Spotkanie Blogerek w Warszawie 14 grudnia 2013. & Upominki.

Hej Dziewczyny!

Był 13 grudnia 2013 roku. Pogoda nie miała świątecznej aury z powodu braku śniegu, Joko nie dopisywał humor.  Zwłaszcza, że  wsiadła w pociąg relacji Kielce- Warszawa zaczynając tym samym swoją podróż na Spotkanie Blogerek....a jak wiemy podróż polską koleją balansuje na granicy ryzyka, mega opóźnienia, braku miejsc siedzących, zimna i przeróżnego towarzystwa z przewagą na złego towarzystwa. Aleee.. potem było już tylko lepiej. 

Spotkanie odbyło się w knajpce Pochwała Niekonsekwencji, jeśli ktoś lubi klimaty PRLu połączone z klimatem postapokaliptycznym to będzie to świetne miejsce dla niego. Mnie knajpka bardziej ujęła przemiłą obsługą i świetnym menu, gdzie znajdziemy baaardzo zielone dania i wymyślne piwa & koktajle :) 


Imienne prezenty zawsze miłe :) W środku biżuteria od Buziak Style



 Pan Piotr ze Świata Zapachów i jego opowieści o YC były atrakcją wieczoru :)

Dzięki Panu Piotrowi mogłyśmy też wybrać sobie woski z najnowszej wiosennej kolekcji :)

Był nawet czas na powąchanie zapachów jakich dotąd nie znałam. Był też bekonowy, choć większości nie przypadł do gustu ja tam widzę w nim potencjał :D

Rozdanie upominków rozpoczęte :)

I już takie więęęększe rozdanie upominków przez organizatorkę Olę :)

A na koniec moje chomikowe policzki. Taak tam na po prawej stronie. Chyba się też do czegoś zgłaszam, ale w sumie nie wiem do czego :]

UPOMINKI



Pani Dagna z firmy Soraya również miała swoją prezentację. Należy wspomnieć, że pani Dagna jest przemiłą uśmiechniętą osobą, prezentacja bardzo mi się podobała :)



Bell  ( krem CC & tint) Pierre Rene (tusz do rzęs & błyszczyk & puder ryżowy)


Citrosept ( Citrosept Dental& Citrosept Forte) Biogarden (MiniRutin & VitaBox&CeraNova&Wyciąg ze skrzypu) Avetpharma ( Skin Comfort)


Love me Green (krem do rąk)  Tiger (woda toaletowa) www.dobrarada.com.pl/ (lakier do paznokci& akcesoria do paznokci)

Hean (zniżka) Venisima (kolczyki) Buziak Style (bransoletka) cosmeticservice.pl (zniżka, długopis, pastylka)

Świat Zapachów (woski) barbers.pl ( produkty do włosów) Chocolissimo.pl (lizak)
Carmex Polska (pomadki) Panowie z Carmex również odwiedzili nas na chwil parę :)

Podziękowania należą się też Pracowni Twórczej Basi Czarneckiej- Sobczak za kopertówkę oraz Organic Matcha za herbatę. Obydwa te prezenty zostały rozlosowane.

Najbardziej jednak cieszę się z okazji poznania dziewczyn, z którymi łączy mnie wspólna pasja. Żałuję, że tak mało słów zdążyłam zamienić z dziewczynami, z którymi na co dzień bloguję i znam je z ich miejsc w sieci. Ivy, Kotku Pstrotku, Frambi, Szarona, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się uda ;* Jednocześnie i tak miałam wokół siebie doborowe towarzystwo za co dziewczynom również dziękuję, świetnie było was poznać :) 
Olu nasza droga organizatorko, Tobie dziękuję za możliwość uczestniczenia w spotkaniu, gdyby nie Ty nie wiem czy kiedykolwiek udałoby mi się poznać dziewczyny. Jestem też ogromnie wdzięczna za upominki, które zorganizowałaś :)

Ps. Uff . Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Pozdrawiam moje czytelniczki, kto wie czy kiedyś się nie spotkamy ? :)





71 komentarzy:

  1. woski, woski! powąchałabym ech :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aleee super spotkanko!! <3
    i carmex! i yankee! i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ja też nad tym ubolewam :( Mam nadzieje, że jeszcze nas odwiedzisz w stolicy, albo My wpadniemy do Ciebie :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, a nie powiem, mam chrapkę na organizację spotkania w Kielcach :)

      Usuń
    2. Zoabczysz jeszcze wyjdzie tak że sama stolica Ci się na głowę zwali :D

      Usuń
  4. Uuu, widać, że fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajna zabawa;*
    Joko gdzie Ty masz chomicze policzki:D? Poczekaj jak mery dostanie okularki od firmoo i pokaże swoją facjatę,to dopiero zobaczysz co to znaczy mieć 'chomicze lico':D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bekonowy zapach- to dopiero "umilacz" zimowych wieczorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. BEKON :D ale jajca :P Nie poznałabym Cię na tym zdjęciu (albo mojego wyobrażenia o Tobie ::))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na takich spotkaniach nie masz wpływu czy ktoś akurat robi Ci zdjęcie jak robisz króliczą wargę, albo buzia świeci Ci się jak choinka, a Twoje włosy osiągają przyklap maksymalny :] Dziewczyny różnie powychodziły, a inaczej wyglądają na żywo :) Ale co tam grunt to się z tego śmiać :)

      Usuń
  8. ależ mnie ciekawią te wiosenne zapachy YC... choć i bekonu chciałabym niuchnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna relacja :D :) fajnie było:))
    Ps. dostałaś 2 olejki arganowe?;D bo ja jeden xD hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa, ale patrząc na skład nie wiem co to jest, bo na pewno nie oleje arganowe :]

      Usuń
  10. Musi być super na takim spotkaniu, ja jeszcze nie byłam. Ale mam nadzieję, że kiedyś poznam dziewczyny ''po fachu'' w mojej (i w sumie nie tylko) okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdroszczę spotkania, ja co jest jakieś na śląsku to prześpię, gapa za mnie;>
    A chomikowe policzki to mam i ja ;D a Twoje są kochane..! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ fantastyczności ! ;)
    Zazdroszczę uczestnictwa w takim spotkaniu ! ;) Ja jeszcze nie miałam przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne upominki! Fajnie by było się spotkać! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, zapach bekonu powala :-D ! Swietne sa takie spotkania, ja jeszcze nie mialam okazji uczestniczyc, ale mam nadzieje, ze kiedys sie to zmieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne upominki, widzę, że bawiłaś się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne prezenty :) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdradź mi, gdzie siedzi Szarona ---> chcę ją zobaczyć. :D
    Zazdraszczam wąchania wosków&świec. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi a jak ona chce być anonimowa? :D

      Usuń
    2. Ahahaha xD na 2 zdjęciu widać mnie, w kremowym swetrze szczerzę się na samą myśl o woskach, ot cała tajemnica xD
      Oj tak Joko jak będziesz w Warszawie lub pod Warszawą to dawaj znać :D

      Usuń
    3. Hahaha - Szarona, musisz być mocno zakręconą osobą (w pozytywie rzecz jasna). :D

      Usuń
    4. wreszcie odkryłyśmy Twój sekret - wiemy jak wyglądasz :D
      Właśnie tak jak przeglądałam te zdjęcia się tak zastanawiałam co to za kochana osóbka co się tak szczerzy :D Ale fajna jesteś - jak Fabryczna mówi :*
      A spotkanie widzę że udane ;)

      Usuń
  18. Zazdroszczę spotkania :) Fajne upominki od Sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że było milusio :)))) Wspaniałe upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz urocze policzki! :)
    Woski wyglądają świetnie. Ciekawią mnie te oryginalne zapachy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajne spotkanie, ahh też bym chciała w takim uczestniczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wiem do czego się zgłaszałaś na tej fotce :D pewnie do rozlosowania herbatki :D ;)
    miło było Cie poznać :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aaale jestem ciekawa świecy movie night i bekonowej! Chcę powąchać :3
    Twoje policzki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ja o nich myślę inaczej niż urocze no aleee niech będzie :D

      Usuń
  24. Pozazdrościć takiego spotkania ;) Bekonowego YC też jestem bardzo ciekawa, ale pewnie nie przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bekonowy YC? :D WOW :D Coś dla mojego mężczyzny. Choć obawiam się, że miałby zapędy do zjedzenia tej świeczki xD Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że dobrze się bawiłaś, a to najważniejsze:) oby więcej takich spotkań, może i mi sie kiedyś uda w takim uczestniczyć, kto wie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak moje włosy raczej z reguły są mocne, moje koleżanki z podstawówki wciąż wspominają mojego długiego, grubego warkocza :) śliczne były kiedyś, później zaczęłam farbować, prostować, kręcić... i się zniszczyły, jednak mam nadzieję, że kiedyś... może nawet za jakieś 2-3 lata powrócą do stanu pierwotnego, oby!

      Usuń
  27. widać, że pan od YC Was rozbawił czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Na bogato. Milośniczki YC musiały być w 7. niebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. ile wosków :D super że miałaś okazję być na tym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super spotkanie:) Pan z YC lubi opowiadać...

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne spotkanie i fajne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. poznać osoby, które do tej pory znało się tylko w necie -bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aaale fajnie! Zazdroszczę spotkania. PS: Piękne pazurki! I ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  34. bekonowe yankee?ja byłabym w większości, nie chciałabym palić takiego zapachu w kominku.
    widać, że miejsce spotkania ma swój klimat, fajne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju widzę ,że spotkanie udane :) Kurcze ile fajnych rzeczy no i ogromnie fajne musiało być spotkanie ze wszystkimi blogerkami :) Mam nadzieję,że i my będziemy się kiedys mogły spotkać na jakimś spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. widać, że organizatorka Ciebie też nie lubi, same brzydkie kp;ry lakier dodatki etc a i perfum brzydki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To blog raczej urodowy nie "kabaretowy" :D

      Usuń
    2. Joko przepraszam, myślałam, że się nie wyda :(

      Usuń
    3. Nóż mi się w kieszeni otwiera jak czytam "perfum" i nie wiem, czy się śmiać, czy wkurzać :D

      Usuń
  37. Pan Piotr można powiedzieć został gwiazdą naszego spotkania :D a tak wogóle dzięki dzięki, i jż liczę dni do powtórki :* wpadaj do stolicy szybko, mogę przygotować nawet powitalną baczkę rumu (tfe buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę puścić focha na życie, że ja jeszcze nie byłam na takim spotkaniu! PFFFFF!
    Zazdroszczę, wiem że były jakieś spięcia (ach ciekawość to pierwszy stopień do piekła...) ale na pewno było MEGA udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. O prosze jak zostalas obdarowana ;D W sumie nie wiem gdzie Ty widzisz u siebie chomicze policzki ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie, że miałyście okazję się spotkać i porozmawiać, mam nadzieję, że uda mi się coś zorganizować w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda, że do Krakowa się nie wybrałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Ej, ja też chcę się spotkać! :D Tylko na mój suwalski wygwizdówek nikt nie chce przyjechać, bo za zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne spotkanie, ależ uśmiechnięte buźki ... Wizyty Pana ze Świata Zapachów zazdroszczę ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Joko, na pewno się uda :) Jak nie Ty do nas, to my do Ciebie!
    ...w Kielcach mamy dobrego znajomego :D

    OdpowiedzUsuń
  45. takie spotkania muszą być super :) szkoda, że mam tak daleko w tę stronę Polski. Ale będąc w tamtym roku na targach turystycznych pobrałam dużo map, w tym Kielc - bo przecież nigdy nie wiadomo kiedy się przydadzą :D także kiedyś muszę zawitać w te rejony :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja chcę jeszcze raz, jeszcze raz! :))
    Cieszę się, że mogłam Cię poznać "stolikowa sąsiadko" :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Spotkanie widać obfite w prezenty:) i woski dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń