Lakier Do Paznokci I Love Hean Purple Rain

Hej Dziewczyny!

Będę się trochę chwalić.. Jakiś czas temu Hean ogłosiło konkurs, który polegał na wymyśleniu nazw lakierów z nowej kolekcji I love Hean. Tak się złożyło, że nazwa Purple Rain, którą podałam spodobała się i teraz mogę się pochwalić fioletowym lakierem, który już zawsze zostanie moim przyszywanym dzieckiem kosmetycznym :) W nagrodę mogłam sobie wybrać też trzy inne kolory, ale je zamierzam wam wkrótce pokazać razem we wspólnym poście.
To nieistotny szczegół, że jeszcze inna dziewczyna podała tą nazwę i wygrałyśmy obydwie prawda? Oj tam ciii.

Lakier do Paznokci I Love Hean Purple Rain


 ~* ~*~*~*~*~*~


 ~* ~*~*~*~*~*~


 Moja Opinia


Purple Rain nie jest ani jasny, ani ciemny, ot taki wypośrodkowany fiolet. Wykończenie jest kremowe jak i każdego lakieru z tej serii. Choć mam wrażenie, że fiolet akurat ma leciutką perłową nutę.

Po pierwszej warstwie paznokieć potrafi lekko smużyć, jednak po standardowym drugim maźnięciu wszystko wygląda już tak jak powinno. Przyznaję też, że lakier wysycha w całkiem dobrym tempie. Mija ok 10 minut i całość gotowa. Do konsystencji nie mam zastrzeżeń, wszystko z nią w porządku, nie wylewa się na skórki, ani nie jest zbyt gęsta

Buteleczka jest mała, osobiście jestem fanką  takiego rozwiązania. Nigdy nie udaje mi się skończyć lakierów w większych butelkach zanim się rozwarstwią bądź stanie się z nimi coś dziwnego i na przykład zamieszka tam kolonia mikroskopijnych obcych.

Pędzelek jest z kategorii tych małych i o ile całkiem dobrze mi się operuje wąskimi pędzelkami, tak mam wrażenie, że ten nabiera za mało lakieru. Za jednym zamoczniem praktycznie nie jestem w stanie pomalować całej płytki, którą mam sporą.
.


Podsumowując: I Love Hean polecam szczególnie fankom lakierów w wersji mini, które i tak nigdy nie dają rady skończyć w odpowiednim czasie większych butelek (tak jak ja). Jest to naprawdę dobra seria godna uwagi i na każdą kieszeń :)
Cena: 4,99 . Produkt do kupienia w sklepie internetowym Hean.
Wszystkie kolory zobaczycie tutaj: klik.


Ps. Uważam też, że Hean zasługuje na nie lada pochwałę, obserwuję ich poczynania na Facebooku już od jakiegoś czasu. Powiem wam, że rzadko widzę tak świetny kontakt z fanami. Dodam, woli ścisłości, że i recenzję i ten cały akapit piszę z własnej woli, nikt mi nie kazał ;)
Znacie? Lubicie?
Buziaki :*


75 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Piękny kolor i nazwa trafna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie znam,ale taki kolorek bym na bank polubiła;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, świetna nazwa dla przepięknego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegięcie pieniężne czy kolorystyczne z tym Color Whisper? :P Jak nie pieniężne, to ci powiem, że wiele koloru te pomadki nie dają, nie ma się co obawiać :P

      Usuń
  4. Oooo! Cudowny! *.*
    hewheh! nazwa fajowa! :)
    Masz rację nieistotny szczegół :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie przekonuje ;) Wolę lakiery bez drobinek, shimmerów i innych udziwnień ;) Czasem decyduję się na jakiś niekremowy, ale baaardzo rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nazwa lakieru jest świetna :)
    a kolor idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgadniesz co teraz robię! Zawodzę sobie purple rain do monitora, chyba wiem, gdzie znalazłaś inspiracje :) ale o czym mówisz, jaki szczegół?hihi lakier jest Twój i koniec kropka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, taki akurat na jesień! Ale fajnie, że wybrali Twoją odpowiedź, mi sie jeszcze to nie zdarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, nazwa jest świetna, kolorek też mi się bardzo podoba, lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze - świetną tą nawzę wymyśliłaś i kolorek też świetny :* No i naszyjnik mi się spodobał też ;D To taki 'otwierany' on jest? :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeden lakier z tej serii i uważam, że to jeden z najtrwalszych lakierów jakie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam, ale mini wersja lakieru to coś dla mnie, bo używam od święta. A kolor piękny, lubię fiolety ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. O boziu! Jest piekny! Szukalam takiego, ale jak znalazlam to albo za gigantyczna cene albo wart zachodu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znalazłaś, tu cena zdecydowanie pozytywna :)

      Usuń
  14. Ładny, fiolet jest idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że taka mini buteleczka, a kolor śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To musi być bardzo miłe uczucie widzieć lakier do paznokci o nazwie, którą wymyśliłaś. Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! chociaż kolor całkowicie nie mój, jakoś nie lubię fioletów, wolę takie weselsze kolory :)
    Dzisiaj jednak kupiłam piaska od Lovely i jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny lakier , ale i wisiorek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. takiego koloru brakuje w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aleee faajnie! ja też chcę nazwać lakiery :D haha
    a ten jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie się błyszczy, ale ja nie lubię fioletowego koloru

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, gratuluję i bardzo podoba mi się ta nazwa, jak i oczywiście sam odcień lakieru jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję "kosmetycznego dziecka" - nazwa świetnie współgra z odcieniem lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluje:) a kolor idealny na jesień muszę go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo gratulacje :D Piękny fiolecik :D Nie mogę się doczekać, aż pokażesz inne dobrane lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wymyśliłaś świetną nazwę, idealnie pasuje do tego kolorku :). To musi być świetne uczucie, kiedy firma nazywa Twoją nazwą kosmetyk, gratuluję :)! Ja też wolę mniejsze pojemności lakierów, przynajmniej widać szybciej, jak lakieru ubywa i nie mam poczucia, że lakier leży ciągle pełny :P. A i tak nie udało mi się skończyć jeszcze żadnego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje pomysłowości:) oby to był mały kroczek do wielkiego sukcesu Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Lakier ma cudny kolor, a nazwa to strzał w "10" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesli idzie o lakiery tej firmy to nigdy nie mialam z nimi do czynienia nie liczac diamentowej odzywki, ktora dostalam od Zu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz grube paznokcie, też bym takie chciała. ładny lakier

    OdpowiedzUsuń
  31. Generalnie sądzę, że lakier byłby okej ale nie widzę koloru. W sensie robiąc zdjęcia z lampą totalnie inaczej przedstawia się kolor, taka mini rada z mojej strony jeżeli chodzi o lakiery staraj się robić zdjęcia bez lampy mimo wszystko, kolor bęzie bardziej prawdziwy ;P
    no i nie będzie refleksu lampy :D wiem, że teraz o o ciężko, sama mam problem czasami ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepiasz się :p
      Nie wrzucałabym koloru który nie pokrywa się z takim jak on rzeczywiście wygląda. Lakier nie wygląda totalnie inaczej, a niemalże identycznie. Światło odbija się od światła słonecznego. Zdjęcie robione " w oknie" wręcz. :)

      Usuń
  32. Takie kolorki kojarzą mi się z sylwestrem w latach 80 ;D Nie wiem jakoś takie pierwsze moje skojarzenie ;D
    Gratuluję wymyślenia i otrzymania lakieru ! :D
    JA nie znam kompletnie tej firmy :( Pierwszy raz o niej słyszę !

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest piękny! i opinie też ma bardzo dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładny odcień.
    Ja mam bardziej wrzosowy od Sally Hansen i również się z nim bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję :-) idealna nazwa dla tego koloru :-)
    nie mam jeszcze żadnego lakieru z Hean, ale kilka kolorów już mnie kusi i pewnie jakiś wpadnie w moje łapki

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję :) kolor jest piękny. I mała buteleczka też na plus, z tych samych powodów, co u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj tam oj tam,grunt,że i Tobie pozwolili wybrać :D Co do lakieru to piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję :) jestem ciekawa które kolory wybrałaś.
    Nazwa dla lakieru idealna, choć sam kolor jakoś nie wpadł mi w oko.
    Również teraz nucę pod nosem Purple Rain.... Purple Rain ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję :) Odcień jest śliczny, a nazwa do niego bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przekonują mnie i kolorek, i cena, ale kosmetyki wolę kupować w drogeriach i aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mi się też wydaje ,że troszkę perełki tu się zaplątało :), fajny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Purpule rain jest śliczny! Mimo, że nie lubię lakierów z efektem świecenia, ale ten naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  43. kolorek jest piekny!
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie lubię lakierów z drobinkami i perełką, ale ten jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kuszą mnie te lakierowe maleństwa :D
    Fiolet wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładny kolor :) gratuluję! też brałam udział, ale niestety mi się nie powiodło. niemniej jednak mam 2 kolory lakierów z tej serii, bo ostatnio zrobiłam zakupy w sklepie Hean ;) niedługo pokażę je u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  47. w rzeczywistości są jeszcze słodsze, uwielbiam je nosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny kolorek !
    _____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję wygrania :) Ja też wymyśliłam jakąś nazwę, ale do innego koloru, jak widać nie spodobała się pewnie ;)
    A co do koloru, w zasadzie nie przepadam za fioletem, ale ten ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie miałam lakieru z tej firmy. Kolorek świetny !:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję kosmetycznego dziecka :) Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jesteś Matką Chrzestną lakieru! Zazdroszczę ciutkę :)
    A kolorek mam w swoich zbiorach bardzo podobny, tylko nie mogę skojarzyć który to z moich fioletów ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaki udany kolor! Jest wyjątkowy. A przynajmniej mi wyjątkowo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję, taki fajny lakier masz za chrześniaka :D

    OdpowiedzUsuń
  55. oooo super ten lakier :) Ostatnio bardzo lubię opalizujące :) A nazwę świetną wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję! Nazwa bardzo mi się podoba - adekwatna do koloru lakieru ;)

    Kosmetyki marki Hean są tanie i dobre! Uwielbiam ich bazę pod cienie "Stay on" :)

    OdpowiedzUsuń
  57. To ja Ci zacznę zazdrościć dziecka :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny, mam bluzkę w takim kolorze na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję takiego zaszczytu :D Trafna nazwa!;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dokładnie nazwa trafiona w 10! :))
    Bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń