I Love Hean Swatche

Hej Dziewczyny!

Jakiś czas temu przy okazji kiedy recenzowałam sprezentowany mi lakier Purple Rain, obiecałam, że pokażę wam pozostałe kolory z serii I Love Hean, które do mnie trafiły. Dziś w końcu udało mi się uporać z wszystkimi "sesjami zdjęciowymi". Z przyjemnością przedstawiam wam więc mój Heaonowy Team:


Chętne na swatche? :)

1. Milky Mango
835


  ~* ~*~*~*~*~*~


  ~* ~*~*~*~*~*~


Milky Mango moimi oczami jest lakierem z kategorii nude. To taka rozbielona brzoskwinka, która bardzo ładnie ociepla całą dłoń. Trzeba dodać, że kolor jest spokojny i pasuje do większości stylizacji i sprawdzi się wspaniale na wszelkie okazje :)
Wykończenie: Kremowe.

2. Purple Rain 
843


  ~* ~*~*~*~*~*~


   ~* ~*~*~*~*~*~


Purple Rain to lakier, któremu miałam zaszczyt nadać nazwę, więc to on posłużył jako model do recenzji głównej (klik). Wypośrodkowany fiolet, nie jest jasny ani ciemny. Kojarzy mi się z wieczornym wyjściem, potafi oczarować :)
Wykończenie: Kremowe z lekką perłową nutą.

3. Caramel Muffin 
840


  ~* ~*~*~*~*~*~


   ~* ~*~*~*~*~*~


Caramel Muffin wskazuje na skojarzenia z karmelową muffinką i pewnie sporo w tym racji. Mi jednak przywodzi na myśl gorące kakao pite wieczorową porą w asyście koca, kominka i dobrej książki. Idealny kolor na jesień prawda? :)
Wykończenie: Kremowe

4. Fall in Love 
831


  ~* ~*~*~*~*~*~


   ~* ~*~*~*~*~*~


Fall in Love ze względu na swą soczystą barwę zdecydowanie kojarzy mi się z temperamentnym romansem. Jest to taki odcień, przy którym zastanawiamy się czy to bardziej czerwony czy jeszcze różowy. Dla mnie bliżej mu do różu, ale w zależności od światła potrafi się zmieniać :)
Wykończenie: Kremowe

Szczegółową recenzję lakieru I Love Hean znajdziecie tutaj (klik)
Lakiery do nabycia w sklepie Hean (tutaj)
The End.

Ps. To teraz dziewczyny zdradźcie mi, który z mojego Heanowego Teamu jest waszym faworytem? 
Ps. 2 To była chyba moja najdłuższa sesja zdjęciowa do jednej notki ever. Uff. :)
Buziaki 



87 komentarzy:

  1. Najpiękniejszy pierwszy lakier ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są cudownie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam sie w tej brzoskwini !

    OdpowiedzUsuń
  4. Milky Mango jest najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie kolory są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie super, ale chrześniak chyba najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko wybrać , wszystkie cudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna purpurka a caramel mhhhh slicznosci

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają, nie sposób wybrać faworyta.:) Masz bardzo ładne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam 2 kolory, akurat wybrałam inne :) zielonym jeszcze nie malowałam jeszcze paznokci (chyba dzisiaj to zrobie), ale w srebrnym jestem absolutnie zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fioletowy i brązowy śliczne :))

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mango i Czerwień prezentują się na Twoich pazurkach przepięknie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Caramel Muffin <3 jakoś tak najbardziej on wpadł mi w oko.
    Cena przystepna, więc jak będę robiła z kolezankami zamówienie, to na pewno go do niego dorzuce :)

    gratulowalam już... Ale zrobię to jeszcze raz : ich gratuliere dich ;)
    Ps. włosy ze zdjęcia z kubeczkiem, fall in love w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Purple Rain rządzi według mnie, odcień jest bardzo "mój". Chyba w końcu muszę się pochwalić moją gamą fioletów :) A te pierwsze Mango bardzo podobne do Kobo Mexico, który ostatnio pokazywałam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mango i muffinka <3
    Już rozmyslam co mogłabym z nimi wykombinować :D Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  17. To, że kolory są ładne, to widać. Mnie zaciekawiły nazwy lakierów, które naprawdę pasują do ich odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 i 3 bardzo mi się podobają. Ładne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne masz te kolorki ;) Caramel Muffin świetny!
    Zamówiłam ostatnio kilka rzeczy w ich sklepie i dzisiaj dotarła do mnie paczka. Ciekawa jestem jak spiszą się ich lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie oglądałam tą paczkę u Ciebie, też jestem ciekawa :)

      Usuń
  20. Mój faworyt to milky mango :) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy i ostatni najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie najbardziej mi się podoba Milky Mango i Fall In Love ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Milky Mango piękny lakier na jeszcze piękniejszych paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, ale masz cudowne te włosiska :) no nic tylko patrzeć, a tu nawet nie były tematem posta, nie wstawiaj postów włosowych bo się jakiś zboczeń nabawie :D a co do lakierów mleczne mango podbija moje serce, kolor kojarzy mi się z moją ulubioną Bubble tea, więc ja łakomczuch upodobałam go sobie, buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj one się tak ładnie na zdjęciach pierony prezentują, a jak przyjdzie co do czego oklapnięte i nijakie :)

      Usuń
  25. podoba mi się ten pierwszy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy i ostatni bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Karmelowy najpiękniejszy :) Nie przepadam za zimniejszymi barwami, mango wydaje mi się troszkę za mało wyraziste, czerwony jest już klasyką. A karmelkowy... Taki zupełnie inny, prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I teraz nie wiem, który ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Purple Rain - ostatnio fiolety najbardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakiery są piękne, ale.. dlaczego masz taki sam pierścionek od FJBOX jak ja? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkie piękne ale zdecydowanie najgłośniej woła do mnie mango :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej urzekł mnie pierwszy odcień, jest przepiękny, ale "Twój" Purple Rain też mi się od początku spodobał ;) W sumie to biorę je wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. oj Mango zdecydowanie:) kolor jest cudowny, i wiesz co, właśnie otworzyłam puszkę mango przez Ciebie!!! :P och jak ja lubię te owoce, szczególnie te mięciutkie dojrzałe pychotka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. zakochałam się w pierwszym i trzecim ! :)

    zapraszam: http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. fiolet i czerwień - śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mango i Purple Rain :) Choć bardziej jednak PR, bo Mango wydaje się zbyt ciepły do mojej bladej skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  37. No Twój fiolecik najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ależ Ty masz śliczne paznokcie i wydają się takie "twarde" - zazdroszczę! :)

    mój Heanowy ulubieniec to zdecydowanie Caramel Muffin , wygląda smaczyście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są całkiem twarde, ale czasem jakiś lubi się perfidnie złamać w połowie :]
      :)

      Usuń
    2. A to chyba każda ma z tym takie utrapienie od czasu do czasu :(

      Usuń
  39. Ten czerwony jest śliczny! Ja z ten nowej linii mam granatowo-kobaltowy i jest cudowny ;) Bardzo dobrze trzymają się u mnie lakiery z tej serii i za to je kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie najbardziej urzekł pierwszy milky mango! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Niespodziewanie najbardziej spodobał mi się ostatni ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. W sumie kolory średnio w moim stylu, najbardziej podoba mi się ten nazwany przez Ciebie ;P

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialnie wyglądają te lakiery ;)
    i mnie też się najbardziej pierwszy podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Muffin i ostatni <3 Pozostałe też nawet, nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój faworyt jedyneczka : )
    Podobają mi się Twoje paznokcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. no cieszę się, bo z tą moją buzią to różnie :P choć powiem Ci, ze wyskoczyło mi podrażnienie pod oczami, mam mega czerwone plamy, które szczypią podczas demakijażu, teraz zastanawiam się czy to nie z tego ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie pierwszy czyli Milky Mango najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moje typy to Purple Rain (piękna nazwa, gratuluję :D) no i Fall in Love :) Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fiolet i czerwień najfajniejsze, brąz średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Caramel Muffin to mój faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  52. najbardziej podoba mi się Milky Mango oraz Caramel Muffin :)

    OdpowiedzUsuń
  53. o dziwo podoba mi sie najbardziej brzoskwinka chyba, mówię o dziwo bo uwielbiam fiolet - ale, ale oba są piękne! :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie są piękne ale 2 najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Moimi faworytem jest chyba milky mango :) Choć fall in love też przyciąga oko.
    Twoje opisy powinni dodawać do lakierów "temperamentny romans", "kakao w asyście koca i kominka" od razu w człowieku budzi się chęć kupowania!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam dwóch faworytów - trudno wybrać. :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Milky Mango jest cudowny! Miałam podobny lakier z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten pierwszy kolorek mnie oczarował, boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Moim faworytem jest numer 1 ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. Purple Rain rządzi! Piękny jest, daje taki wielowymiarowy efekt<3

    OdpowiedzUsuń
  61. Moim faworytem jest Milky Mango. Ten lakier sprawdzi się w każdej sytuacji, ponieważ jego stonowany odcień nie rzuca się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mango jest piękne, uwielbiam takie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście, że Purple Rain najpiękniejszy :)) Ale mango też ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. piękny ten caramel muffin- ostatnio ciągnie mnie do takich kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Fiolet boski i do tego ta nazwa Purple Rain :D

    OdpowiedzUsuń