Cień do powiek Bobbi Brown Metallic Long Wear Cream Shadow

Hej Dziewczyny
Nie wiem czy wiecie ale "Piraci z Karaibów" to taki film, który mogę oglądać parę razy i nigdy mi się nie nudzi. Przynajmniej pierwsze trzy części...Generalnie to mam trochę bzika na punkcie takiej tematyki. Poza samym filmem jako takim, uwielbiam w nim też muzykę. Cytat "jesteśmy diabłami czarnymi owcami, pijcie kompani do dna!" jest chyba moim ulubionym. Zgodzicie się więc ze mną, że fakt, że trafił do mnie cień o nazwie takiej samej jak statek z tego filmu to było przeznaczenie? :D

Cień do powiek Bobbi Brown Metallic Long Wear Cream Shadow
Black Pearl nr 6

Cień dostałam od Darii z bloga Cosmetic Mix, za co serdecznie dziękuję. Zapakowany jest w proste czarne pudełeczko z białymi napisami. Zobaczcie więc jak prezentuje się sam pojemniczek z kosmetykiem w środku. 


~* ~*~*~*~*~*~


Moja opinia:

Cień jest kremowej konsystencji, którą ciężko wyjąć palcem ze słoiczka, aplikujemy go więc pędzelkiem bądź patyczkiem. Skoro jest takiej konsystencji to na pewno padną podejrzenia, że ma tendencję do rolowania się. Otóż nie! Jest absolutnie fenomenalny w tej kwestii, nic nie zbiera się w załamaniach dzięki czemu na prawdę makijaż wygląda świeżo przez wiele godzin. 

Trwałość makijażu ma się tak samo jak wspaniale niewałkująca się konsystencja czyli świetnie. Od rana do momentu zmycia makijażu jest na prawdę dobrze. Nie rozmazuje się i nie ucieka.

Słoiczek, w którym zamknięty jest produkt prezentuje się na prawdę pięknie. Takie maleństwo w dłoni jest też całkiem ciężkie. Na mojej półce prezentuje się ślicznie, a ja jestem tym faktem zachwycona. 
 

A jak właściwie ma się kolor? No właśnie. Odcień tutaj jest najtrudniejszy do opisania, bo cień jest trochę jak opalizujący kameleon.. Popatrzcie....


 ~* ~*~*~*~*~*~


Zagadkowy Kolor
Na pierwszym zdjęciu pokazuje wam kolor bez żadnej bazy. Dla mnie jest to coś pomiędzy brązem a szarym z domieszką dobijającego się fioletu. Czysty cień bez niczego na powiece też tak wygląda.

Czemu więc kameleon? Na drugim zdjęciu gdzie widzicie Oko Joko hah, chcę wam pokazać, że tak na prawdę tym kosmetykiem można się fantastycznie bawić, bo jego barwa może się zmienić jeśli pod spodem użyjecie innego cienia. Ja w swoim dziennym make- upie użyłam pod spodem kremowego cienia i w ten sposób sam Bobbi Brown wygląda znacznie jaśniej prawda? Także ten cień daje nam wspaniałe pole do popisu. Wyobraźcie sobie jak ciekawie może wypaść z czernią na przykład. ;)

Co więcej ogromnym plusem tego produktu jest fakt, że błyszczące drobinki w ogóle nie wędrują po całej twarzy, co zdarza się w większości cieni jaki miałam. Drobinki są dokładnie tam gdzie je nałożyliśmy i zostają cały czas. Nie są też nachalne a fajne i subtelne. 

Na koniec wrzucam też całokształt mojej ostatniej wizji tego cienia do powiek. Następnym razem wypróbuję tą ciemniejszą, czarną wersję ;)


Podsumowując: Black Pearl to cień fantastycznej jakości, który zdecydowanie mogę polecić. Jest swoistym kameleonem, którego barwą możemy bawić się na różne sposoby. Połyskujące drobinki zamiast odpustowego błyszczenia dodają nam subtelnego blasku.
Cena: 100- 115 zł za 3,5 g

Ps.Ceny prezentu nie wypada sprawdzać, ale na potrzeby bloga postanowiłam złamać prawo :]
Ściskam i tulę, 
Joko 


87 komentarzy:

  1. Mnie się ogólnie podobają cienie w kremie - mam z Essence i jestem zadowolona, a kosztował tylko 3 zł :D
    Ale ten też jest śliczny :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ogromną fanką Piratów z Karaibów :)
    Cień jest absolutnie przepiękny, ogromnie podoba mi się w wersji koncentrowanej, jak i jako baza. Marzy mi się cień w kremie od BB :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremowe cienie od Bobbi są świetnej jakości. Potwierdzam i polecam :)
    Twój kolor jest przepiękny i Tobie w nim do twarzy, zdecydowanie. Będę czekać na tę drugą, ciemniejszą wersję makijażu, jestem ciekawa, jak to wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję że go wstawię, bo co jak mi nie wyjdzie? Hah :D

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wygląda, chociaż do moich niebiesko-szarych oczu myślę, że niezbyt by pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ale błyszczy :D podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak odpustowego połysku jest bardzo istotny, a patrząc na to zdjęcie Twojego makijażu (pięknaś!) to z całą pewnością się on tutaj nie pojawia.

    Ach, Black Pearl.. Argh! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja zacznę swoje wywody:D Po pierwsze nigdy nie oglądałam tego filmu,aż wstyd:D,po drugie kolorek jest bardzo,bardzo ładny;),po trzecie chciałabym dostawać takie prezenty:D muszę to zasugerować mojemu tż:D po czwarte fajny masz lakierek:)no i po piąte pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no prezencik fajny, dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
  8. Wygląda bardzo delikatnie, nie wiem czy tyle nałożyłaś, czy taki jest :) kolor strasznie mi się podoba, ale delikatność nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tyle nałożyłam :) Taki delikatny miałam zamysł makijażu, także to można stopniować jak wolisz mocniejszy :)

      Usuń
    2. Ach no i tak jak pisałam pod spodem jest kremowy cień w celu rozjaśnienia :)

      Usuń
  9. O matko jaka cena, chociaż za takie cacuszko warto :) jakby był w jakiejs paletce chęnie bym sie skusiłą, mi się widzi w zestawienia z jakąś czernia do takei klasycznego rockowego makijażu, tez bym sobie z nim pokombinowała a co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joczko widziaąłm, że wymyśliłaś nazwe lakieru 'purple rain' czyżby znów muzycznie? :D

      Usuń
    2. Haha a no, chyba muszę jeszcze częściej czerpać kosmetycznych inspiracji z muzyki :D

      Usuń
    3. Ja też chce :) będe szukać w drogeriach

      Usuń
  10. Kolor na dłoni wygląda, jakby był mokry, metaliczny, śliczny po prostu, a na powiece wygląda bardzo delikatnie i daje subtelną mgiełkę. W tym wypadku postawiłabym na połączenie go z ciemnymi kolorami, tak, jak mówisz :). A jeśli chodzi o film... Nigdy nie widziałam go, chyba jestem w pewnych sprawach zacofana, wiele razy słyszałam, że gdzie się uchowałam, że klasyków filmowych nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny film, ale pewnie też nie dla wszystkich, trzeba lubić gatunek :)

      Usuń
  11. boski cień ^^ zachęciłaś mnie do obejrzenia ,,Piratów z Karaibów" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest :) Właśnie uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego cienia w kremie :D Muszę kupić jakiś, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki prezent to i ja chciałabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwieeeelbiam kameleonowe cienie. W Sleeku mam też swojego ulubieńca, który z różu pięknie opalizuje na złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jak ja lubię Twoje zdjęcia recenzowanych produktów !! :)
    Ładnie prezentuje się na oczku , aczkolwiek ja to nie używam cieni bo nie bardzo umiem się nimi ładnie obchodzić więc zrezygnowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się zdjęcia, zawsze bardzo się staram nie zawsze mi wychodzi, ale tym razem jestem rzeczywiście zadowolona :)

      Usuń
  16. Śliczna Joko!
    Aaa... cień też śliczny ^^ uniwersalny, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. drobinki naprawdę dodają mu uroku a sam kolorek jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pewnie będę się powtarzać, ale jesteś śliczna! Masz piękną buźkę :) ;p Cień bardzo fajny choć oczywiście nie na co dzień, bo z brokatem... chociaż... kto co lubi ;) "Piraci z Karaibów" - kocham ten film i pałam do niego dużym sentymentem. Ścieżka dźwiękowa rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      A ścieżka do filmu na prawdę rewelacyjna, uwielbiam :)

      Usuń
  19. Piękny kameleon :D, ale zdecydowanie nie na moją kieszeń ;p.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście fajnie można z nim pokombinować dodając różne kolorki ;) Drobinki również ładnie się prezentują, tak jak piszesz nie są odpustowe, tylko pięknie rozświetlają powieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piraci z Karaibów...ja też uwielbiam :D Cień jest piękny,ale cena jest hardcorowa ,kosztowny prezent !

    OdpowiedzUsuń
  22. drogie, ale pięknie wyglądają na oczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie jak kameleon! Ale na zdjęciu gdzie jest zbliżenie do oka, wygląda jak zwykły, srebrno-brokatowy cień. Popatrz, jak cień do oczu potrafi zaskakiwać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu oka cień rozjaśniłam specjalnie kremowym kolorem jak napisałam :)

      Usuń
  24. Śliczny cień, tylko cena trochę wysoka. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny, ale jednak teraz nie na moją kieszeń, właśnie zamówiłam 16 wosków YC :P

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie się prezentuje, ale ładnemu przecież we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że taki drogi, bo bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne aranżacje zdjęć. Cień jest cudowny i bardzo Ci pasuje, Twoje oczka lśnią jeszcze bardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję, starałam się z tymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie Bobbi Brown to firma która nigdy nie zawodzi .

    OdpowiedzUsuń
  31. Bobbi Brown ma chyba wszystko takiej jakości:) ja bardzo bym chciała pędzle, ale trochę szkoda mi kasy :P a Ty śliczna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyk świetny, ale cena za duża dla mojego portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuuurcze jakoś nie jestem przekonana do takiej konsystencji cienia do powiek :D ale kto wie, może warto spróbować ;D
    Bardzo ładne zdjęcie to ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dla mnie rewelacyjny kolor. Uwielbiam takie cienie "kameleony" :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie się prezentuje ten cień w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oraju! wspaniały! doskonale widoczny, jednak idealny. i jeśli drobinki zostają tam, gdzie je nałożyłaś, to jestem baaardzo mocno na tak (:

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się ten cień i w ogóle cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A moim zdaniem jest za mało intensywny, kolor na ręce wyglądał znacznie mocniej. Ale poza tym to jest ciekawny no i różnorakie zastosowanie to również plus! :D

    PS. Co do krzyczących do nas kosmetyków... dobrze, że nie jestem z tym sama. Bo już myślałam, ze zwariowałam xD

    OdpowiedzUsuń
  39. nie mialam jeszcze a widzę, że to błąd, piękny jest i ślicznie się prezentuje na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękny jest, szkoda tylko że mój portfel nie zniósł by takiego wydatku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładny jest ten cień, kolor mi odpowiada, faktycznie tak jak napisałaś, kameleon troszkę z niego, na pewno ładnie będzie też się komponował z czernią. ale cena to powala ;)
    sama poszukuję teraz jakiegoś takiego cienia : szarość złamana brudnym różem, widziałam już w yves rocher, ale czekam na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam motyw muzyczny z Piratów z Karaibów :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wygląda na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolor prezentuje się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie przepadam za tego typu konsystencją jeśli chodzi o cienie do powiek.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Wygląda pięknie, lubię taką konsystencję cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szukam dobrych cieni więc wpisuję go na swoją chciejlistę. :))

    OdpowiedzUsuń
  48. uuuu wysoka cena ;p
    ale cień przecudny, aż żałuję, że nie potrafię się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjny odcień! Ale cena... pozostawię ją bez komentarza :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Zaskakujący kolor! Ale jaki boski <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Dlaczego za coś tak pięknego trzeba tak dużo płacić? :( :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety też często zadaję sobie to pytanie :]

      Usuń
  52. Nigdy nie miałam nic z bobbi brown, ale jakoś nie mogę się przekonać do kremowych konsystencji. P.S. jesteś baaardzo ładna<3

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie się prezentuje ten cień :)

    OdpowiedzUsuń
  54. mój tatuś też lubi ten film ;D kochana, ale Ty jesteś prześliczna! mam pytanie: jaki masz lakier na paznokciach i pomadkę na ustach ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier firmy Mariza numer chyba 8440 pociągnięty matowym top coatem, czego chyba nie widać nawet.
      Pomadka Wibo numer jeden znacznie rozjaśniona korektorem. Bardzo często tak robię, spróbuj :)

      Usuń
  55. Piękny cień, daje bardzo fajną poświatę.

    Jeśli masz ochotę przygarnąć prezent w postaci odżywki do rzęs Beauty Lash Pro - zapraszam do mnie - opisałam jej działanie oraz w dniu dzisiejszym rozpoczęłam konkurs z owym kosmetykiem w roli głównej! :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zazdroszczę <3 Przepiękny kolor :))

    Żadna Pani Kasia xD Poza tym ona rzadko się udziela xD Ale istnieje, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękny odcień! Nie przepadam za cieniami w postaci musu / kremu, ale ten wygląda cudnie na Twojej powiece i na dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  58. nie mam jeszcze niczego bobbi brown. nie są to tanie rzeczy a ja bardziej stawiam na pielęgnację. cień jest bardzo ładny. lubię taki subtelny połysk

    OdpowiedzUsuń
  59. Na oku wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie wygląda na oku i ten efekt kameleona ;) Ale cena zabija :P Ja teraz planuję zakupić sypkie cienie z Marizy, może też się nadadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Opis rewelacyjny, ale cena mnie położyła na łopatki. Na zdjęciach kolor faktycznie mieni się odcieniami szarości aż do jasnej perły, więc nazwa jest adekwatna.

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczny jest ten cień ! Omg !
    Zachwycił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. O kurczę! Piękniś z niego niesamowity :D
    Aż mi się taki zamarzył :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajnie to wygląda! Ciekawe jest to, że cień jest kameleonem i nałożony na jasny cień także jest jasny. czekam również na tą ciemniejszą wersję! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. przyjemny kolorek bardzo :)
    A jaki ładny lakier - zdradzisz jaki to? :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Lakier firmy Mariza numer chyba 8440 ( czego nie jestem pewna, bo na butelce nie mogę znaleść) pociągnięty matowym top coatem, ale to akurat na zdjęciu słabo widać
    :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Mój ulubiony cytat, to "why's the rum always gone" :D A więc cena poszła w parze z jakością, fajnie, że był to trafiony prezent :)
    Muszę powiedzieć, że ten kolor paznokci na zdjęciu pięknie podkreśla Twoją karnację i włosy i oczy i w ogóle to jesteś piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajnie wygląda z kremową bazą i naprawdę Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń