Szminka Rimmel Lasting Finish w odcieniu Pink Nude

Hej ślicznotki.Czas na recenzję i odpowiedz na kolejną nominację z Libster Award.
Zacznijmy od szminki.
Rimmel Lasting Finish w odcieniu Pink Nude
Na zdjęciu kolor znacznie ciemniejszy. Aparat w telefonie.. :]

 Jak swój produkt opisuje producent?
 "Intensywny kolor - aż o 25% więcej pigmentu i trwałość do 8 godzin. Wyraziste podkreślenie ust, które przyciąga wzrok. Szminka Lasting Finish to synonim ponadczasowej “little black dress”. Ikona stylu Twoich ust - szminka, która sprawia, że zawsze wyglądasz elegancko i zmysłowo."
 Moja opinia:
Muszę powiedzieć, że jestem raczej ich fanką. Mam parę w swojej kolekcji i z każdej jestem zadowolona.
Producent obiecuje, że szminka utrzymuje się nawet do 8 godzin. Jak ktoś nic nie je przez 8 godzin to może i da radę... Nie sprawdzałam. U mnie trzyma się parę godzin, po posiłku trzeba jednak ją poprawić. Uważam, że jest to i tak dobry wynik w porównaniu do innych szminek z tego przedziału cenowego. Rimmel Last Finishing jest też bardzo dobrze napigmentowana i w rzeczywistości możemy się spodziewać ust w takim samym odcieniu jak szminka co nie zawsze jest standardem. Moich ust nie wysusza, aczkolwiek słyszałam opinię, że się zdarza. Skórki podkreśla bardzo delikatnie.
Wygląd i Zapach:
Szminka ma zapach, nie pachnie nie wiadomo jak obłędnie jednak dla mnie jest to przyjemne. Jaki dokładnie to zapach? Nie jestem w stanie tego sklasyfikować :) Co do wyglądu. Przede wszystkim pierwsze co mi się nie zgadza to nazwa. Po PINK NUDE spodziewam się czegoś w stylu delikatny, przyćmiony, raczej zimny róż. No niestety otrzymuję bardziej pomarańczowy nude, zdecydowanie. Nie jest to matowa szminka, powiedzała bym, że wręcz się mieni odcieniami. Na zdjęciach jest dosłownie o ton jaśniejsza, ale to wina aparatau. Nie mniej jednak ja ten kolor lubię, mam innych ulubieńców, ale po ten też często sięgam. Opakowanie jest za to bardzo eleganckie, klasyczne i kobiece. Takie jak Arcy Joko lubi ...
Podsumowując:
Jest to szminka fajnie napigmentowana, trwała do kilku godzin, dostępna w 13 na prawdę ładnych odcieniach, którą szczerze polecam. Może nie trzyma się na ustach calutki dzień, ale za taką cenę zazwyczaj nabywałam dużo gorsze szminki, a tu taka niespodzianka.
Cena: ok 15-17 zł


Zdjęcie pierwsze światło dzienne. Zdjęcie drugie światło sztuczne.



Przy okazji odpowiem na kolejne pytania z Libster Award, które dostałam od Majowej Malagi, jest mi miło:) nie nominuję nikogo gdyż już to robiłam.
 1. Co rano pijesz na śniadanie?
Wodę, wodę, tylko wodę.
2. Jaki lakier masz na paznokciach obecnie?
Z założenia to miał być miętowy.. a nie jest :]
3. Podkład, który uwielbiasz? 
Rimmel, Match Perfection Foundation
4. Ulubiona firma kosmetyczna?
Pewnie każdy pomyśli, że Joko, ale nieee, moja ksywka nie pochodzi od kosmetyków:)
Hmm w życiu nie wybiorę jednej.
5. Smak dzieciństwa to?
Gwiazdki Milki Way
6. Czy masz zwierzątko? jak tak to jakie?
Miałam niedawno psa, posokowca bawarskiego, prawdziwy słodziak.
7. Czy masz rodzeństwo? 
Nawet dwoje. 
8. Najfajniejszy prezent, który dostałaś?
Urodzinowa impreza niespodzianka. 
9. Tusz do rzęs, który bardzo lubisz?
 Maybelline Colossal Volum Express
10. Czego Nigdy byś nie zjadła?
Raków :)
11. Twój ideał kobiecości. Opisz krótko go:)
A wystarczy jak powiem, że Monica Belluci? <3


Joko ;*

48 komentarzy:

  1. Mam taką samą szminkę ! cudowna jest , ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szminkę z tej serii ale inny kolor :) ale ten mnie skusił i chyba zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemny kolorek:) ale Ty masz usta ładniusie::)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie szminki z rimmel i moja ulubiona to właśnie róż ale inny model :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam tę szmineczkę, ale i kilka innych odcieni z tej serii, bardzo mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na usteczkach wygląda bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta szminka:)
    Rimmel, Match Perfection Foundation muszę go wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam szminki w mocnych kolorach - czerwień, brąz, pomarańcz, a właśnie często są źle napigmentowane i wyglądają bardzo blado:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne masz usta, więc i szminka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jakoś nie lubie szminek z tej serii. Chyba po prostu nie nadają się na moje usta :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadka ma ładny kolor, ale zdjęcia na ustach mają chyba jakieś przekłamanie, co? Tak jakoś dziwnie wyglądają :)

    Ja jestem ostatnio zakochana w Maybelline Color Whispers

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba jednak wolę żywsze kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe odpowiedzi :)
    Też uwielbiałam te gwiazdki od Milky Way'a!

    OdpowiedzUsuń
  14. no cóż, chyba pora na jakiś nowy gadżet do ust ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Im visit.
    First post thanks for sharing this interesting and useful
    I actually really liked the charming smile
    good luck
    Secondly, this blog is a gift for my sincere to click all ads

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks for share
    because i like it. really nice post
    good luck

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca poznałam jej kolor bo zdjęcia tego nie pokazały.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz ładne usta! :)
    A kolorek szminki bardzo w moim guście.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna:) Ale usta to masz przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny kolorek, lubię pomadki rimmela - będę musiała wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  21. Szminki z rimmela mi odpowiadają (kolorystycznie duży wybór, fajne konsystencje i pigmentacja) :D ja moją od kate moss uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ust nie wysusza to ważne :) Ładny kolorek,ale ja bym wybrała nieco bardziej intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładniutki kolorek:) bardzo lubię szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny kolor, taki naturalny, właśnie takie jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tą szminkę :) jestem zadowolona, ten kolor który posiadasz też by mi odpowiadał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A no :D z Bytomia jestem :D
    I też tak mam, że jak się odchudzam to mam mega ciągotki do smakołyków :D dlatego olałam temat i się nie odchudzam :D tylko jem normalnie i zostaję przy ćwiczenia- co za tym idzie jakoś nie mam mega parcia na słodycze.. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A raki są ponoć całkiem zdrowe i smaczne. ;) Choć nie wiem tego na pewno, bo nie próbowałam. Z ich krewniaków kraby mnie nie przekonały a za krewetkami się ślinię. W kwestii szminki: prezentuje się całkiem nieźle. Lubię nudziaki na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam z Rimmela Airy Fairy i dwie z kolekcji Kate:)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mam szmineczki z rimmela kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny kolor,delikatny w sam raz na co dzień!:)

    Chociaż ja wybieram znacznie mocniejsze kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapatrzyłam się tak bardzo na twoje usta , że zapomniałam o tej szmince. Tak pełnych , dużych ust dawno nie widziałam:) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  33. mam niemalże identyczną z loreala i tez ją bardzo lubię!!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorek bardzo ładne, ale jakie Ty masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -.- nie te karty mi się wyswietalją co chce, firefox płata mi figla - uwielbiam wszystko co ma odcień nude, podoba mi się i ta :)

      Usuń
  36. Nie mam pomadek rimmela. Mam za to błyszczyki, które przemieszczają się wszędzie, tylko nie ma ich na ustach. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ale masz piękne, regularne usta!!! co do szminki..- super Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne, pełne usta ;) Na nich każda pomadka będzie super ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam pomadki z Rimmela! A szczególnie te nude:)

    Ciekawy blog, dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Joko kochana, co do zwierzaków, mam poskowczycę, musiałam się tym z Tobą podzielić,bo rzadko spotykam kogos kto miał styczność z tą rasą :D wpadłam w Joko szał i przeglądam twe archiwum (:

    OdpowiedzUsuń