Pomadka do ust Gosh Intense Lip Colour

Hej Dziewczyny!

W ramach współpracy z drogerią internetową BodyLand (link) w moim domu zawitało ostatnio parę nowych produktów. Dziś zaprezentuję wam co najmniej niebanalną pomadkę do ust marki Gosh, jest na prawdę zaskakującym kosmetykiem. Co jeszcze otrzymałam od BodyLandu? Rąbka tajemnicy uchylę pod koniec postu.. Teraz jednak zapraszam na recenzję :)

 Pomadka do ust Gosh Intense Lip Colour nr 304 Fuchsia
Opis produktu: Intense Lip Colour to ekscytujący nowy produkt do ust. Jest unikalnym połączeniem błyszczyka i pomadki. Podobnie jak pomadka zapewnia intensywny i długotrwały kolor dzięki wysokiej koncentracji pigmentu a jednocześnie zapewnia uczucie nawilżenia i odżywienia jak w przypadku błyszczyka. Wystarczy że raz spróbujesz i już nigdy nie użyjesz innego produktu do ust.



Moja Opinia:
- Pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana.Wybrałam intensywny kolor fuksji i nie zawiodłam się. Odcień pokrywa się z tym czego się spodziewałam. Jestem bardzo zadowolona, usta prezentują się według mnie pięknie. Jesień to idealna pora, żeby zaszaleć z barwnymi ustami nie sądzicie?

- Konsystencja jest podobna do błyszczyka, jest to zabieg specjalny. Producent zapewnia, że dzięki temu rozwiązaniu usta będą nawilżone. Rzeczywiście, usta się nie wysuszają, skórki nie są podkreślone a ja czuję komfort podczas noszenia. Co jest bardzo ważne, pomadka nie spływa ani się nie klei.

- Minusem będzie na pewno trwałość. Niestety przyznaję, że pomadka utrzymuje się na ustach około 3 godzin. Nie jest to jakiś rekordowy czas prawda? Zdecydowanie powinna towarzyszyć nam dłużej. ALE....myślę, że producent ma na to niezły patent hah..Tu przechodzimy do tej zaskakującej częśći ;) Spójrzcie jak skonstruowane jest opakowanie. :


Zdjęcia specjalnie robione w totalnych ciemnościach. Stąd ta wątpliwa jakość...

- Dziewczyny na  moim funpag'u stwierdziły, że jest to po prostu "pomadka świetlna".
 Opakowanie jest ładne, solidne, eleganckie. Na jednej ze ścianek znajdziemy prostokątne lustereczko.
Na czarnej zakrętce znajdziemy pasujący do reszty guzik. Po naciśnięciu pomadka daje nam światło drogie panie. Co za tym idzie, gdybyśmy chciały poprawić makijaż, możemy zrobić to w każdych nawet ekstremalnych warunkach. Więc jeśli najdzie Cię ochota na umalowanie ust na przykład w ciemnym zaułku :] możesz to zrobić pomadką Gosh Intense. Na zdjęciach wyżej w totalnych ciemnościach widać jak pomadka rozświetla okolice moich ust, a lusterko pomaga mi w wykonaniu makijażu.
Czy wy kiedyś widziałyście takie rzeczy? :)

Podsumowując: Piękny kolor Fuksji na pewno będzie ożywiał mój make-up tej jesieni. Szczerze wam powiem, że mimo iż pomadka nie powala swoją trwałością tak mnie zauroczył jej kolor, konsystencja i ten mały gadżet, że aż chce mi się po nią sięgać. 

Jeśli chciałybyście powiększyć swoją kolekcję o ten wyjątkowy okaz jakim niewątpliwie jest ta pomadka to znajdziecie ją w promocji w internetowej drogerii BodyLand (link).
Bezpośredni link do tych pomadek: TUTAJ gdzie znajdziecie wszystkie 6 dostępnych kolorów. 
Czas też zdradzić wam kolejny produkt...Za dwa tygodnie recenzja Satynowej Bazy pod Makijaż marki Dermika.

Pierwszoplanowa pomadka Gosh Intense Lip Colour








 Ps. Znacie drogerię BodyLand?

