Wibo Gel Like Electric Orabge & Paczka od Czarnej Ines

Cześć Dziewczyny,
Pierwsze co zobaczyły moje oczy dziś rano (no dobra... o 12.00 ) po przebudzeniu, to widok, który ucieszyłby każdą szanującą się kobietę. Kartonowa, szczelnie opakowana paczka,  którą odebrał za mnie mój S. i położył mi na stoliku obok łóżka. Ten to wie jak zadowolić kobietę z rana ;)
Wiedziałam, że w przesyłce są kosmetyki z rozdania u Czarnej Ines, czym prędzej przystąpiłam do działania :)
Lakier do Paznokci Wibo Gel Like nr 2 Pomarańcza

Nie jest to mój pierwszy lakier z tej serii, więc opinię mam już bardzo dobrze wyrobioną, ale chętnie wyrażę ją przy tej okazji. Dla tych, których ominęła informacja na temat pochodzenia tego lakieru powiadamiam

 , iż jest to seria stworzona przez blogerki.



Moja Opinia:

- Ma bardzo gęstą konsystencją, mającą imitować prawdopodobnie żel, czemukolwiek ten zabiegł miał służyć i tak osobiście pasuje mi bardziej konsystencja zwykłego lakieru.






-Mi wystarczyła tylko jedna warstwa. Chociaż  jestem przyzwyczajona nakładać dwie  niezależnie od krycia, to był pierwszy  przypadek kiedy odpuściłam, warstwa  była już bardzo gruba.

 - Kolor to ciekawa sprawa...w nazwie jest to ciemna intensywna pomarańcza. Mi przypomina rudy, a
całość okraszona jest drobinkami. Większości kojarzy się ten kolor z latem, ja na pewno o wiele bardziej polubię się z nim jesienią. Osobiście przywodzi mi na myśl kolorowe liście spadające z drzew. Uważam, że do właśnie jesiennych stylizacji sprawdzi się doskonale.

- Pędzelek ma przyjemny, ułatwia rozprowadzanie zbyt gęstej konsystencji, ale i tak łatwo się ubrudzić.

- Niestety ale, jego czas wysychania to jakieś 15/20 minut

- Mam inny kolor z tej serii, na paznokciach utrzymuje się ok. 2 dni bez bazy.

- Cena Wibo Gel to mniej więcej 6 zł, jest ogólnodostępny w drogeriach na przykład.

 


Podsumowując:
Inne lakiery od Wibo uważam za lepsze. Głównie nie odpowiada zdecydowanie za gęsta konsystencja. Jednak nie skreślam tego lakieru dzięki jego barwie. Przed oczami mam wizję siebie spacerującej jesienią po parku, pełnym rudego koloru obecnego i wśród liści i na paznokciach ;)








 No i wypada się teraz pochwalić pozostałą radością dzisiejszego poranka:


Głównie zachwycam się cieniami, które są w idealnych dla mnie kolorach, oraz kosmetykami firmy Balea, które pierwszy raz mam okazję testować dzięki Czarnej Ines i już wiem, że krem do rąk ma cudowny zapach. Dzięki Kochana raz jeszcze :*
A was pozdrawiam i czym prędzej biegnę nadrabiać zaległości na waszych blogach.
Joko.

58 komentarzy:

  1. Oj tak , w jesiennym zestawieniu będzie świetny :) albo dorobić jakieś listki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę:) kosmetyki super, a lakiery z tej serii są cudne!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to taki elektryzujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joko! :D jaki ładny lakier! :D mi też kojarzy się z jesienią :D buziaki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wolę rzadsze konsystencję lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje wspanialej wygranej :)
    I zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile pyszności! A ten lakier to taka lisia kitka, bardzo fajny :) Szkoda, że jakość przeciętna, no ale warto się chyba pomęczyć dla efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z fajniejszych odcieni z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że jest ciężki do współpracy. Mam podobnie z lakierami z miss sporty. Pazurki po nich są takie 'napuchnięte'.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Świetna paczuszka :D
    Lakier wygląda świetnie, choć ja po pomarańcze rzadko kiedy sięgam u siebie na paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier ma boski koloe :)
    zapraszam na konkurs♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor świetny !!

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wygranej i dziękuję za mega pozytywne życzenia :)
    piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny kolor, ale z innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam lakier o bardzo podobnym odcieniu. Fajnie wygląda choć używam go sporadycznie. Jakoś rzadko mnie ciągnie do niego, ale na Twoich paznokciach wygląda naprawdę ładnie. Gratuluję obfitej paczuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie na jesień będzie pasować :) Ooo ile zakupów wow :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolorek i jaka fajna paczuszka. Miałam ten próbkę tego kremu i zapach miał rzeczywiście przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję takiej wspaniałej paczuszki! A lakiery Wibo z serii blogerskiej w ogóle nie przypadły mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też uważam, że świetnie się sprawdzi jesienną porą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakier jest boski kocham czerwienie :)
    Ty sie zachwycaj Baleą a nie cieniami ha ha :) Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor lakieru śliczny, ale szkoda, że ma zbyt gęstą konsystencję. Gratuluję paczuszki, świetna zawartość! ;) Życzę miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Cudowne masz paznokcie!!
    Sliczny lakier <3

    ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Lakier bardzo mi się podoba hmm... a może to zasługa ładnych paznokci? no nie wiem ale ten kolor pomidorowy jest ciekawy w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor, ta seria lakierów Wibo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. No taka paczka o poranku musi wywołać uśmiech :D Nie to co moje poranki - urlop się kończy, a ja nadal się nie wyspałam, bo codziennie od 7 mam wiercenie robotników za oknem...

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, konsystencja tych lakierów jest jaka jest, mi jedna warstwa w zupełności wystarcza, rzeczywiście gęste są bardzo ale chyba taka ich uroda:)
    Cieszę się, że paczuszka dotarła w nienaruszonym stanie :D
    Ciekawa jestem jak CI się sprawdzą inne kosmetyki:),buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  27. lakiery wibo mam ale tylko expres growth czy jak to sie tam pisze :D w każdym bądź razie z tej serii nie miałam, a kolor ładny.. i oczyywiście zazdrooszczę paczuszki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne paznokcie masz!!;)Lakier też jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za pomarańczem na paznokciach :P
    Poza tym ile dobroci było w tej paczce :D

    OdpowiedzUsuń
  30. no.. ja także. więc nie mogłam nie skorzystać. a najpierw tę maseczkę dodałam do zakupów. potem czytam i bach. jest takie info. czytam 10 razy i zamawiam :) oczywiście usuwam z listy zakupów

    gratuluję wygranej
    ja też chcę takie poranki (moje są o 8:00 :P)
    śliczny kolorek.. i taki tani.
    ale tylko ten kolorek stworzyły bloggerki czy serię?
    dolej odrobinę zmywacza i będzie ciut rozcieńczony... ;)
    musiała być duża paczuszka
    najbardziej zazdroszczę kremu do rąk i żelu z Balei... ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tyle fajnych rzeczy dostałaś, więc rozumiem Twoją radochę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej :) Krem do rąk i żel z Balei mam i pachną cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kochana, ale Ci się wygrana trafiła! i ta Balea, tylko pozazdrościć :P mi też ten lakier bardziej przywodzi na myśl jesienne stylizacje, a nie letnie :P ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! Piękny kolorek :)

    Zapraszam do udziału w moim rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja właśnie sobie darowałam tę serię, bo czytałam, że jest bardzo gęsta, a ja strasznie tego nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja za tymi lakierami nie przepadam, ale fakt-kolorki mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna zawartość przesyłki, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorek wygląda świetnie, faktycznie przypomina rudawy :)
    Aaaaale przesyłeczka! Jest się czym cieszyć!

    OdpowiedzUsuń
  39. 15-20 minut? O nie! Nie ma szans.. ja 5 minut nie umiem wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja najbardziej lubię akiery GoldenRose :) schną w minutę, mają intensywny kolor i gruby pędzelek :D ideał! :D Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Baleę to bym chętnie wypróbowała bo dziewczyny ochotę robią na blogach a kupić nie ma gdzie :) Lakier całkiem fajny, taki rudy lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję wygranej w rozdaniu :)
    Dla mnie ten kolor byłby ok i na lato i na jesień. Wydaje się fajny, ale ja też nie lubię, kiedy lakier jest za gęsty :/

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomarańczowy kolor uwielbiamy, pięknie się prezentuje na Twoich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  44. :) czasem mam takie szczęście
    jak byłam małą to zawsze na wrotkach jeździłam później był rolki. potem długo długo nic, ale od jakichś 3 lat znowu je kocham
    aha.. ciekawie... byłaś jedną z nich??

    OdpowiedzUsuń
  45. a ten mój kolor oczu to taki troche z dupy :D ni to niebieskie, ni to zielone :D ale w dowodzie mam napisane, że niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. masz piękne, zadbane paznokcie:) kolor jest fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja go widzę bardziej w jesiennych zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń