Satynowa Baza pod makijaż Dermika

Hej Dziewczyny!
Dziś obiecany kolejny produkt, który wybrałam dla siebie w ramach współpracy z drogerią internetową BodyLand.pl.(link) Gdyby, któraś z was chciała zrobić tam zakupy ze swojej strony mogę zapewnić o świetnym kontakcie z klientem, szybkiej przesyłce i dużej ilości promocji. Zapraszam was też do recenzji kosmetyku, który tam właśnie znajdziecie :)

 Satynowa Baza Anti-Aging pod makijaż Dermika

Od producenta:
"Baza Anti-Aging przeznaczona jest dla kobiet w każdym wieku lubiących perfekcyjny, długo utrzymujący się na skórze makijaż oraz gładką, młodo wyglądającą cerę.(...) Nałożony na nią make-up rozprowadza się łatwo i równomiernie, nie zbija się w gródki i dokładnie kryje niedoskonałości. Efekt matujący jest długotrwały i bardzo wyraźny w przypadku każdego typu cery. Baza Anti-Aging zawiera niezwykle cenne dla skóry aktywne lipidy, które chronią ją przed fotostarzeniem, wzmacniają barierę hydrolipidową, nawilżają, działają ochronnie na DNA komórek."

 ...

  
Pierwszy mój kontakt z tą bazą przebiegł na zasadzie: "Hmm przeciętniak". Dziś po czasie mogę powiedzieć, że uzależniłam się niejako od tego produktu.
Od bazy pod makijaż oczekuję:
- przedłużenia trwałości makijażu,
- wygładzenia skóry,
- ułatwienia w rozprowadzaniu podkładu.
Wszelkie dodatki są dla mnie opcjonalne. 
Moja Opinia:

Baza na pewno przedłuża trwałość makijażu o parę godzin. Trzeba zauważyć, że po całym dniu mój makijaż jest w lepszej kondycji z bazą niż bez niej. Jednak  nie jest to stan tak idealny jak zaraz po nałożeniu make-upu. Po wieczornej imprezie nasz makijaż też nie będzie w takim samym stanie w jakim był przed wyjściem, więc brakuje mi tu niejako efektu 'wow'.  

 Kolejną dla mnie trochę dziwną i niepotrzebną obietnicą producenta jest zapewnienie efektu matowej skóry. Mam cerę tłustą, ale podobno też miało zadziałać. Cóż..nie zadziałało. Puder jest niezbędny. Zresztą to on od tego jest.

 Czemu więc tak się uzależniłam? Specjalnie w związku z tym testowaniem, nakładałam bazę prawie codziennie. I zdałam sobie sprawę jaka jest różnica jak raz tej bazy nie nałożyłam... Dzięki temu produktowi, moje podkłady (testowane na trzech) nakładają się szybko, bardzo łatwo, równomiernie. Nie ma tu mowy o żadnych plamach. Podkład jakby "ślizgał się po skórze". Zawsze miałam problem z równomiernym rozsmarowaniem podkładu, przez co często nakładałam go za dużo. Mój problem zniknął i teraz lubię ten etap makijażu. Ponadto...

 Twarz z tą bazą pod podkładem na prawdę jest bardziej gładka i wyrównana. Nie wiem czy każda z was zdaje sobie sprawę ale ładny wygląd skóry na twarzy to połowa sukcesu w makijażu. Ta baza sprawia że moja cera na prawdę wygląda lepiej, jest "ożywiona".

Dodatkowe plusy to: 
 -Baza nie zapycha, nie miałam żadnego, nawet pojedynczego wysypu zmian skórnych.Często zdarza się przy innych bazach. A tu miła niespodzianka. 
 -Otwór jest w formie dozownika, co jak wiemy w produktach do twarzy jest bardzo ważne. Bakterie nie dostają się do środka. Dozownik bardzo sprawny, nie zacina się. 
 - Opakowanie jest dla mnie bardzo ładne, eleganckie. Umiejętne połączenie różu i złota sprawia, że produkt wygląda luksusowo. Na półce prezentuje się na prawdę dumnie :)
- Dermika to polska marka. 


Podsumowując: Brak spektakularnego efektu przedłużenia make-upu nadrabia fakt, że dzięki temu produktowi odkryłam zupełnie nową stronę makijażu. Moje podkłady podrasowane tą bazą sprawiają, że moja cera staje się ładna, wyrównana, gładka, ożywiona. Aplikacja podkładu, której wcześniej nie lubiłam jest teraz łatwa i przyjemna. 
Biorąc pod uwagę wszystkie niewątpliwe zalety twierdzę, że gdyby ta baza jeszcze dłużej niż parę godzin przedłużała trwałość makijażu byłaby kosmetykiem idealnym. Tak jest po prostu dobrym. 
Skład: Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Caprylic Tiriglyceride, Laminara Ochroleuca Extract, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, BytunPhelyn, Methylptopional, Linalool.


 Jeśli ktoś ma ochotę podrasować znacznie swój codzienny makijaż i wygląd cery bazę w promocji możecie kupić tutaj KLIK.
W Drogerii  Internetowej:


Ps. Znacie produkty Dermiki? Używacie bazy pod makijaż ? :)

79 komentarzy:

  1. szkoda,że nie przedłuża trwałości bo rzeczywiście byłby to wymarzony produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajna. Ja kupiłam bazę matująco - wygładzającą w Biedrze i na razie ani nie wygładza, ani nie matuje, ani nie przedłuża makijażu :D Ale dam jej czas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. moją jedną bazą była baza koreańskiej marki, jednak okazała się nie trafiona, ponieważ bieliła ( miała jasnoróżowy odcień ) i jakoś tak się zraziłam, a tu patrzę, ze baza jest przezroczysta, super:) do tego muszę się zgodzić, opakowanie jest piękne, jak tylko zobaczyłam zapowiedź tego posta i pierwsze zdjęcie , to od razu zwróciłam uwagę na przepiękne opakowanie:p Do tego nie miałam jeszcze nic z Dermiki, ale widziałam, że toniki również mają w pięknym buteleczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że nie jest taka zła,ale ja jednak się na nią nie skuszę .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam żadnej bazy pod makijaż, muszę coś kupić sobie tylko wszędzie tego tyle że wybór nie jest łatwy

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam bazę z Lirene i bardzo się lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie przedłuża trwałości makijażu. Ja baz się zawsze bałam ze względu na wysoką zawartość silikonów, które niestety nie raz zapchały mi pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedłuża, ale tylko na parę godzin, na pewno nie na cały dzień.
      Też się bałam silikonów, ale ta baza nie zapycha :)

      Usuń
  8. miałam kiedyś malusieńką próbkę tej bazy i była całkiem, całkiem. niestety udało mi się użyć jej dwa razy.
    pamiętam, że byłam pod wrażeniem efektu satyny na skórze, nie wiem od czego to zależy, ale u mnie ładnie matowiła skórę, być może ze względu na to że mam mieszaną cerę.
    fajnie, że znalazłaś w niej jakieś plusy, mimo że to nie wielkie wow.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, nie bardzo dobra, ale dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Do ideału jej trochę brakuje,ale nie jest zła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam bazy pod makijaż , bądź kremu, ale gdy jestem leniwa, wystarcza mi bb z Under 20 :)
    Ta baza wydaje się byc świetna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie ma takie na bogato :D Podoba mi się :) Choć mam już jedną bazę :P Rzadko jej używam, może teraz będę częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo pomyślałam, ja mam 2 bazy i używam je od wielkiego święta

      Usuń
  13. Opakowanie mi się podoba :D Ja baz używam od czasu do czasu, raczej na większe wyjścia. Na co dzień stawiam na zwykły krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem nakładam tak czy inaczej w ramach porannej pielęgnacji :)

      Usuń
  14. same opakowanie zacheca do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam od jakiegoś czasu mega ochotę na jakąś bazę, ale akurat do sp mam kupon na bazę z dax, więc chyba od niej zacznę swoją przygodę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jakoś nie jestem przekonana do stosowania baz pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze żadnej bazy ;) Ajj, ale zdaję sobie sprawę jak to może uzależnić ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 raz ja widzę :)
    Choć ja baz nie używam to to że wyrównuje cere bardzo na + :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna sprawa :) Bardzo ładny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety mi takie bazy nie służą, bo u mnie zawsze silikony na twarz=wysyp.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze, to nie używam podkładów, no chyba, że od większej imprezy.
    Dobrze, że odkryłaś jego prawdziwy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda ekskluzywnie :) Ja bazy pod makijaż całej buźki rzadko używam, ale mam 3 różne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze wiedzieć, że to dobry kosmetyk. Ja miałąm z DaXa bazę i niestety krostki się po niej pojawiały. Chętnie kupię tą, bo od czasu do czasu dobrze jest użyć takiego kosmetyku tzn. mieć pod ręką w razie sylwestra, imprezy i ogólnie gdy chcemy ładniej wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na prawdę buźka lepiej wygląda :)
      Mam nadzieję, że ta baza i u Ciebie nie spowoduje krostek u mnie nic a nic :)

      Usuń
  24. Bardzo ładne opakowanie ;) Jednak bałabym się jej używać codziennie przy mojej cerze. Mam jakąś bazę w razie potrzeby, ale ostatnio nawet nie używam podkładu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tego produktu nie znam, a sama używam bazy z Hean. Stosuję ją zazwyczaj na większe imprezy, bo przed zajęciami nie mam ochoty na mazianie się dodatkowymi kosmetykami ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiłaś mnie tą bazą. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam okazję używać kiedyś podkładu z dermiki ii byłam bardzo zadowolona więc zapewne baza także daję radę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używam baz pod makijaż i na razie nie zamierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam bazy pod makijaż, ale zawsze byłam ich ciekawa:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć jakąś w kosmetyczce, jak nie na codzień to chociaż od święta :D

      Usuń
  30. Rzadko używam baz silikonowych, ale jeśli już to raczej wymagałabym przedłużenia trwałości makijażu :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam 3 bazy, ale jakoś rzadko używam, po prostu nie chce mi się nakładać dodatkowego kosmetyku, taki leniuszek jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam, alre przynajmniej nie wyrzuciłam kasy w błoto, skoro się nie sprawdza :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na czym Ci zależy, bo ja ją mimo wszystko bardzo polubiłam i jak napisałam trochę mnie uzależniła :)

      Usuń
  33. Nigdy nie miałam okazji używać bazy pod makijaż, bo jakoś utarło się we mnie przekonanie, że skoro zawsze nakładam podkład, cienie, tusze i inne, to na mojej twarzy nie trzeba więcej warstw :P. Ale przecież tak jak piszesz, taka baza może świetnie wygładzić twarz i polepszyć jakość makijażu. Zresztą od pewnego czasu myślałam o bazie, tylko nie wiedziałam jaką wybrać :P. A że nie znam się z efektami stosowania, nie jest to mój must have i kółko się zamyka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz nawet nie jak do makijażu na co dzień to warto sobie taką bazę zakupić chociażby do używania jej na większe okazje.:)

      Usuń
  34. Bardzo lubię takiego typu bazy:) moja ulubiona Gerlę ciągle w obrotach , tej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Póki co nie miałam do czynienia z żadną bazą pod makijaż:) ale z miłą chęcią bym jakąś wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jeszcze nie miałam żadnej bazy pod makijaż, a teraz szukam jakieś fajnej pod cienie do oczu :) ach makijaż nie jest moją dobrą stroną, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja jestem bezbazowa ale z taką cudowna lekkością czytało mi się ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. rzadko używam baz...na razie testuję bazę rozświetlającą Daxa:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie stosowałam bazy. Nawet nie zastanawiałam się nad kupnem. Teraz jednak na poważnie rozważę taką opcję. Jeśli tak fajnie wygładza i ułatwia nakładanie podkładu, to już jest coś, nawet jeśli trwałość całego makijażu przedłuża tylko odrobinę (:
    PS. Cóż to za lakier do paznokci? (: Piasek z Pierre rene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie wygładza i świetnie rozprowadza podkład, dotarło to do mniej jak bazę na dzień odstawiłam, jaka jest różnica :)
      A lakier to Wibo wow glamour sand :)

      Usuń
  40. Moja mama miała coś z Dermiki, ale ja nie miałam styczności z tej marką :>

    OdpowiedzUsuń
  41. Nieznana nam marka, ale słyszeliśmy o niej.
    Świetnie, że ta baza się u ciebie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy nie używałam bazy pod makijaż, ale jestem coraz bliżej kupna zielonej ;p.

    OdpowiedzUsuń
  43. Używałam kiedyś jakiejś bazy ale nie byłam zadowolona z efektu, może spróbuję tej

    OdpowiedzUsuń
  44. jakoś nie mam przekonania do baz ale może czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja kiedyś miałam bazę z Revlon, ale powiem Ci, że straszny bubel to był, sama nie wiem dlaczego, była przeźroczysta, konsystencja jak galaretka, a na twarzy nie robiła nic kompletnie nic, nie wiem nawet czy Revlon dalej ją robi :D ta wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta też przezroczysta, ja takie wolę bo nie bieli twarzy ani nic, tylko taka niewidzialna wygładzająca powłoka :)

      Usuń
  46. Ja mam dwie bazy - tanioszkę z Ingrid za 10 zł i wygraną, benefitową POREfessional i obie lubię tak samo :) Najbardziej cenię w nich właśnie łatwość rozprowadzania podkładu, który nie robi plam, ale też zauważyłam, że podkłady znacznie mniej mnie zapychają, gdy nakładam je na bazę, zupełnie, jakby tworzyła ona mikro barierę pomiędzy skórą, a podkładem ;)
    Miałam kiedyś mini płyn micelarny z Dermiki i pamiętam, że miał przepiękny design buteleczki :)

    PS. Po tej Twojej piaskowej recenzji, dziś poszłam do Rossamanna i dorwałam ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Nawet z tym brakiem matowienia zaopatrzyłabym się w tą bazę ! :D Samo opakowanie mnie mega kusi ! Jest świetne ;)

    Zapraszam na rozdanie :))
    http://land-of-bliss.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakiś czas temu straciłam zaufanie do baz pod makijaż, dlatego odstawiłam je i nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeżeli potrzebujesz bazy dającej efekt WOW to polecam primer z Sephory <3. Miałam kilka próbek i byłam nim zachwycona :). 3 lata temu właśnie dzięki niemu miałam nieskazitelny makijaż przez całą imprezę studniówkową :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm może kiedyś wypróbuję. Z tej jestem całkiem zadowolona, ale fajnie mieć taką bazę co by dała radę całonocnej imprezie :)

      Usuń
  51. Bardzo duży plus za to, że nie zapycha :) chyba się skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  52. Nigdy nie miałam bazy pod makijaż, ostatnio kupiłam sobie bazę pod cienie i jestem zachwycona :) Opakowanie jakieś takie wyjatkowo tandetne, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest jednym z ładniejszych jakie widziałam, na pewno nie jest tandetne ;)

      Usuń
  53. Dermika to świetna, najważniejsze, że polska, marka :) Choć jedna z ich maseczek zrobiła mi niezłe KUKU to nie przekreślam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja z bazami miałam bardzo mało do czynienia, ale już wiem, że tą będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie używam baz pod podkład, ale ta wydaje się być fajna, w końcu przedłużenie trwałości makijażu czasami bywa na wagę złota :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Miałam kiedyś jedną bazę, lecz gdzieś ją zapodziałam, zapewne zostawiłam w trakcie wyprowadzki z poprzedniego mieszkania. Muszę w jakaś zainwestować ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. nie znam tej bazy, ale ma bardzo ładne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Potwierdzam ! Świetny produkt naprawdę robi roznice przy nakładaniu podkładu :)
    Ja używam od kilku tygodni i tez juz sie uzależniłam. Baza super sie rozprowadza i naprawdę dobrze matuje i wygładza buzie. Podkład rozprowadza sie rewelacyjnie - nie roluje sie no i utrzymuje znacznie dłużej niz bez bazy. Opakowanie w którym zamknięta jest baza bardzo eleganckie i wygodne - pompka ułatwia dozowanie produktu ! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. jeszcze nic nie miałam z tej firmy :) ale jak tyle pozytywów to aż żal nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Miałam balsam i peeling do ciała, były cudowne ♥
    Zapraszam do mnie http://adrianna-poleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja również nie znam tej bazy, lecz jej wdzięki są piękne :) Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. idealna baza ! Nie roluje sie jak silikonowa, idealnie wygładza, pokrywa niedoskonalosci i sprawia ze buzia jest gładka jak aksamit! Podklad rozprowadza sie na niej idealnie i trzyma bardzo długo! Polecam najlepsza na rynku:)

    OdpowiedzUsuń