Ps2. Lubicie kiedy usta wychodzą na pierwszy plan?
:)







Pozdrawiam ciepło,
Joko :*

86 komentarzy:

  1. aaa, ale masz świetne usta, o matko! szkoda, że nie jestem facetem, bo bym Ci skradła buziaka hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale powiem Ci że mam wrażenie, że intensywne kolory jeszcze je powiększają :)

      Usuń
    2. No usta to Ty masz świetne :D Zawsze chciałam duże, pełne ale mam takie małe i wąskie :<

      Usuń
    3. Zgadzam się z dziewczynami :**

      Usuń
    4. noo, są duże! ale to fajnie :D

      Usuń
    5. Na żywo nie wyglądają na o wiele mniejsze. :)

      Usuń
  2. Ale całuśny odcień! Ślicznie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda na ustach :) lubię mocny kolor na ustach, ale zazwyczaj i tak sięgam po bezpieczny mauve. no i bajer z tym podświetleniem :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. łohoho!Kolor jest boski,a to 'światełko"(?) to dopiero bomba:D

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe jaki bajer :) nawet w nocy można się pomalować ;) a kolor mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma ładny, intensywny kolor, aczkolwiek ja wole coś delikatniejszego ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    www.magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha błyszczyk z lampką :D Aż mi się skojarzyła scena z 'Och Karol' jak Karolina grana przez Martę Żmudę Trzebiatowską przyszła do Karola ( P.Adamczyka) i też mu pokazywała taki błyszczyk :D Cóż powiem...błyszczyk wygląda niesamowicie na Twoich ustach,a kolor strasznie mi się podoba ,według mnie 3 godziny to i tak bardzo dobra trwałość :D Bardzo lubię podkreślać mocniej usta ,ale zależnie od nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam tego filmu nigdy, ale dobrze wiedzieć. Hah może to był właśnie ten błyszczyk. :D
      Mi też się kolor podoba, czasem mam ochotę z takim zaszaleć :)

      Usuń
  8. fajnie podkreśla ;)
    cudne usteczka ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bajer ;) Szczerze mówiąc chyba pierwszy raz się z nim spotykam i to światełko po prostu bomba ;D
    Kolor też naprawdę śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa bardzo mi się podoba ta pomadka, kolor super, na Twoich ustach to już w ogóle rewelka :D a tej drogerii nie znam..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wow wow ale usta - sexy ♥ śliczny kolor tej pomadki i zdjęcia extra ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. to nie tylko super GADŻET ALE Świetna POMADKA. PIĘKNA FUKSJA!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelka! I Ty, Twoje usta i ta pomadka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zdecydowanie wolę mocniej podkreślone usta niż oczy:) ale mnie zaskoczyłaś tą pomadką:P niesamowite opakowanie, nawet bym nie pomyślała, ze coś takiego można zrobić:p do tego pięknie wygląda na ustach:) czad:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie śliczne usta ! Na takich wszystkie pomadki będą się prezentować ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda rewelacyjnie! Uwielbiam, kiedy akcent w makijażu położony jest właśnie na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny róż, mi się zawsze takie najbardziej podobają, ale najgorzej w nich wyglądam i nie mogę tego ścierpieć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super post;-))
    zapraszam do sb!
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor nie w moim guście, ale to światełko... ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te usta, ale Ty cała jesteś zjawiskowa, ten kolor bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor bardzo ładny, a na Twoich ustach wyszedł olśniewająco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz piękne usta! Zazdro! :)
    Widziałam już kiedyś ten błyszczyk. To światełko mi się podoba, ale nie wiem, czy to jest aż tak przydatne. Biłoby mi po oczach :D Ale kolor mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To światełko działa na guzik, świeci tylko po włączeniu :)

      Usuń
  23. Łał ale świetna pigmentacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie pierwsze skrzypce grają oczy. Kolor na pewno nie dla mnie. Gdy zobaczyłam ten bajer ze światełkiem zrobiłam wielkie "WOW! To jest genialne!" po czym od raz zdalam sobie sprawę, że jest to bajer totalnie nie przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny gadżet wbudowano :D I kolor tez genialny :D Niestety jednak troszkę droga jest ta pomadka, i dostępność przez internet tez mnie nie uszczęśliwia :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdaję sobie sprawę, że dla sporej liczby osób może być za droga, polecam zamówić sobie u kogoś na prezent hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Osz kurczaczki, świetnie Ci w tym kolorze :) jak dla mnie byłabym idealna, czesto coś gubie w torebce, a tu ta niby latareczka haha, zdjęcia cudowne :) mam nadzieję, że to właśnie takie były wymarzonymi jak pisałaś na fanpagu!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...powiem Ci, że najgorzej było z tym zdjęciem buzi, liczyłam na coś innego, ale cóż wyszło jak wyszło :)

      Usuń
  28. kolor zdecydowanie nie mój, ale szminka jest kapitalna to fakt :D a ten gadżet bije wszystko na głowę :) idę zerknąć na pozostałe kolory i ... cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie nie sprawdzają się takie intensywne kolory, bo wyglądam zbyt ordynarnie. Ten produkt świetnie się prezentuje, chyba wyląduje w moim kufrze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow pierwszy raz widzę tak 'wynalazek' ;p Choć kolor nie mój to świetnie wygląda na Twych ustach i bardzo pasuje do Twojego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam dość małe usta i jakoś wolę podkreślać oczy w związku z tym. Nawet jak podkreślam usta, to są wciąż bardzo małe, więc w ogóle ich nie eksponuję. Ale ten kolor mi się podoba. Na Tobie jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękne usta <3

    Kolor do Ciebie bardzo pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ha ha, ale bajer! :D Uwielbiam takie produkty, które potrafią zaskoczyć. Zajrzyj do mnie, a pokażę ci lakier do paznokci, który świeci w ciemności! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Błyszczyk Jedi :D no nie mogę ;) Fajnie maluje ;) Pasuje Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Drogerii nie znam, ale błyszczyk super. To światełko i kolor, extra wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, ale Ty masz usta - jak Angelina :D pasuje Ci ten kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo są o wiele mniejsze, aparat zawsze je jakoś "wyolbrzymia" nie wiem jak to się dzieje :) one po prostu są pełne, ale według mnie na żywo średniej wielkości.

      Usuń
  37. Cuuuudny kolor :D I piękne usta. Dobry gadżet z tym podświetleniem haha :D

    OdpowiedzUsuń
  38. jak zobaczyłam ten kolor na Twoich ustach stwierdziłam, że muszę mieć tą pomadkę! a jak jeszcze przeszłam do dalszej części posta i zobaczyłam te wszystkie bajery to już w ogóle się w niej zakochałam!:) nie wiedziałam, że Gosh wymyślił coś takiego:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że być może znalazłaś coś dla siebie :) Taki mocny kolor to mój pierwszy, ale na prawdę dobrze się czuję w tej pomadce :)

      Usuń
  39. kolorek super, szkoda że takiego nie mam, a Ty masz bardzo ładne całuśne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Początkowo mi się nie spodobała, ale na ostatnim zdjęciu wygląda fajnie chociaż dla mnie jednak to jest bardziej błyszczyk niż pomadka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niby takie połączenie, że nawilża jak błyszczyk a kolor intensywny jak u pomadki :) Powiem tak, na stronie Body Landu jet w zakładce "pomadki" więc i ja wzięłam tą stronę :)

      Usuń
    2. No wiem o co chodzi xD nie mniej jednak mnie się nie podoba aż taki błyszczykowy efekt ;P

      Usuń
  41. Jaki soczysty i seksowny kolor błyszczyka ;) A dodatek w postaci światełka i lusterka jest dobrym gadżetem - tym bardziej jak chcemy malować się po ciemku ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurczę no! Poczułam się zazdrosna, ja też chcę takie usta! ;) A poważnie - naprawdę świetnie dobrany odcień, wyglądasz w nim re-we-la-cyj-nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo Ci w niej pasuje! Lubię takie pomadki, które mają dodatkowy błysk. A opakowanie z lusterkiem i światełkiem bardzo pomysłowe, w końcu można użyć jej w różnych warunkach :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny kolor, ale... czy ja dobrze czytam i widzę, że ten błyszczyk ma małe światełko? :O booże czego teraz nie wymyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale bajer :D Fajna taka świetlna pomadka :D
    Kolor jest piękny i idealnie Ci pasuje :) Po prostu wodzisz na pokuszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale masz piękne usta, a ten kolor tylko to podkreśla;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdybym uwielbiała róże i te wszystkie fuksa, to sama bym sobie taką pomadkę zamówiła :P Co do wbudowanego podświetlenia, nie zdziwiło mnie to, bo moja Mama kiedyś przez przypadek też kupiła sobie takie "cudo" :P

    OdpowiedzUsuń
  48. Kolorek świetny, uwielbiam takie intensywne odcienie. Podświetlana pomadka, fajny gadżet. ;)

    Ps. Kusisz niemiłosiernie. Dobrze, że się spłukałam bo bym bez zastanowienia kupiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dalej ta pomadka na moich ustach wywołuje niekontrolowany uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie piękne usta! Tak jak pisałam ostatnio, cała jesteś prześliczna <3 A pomadka super- uwielbiam fuksjowe usta. Opakowanie niezły bajer ;)

    P.S.
    Zaprosiłam Cię do akcji testowania z Maliną maseczek. Więcej tutaj: http://anetine.blogspot.com/2013/10/akcja-maliny-pazdziernik-miesiacem.html
    będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz się przyłączyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny kolor :),a usta to Ty masz zajebiste po prostu! :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Na ostatnim zdjęciu kolor wygląda rewelacyjnie! :)
    No i ten patent z latareczką -bardzo trafiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny kolor i piękne duże usta! Ah zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Joko Joko, znowu zachwycasz swoją urodą na zdjęciach :) aż miło popatrzeć
    Ja jestem nie lubiącym błyszczyków stworzeniem, aczkolwiek pomadki jak i szminki jak najbardziej, ciekawa ta Twoja propozycja, chociaż kolor piękny to nie dla mnie.
    A co do trwałości, można przymknąć oko, wiadomo jak to bywa z tymi wszystkimi zapewnieniami producentów, na ogół mijają się z prawdą.
    A "lampką" mnie zaskoczyłaś, czegoś takiego to na oczy jeszcze nie widziałam ^^
    nie powiem, aż przejrzę całą gamę kolorystyczną.

    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo, bo się zawstydzę :)
      Ta lampka to i mnie zaskoczyła nieźle.

      Usuń
    2. nie ma za co :)

      no nie dziwię Ci się, takie cuda w "błyszczyku", kto by pomyślał ^^

      Usuń
  55. Twoje usta są piękne, czarujące i ponętne..... a uroda fakt- pierwsza klasa. Pisze to facet, mam nadzieję, że Mika Cię dziś nie odwiedzi, haha:D

    OdpowiedzUsuń
  56. http://daquerre.blogspot.com/2013/10/mix-zdjec-1-co-zrobisz-z-wygranym-1-mln.html nominowałam Cię do tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kolor przesliczny i idealnie do Ciebie pasuje :). Wogle zdjecie sliczne Twoje :). Pozazdrościlam blyszczyka, lubie takie kolorki wiec bede go szukac aby kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Kolorek jest piękny i pasuje Ci. Fajnie miec czasami taki gadżet w torebce, na imprezie może się przydac. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  59. piękny i zdecydowany kolorek, pasuje do Ciebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Boski kolorek! Masz piękne usta, zawsze o takich marzyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. zgadzam się z poprzedniczkami masz świetne usta do malowania:) pozdrawiam i zapr do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  62. "moje" śliczności robi sobie takie fotki a mnie tu tak dawno nie było, toż to zbrodnia całkowita ! usta bardzo ponętne a zdjęcia wychodzą Ci śliczniutkie ... za dużo obowiązków i czasem przegapiam takie cudaśne pościaki ale wszystko nadrabiam hihi

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny kolor jeszcze się z nimi nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  64. Pięknie ci w tym kolorze :) Ja też lubię fuksje, ale moja pomadka w tym kolorze jakoś mnie przeraża i jej nie używam :PP

    OdpowiedzUsuń