnie innego :] Nie do końca byłam pewna czy Wings zrozumie cokolwiek z mojej paplaniny, ale widocznie zrozumiała (must be a genius)  i udało mi się zostać laureatką :)
Co do samej paletki w ogóle myślałam, ze będę uwielbiała brąz w niej a tymczasem faworyci to róż i złoto. Ot przewrotność.

Ps. Miała być tylko paletka a dostałam te szalone kolczyki jeszcze! Lubię takie oryginały więc bardzooo się ucieszyłam :)


Od Marty z bloga Marta Beauty oraz Skarbów Syberii

A tu mi się śmiać chce jak pomyślę, że wygrałam. W zgłoszeniu napisałam, że uaktywniam siłę woli i wpłynę na maszynę losującą. I stało się!.. Na funpage'u Marty było potem trochę z tego śmiechu, no bo w sumie odkryłam w sobie super moce prawda? :> 

Nagrody jakie do mnie przyszły to: peeling cedrowy, tybetański balsam do włosów, olejek do włosów i glinka. Chyba nawet nie jestem w stanie stwierdzić z czego jestem najbardziej zadowolona..bo cieszy mnie wszystko! Poważnie. Zaczęłam już testowanie maski tybetańskiej, olej zostawiam na później bo narazie wcieram rycynowy a nie chcę mieszać :) Peeling muszę skończyć obecny, a glinka chyba dziś doczeka się debiutu :D



Dziękuję wam dziewczyny za te nagrody, naprawdę biorę udział TYLKO w tych rozdaniach, gdzie naprawdę uważam, że coś bardzo chcę i jest mi to potrzebne, więc nie muszę chyba mówić jak bardzo jestem zadowolona? :*




Ps. Miałyście jakiś produkt z wyżej prezentowanych? Jakaś recenzja interesuje was szczególnie?
Wasze prośby z poprzedniej notki wzięłam pod uwagę i na pewno recenzje, o które prosiłyście się pojawią :)
 

 Pozdrawiam Ciepło :)



 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przy okazji sama lubię się dzielić i jeśli tylko mam taką okazję to z chęcią robię dla was rozdanie. Ostatnio trafiły do mnie aż 3 żele od Soraya więc jeden oddaję wam na moim funpage'u. Pachnie bardzo ładnie i czekoladowo więc zainteresowanych zapraszam na Fb :) KLIK

https://www.facebook.com/155596331310790/photos/a.159313977605692.1073741828.155596331310790/233597693510653/?type=1&stream_ref=10


53 komentarze:

  1. Ale fajne nagrody i jak tego dużo.. gratulacje:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim gratuluję wygranych. :)
    A to się uśmiałam z Twoich super mocy. :D Niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Skarbie jakie cudowne upominki otrzymałaś, gratuluję Ci bardzo mocno :-) A jak już widzę rosyjskie kosmetyki to mi się błysk w oku zapala ;))) Najbardziej będę wyczekiwać recenzji olejku do włosów, oj jestem go strasznie ciekawa :)
    Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek się na pewno pojawi, ale planuję go zacząć dopiero za jakiś miesiąc może? :) Niestety, ale nie chce najpierw skończyć rycynowy no i testuje maskę, a nie chce tego mieszać bo potem nie będę mogła stwierdzić co jak działało :)

      Usuń
  4. Ta paletka ze sleeka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję upominków, nic z tych rzeczy jeszcze nie miałam, a kuszą bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. omamo jakie cudowności! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nagród :) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Ci wszystkich tych rzeczy :D nie miałam z nich ani jednej, ale chętnie bym wszystko przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygranej od Marty cholernie Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawiałam się właśnie nad zakupem tej konkretnej paletki Sleeka:) ma takie kolory jakie lubię, naturalne, nienachalne, bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza paletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hohoho ile wspaniałości :) gratuluję :) :* ja jakoś nie mam szczęścia do rozdań.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wygrane :) paletka ma moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje kochana - wspaniałości :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również biorę udział wtedy, gdy jest mi coś potrzebne. Bez sensu brać udział wszędzie, a potem ma to leżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję szczęściaro! :) Nagrody rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja tą paletkę sleeka uwielbiam :D akurat była moją pierwszą i też jako nagroda w blogsferze hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale szczęściara :P Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne wygrane, gratuluję, czasem warto spróbować swojego szczęścia :)
    Paletkę Au Naturel mam od dawna i bardzo lubię, niektóre cienie te z górnego rzędu już sięgnęły dna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah tą paletkę muszę sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj wyobrażam sobie jak się cieszysz,super :D

    OdpowiedzUsuń
  22. To pogratulować szczęścia i oby nie opuszczało :) Włosowe nagrody super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i ja :D Same cuda !! Oby szczęście Ci dalej dopisywało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no no no gratuluję:) mnie się na blogach nigdy nic nie udało wygrać, ale pech to moje drugie imię;)
    Zapraszam do siebie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze, widzę że zgarnęłaś same cuda!
    Daj znać jak Ci się sprawuje paletka Sleeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uda mi się zrobić dobre zdjęcie makijażu to na pewno :D

      Usuń
  26. Gratuluję, same wspaniałości tutaj widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, piękna paletka i cudna kolorystyka :) trafiłaby w mój gust. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje ;) same wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję:) Poszczęściło się:) Au Naturel jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne nagrody ;) Ciekawi mnie ta glinka, bo choć już chwilę siedzę w glinkowym świecie, tej jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kolczyki, ale wyglądają na ciężkie...:)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne nowości, gratuluję, tak naprawdę to chciałabym mieć prawie wszystkie palety sleek ale nie są mi z drugiej str potrzebne bo nawet do pracy rzadko nakładam cienie na powieki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne nagrody! Życzę Ci bardzo miłego testowania :)
    Smakołyki z Skarbów Syberii wyglądają niezwykle intrygująco, mam nadzieję, że coś o nich skrobniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, narazie zakładam że o każdym będzie recenzja, choć czasem wiesz jak to jest, muszę poczuć wenę na opisanie czegoś :D

      Usuń
  34. Paletki Sleeka zazdroszczę ci niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję wygranych i zazdroszczę super mocy;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nagrody są świetne, a paletki Sleeka tak Ci zazdroszczę, że chyba tego słowa nie mogą opisać :)))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ułooo, ale nagrody :D Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję! rosyjskie kosmetyki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam au naturel i już się mi kończy:D prawie całą za rok zużyłam:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję nagród szczególnie rosyjskich kosmetyków i paletki sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To Ci się poszczęściło w rozdaniach! :D Niech Ci paletka Sleeka dobrze służy! :*

    OdpowiedzUsuń
  42. gratuluję wygranych - same wspaniałości :)
    czekam na wpis z Wet n Wild w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko uda mi się zrobić fajne zdjęcie makijażu to zrobię recenzję :)

      Usuń
  43. Hehe :) Przekażesz mi trochę mocy? Tak odrobinę:D

    OdpowiedzUsuń
  44. własnie zamówiłam sobie ta sleekową paletkę i bardzo podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń