Cienie do Powiek Wet n Wild Color Icon & Makijaż

Cześć!

Dziś miałam poczytać blogi, a nie wyrobiłam się z większością, bo normalnie usnęłam. Nie to, że mnie to aż tak znudziło hah. Mam problem ze wstawaniem rano, a dziś na zajęcia musiałam wstać o 6.00.Tak to jest jak życie wymusza nocny tryb życia, zazwyczaj chodzę spać dopiero o 4.00 nad ranem. Długa historia.
Chodźcie pokażę wam swoje wypociny makijażowe.

Cienie do Powiek Wet n Wild Color Icon

Jak już się wam chwaliłam cienie te wygrałam w konkursie organizowanym przez Wings of Envy. Wybaczcie niezbyt estetyczne zdjęcia, ale paletki już sporo używałam. Nie planowałam wcześniej jej recenzji.





Moja Opinia

Cienie do powiek Wet n Wild mają wykończenie opalizujące. Niby w opakowaniu wygląda na to, że gdzieniegdzie błyśnie brokat ale na oku ja go przynajmniej nie widzę. Zdecydowanie jest to właśnie efekt opalizujący.

Złoty i brązowy cień są genialnie napigmentowane, intensywne i nie mam im nic do zarzucenia. A dla mnie pigmentacja jest bardzo ważna. Natomiast jeśli chodzi o róż jest troszkę słabiej, ale nie jest to jakaś ogromna różnica. Wciąż jestem zadowolona. 

Cienie trzymają się na powiece cały dzień, może troszeczkę blednąc po koniec. Jednak nie wchodzą w załamania powieki, nie rozmazują się i mimo lekkiego bleknięcia makijaż wciąż wygląda estetycznie :)

Generalnie według mnie jest to świetny produkt, aczkolwiek zamknięty w brzydkim jak dla mnie opakowaniu. Zanim otworzyłam cienie, były one zabezpieczone naklejkami, nie mogłam w ogóle ich zedrzeć, a jak już to zrobiłam, zostały okropne plamy po kleju. No i szału nie ma. Ale jak wiemy nie wpływa to na jakość samych cieni.

To teraz cieszmy się i radujmy bo oto mamy święto na blogu i zamierzam pokazać co zmalowałam. Można się w sumie śmiać. Śmiało :)


Tutaj mamy taką wersję light i właściwie można to już tak zostawić, ale że coś mnie podkusiło to dodałam jeszcze fioletową kredką kreskę na dole. Ale to już na fotce niżej ;)



Podobają wam się cienie? :)

Cena i dostępność: Trzeba poszperać trochę w internecie. Chciałam sprawdzić dla was cenę i  znalazłam je do kupienia za ok 25 zł.

Ps. Jutro znowu muszę wstać o 6.00. a pewnie nie będę mogła zasnąć jak człowiek.  Nieeeeeeeeeeeeeee... Tak to jest krzyk rozpaczy. :]


Pozdrawiam!

69 komentarzy:

  1. Nie ma sie co śmiać :) ładnie pomalowane oczko :) z tego co ja dziś wrzuciłam można się pośmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowy wygląda świeżo i dziewczęco, a fioletowa kreska dodaje wyrazu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż bardzo mi się podoba, niestety reszta kolorów nie moja :(

    A oczka w tych kolorach pasują Ci super!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż z nich wyszedł :)) Podobają mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że tą kreskę dołożyłaś. Od razu oczy przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną mają pigmnentację :)
    Ślicznie wyglądasz w takim makijażu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeeejjjjj *.* Jak pięknie Ci w takim makijażu ^^ ślicznie :)
    Choć nie do końca mi sie podoba takie wykończenie to u Cb. pięknie prezentuje się :)
    Nie wiem jak Ty robisz takie makijaże :D Ja tez bym tak chciała :)

    Myślałam ze moja 2/3 w nocy to późne kładzenie się spać - myliłam się ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie lepiej się czuję w matowych wykończeniach na oku, ale czasem uda mi się zrobić taki makijaż, że i opalizujący czy brokatowy nawet mi się podoba :)
      Oj czy ja wiem czy to AŻ taki makijaż, taki tam zwyklak na własne potrzeby, ale cieszę się, że Ci się tak podoba :)

      2 i 3 w nocy to też późnoooo :)

      Usuń
  9. ładne, a ten brązik ma piękny odcień :3

    p.s. mam podobnie zbudowaną powiekę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękny kolor oczu!:D Cienie mają śliczne kolory, ale opakowanie faktycznie tyłka nie urywa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny?Zawsze mi się wydawało, że mój kolor oczu jest taki, ot zwykły :) Dzięki :)

      Usuń
  11. pasują Ci takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten róż jest bardzo wiosenny, bardzo ładnie Ci w takim kolorze :). Podoba mi si odcień i pigmentacja brązu :). Znam Twój ból, ja też jutro wstaję rano przed 6, dzisiaj też tak wstawałam... po niecałych 3 godzinach snu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to rzeczywiście rozumiesz mój ból. Ja jak mam wstać o 6.00 to też jak prześpię 3 godziny to już się cieszę, ale jestem tak niedorobiona potem że łoo :]

      Usuń
  13. piękne są te cienie i jaka dobra pigmentacja:) Podoba mi się ta fioletowa kredka, chcę ją:) poproszę o markę i numerek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka jest z Eveline moja droga, o odcieniu Plum :) Ona sama w sobie jest raczej ciemniejszą śliwką, ale tu jest nałożona na ten jaśniejszy róż i trochę jej się odcień rozjaśnił :)
      Ogólnie ją polecam, bardzo fajna, planuję jej recenzje :)

      Usuń
  14. Bardzo delikatny makijaż w którym świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tu nie ma nic śmiesznego :D Fajnie Ci to wyszło, cienie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, boję ię pokazywać makijażu, bo nic specjalnego tam nie ma, ot taki makijaż na własne potrzeby :)

      Usuń
  16. Bardzo podobają mi się te cienie, jak i sam makijaż. Jest świeży, lekki i dziewczęcy, a poza tym idealnie do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nigdy nie mogę nic wygrać :(( ładne kolory ,szczególnie ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie jak cienie, ale jak Ty mi się podobasz Kochana :-*** Pięknie Ci w takich kolorkach i ta fioletowa kredka też idealnie pasuje do Twoich oczu ♥
    Mam nadzieję, że jednak udało Ci się szybko zasnąć, buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy Ty wiesz, że fioletowa kredka jest od Ciebie? :> To ta z Eveline, Plum, zamierzam nawet zrobić jej recenzję, bardzo ją polubiłam :)
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Zgadzam się - kredka idealna dla Ciebie i makijaż jest z nią wyraźniejszy :D

      Usuń
  19. Jeszcze nie dawno grubo po północy kładłam się spać. Praca wymusiła inny tryb i najpóźniej o 22 zasypiam padnięta. Opakowanie do pięknych nie należy ale też nie jest szczególnie brzydkie, cienie ładne choć z tego różowego na pewno bym nie korzystała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie tak przez pracę się przestawiłam na nocny tryb życia totalnie :)

      Usuń
  20. Same w sobie jakoś nie zachwycają, ale na Twoich powiekach prezentują się prześlicznie! Tak świetliście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe trio:) Idealne dla zielonookich:) Szczególnie złoto wpadło mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. super makijaż ! zazdroszczę talentu do malowania oczu cieniami ! ja nie mam go w ogóle ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie wiem czy mam talent, bo raczej się obawiam pokazywać swoje makijaże, ale bardzo Ci dziękuję :)

      Usuń
  23. Cienie mają ładną pigmentację, choć za dużo brokatu. Na szczęście na oku go nie widać :) Fioletowa kreska dodała fajnego akcentu, ale i tak nie mogę oderwać oczu od Twoich ust :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie nie ma tego brokatu na oku, też nie wiem jak to działa, ale cieszę się, że go nie ma :)

      Usuń
  24. Kochana bardzo ładnie Ci to wyszło !! Żebyś Ty widziała jak ja " tworzę " :D haha

    OdpowiedzUsuń
  25. Joko makijaż jest przepiękny ale na Twoich oczkach na pewno każdy wygląda doskonale :) A mam pytanie co masz na ustach ? kolor doskonały - szukam czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam najpierw korektor, pomadka się rozjaśnia i trochę lepiej trzyma. A konkretnie jest to Wibo Eliksir nr 5 :)

      Usuń
  26. Fiolet pięknie podbija kolor Twojej tęczówki :).

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądają te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wygląda z tą fioletową kredką !

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię różowe cienie do powiek, chociaż sama takich nie używam. Po prostu zachwycam się nad makijażami innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny makijaż. Róże i fiolety bardzo pasują do Twojej tęczówki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te kolorki. Różowy jest najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo się słyszy o tej firmie na zagranicznym YT, chętnie bym jakieś z ich cieni przetestowała :> Te mają cudne kolory i na prawdę ładnie wyglądają ;) Ja mam nadzieję, że będziesz wrzucać częściej fotki z makijażem, bo bardzo ładnie Ci to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja się zawsze boję wrzucać makijaże, bo nie mam wcale pewności co do ich uroku haha. A jak już mi się uda coś zrobić według mnie okej to czasem zdjęcie za nic nie chce mi wyjść! :)
      Ale będę próbować :D

      Usuń
  33. Odcienie ładne,makijaż mi się podoba,ale na dół dałabym chyba inny kolorek :)
    Masakra z tą 6 rano łącze się z Tobą w bólu [*] nie lubię wstawać o tej godzinie,ale bądź dzielna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście różowy używany najbardziej intensywnie... :) Też od niego bym zaczęła, chociaż pozostałe kolory również niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznotka z Ciebie, wieeesz? ;)

    A co do cieni - nigdy o nich nie słyszałam. Sama wyeliminowałabym z nich ten róż, bo jakoś nie przepadam za tym kolorem na swoich powiekach ^^ Ale wiadomo - każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta kreska dodała pazura temu makijażowi :)) I czekam na jej recenzję, bo sama takiej szukam namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie- opakowanie jakiś i do mnie nie przemawia, natomiast kolorki bardzo fajne ;) Myślę, że dobrze, że róż jest słabiej napigmentowany- nie lubię tego koloru w intensywnym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Róż, złoto i brąz, całkiem ciekawie :D Nie widuję takich połączeń zbyt często szczerze mówiąc :) Ładny ten Twój makijaż! :) Do twarzy Ci :* Ja też lubię takie kolory :) Ale opakowanie tragedia, jak chińskie cienie do powiek haha :)

    OdpowiedzUsuń
  39. dobra nie będę owijać w bawełnę, nie ruszyłam notki bo zawiesiłam się na ostatnim zdjęciu *.*
    pięknie wyglądasz, ja na oczach jeszcze jakoś nie miałam takiego połączenia, bo mam jasne włosy, gryzło by się to, ale u Ciebie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. mega pasuje Ci taki makijaż!!! Ja wyglądałabym jak debil hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie Ci w tym makijażu! kurcze, gdybym nie miała tyle cieni zapewne bym kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  42. :) Piękny kolor tęczówek! Śliczny makijaż, nie ma z czego się śmiać głuptasku! Jedynie uśmiechać od ucha do ucha i podziwiać cudne oczka. Cienie faktycznie ładne, moim faworytem jest ciemny brąz. Kreska fioletowa do makijażu oka, cud, miód i malina :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi sie jak wygląda ten róż na powiecie, bardzo ładnie rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładnie CI w takich kolorkach :):) Piękne te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. prześlicznie wyglądasz w takim zestawieniu kolorów ;p
    ja właśnie zamówiłam na allegro jakąś tanią paletkę z zestawieniem w większości nudziaków, co by nauczyć się malować haha :P

    OdpowiedzUsuń
  46. każdy jest piękny, a makijaż wyszedł Ci ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. O wow! Pięknie Ci w różach! Masz śliczne oczęta :) A kolor tęczówki zachwyca! :) Kochana, zdecydowanie częściej powinnaś pokazywać make-upy na blogu.
    Cieszę się, że cienie przypadły Ci do gustu :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  48. Makijaż z tą kreską wygląda cudnie i bardziej drapieznie, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń