Recenzja Lakier do Paznokci Lovely Pastel Pepper nr 2

Cześć

Brrr, ale zmarzłam, znowu postawiłam na zbyt lekką kurtkę, sprowokowana słoneczną pogodą. Właśnie wróciłam do mieszkania, wygrzewam się pod kocem, odpaliłam sobie YC i spieszę pokazać wam najnowszy lakier od Lovely. Pastel Pepper jak można się domyślić, miał być pastelowy, czego ja się niestety nie mogę dopatrzeć , ale oceńcie same :) 



Lovely  Pastel Papper nr 2 Lakier do Paznokci



Jak dało się zauważyć we wstępie wiosny nie mogę się doczekać, co za tym idzie dla mnie jest to powrót do pastelowych kolorów. Skuszona najnowszym Lovely z nutką pieprzu, który jest niczym innym jak po prostu znanym wcześniej "marmurkiem" zakupiłam jedną sztukę. Czy jestem zadowolona?










 MOJA OPINIA:

Kolor: Po pierwsze jestem zawiedziona bo "Pastel Pepper" miał być pastelowy. Jakoś w drogerii nawet taki mi się wydawał. Niestety na paznokciach zmienia się dla mnie w taki typowy niebieski, smerfny kolor. Wiecie... ja nie mówię, że on jest brzydki, po prostu nie tego oczekiwałam, nie to chciałam mieć na paznokciach. Liczyłam na raczej anielski, pastelowy odcień. Czy ten mi się podoba? Tak właściwie nie jestem do końca na nie, ale jakoś nie jest to chyba mój styl. 

Konsystencja: Bardzo dobra, nie wylewa się na skórki.

Krycie: Dwie standardowe warstwy.

Pędzelek: Uchwyt raczej krótki, a samo włosie typowe, średnie, ścięte prosto.

Zmywanie: Zaskakująco łatwe, obawiałam się, że będzie jak przy brokacie. Jednak zmywa się prawie jak zwykły lakier.

Trwałość: Jest nieźle, dopiero piątego dnia pojawiają się lekko starte końcówki. ( z tym, że lakier zawsze kładę na bazę, a na lakier kładę przezroczysty top coat)

Czas schnięcia: Jest szybko. Piętnaście minut? Coś koło tego? Ale szybko.

Butelka:  Całkiem ładna, motylek kojarzy się bardzo wiosennie.

Parę słów ode mnie: Z technicznej strony lakier jest według mnie bardzo dobry. Nie mam mu nic do zarzucenia. Niestety zawiodłam się trochę na odcieniu, ponieważ spodziewałam się reklamowanej pasteli w anielskim odcieniu, a nie smerfa. Smerf w kropki mnie nieszczególnie przekonuje. Z drugiej strony nie jest to lakier brzydki, jednak to chyba po prostu nie mój styl i raczej oddam go dalej. :) Jednak taka rada dla was: jeśli spodziewacie się tak jak ja pastelowego odcienia, to się zawiedziecie. 






Cena i dostępność: Ok. 8 zł za 8 ml. Swój kupiłam w drogerii Rossmann.
Jeśli interesują was aktualne promocje w Rossmannie to możecie przejrzeć je TUTAJ KLIK.





I co myślicie? Spodziewaliście się takiego odcienia po lakierze, reklamowanym jako pastelowy? Może wam taki bardziej się podoba? :) W ogóle mam wrażenie, że w butelce on jest jakiś jaśniejszy.


Ps. Jutro pierwszy Dzień Wiosny ! <a jeee dziki taniec świtezianki> !
(tak jakby cały Internet wam o tym nie mówił)

Pozdrawiam







62 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy lakier. Podoba mi się efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - tak jak piszesz - za bardzo smerfiasty:)))) W buteleczce faktycznie wygląda jaśniej:)))
    PS. Masz przepiękne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ostatnio sporo je ścięłam, ale po zdjęciach widzę, że nawet nie wyglądają tak krótko :)

      Usuń
  3. całkiem ładny :) Podobny do mojego Flormara z serii black dot więc raczej go nie kupię :) One właśnie są jaśniejsze także może bardziej przypadłyby Ci do gustu z tym że są trochę droższe. Pokazywałam go u siebie już chyba? albo może nie może mięte pokazywałam bo też mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak mówisz, to wydaje mi się, że coś pamiętam takiego u Ciebie. :)

      Usuń
  4. Określenie Smerf w kropki mnie ubawiło:) a tak na poważnie, to faktycznie kolor jest za niebieski, liczyłam że będzie jaśniejszy i bardziej pastelowy, ale nie jest do końca zły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię niebieskie, ale ciapkowane nie są w moim typie, ten pieprz się słabo zmielił, wolałabym drobny maczek. Ale wiadomo, kwestia gustu, podejrzewam, że na te lakiery rozpęta się niezły szał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukałam jakiegoś pastelowego. A widzę, że ten chyba do końca nie spełniłby moich oczekiwać. Fajne są te pieprzowe kropki. Jeszcze zobaczę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie jest to typowy pastelowy kolor, ale mi się nawet bardziej podoba właśnie taki. Kojarzy mi się jakoś tak letnio i wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj w trampkach i wiosennej kurtce też odczułam syndrom "za mało na siebie nałożyłaś"

    Tak jak Zaczarowana zauważyła bardzo podobne do Flormarów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda, choć spodziewałam się innego koloru :) Patrzyłam na nie wczoraj w rossie, ale zrezygnowałam i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam taki sam egzemplarz - mnie do siebie przekonał ;-) Natomiast jeśli zależy Ci na pastelowym marmurku szczerze polecam serię z Lemax'a - są genialne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze o nich nie słyszałam, według mnie jest bardzo ładny, ale wiem jak to jest gdy się człowiek na coś nastawia a potem inaczej wychodzi w praktyce :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastelowy to on nie jest, ale zastanawia mnie czy były jakieś inne kolory? Jakoś taki smerfny kolor mnie nie przekonuje z tymi kropkami ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był jeszcze taki ala pomarańcz, mało ciekawy wg mnie, a ja bardzo lubię ten kolor.

      Usuń
    2. Szkoda, myślałam, że może jakieś inne kolory bardziej wpadałyby w pastelowy look :)

      Usuń
    3. Niestety tak jak Syla zauważyła z tej serii wyszedł jeszcze tylko pomarańcz, na półce mi się w ogóle nie podobał. Żałuję, że nie pokusili się o więcej odcieni. :)

      Usuń
  14. kolorek świetny piekny kolorek szminki i jaka kreska na oku bajka ja nadal takiej nie umiem zrobi a cwicze i cwicze

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż!!!

    Mam ten lakier, bo kupiłam go parę dni temu. W buteleczce wygląda faktycznie na pastel, zupełnie inaczej niż na Twoich pazurkach. Ciekawa jestem jak będzie wyglądał na moich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :D Szminka się trochę starła, a ja sierota nawet nie poprawiłam do zdjęcia, ale niech będzie, że to specjalnie haha.
      :D

      Usuń
  16. fajny lakier :) do pasteli to faktycznie mu daleko ;) ale mi bardzo sie takie podobaja. ale to wiadomo- kazdy ma swój gust ;) pozdrawiam
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomijając lakier Smerfetka w tle wyszła ślicznie i ten kolor lakieru na jej paznokciach wcale mi nie przeszkadza wręcz przeciwnie na tym tle ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję za takie miłe słowa. Plus dziesięć do dobrego humoru :D

      Usuń
  18. Sama chciałam go kupić i też spodziewałam się po nim bardziej pastelowego odcienia i nieco mniejszych drobinek :) Niby brzydki nie jest, ale chyba ostatecznie nie przekonał mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda fajnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też tutaj pasteli nie widzę, ale ogólnie lakier mi się podoba, lubię niebieski kolor. Nie mam żadnego marmurkowego lakieru, muszę się przyglądnąć tym lakierom przy okazji w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Paznokcie paznokciami... ale to oko... <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor nie taki zły, ale nie mój styl więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie podobnie jak Tobie nie do końca przypadł ten kolor do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  24. efekt nawet niezły :D taki sraczkowaty xd

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne, wiosenne a nawet już wakacyjne paznokcie i idealne kreski na oczach, ja tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się mi to wychodzi tak gdzieś w proporcjach pół na pół, niestety często sobie kreską psuję makijaż zamiast podkreślić :)

      Usuń
  26. Bardzo ładny ten lakier :) Faktycznie nie jest to taki typowy pastelowy niebieski, ale nie jest brzydki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie bomba! biegnę po niego :))

    OdpowiedzUsuń
  28. W sumie....to wygląda całkiem ładnie :) ostatnio mam fazę na niebieskości na paznokciach ;)
    Szkoda tylko, że wybór kolorów z tej serii jest marny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też żałuję, dwa odcienie to zdecydowanie za mało :)

      Usuń
  29. Rewelacja, muszę się za nim rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wizualnie niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ekstra! musze go poszukać w Rossie

    OdpowiedzUsuń
  32. Też nieraz tak mam. Oglądając buteleczkę w sklepie kolor wydaje się inny, niż prezentuje się później na paznokciach... ale na to się nic nie poradzi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się. Faktycznie na paznokciach wygląda zupełnie inaczej niż w butelce. I kolor ciemniejszy i więcej drobinek. Ale jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolorek całkiem przyjemny, efekt marmurku też w porządku. jednak Lovely zraziło mnie strasznie swoim podejściem do klientów i póki co nie mam ochoty patrzeć na ich lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o tą sytuację z okiem Maxi? Czy coś innego? Tak szczerze to i ja też nie mam najlepszej opinii, miałam okazję korespondować z panią z Lovely w sprawie pewnego zlecenia, które nie doszło do skutku, po wymianie zdań byłam dosyć zdegustowana. :] Lekko mówiąc.

      Usuń
    2. u mnie zawalili w kilku tematach - po pierwsze konkurs świąteczny (brak wyników, brak odpowiedzi na SETKI pytań na FB - pytania od wielu osób, moje również;). Druga sprawa to kwestia nagród w pozostałych konkursach - wysyłają po 2 m-cach (albo w ogóle jak w przypadku kilku dziewczyn). No i na dobitkę perełka: jakieś 2 m-ce temu dostałam od nich propozycję współpracy - gdy już była zaakceptowana, nagle cisza... nie będę się nawet przypominać, bo to żenujące.
      I tak z fanki lakierów Lovely i Wibo stałam się delikatnie rzecz ujmując "obojętna" na ich uroki... Są inne firmy, które traktują ludzi poważniej.

      Usuń
  35. W buteleczce bliżej mu do pastelowego, ale na paznokciach to ona pastelem na pewno nie jest. Mimo to ładny. Tylko oszust :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziwak z niego, w butelce wygląda zupełne inaczej niż na paznokciach :) Prawdę mówiąc, mi to wykończenie mniej pastelowe podoba się nawet bardziej, a u Ciebie to już w ogóle prezentuje się cudownie :) Już dwa razy o mało co go nie wrzuciłam do koszyka, ale póki co, przekonuję samą siebie, że mam tyle niebieskości, że nie wypada kupować następnych. Poza tym, te kropki też nie zawsze będą pasowały... No nic, ciekawe, jak długo wytrzymam. A przy okazji dodam coś, o czym zawsze zapominam: po prostu uwielbiam Twojego bloga! :D Jesteś fantastyczna ze wszystkim, co tutaj działasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, jeszcze w temacie światła w drogeriach: PORAŻKA! Kupiłam lakier z Wibo, w sklepie wyglądający na piękny limonkowy odcień, a w rzeczywistości jest bardzo przeciętny. Nie mówiąc o tym, że nabyłam podkład z Bourjois, który zdawał się być super jasny, a w praktyce oczywiście wyraźnie się odcina od mojej skóry. Dramat xD

      Usuń
    2. Ojej dziękuję bardzo! Po takich słowach aż ma się motywację, i nabiera się sensu w to co się robi. Strasznie mi miło :) Swoją drogą ja twojego bloga też bardzo lubię.

      Ps. Nie mów że chodzi Ci o limonkę z linii Hello Summer nr 7 ? :> :D Chyba przeżyłyśmy to samo lekkie rozczarowanie. Haha.

      Usuń
  37. szkoda że cie zawiódł.. to prawda nie jest to pastelowy kolor ale też jest ładny ;) i moim zdaniem ładnie wygląda ;)
    ale przy sklepowym oświetleniu odcienie kosmetyków są inne i dlatego często spotyka nas rozczarowanie..

    OdpowiedzUsuń
  38. Też go mam i jeszcze pomarańczowy nr 1 ;) faktycznie masz rację nie są to pastele, ale typowe kolorki ; z tym, że w sumie mi to nie przeszkadza, bo ładnie się prezentują;) Pomarańczowy już pokazywałam na blogu, niebieski nosiłam jeszcze dwa dni temu i chyba pomaranczka bardziej przypadła mi du gustu; jest też trochę gęstsza i jedna warstwa grubsza mi starczyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ja wiem.. taki nadziabdziany trochę, chyba nie dla mnie :) Ja to już schowałam zimową kurtkę, w pt się wyletniłam w płaszczyk i prawie zamarzłam, wyciągnęłam kurtkę z powrotem z szafy, wcale ciepło nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ladny :) Piękny kolorek :) Co prawda nie pastelowy ale mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie prezentuje się na twoich paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super, na pewno go kupie, :)

    OdpowiedzUsuń