Soczysta Zieleń w duecie z Modną Miętą

Cześć Dziewczyny!
Za parę dni mój upragniony, wyczekiwany, wybłagany, wywalczony wyjazd nad morze a obawiam się, że pogoda zaplanowała sobie inną temperaturę na najbliższe dni niż ja. Najwyżej pozwiedzam albo wstapię do klubu morsa :]
Kolorowo i wakacyjnie za to u mnie na paznokciach. Przedstawiam wam Zieleń& Miętę w duecie.



Użyłam lakierów: Zielony Miss Sporty 455 i Miętowy Golden Rose 44.
Mięta przy zieleni lekko blednie i wydaje się bardziej niebieska, ale uwierzcie na słowo, samodzielnie to najprawdziwsza mięta.



Dziś skupię się bardziej na serii Miss Sporty
- pędzelek zwyczajny,
- konsystencja od początku gęsta,po niezliczonej ilości użyć, ale na prawdę niezliczonej, lakier robi się już zdecydowanie za gęsty i nic się z nim nie zrobi,
- bardzo wydajny, sprawdzone na...pisankach,
- ładna gama kolorystyczna,
- po pierwszej warstwie zostają smugi, po drugiej jest już dobrze (dla mnie to norma)
- zostawia na paznokciach grubą warstwę, która stosunkowo wysycha szybko
 - u mnie trwałość tego lakieru bez żadnych wspomagaczy w idealnym stanie to dwa/trzy dni,

Podsumowując:
Jest to kolejny lakier kupiony za małą sumę, zapłaciłam ok. 5 zł za niego i innych jego kolegów, których posiadam, cena jest kusząca, polecam osobom, którym nie będzie przeszkadzać gęsta konsystencja, reszta jest standardowa :)
Podoba wam się takie połączenie czy raczej z domu byście nie wyszły? ;)

Byłam dziś na spacerku z moim S. wrzucę wam parę fotek a co :D

Z cyklu..znajdź piękno w mieście. Kielce.




Najlepsze zakupowe łupy dzisiejszego dnia :D


Jeśli ktoś z was jeszcze nie głosował, a ma ochotę PRZYPOMINAM O ANKIECIE w lewym górnym rogu. BĘDZIE MI MIŁO :D
Pozdrawiam,
Joczko :)

71 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wyjazdu nad morze ^^ Mani boskie! Zdjęcia superowe:!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :)
    Bardzo ładnie się prezentuje zieleń z miętą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zieleń jest śliczna ;) Ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolory są ładne:) osobno by dobrze też wyglądały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zielony lakier śliczny, taki świezy :D A i oczy masz ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet jak pogoda będzie brzydka,to wyjazd nad morze będzie udany-wdychaj dużo jodu :D Lakier zielony jest super,a ty wyglądasz fantastycznie na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz piękne paznokcie i ślicznie zestawiłaś te dwa kolory :)
    Masz śliczne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ankiecie już głosowałam :D a co do pazurków.. bardzo piękne, wiosenno - letnie mani. Kolory idealnie do siebie pasują! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne świeże i bardzo letnie połączenie :D choć nie lubię zielonego to na taką kombinację mogłabym sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki i legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się to połączenie, lubię nieoczywiste zestawienia :) Miłego wyjazdu, niezależnie od pogody na pewno będzie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję. Podoba się? Idź do TK Maxx ;)
    oj plany są, ale czy wprowadzę je w życie? postaram się przynajmniej część. Ale chyba dobrze idzie mi powrót do blogowania? :)

    świetne kolorki. a na drugiej dłoni tak samo czy na odwrót?
    widzę, że środkowy się złamał..
    "za gęsty i nic się z nim nie zrobi" dolej odrobiny zmywacza i wstrząśnij. ponoć gotowanie chwilę w wodzie też pomaga
    mmm poziomki. lata minęły kiedy ostatnio jadłam.
    w ankiecie głosowałam, dawno i nie wiem już na co ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. oba lakiery są świetne :-) akurat w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie lubię strasznie jak jeden jest aż tyle krótszy!
    haha. a którą dokładnie? czy obie kiecki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię lakierów z Miss Sporty, niestety ;)
    Ale piękne miejsce znalazłaś w Kielcach ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie dobrane kolory, ale jednak zielony to nie mój kolor ...
    bardzo lubię ta serię GR - maja świetne, szerokie pędzelki, którymi mi się bardzo dobrze maluje
    zazdroszczę wyjazdu nad morze - my w tym roku kierunek góry :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier GR jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy ma inne włoski, ale uważam, że cena około 5zł jest warta testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne kolorki lakierów, a poziomy tez bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory paznokci pasują Ci do nagłówka :) Gdybym malowała paznokcie pewnie bym się skusiła :D

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi sie limonkowy lakier do paznokci, ale ja sie zle w nim czuje nie wiedziec czemu;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten lakier z GR ma śliczny odcień, ot co ;) A Ty słodko się uśmiechasz :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaale masz pazury :) Mietka kusi... Mialam taka mietke- to jedyny lakier ktory w calosci wykonczylam w ciagu roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz ładne pazurki ; )

    Ja łącze lakiery w różny sposób, wiec żadne połączenie nie jest dla mnie złe ; ) Bardzo fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka Ty jesteś Ślicznota :) super pazurek i kolorki fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś śliczna! :)
    A połączenie bardzo fajne, ale masz rację, na zdjęciu mięta obok zieleni przedstawia się bardziej jako niebieski, ale wierzę na słowo, że na żywo jest inaczej :)
    Też miałam lakiery z miss sporty, ale już zgęstniały, więc się z nimi pożegnałam :c

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajowe kolory! :)
    Udanego pobytu i pięknej pogody życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam zielenie, turkusy i miętę wiec jak najbardziej jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mięta ładna co do zieleni hmm ogólnie nie lubię tego koloru heh :D
    chyba że w pastelowej albo neonowej wersji :D
    zdjęcia bardzo ładne a poziomkami narobiłaś mi mega smaka:(

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię te lakierki z Golden Rose, fajnie się trzymają. Ładnie dobrane kolory na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz świetne paznokcie!
    szczególnie do gustu przypadła mi mięta.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne kolory!
    Ps. jesteś śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolory ladnie sie komponuja, oba sliczne

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładne kolory, jak cukiereczki :) jestem pod wrażeniem ja w życiu nie wyhodowałabym takich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie, choć ja za zielenią na paznokciach nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak Ty ładnie na tych zdjęciach wyszłaś:) co do gęstych lakierów to moim zdaniem nadają się do wzorków;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mięta jest cudowna :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia, zazdroszczę Ci długości, ja nigdy nie zapuszczę tak paznokci. moje są za cienkie

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nigdy nie łączyłam zieleni z miętą, muszę przyznać,że połączenie bardzo fajne:)
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. super połączenie, będę musiała kiedyś spróbować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. super połączenie kolorów na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale ladne:D ja dzis zaczelam robic tipsy:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobają mi się :) Modnie i na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak dla mnie to na paznokciach można mieć wszystko i wolno wyjść z domu. :) Taka kompozycja jest bardzo ciekawa i nie jest nudna. :)
    Życzę ładnej pogody na wyjeździe. Bałtyk jak na siebie - cieplutki. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oba kolorki są fajne i idealne na lato :)
    Uwielbiam poziomki. Mi babcia zawsze przynosi poziomki z leśnej polany :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne połączenie, ten zielony lakier z Miss Sporty też mam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Nasza śliczna Joczko :* Świetne połączenie kolorów, chyba sama zmaluję coś z nich u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajnie prezentują się w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne połączenie kolorystyczne!:D A jakie dłuugie paznokcie,pozazdrościć ;).

    OdpowiedzUsuń
  51. też mam miętę z GR, właśnie pomalowałam tym kolorem paznokcie u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wow, fajna ta zieleń! :)

    Zagłosowałam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Zieleń boska , cudowna.Imponująca długość paznokci. Pięknie wyszłaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  54. lubię takie kolorki:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci!:)

    OdpowiedzUsuń
  55. ślicznie wyglądasz:) a te kolory to jak najbardziej ja bym nosiła, fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  56. mam również ten lakier z golden rose i uwielbiam go ;) i każdy inny odcien :D

    OdpowiedzUsuń
  57. też mam swojego S. ;P
    ja także oglądałam całą serię. teraz oglądam po kolei z TVNem ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Joko moja laleczko <3 Kocham Cię wciąż :* Ale ostatnio nie miałam czasu przesiadywać na blogach :( remont, później sprzątanie, między czasie jesio praca i mi się odechciewało wszystkiego ;( Moja miłość do łóżka stała się bardziej intensywna niż kiedykolwiek ;D pazury masz świetneeeee :* i cała jesteś fajna! :D brałabym!!!!! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Piekne te pazurki, jakie kolory- soczyste, letnie.

    A jaka ładniutka z Ciebie laska:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne kolorki manicure, takie wiosenno-letnie :)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Jak dla mnie to najlepsze połączenie kolorystyczne lata:) Mam ten zielony lakier z Miss Sporty więc z nim pokombinuję:)

    OdpowiedzUsuń
  62. śliczne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń