Essie Bikini So Teeny nr 219 a Lakier do Paznokci

Hej Dziewczyny

Nie mam nic do kobiety z brodą, która wygrała Eurowizję, dla mnie może być nawet transformersem albo przybyszem z kosmosu, ale usilne promowanie jej było tak widoczne, że aż Forest Gump by się zorientował że coś tu nie gra. Komentator, który z góry zgadywał, że wygra, prezenterka, która przez całe finały i półfinaly najwięcej uwagi poświęcała właśnie jej i to całe szerzenie faktu, że jak wygra to okaże się, że Europa jest tolerancyjna. Damn.... Bez sensu. Ale i tak będę oglądać Eurowizję w przyszłym roku, bo zwyczajnie lubię. Mam jednak nadzieję, że kiedyś  wygra w końcu piosenka. To tyle, a teraz chodźcie zobaczyć Bikini So Teeny. ;)


Essie Bikini So Teeny nr 219 a Lakier do Paznokci

Lakier przywędrował do mnie z drogerii internetowej Wizaż24 w ramach współpracy. Tak, to ta paczka, którą jak nigdy pokazywałam na Facebooku tutaj. Była ślicznie opakowana w formie cukierka.






Moja Opinia:

Kolor: Najbardziej kojarzy mi się z letnim, bezchmurnym niebem. Taki leciutko rozbielony błękit, kolor nienachalny a bardzo ciekawy. Dosyć lekki w odbiorze i świeży. Taka niebieskość bardzo mi się podoba, czuję się w niej dobrze i uwielbiam łączyć z jeansem, ale nie tylko ;)

Konsystencja: Jest zwykła, choć bliżej jej do rzadkiej.

Aplikacja: Pędzelek duży, zakończony delikatnym łukiem. Lakier od czasu do czasu wylewa mi się na skórki, ale ta tendencja jest raczej malutka i nie aż tak uciążliwa aby narzekać.

Krycie: Przy pierwszej warstwie widać spore prześwity, po drugiej wszystko jest jak należy. Jak dla mnie to taki standard, który zaliczam na plus.

Wykończenie: Kremowe. Na pierwszym zdjęciu widać, że w butelce pływają małe drobinki. Na paznokciu żeby je dostrzec trzeba się usilnie wpatrywać plus musi ostro dawać słońce. Są one po prostu niemalże niezauważalne. 

Trwałość: Jak stali czytelnicy wiedzą, nie ocenię jej. Jest to sprawa indywidualna, zależy od bazy i top coatów, stopnia w jakim jesteśmy wykorzystywani przed innych domowników do mycia naczyń itp ;)
Aczkolwiek nie zauważyłam u siebie jakiś szczególnych odchyleń ani w stronę ścierania ani w stronę trwałości. 


Cena: 29 zł za13,5 ml

Dostępność: Lakier Bikini So Tenny jest do kupienia w sklepie internetowym Wizaż24, a baner przeniesie was do zakładki z tym konkretnym kolorem.


http://wizaz24.pl/essie-lakier-do-paznokci-bikini-sa-teeny-219a-p11993-v4879


Ps. W ogóle chciałam też powiedzieć, że specjalnie dla tego pięknego odcienia wzbiłam się na wyżyny swoich paznokciowych zdolności i zrobiłam wzorek. Właściwie kropki to jedyny wzorek jaki mi kiedykolwiek wyszedł. Jako tako. :D I wiecie co? Nie miałam ani sondy, ani wykałaczki i użyłam do tych celów końcówki wypisanego długopisu. Joko MacGyver.


Piona! :)

58 komentarzy:

  1. jaki prześliczny kolorek <3
    kocham essie <3
    kocham niebieściaki :)
    a twoje zdobienie cudowne.... przyjedź do mnie i zrób mi takie *.*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jak nawet mi się udało takie zrobić to Tobie też by wyszło, spróbuj z jakąś wykałaczką albo ze starym długopisem jak ja :)

      Usuń
  2. Piosenka i przede wszystkim glos kobiety z broda, przypadly mi do gustu, ale trzeba przyznac, ze gdyby nie ta broda, byc moze nie znalazlaby sie nawet w pierwszej 5 ;)
    Cudny kolorek i piekne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joko Ty wynalazco:D nie wiedziałam, że końcówka wypisanego długopisu takie cuda czyni:D
    Kolorek śliczny idealny jak dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, ale spróbowałam i poszłooo :)

      Usuń
  4. Wygląda pięknie, do tego kolor jest cudowny, a Ty masz bardzo ładną płytkę paznokcia :)
    Gratuluję wzorku ; > Ale szczerze mówiąc ja bym miała problem ze zrobieniem RÓWNYCH kropek :)

    Ja już nic nie powiem na temat Pana/i Wurst..... Po prostu nie chcę.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No równe kropki to chyba największy problem z tym wzorkiem, trzeba się skupić :D

      Usuń
  5. piękny jest ten Essiak! i mani taki uroczy! świetnie pasuje do dżinsowej koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lakier, kusi niesamowicie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie komponuje się z jeansowa koszula. Masz rację kolor przypomina wakacyjne, słoneczne lato za ktorym chyba każdy tęskni. ..

    OdpowiedzUsuń
  8. co mi tu ten lakier pokazujesz?! JEZU JEST PIĘKNY! A kobieta z brodą niech spada...

    OdpowiedzUsuń
  9. już wiem że ona wygrała choć Eurowizji nie widziałam na onecie przeczytałam :D
    Kolor paznokci jest cudowny - właśnie taki chcę :) Takiego mi brakuje - choć fioletów mam sporo, ale zdania o essie nie zmieniłam - dalej mnie nie jarają i szkoda mi na nie kasy :D
    Kropeczki też świetnie Ci wyszły i jakie ładne długie paznokcie ;*
    A co jeszcze do wstępu i Forest Gump - ostatnio oglądałam ten film - i nie rozumiem za bardzo tak wysokiej oceny na filmwebie - dla mnie był przydługi i przynudny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba przyznać, że każdy by się chyba ucieszył jakby były trochę tańsze :)
      Mi się Forest nawet podobał, ale trzeba przyznać, że jest to raczej dziwny, specyficzny film, który właśnie nie każdemu się podoba. A nawet nie wiem jaką ma ocenę :)
      Yeah kropeczki to narazie jedyny wzorek, który jakoś opanowałam :D

      Usuń
    2. w sumie ja tez nie wiem, ale zawsze jak szukam na filmwebie coś o jakimś filmie to tam się pojawia taka reklama - 'najwyżej polecane filmy' czy najbardziej polecane czy coś takiego i on tam jest zaraz 1 linijce :D

      Usuń
  10. mi tam nie robi czy wygrała facetka z brodą czy inne esy i floresy, człowiek jest człowiek, a ona/on pokazał/a, że śpiewać potrafi i to się liczy! i ja też będę oglądać, jak co roku Eurowizję, bo zwyczajnie lubię ;)
    Kolor lakieru na wakacje- perfekcyjny. Szkoda, że Essie jest tak drogie. Niemniej jednak jestem pewna, że taki odcień znajdę w dużo tańszym lovely albo miss sporty :D
    I właśnie byłam ciekawa czy te kropki zrobiłaś McGyverze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jej wygląd nie robi różnicy i spoko zaśpiewała, ale denerwował mnie po prostu tak ogromny fakt promocji jej :)
      Hah najpierw byłam pewna że mam w domu wykałaczki, bo jakoś tak od razu mi ten wzorek przyszedł do głowy, ja chcę malować a tu nie ma, ale długopisem też nieźle poszło :D

      Usuń
  11. bardzo ładny kolor i cudowne mani :) słodkie są te kropeczki :)
    co do eurowizji to ja nie oglądałam, ale słyszałam, że ten babochłop wygrał tragedia :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie w Eurowizji zawiodło to głosowanie jury. Nie wiedziałam, że te głosy się tak liczy, że czasem wychodzi wielkie 0, gdy np. z jakiegoś kraju według publiczności Polska zdobyłaby pierwsze miejsce. Dla mnie to trochę bez sensu, szkoda tych wszystkich głosujących i tyle.
    A lakier śliczny, sama się kiedyś nad nim zastanawiałam, no i kropeczki zrobione wypisanym długopisem, na to bym nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, głosowanie to jest jakaś żenada w ogóle. Słyszałam, że gdyby liczyć głosy tylko publiczności to Polska biłaby się o pierwsze miejsce. Choć to nie jest dla mnie ważne jak sam fakt po prostu niesprawiedliwości.. :]
      Co do kropeczek, nie miałam wykałaczki, ani sondy ani nic a się uparłam :D

      Usuń
  13. Twoje paznokcie są przepiękne! Na takich chyba każdy lakier będzie wyglądał idealnie :) Przysęgam, że zanim doczytałam z czym kojarzy Ci się kolor i miałam to napisać w komentarzu, dokładnie tak samo!!! haha no ukradłaś mi myśl!!! :P
    Zdobienie z tymi kropkami wyszło super, bardzo pasuje :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no bo on naprawdę idealnie przypomina kolor bezchmurnego nieba właśnie. Taki czysty błękit sam w sobie :)
      Dzięki za miłe słowa :* :)

      Usuń
  14. Śliczne paznokcie i wzorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyszły Ci te kropeczki, ja wczoraj próbowałam trochę wykałaczką, pędzelkiem do eyelinera , ale nie wyszło mi tak ładnie jak u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to nie jest wcale takie proste, sama nie wiem jak mi to wychodzi, ale wiem że bardzo się skupiam :]

      Usuń
  16. Paczka cukierek - KLASA :D Jest przepiękna a kolorek mega - taki delikatny i wiosenny :)

    Wyboru zwycięzcy też lepiej nie bede komentowała...

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ten lakier zmienia kolor pod wpływem topa... Jakiegokolwiek bym nie użyła ciągle robi się ciemniejszy :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie, prawdziwy MacGyver z Ciebie! ;D Ja niebawem tez planuję kropeczki, bo przyszły mi sondy do zdobień :D

    PS. Ja projekt DIY na dzień matki mam ustawiony za tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie te kropeczki Ci wyszły :D A połączenie go z jasnym dżinsem - mega :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor dla mnie jest piękny:) kropeczki w Twoim wydaniu idealne:) ja używam wykałaczki do zrobienia kropeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też uważam tak jak Ty-ona była cały czas faworyzowana nie mam nic do takich osób ale widać było,że liczy się sensacja niż na prawdę dobra piosenka...
    A co do lakieru to jest cudny i Twoje zdolności też dobre :D Tylko kurcze cena tego lakieru mnie zabija ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie była faworyzowana, a chyba nie ma nic gorszego :]

      Usuń
  22. kropki to też wzorek. Masz śliczne paznokcie Joko. nigdy nie zapuszczę tak długich. pastelowy błękit jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana jakie piękne pazurki !!
    a co do eurowizji to spłynęło to po mnie i jakoś nie specjalnie mam potrzebę pisania jakie to paskudne bylo ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny lakier, ja wybrałam do testów pomadki Celia ;) masz śliczne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam pomadkę Celia do zrecenzowania jeszcze :)

      Usuń
  25. Wow jakie cudne mani!!! Jak ty to wyczarowałaś?? Biegnę dziś po biały lakier i bezczelnie zgapiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, spoko. Jak będziesz robiła kropeczki to się trzeba skupić :D

      Usuń
  26. Zazwyczaj nie przepadam za pastelami, ale ten niebieski jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam i bardzo go lubię, to mój pierwszy Essiak, więc mam sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  28. najpiękniejsze paznokcie jakie ostatnio widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, to jest dopiero pochwała :D Dzięęki :)

      Usuń
  29. ...tak to już jest, że nie zawsze w praktyce widać to, co prezentuje buteleczka. Już nie raz się na to nabrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja wyjątkowo oglądnęłam finał Eurowizji i jestem załamana, bo było bardzo dużo fajnych piosenek a wygrała kobitka z brodą wokół której było więcej szumu niż powinno :D No ale tak to już jest. Kolor lakieru piękny i chyba go sobie kupię na lato :D Kropeczki super Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, wygrało usilne promowanie tak naprawdę :]

      Usuń
  31. Zaszalałaś ze zdobieniem ^^ Kurcze, no może i mnie by takie wyszło, tak mnie się podobaaaaa !:)

    OdpowiedzUsuń
  32. baby blue <3 chociaż u siebie nie lubię aż tak "błękitnego" błękitu na paznokciach ;) to bardzo,bardzo mi się podoba, a te kropeczki to już w ogóle mnie oczarowały.
    co do samego lakieru,to moje odczucia są bardzo podobne. jak na razie mam jednego essiaka(magnetyczny, krokodyla skóra) i jestem z niego zadowolona, nie padłam przed nim na kolana, ale też się nie rozczarowałam :)

    wiesz, że odkąd mi podrzuciłaś devious maids, to tak się w nie wciągnęłam, ze momentalnie pochłonęłam cały sezon :D a teraz nie pozostało mi nic innego jak czekać na kolejne odcinki ;)
    masz jeszcze jakiś ciekawy serial? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się chyba spodobał od pierwszego wejrzenia ten odcień, ale ja też nie lubię wszystkich odcieni niebieskiego na paznokciach, muszą mieć "to coś"

      Hahaha pokojówki wiedziałam że Cię wciągną, one są genialne, chyba każdą kobietę by ten serial wciągnął :) Też pocisnęłam pierwszy sezon praktycznie od razu. Teraz wiem, ze leci drugi, ale czekam żeby trochę odcinków się zrobiło, bo ja bardzo lubię robić sobie dłuższe sesje z serialem :)
      Mam taki jeden serial, który tak kocham, że zmuszę własne dzieci do oglądania go. Tym razem nie jestem pewna czy jest w Twoim guście, ale obejrzyj chociaż 3 odcinki, jak Ci się nie spodoba to luz, ale istnieje też wielkie prawdopodobieństwo że tak jak ja znajdziesz swój najlepszy serial ever . "One Three Hill" :)

      Usuń
  33. cudowne pazurki ! świetne zdjęcia! Fajny blog więc dołączam do obserwowanych ;) Powodzenia w dalszym prowadzeniu ;) Pozdrawiam Ala!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdolna z Ciebie "bestia", świetnie się ten wzorek prezentuje.
    Odcień jest niebanalny, niepowtarzalny i fantastyczny:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Twoje pazurki wyglądają wspaniale :) Ja Eurowizji nie oglądałam , ale ta panią pana widuję w internecie ostatnio wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja z utęsknieniem czekam aż Eurowizję wygra piosenka i zespół czy tez artysta, który przypadnie mi do gustu. Bo jak na razie to utwory nie w moim guście. :(
    A lakier bardzo ładny, kropki to też jedyny wzorek który mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolorek super!i te kropeczki:) a co do "kobiety" z brodą wkurzające jest nie to ze "wygrała"/ał/ło??? tylko, dlaczego "wygrala"/ał?bo,cały ten występ był podszyty ideologią Gender, nie mam nic do takich ludzi,ale skoro zmienił płec i chcę byc kobietą to powinien występowac bez brody ,ktorej zresztą nie nosił jako facet,to była gruba prowokacja i granie na emocjach a glosowanie odbyło sie na zasadzie "poprawnosci politycznej" na co tez liczyli i nastawili sie Austryjacy co bylo celem tak przygotowanego imag-u i wystepu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie wyszło, kolor śliczny i pomysł również mi się podoba :)

    O dziwolągach nie gadam :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Przez Ciebie mam ochotę na niebieski lakier :D
    Fajne kropki - też nie mam sondy, wzamian używam spinki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ahahaha, przyszłam poszukać u Ciebie tych kolorowych kredek do oczu, trafiłam na zakładkę Recenzje, a tam tyle cudnych... lakierów, że już zapomniałam o produktach do oczu! :D Marzył mi się kiedyś ten odcień razem z Lapiz of Luxury, a w końcu mam już 4 Essie i akurat żadnego z tej dwójki.

    OdpowiedzUsuń