Luksja płyn do kąpieli Caramel Waffle

"Otul się kremową pianą i rozkoszuj zapachem płynu do kąpieli Luksja Caramel Waffle. Złociste nuty karmelu i ciepłej wanilii poprawią Ci nastrój i odprężą po całym dniu.
Kremowa piana
Łagodny dla całej rodziny
Przebadany dermatologicznie
pH neutralne dla skóry "
Taką informację daje nam producent tego płynu.
Luksja Płyn do kąpieli Caramel Waffle

Moja opinia:
Jeżeli chodzi o informacje jakimi raczy nas producent tego płynu, to są jak najbardziej prawdziwe, może to dlatego, że rzeczywiście złotych gór nam nie obiecuje. Jest to produkt przeznaczony głównie do celów relaksacyjnych i takie ma spełnić zadanie, nie ma tu mowy o żadnym nawilżaniu czy innych dodatkowych atutach. Rzeczywiście biorąc kąpiel z Caramel Waffle czuję się odprężona i jest to dla mnie przyjemny czas. Wydajność tego płynu jest dosyć standardowa.
Zapach i Wygląd:
Zapach jest bardzo wyczuwalny gdy tylko otworzymy butelkę z Caramel Waffle. A gdy zanurzymy się w wannie otula nas prawdziwa woń karmelu i wafli, mi osobiście przywodzi to na myśl po prostu..gofry. Jest to produkt przeznaczony dla osób, które cenią sobie intensywność zapachu. Zwolenniczki ledwo wyczuwalnych wonni mogą czuć się przytłoczone. Zapach wypełnia też całą łazienkę jeszcze długo po kąpieli, a na skórze utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas. Mi osobiście bardzo to pasuje. Jeśli chodzi o wygląd, to butelka jest plastikowa, a szata graficzna dopasowana do linii zapachowej. Co do konsystencji, mi przypomina lukier, który jeszcze nie zastygł, jak najbardziej odpowiednia dla takiego produktu. Kolor samego płynu jest beżowo kremowy jak można było się spodziewać.
Podsumowując: Caramel Waffle jest dla osób, które chcą otulić się intensywnym,
słodkim zapachem i zrelaksować się w kąpieli. Jeśli zależy Ci na nawilżeniu musisz potem nałożyć na skórę balsam. Najbardziej podoba mi się to, że producent podaje prawdziwe informacje, a nie mami nas obietnicami, że płyn jest dobry na wszystko. Informuje nas za to od początku, że produkt skupia się głównie na odprężeniu.
Cena: ok. 9,99 zł za 1000 ml

Dodam, że recenzja dotyczy tego konkretnego zapachu. Wiśniowa wersja wcale nie była tak intensywna  a zapach był dla mnie zbyt mdły.


Skład: Aqua, Sodium, Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidoprypol Betaine, Styrene/Acrylates,Copolymer, Sodium Benzoate, Tetrasodium, Glutamate Diacetate, Parfum, Lactic Acid, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehde, CI 16035, CI 19140, CI 61570.

Artykuł udostępniam również na stronie: http://przepis-na-kobiete.pl/Artyku%C5%82y/279/p-yn-do-k-pieli-luksja-caramel-waffle


Ps. Piękna pogoda więc ja wkrótce wskakuję na rower i pędzę,  jak u was? Też słonecznie? Aktywnie?
Pozdrawiam Joko  ;*

47 komentarzy:

  1. często się nad nim zastanawiałam, ale głównie korzystam z prysznica, więc mogliby stworzyć żel pod prysznic o takim zapachu, bo bardzo takie lubię, szczególnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I teraz cierpię z powodu braku wanny :( :D

    OdpowiedzUsuń
  3. warto kupić dla samego zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ oni kuszą kobiety takimi fotkami na kosmetykach heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. musi pięknie pachnieć ! ale mi sie tęskni za wanną...

    OdpowiedzUsuń
  6. to musi pachnieć świetnie, jak ciasteczko

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam osobiście jestem miłośniczką kremowych żeli Dove i Palmolive ;D a gofry dzisiaj wcinałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mam wanny :D :(
    No ale cóż :D
    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja muszę go kupić :D ostatnio polubilam sie z płynami do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli rzeczywiście pachnie tak jak to opisujesz, to bym się w nim zakochała, tak wyczuwam. Uwielbiam takie słodkie zapachy! A jak coś pachnie jakimś pysznym smakołykiem, to już szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pachnie pewni obłednie;) ja nie mam wanny wiec mnie omijają takie rarytasy:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię konkretne zapachy, więc mógłby mi się spodobać. Zawsze żałuję, że żele pod prysznic i płyny do kąpieli nie są sprzedawane w malutkich objętościach, bo stale z nimi eksperymentuję i lubię zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapewne zapach jest cudowny, żałuję że nie mam wanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na ezebra.pl ta pomadka jest za 6 zł :D bo właśnie przez ten sklep robiłam zakupy - tzn na allegro, ale ceny są takie same :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak-to mój zapach, lubię intensywne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No tam są same tańsze produkty, a kupiłam i wiesz wszystko jest oryginalne.
    A o nocy wyprzedaży na pewno napiszę bo za pewno coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. w sobotę jest spotkanie blogerek w kielcach

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam też inne zapachy i za te cenę w jakiej można go kupić (w promocji nawet 5,99 za 1l) jest warty każdej złotówki! :D uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  19. mogłoby być fajnie z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wolę bardziej owocowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, lubię takie ladne zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. płyny do kąpieli z Avonu też ślicznie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  23. życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i zapraszam do MK:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powąchałam kiedyś w Rossmanie ;) pachnie pięknie. Najbardziej podoba mi się jednak zapach muffinek z jagodami :D

    OdpowiedzUsuń
  25. też go mam i uwielbiam. Tak smacznie bierze się teraz kąpiel ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z tej serii miałam jagodowy i tak jak napisałaś,żeby było nawilżenie trzeba potem nakładać balsam czy coś takiego :) Nie testowałam tego karmelowego ,ale wąchałam,ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znamy żele luksja , dobre są:)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam słodko pachnące kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama z chęcią bym go wypróbowała, ale w moim studenckim mieszkaniu zamiast wanny jest prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  30. mmm:) aż poczułam karmel :))
    zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. mam wersję z tartą cytrynową i ona raczej nie pachnie zbyt intensywnie, poza tym kiepsko się pieni

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mogę się myć w takich zapachach, od razu bym miała ochotę na jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. och, co za cudo kochana ! ;* aż pachnie tu u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie niestety się ten płyn nie spisał :-(

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja na lato wolę jesdnak rześkie i owocowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kilka wersji zapachowych,ale akurat tej nie miałam...lubię płyny Luksja, ale teraz wolę Isana bo są tańsze i spełniają tak samo swoją rolę ;) z Luksji najbardziej spełnia oczekiwania MILK ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie przepadam za słodkimi płynami do kąpieli chociaż uwielbiam luksje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Za słodkimi zapachami nie przepadam ale kąpiele w wannie uwielbiam. ;) Dziękuję za odwiedziny i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój ulubiony zapach z płynów Luksji ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tej wersji jeszcze nie miałam, ale na pewno kupię, bo lubię te płyny, używam ich zarówno w wannie jak i pod prysznicem. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wąchałam go - cudowny :D Choć mój chłopak mówi, że mdły :P ale jak dla mnie cacuszko :D

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam zanurzyć się w pianie otulona zapachem karmelowego wafla :) owszem słodki, ale właśnie taki lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń